Pondělí 9. prosince 2024, svátek má Vratislav
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996

Diskuze

PRÁVO: Chodci sobě

Patří pěší zóny všem, kteří nepoužívají spalovací motory a nevypouštějí zplodiny? Nebo jen pěším, jak už jejich název napovídá? Taková otázka se teď vyhrocuje na Praze 1. Ale vypovídá o daleko obecnějším problému, který Prahu 1 přesahuje.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

8. 5. 2017 13:12
Problem je aspon zcasti v tom

ze podobne jako zvonici mobil ma naprostou prednost pred jedanim s vami, tak i ti kolari vidi pesi zony jako misto, kde oni maji mit prednost prede vsemi.

Pak kdyz jedou turiste ve skupince na kolech po pesi zone, jsme to my chodci, kteri mame uhnout.

Podotykam ze jezdim na kole hodne, ale ne ve meste, normalne po mene rusnych silnicich.

0 0
možnosti

8. 5. 2017 9:56
Tak jiste

V normalnim meste by pesi zona byla pro pesi, ale Praha neni normalni mesto, ale minimálně co se týče dopravy zkorumpovany kocourkov v čele v diletanty a dementy. Kdo má kolo a jezdí tam, ví o čem mluvím.

0 0
možnosti
JL

J. Lepka

8. 5. 2017 9:43
No jo, padla kosa na kámen.

Jasně, že se to pumpičkářům nelíbí, zvykli si, že jsou privilegovanou, bezohledně vydírající skupinou skupinou.

0 0
možnosti
PL

8. 5. 2017 9:53
Re: No jo, padla kosa na kámen.

Přesné!

0 0
možnosti
IP

8. 5. 2017 8:56
Souhlas, ale opravdu chybí upřesnění

Fajn, ale cyklista by se přes centrum města s chodeckou zónou nějak dostat měl ne?

Cyklista tlačící kolo je chodec? Asi jo, ale? A co takhle kdyby chodec táhl nějaký větší vozík? A co kočárek? Případ s koněm také není úplně od věci.

0 0
možnosti
JS

8. 5. 2017 9:48
Re: Souhlas, ale opravdu chybí upřesnění

Ať centrum objede - jako bonus posílí své zdraví.

0 0
možnosti
ZL

Z. Lapil

8. 5. 2017 8:49
Jukněte do zákona

Spalovací motor sem, nulové emise tam - na pěší zónu je zákaz vjezdu VŠECH vozidel; o způsobu pohonu se nepíše nic. Dopravní značkou lze některým vozidlům a v některých dobách povolit vjezd; ta jsou pak povinna pohybovat se se zvýšenou opatrností. Viz Pardubice: na třídě Míru se chodci docela dobře snesou s cyklisty a dokonce s trolejbusy. Značku lze spatřit na Mapy.cz ulice Na Hrádku.

0 0
možnosti
MP

8. 5. 2017 8:02
Jo, to sedí.

Některé kanceláře dokonce organizují projížďky celých výprav Prahou po chodnících.

Ovšem městskou policii máme na buzeraci motoristů, ne cyklistů. :-(

0 0
možnosti
VHK

V. Kotas

8. 5. 2017 8:24
Re: Jo, to sedí.

Ve většině případů máme městskou policii na dvě věci - na ho . . o a na nic.

0 0
možnosti
JS

8. 5. 2017 2:06
Pokrok

Nektera mesta uz uvazuji (v Kalifornii nekde uz plati zakaz zavlazovani travniku, sekani travy motorovymi sekackami, koureni na verejnosti, grilovani....) o zakazu pohybu lidi, kteri vydechuji jedovaty plyn, CO2.

0 0
možnosti
JN

8. 5. 2017 5:20
Re: Pokrok

No, oni se také z Kalifornie lidi pomalu začínají stěhovat do okolních států, kde ta buzerace od eko a jiných aktivistů (teroristů) zatím tolik nehrozí.

0 0
možnosti
PS

8. 5. 2017 0:56
Odjakziva kola patri na silnici a na chodniky

pouze nohy, urcene pro chuzi. Proto chodnik.

0 0
možnosti

Vyhledávání

TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA

Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.

ondrejneff@gmail.com

Rubriku Zvířetník vede Lika.

zviretnik.lika@gmail.com

HYENA

Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.

https://www.hyena.cz