20.4.2024 | Svátek má Marcela


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
ferda 21.10.2009 19:00

klaus

Klausovi je potřeba určit diagnozu aby pomatencům co v něj věří nepoškodil lidské vnímání -jak může někdo kombinovat obhajobu klause s antikomunismem-když klaus k nim vždy na kolenou přilezl a škemral a byl schopen podrazit své nejbližší spojence jen aby se vyškrábal po jejich zádech jak ta veš. A ted vytahl kartu za kterou by se nestyděl ani karadžič

Vladimir 20.10.2009 23:39

Je třeba podporovat V. KLause

Budou demonstrace na podporu V.Klause, budou jiné, které ho chtějí tlačit k podpisu LS -je třeba se zúčastnit a podpořit prezidenta.

Prezident je hlava státu. Kdo kašle na svou hlavu, nezaslouží si respekt okolí. Tohle jistě chtějí mocnější státy v EU, aby Češi zostudili svou vlastní HLAVU ! Pak budou za blbečky unie ...

518 21.10.2009 18:52

Re: Je třeba podporovat V. KLause

nasrat

Jenik 20.10.2009 22:11

je to tu

koukali jste na zprávy?

Sudetoněmecké krajnskí sdružení ostře protestuje, aby ČR dostalo jakoukoli vyjimku!

Proč asi ????

Petr 20.10.2009 20:28

KONEČNĚ ROZUMNÝ PŘÍSPĚVEK. DĚKUJI.

Deziluze o LS - to je to nejpotřebnější !.

stop 09 20.10.2009 17:56

Každý občan EU bude moci po ratifikaci požádat o vydání svého vlastnictví

Žalobu může podat v kterékoliv členské zemi,součástí jejíž právního řádu dekrety prezidenta nejsou. Tedy všude mimo ČS a SR. Rozsudky budou konstatovat současný stav a nebudou přihlížet k tomu, že podle cizího práva je tvrzené vlastnictví žalobce, na příkald dědice z některé vedlejší větve v jiném státu ( v ČR ) neplatné neboť předně nebylo co dědit a i kdyby bylo , pak bez uznané závěti české právo tyto dědice nezná.

Rozhodne se tedy podle práva Německého, rakouzského, Španělského nebo jiného, kde bude žaloba podána. O žádnou retroaktivitu nepůjde. Bude se soudit podle současného stavu a současných právních názorů příslušného soudce.U nás pak je dost kolaborantů, kteří odpřísahnou jako svědci cokoliv, pokud bude míra rizika převážena hmotnou odměnou.

Proto se mnozí budoucí kolaborabt na ratifikaci tak třesou.

Bizon 20.10.2009 17:35

Ano, topolánek je bez prominutí postbolševické ultrahowado prvního řádu! Drzý, sprostý a hlavně nebetyčně hloupý !!

ferda 20.10.2009 17:49

Re: Ano, topolánek je bez prominutí postbolševické ultrahowado prvního řádu! Drzý, sprostý a hlavně nebetyčně hloupý !!

A co teprve klaus bizone ten tě požádá o pomoc a pak tě ze zadu skopne a s usměvem

Rano pak vyjde před lid a řekne že je to v jeho zájmu a na obranu Benešových dekretů a že ho napadla nezvladatelná sebranka z ODS

Jejikož se svou partou s Ods tlustým Schwippelem kuberou a komunisty zatím vždy vše uhrál

Bizon 20.10.2009 17:59

Re: Ano, topolánek je bez prominutí postbolševické ultrahowado prvního řádu! Drzý, sprostý a hlavně nebetyčně hloupý !!

Já jsem přesvědčen, jakkoliv to může znít frázovitě, že Klaus hají zájmy státu! Už proto, že zároven hají svoji reputaci!

jerry 20.10.2009 18:37

Re: Ano, topolánek je bez prominutí postbolševické ultrahowado prvního řádu! Drzý, sprostý a hlavně nebetyčně hloupý !!

to Vám nechci brát ale já zase jsem přesvědčený podle toho jak konal a koná že o nic jiného než zajmy jeho a své party

nehájí a benešovi dekrety zaberou kdykoliv když už je vše stracené-Odporné

A vytahujou to komunisti Sladek klaus a Landsmanšaft-největší spodina politiky

Vladimir 20.10.2009 23:35

Re: Ano, topolánek je bez prominutí postbolševické ultrahowado prvního řádu! Drzý, sprostý a hlavně nebetyčně hloupý !!

Hloupost - nejen podle gramatiky ! (Kdo nezvládne používání svého nástroje myšlení a dorozumívání, jak věřit jeho vývodům  ...).

Klaus nehájí Benešovy dekrety ! Klaus hájí majetkové poměry ČR, které vznikly po 2. sv. války ! Změny, které by mohly nastat uplatňováním žalob sudeťáků by rozvrátily vnitřní život státu ! Bohužel "Listina práv" u Lisabonské smlouvy umožňuje soudění kdekoliv v EU a stát, ve kterém se týká případ musí rozsudek cizího soudu respektovat. To je podivné a špatné. Další nebezpečí této listiny spočívá v restitucích v 90 letech, kde se vycházelo z "občanství". Tyto případy by bylo možné také zvrátit - tedy další rozvrat v majetkovém uspořádání ...

Ano, jistě Topolánek je hloupý a neschopný, bez vize . Nejenže neprosadil nic z předvolebních slibů, tzv. Smlouvy s občany, mandát svého kongresu ODS při jednání o LS ... Ten umí jen kupovat poslance nebo je vydírat ... a vůbec necidí, není schopen si představit důsledky svého počínání za pár let .

PRASI DENT 20.10.2009 16:25

A JE TO TADY

 že má být hon kulový,  to je poplach jalový.... Nimrodi s nemýlí, krysy se přec nestřílí, chce to jinou satifakci - deratizatéra přinutit k akci.....

janoryna 20.10.2009 16:11

k největším odpůrcům lisabonské smlouvy

patří komunisti  a upozorňují na sudetoněmecké nebezpečí.

jasan 20.10.2009 16:36

Re: k největším odpůrcům lisabonské smlouvy

no a? pomalu lepsi nez EUrohujeri, co furt kecaji ze se nic, ale opravdu nic nemuze stat.

Ale zarucit se za to nehodlaji.. jak signifikantni...

darny 20.10.2009 15:45

JO

Havel a jeho lidé mohou za to, že jsme na rozdíl od Poláků nevyužili šance definitivně v roce 1990 při opětovném sjednocení Německa znovu pojistit ve smyslu mezinárodního práva status quo, zejména v otázkách, které protiprávně a za přispění našich servilních diletantů považuje německá strana za sporné a otevřené. Totéž se opakovalo při sjednánání česko-německé deklarace, kde byl vyjednavačem Havlův muž Vondra. Češi přistoupili dokonce na to, že místo „státní hranice" je v německé verzi uvedena „stávající hranice". Signifikantní!

Místo hájení českých zájmů Havel v roli kajícníka svými omluvami otevřel Pandořinu skříňku sudetských nároků. Není náhodou, že doteď mají ve stanovách, že se své vlasti a majetku nikdy nevzdají. Přitom sudetské Němce mělo odškodnit Německo místo reparací, které nám byly upřeny.

A to je to o co Klausovi jde, nikoli aby nás odřízl od EU, ale aby konečně byly Sudety vyřešeny.

ferda 20.10.2009 17:54

Re: JO

tvůj miláček ti lže a dělá z tebe vola darny

Bizon 20.10.2009 19:11

Re: JO

Ano, Havel a Dienstbier tehdy odmítli účast na jednání 2+4, že si to prej domluvíme s Německem sami .. do toho ten nekonečnej Havlův omlouvací seriál .. a výsledek je zřejmý: snahy Německa po revizi výsledků II. svět. války a do toho je samozřejmě třeba připočítat záludnosti té LS ...

XY 20.10.2009 15:20

Zajímavá diskuse

Úmluva o ochraně lidských práv a svobod nehovoří pouze o majetku, ale hned na svém začátku hovoří o tom, že nikdo nesmí být zbaven života. Ale  jestli platí Úmluva pro všechny, tak dobře, vráti se jim majetek, ale jak budou Němci křísit miliony mrtvých. Oni vyčíslili vězně z koncetráku na pár korun, měli z jeho mrtvoly užitek, že z kostí vyrobili mýdlo. To by nám za umučené lidí dávali mýdlo? V jaké formě? Tekuté nebo kostky? 

Zbavili se člověk života, tak sorry, to nelze vrátit a už se nedá nic dělat, je to ok. Ale majetek lze vrátit, takže nám vzkazují navalte  ho zpět!  Mají to dobře vymyšlené! Takže kde se stala chyba? Z toho mi vychází, že bylo chybou sudeťáky vyhnat, měli byt zbaveni života, ale zdůrazňuji naprosto humanním způsobem! Stejně jako volal Havel po hamanitárním bombardování!

Pete Brich 20.10.2009 14:54

Naprosto přesně to napsal šakal 20.10.2009 11:30:

"...Rozhodně se nejde schovávat za nějaký "zákaz retroaktivity"!

Naopak - celý ten promyšlený útok na výsledky Postupimské konference je postaven na tom, že o žádné "retroaktivní" vymáhání čehokoliv NEPŮJDE! Vše bude prezentováno jako náprava TRVAJÍCÍHO  a tedy SOUČASNÉHO bezpráví.

A ještě jedna důležitá poznámka - nejde o žádné "vracení majetků". Takhle to můžou prezentovat jen neinformovaní blbci nebo darebáci, kteří chtějí celou prezidentovu snahu diskreditovat výkřiky typu: "Bojíte se o ty nakradené chalupy, co?!" ;-P

Kdepak, lidičkové, půjde o peněžní kompenzace. Prostě se chystá taková menší smršť stovek a tisíců arbitráží. A protože stát jiné kapsy, než jsou ty vaše, nemá, půjde to z kapes VÁS VŠECH! I z kapes těch, co si "ty chalupy" nenakradli ;-P  ;-D 

Ostatně, když rakouský prezident na požadavek zmíněné záruky reagoval na tiskové konferenci bleskově slovy, že žádné změny Lisabonské smlouvy nesmějí "zhoršovat postavení vyhnanců," nemá, myslím, rozumný člověk nad čím váhat. Rozhodně bych na radu "právních expertů", kteří řeknou, že "je to nepravděpodobné", raději nezkoušel, "co to udělá". Protože "právní experti" to za nás platit ze svého nebudou"(Y)

Chris Kelvin 20.10.2009 15:14

Re: Naprosto přesně to napsal šakal 20.10.2009 11:30:

Napsal to dost špatně. Zkuste vymyslet něco svého :-)

jasan 20.10.2009 16:37

Re: Naprosto přesně to napsal šakal 20.10.2009 11:30:

napsal to uplne presne...

Hnyk 20.10.2009 14:37

Právní expert samouk nezodpověděl kardinální otázku.

Je listina lidských práv v LS v rozporu s mezinárodním právem včetně charty lidských práv OSN, nebo není? A jestli je v ní něco navíc, které konkrétní body, co nejsou mezinárodní právo, by to "prolomení" mohly způsobit? (Což neřekl ani V. Klaus.)

České soudy tvrdí, že vyvlasnění a vyhnání Němců bylo a je v souladu s mezinárodním právem. Obavy V. Klause ukazují, že možná přece ne. A v tom případě by SN mohli vyhrát arbitráž proti ČR a když by výsledek české soudy neuznaly, tak by mohly být na ČR uvalené mezinárodní sankce bez ohledu na to jestli je a nebo není člen EU.

V opačném případě by se ČR mohla obrátit na mezinárodní soudy, poku by soud EU porušil mezinárodní právo (a nebo z EU jednoduše vystoupit).

Pete Brich 20.10.2009 14:55

Mj., listina lidských práv, na níž se odvolává LS, nebyla nikdy ratifikována

PB

jasan 20.10.2009 16:40

Re: Právní expert samouk nezodpověděl kardinální otázku.

zbytecne komplikovane.. daleko jednodussi a jistejsi je ten "shit" nepodepisovat

XY 20.10.2009 13:55

Zvážil někdo tohle?

Kam až zpětně může jít soud pro lidská práva? Co takhle polabští Slované, dostalo se jím spravedlivého soudu, na který se ve svém komentáři odvolává dirigent? To nebyli lidé neměli lidská práva? Kde je jejích majetek? Proč Němci počítají zrození světa od roku 1945? Nám by vyhovoval začátek  třeba  velkomoravské říše nebo Karlem IV.  Kde je  datum s velkým "D" který soud pro lidská práva nepřekročí? Jako občané máme právo tohle vědět, protože platí zásada právní jistoty.

ok 20.10.2009 14:03

Re: Zvážil někdo tohle?

Zklidněte se, to jen Václav Klaus rozeštvává lidi.

Hanba mu.

Realita je v pohodě, není čeho se bát, pro Němce je to minulost a poctivě pracují na budoucnosti, jejich společnost je v lepším stavu než ta naše prolezlá korupcí a protekcemi.

šakal 20.10.2009 14:12

...Realita je v pohodě,...

..."není o čem psát"... zatím sice jen "Václav Klaus rozeštvává lidi", ale všeho dočasu a pak už jen samá pozitiva a sociální jistoty! ;-)

J.S. 20.10.2009 14:13

Re: Zvážil někdo tohle?

No, kde jste toto vyčetl?. Možná pravdu máte. Ale jako běžný občan se občas setkám z potomky sudetských Němců a Ti hovoří jinak. Majetek zůstane vždy majetkem.

ok 20.10.2009 14:18

Re: Zvážil někdo tohle?

Já také občas hovořím s bývalými českými Němci a jejich potomky - zpravidla mají velkou radost z toho, když se opraví kostel, vše ostatní je pro ně dávná minulost.

Jsou rádi, že se pohraničí dává pomalu dohromady, největší stres pro ně bylo to bezdůvodné ničení za komunistů. Určitě jsou radši, když v jejich bývalém domě žije spokojená česká rodina, než když jiné jejich domy byly v padesátých letech bezdůvodně vystřelovány do vzduchu.

Tak to je, milý pane.

hanq bukowsky 20.10.2009 14:35

Re: Zvážil někdo tohle?

Milej pane, je opravdu dobré věřit v to lepší v člověku. Ovšem když vybojuje Posselt první pole nebo barák, mínění se může změnit i u těch nejvelkorysejších. Zvláště, když garantem je český stát a současní majitelé by újmu neutrpěli. Otázkou je, jak funguje protiváha reparací, které také nebyli uzavřeny a zda má česká garnitura nejen pružnou ale i pevnou páteř.