Neděle 16. listopadu 2025, svátek má Otmar
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 99 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996

Diskuse

PRAHA: Pokusní králíci v autech

Množství turistů navštíví každoročně Pompeje. Město pod Vesuvem, které obrovská erupce v r. 79 pohřbila pod žhavým popelem. Díky tomu ale jsou Pompeje zachovány dodnes, jako by jejich obyvatelé odešli teprve nedávno.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

JS

28. 7. 2017 17:12
Holt "bílá" civilizace

se zbláznila. Majitel auta je zelenými neomarxisty považován za zločince, kterého je třeba trestat. Média se vytvářejí dojem zamořené krajiny, jakoby se nedalo dýchat, a to tím víc, čím je vzduch čistší. Jó, v šedesátých letech se opravdu nedalo v Londýně kvůli smogu dýchat, i u nás si pamatuju žlutozelené dýmy valící se z komínů kvůli spalování severočeského uhlí, přitom nikdo, kdo neměl protekci jiné palivo nesehnal. Ale dnes? Dnes ctitelé zdravého života vyvádějí jakoby je postříkali sarinem, kvůli " klidné chůzi" hypotetického slepce by nejraděj zrušili dopravu a přitom s přiblblým úsměvem tvrdí, že na islamistické atentáty si prostě "musíme zvyknout". Nejvyšší čas takové "představitele" odeslat namísto do sněmovny do ústavu. Daleko od civilizace, zato v ústavním parku instalovat minové pole. Ať si "zvykají".

0 0
možnosti
JN

28. 7. 2017 16:25
A co na to rodiče z Prahy 3?

http://prazsky.denik.cz/zpravy_region/smrtelne-neb...

Tyto úpravy vzešli z požadavků lidí, kteří v tom místě žijí. Je vidět, že paní exstarostka o reálném životě ve svém obvodě ví kulový.

Rok 2016 pak byl relativně dobrý:

Dobrou zprávou však je, že v loňském roce v Praze nezemřelo při přechodu silnice žádné dítě. I přesto došlo ale k 96 srážkám. Zda to bylo u školy či na cestě do školy už police ČR nesleduje.

0 0
možnosti
PH

P. Han

28. 7. 2017 23:24
Re: A co na to rodiče z Prahy 3?

Ano. A čím víc nesmyslných překážek se postaví, tím víc se zpomalí doprava, tím víc naroste nervozita a nervózní lidé dělají chyby. Takže zákonitě roste počet nehod.

0 0
možnosti
BG

B. Graf

28. 7. 2017 15:15
Směr od centra by měl být co nejprůjezdnější...

...ale to nikoho nezajímá, takže třeba na Plzeňské od Motola nahoru přidělali ta buzerační zúžení, takže tam auta stojí a pomalu se systémem plyn-brzda šinou do kopce. To je ekologie jak sloní noha.

Zajímavé je, že podobně ekoteroristicky se chovají i zastupitelé ze stran, které se definují jako pravicové. Od pošahaných zelených a regulacemi posedlých sockomoušů člověk pochopitelně potíže čeká automaticky...

0 0
možnosti
RD

R. Dubravský

28. 7. 2017 14:54
Dovolil bych si paní autorce...

...upravit text. V posledním odstavci nahradit slovo "chtít" slovem "muset". Ona totiž naprostá většina těch lidí necestuje auty pro zábavu, ale z nutnosti, zpravidla spjaté s potřebou obživy.

0 0
možnosti
AS

28. 7. 2017 13:22
MÚ Brno Žabovřesky

vymyslel také skvělou pytlovinu. V jednom místě nad kulturním domem Rubín přehradil příjezdovou silnici do sídliště betonovým mantinelem, pár dní tam hlídali strážníci, aby jej náhodou někdo neodnesl. Doufali jsme, že jde o mimořádný stav. Barikáda ale trvá už několik let. Takže z příslušného směru najedete asi 10x delší trasu k bydlišti. Vysvětlení MÚ: Vykonáno na základě petice asi 200 občanů - stěžovali si na nebezpečnost úseku a ohrožení životního prostředí projíždějícími auty. Já tam bydlím od r. 1970, o žádném zranění nebo úmrtí chodce autem nevím, v tomto úseku se navíc nedá jet rychle, životní prostředí vylepšujeme 10x delší zajížďkou. Takže socanské vedení řešilo tuto záležitost účelově pro důvod, který neznáme. Můj syn se asi rok v záležitosti angažoval, zjistil pouze to, co jsem napsala výše. A protože příslušná komise se tímto problémem zaměstnávala asi 3 roky, než přišla na toto geniální řešení, nemáme naději na změnu stavu. Pokud k nám jedou známí a zabloudí k barikádě, nejdříve strašně nadávají a pak se mohou strhat smíchy, že takovou ptákovinu ještě neviděli. Pragmatičtí majitelé aut si z obou stran barikády udělali parkoviště, protože parkovací plochy v sídlišti absolutně nestačí. Vejde se tam 6 aut. Nakonec se naskýtá otázka: Je barikáda podle MÚ řešením nedostatku park. ploch? Ne, to by nevymyslel snad ani socan...

0 0
možnosti
JN

28. 7. 2017 11:21
A tohle kopyto bylo starostkou?

Přechod pro chodce na silnici, kde jsou dva pruhy je dělaný pro smrťáky. Proto je to svedeno do jednoho pruhu. Je to pro ochranu životů těch, kteří tam žijí, ne pro komfort těch, co projíždějí.

Přednost chodců na přechodech funguje, protože je tím musí řidič zařadit do věcí, které má sledovat. Což dříve nebylo, čeští řidiči typicky jedou v jakémsi tunelu, kdy to, co je mimo silnici nevnímají. Obdobně to funguje v NL s cyklisty. Pokud sejmete autem cyklistu, máte problém. Naučíte se je vnímat a dokážete odhadnout, jestli vám tam vjede na červenou.

Jo a pokud řidič zastaví před přechodem, v drtivé většině případu stejně dojede na nejbližších světlech to auto, které je celou dobu před ním.

0 0
možnosti

28. 7. 2017 11:59
Re: A tohle kopyto bylo starostkou?

Vy jstepicyglista vlastnící stavební firmu napojenou na obecní úřad?

Chtěl bych (nejen) Vás ujistit, že jestli mi nějaký potrhlý picyglista vjede na (jeho) červenou do vozovky, a já ho srazím, zcela určitě nebudu cítit žádné výčitky svědomí.

Smrtelné úrazy chodců (a ti si to přenášejí dál i do své picyglistické praxe) na přechodech jsou zaviněny idiotskou kampaní všemožných "dopravních ekspertů" typu s. Humla, a podobných blbců v médiích, kteří přesvědčili chodce o jejich "absolutní přednosti" - což je neskonalá kravina sama o sobě. A navíc, i kdyby byla dikce zákona takto blbá, nic to nemění na tom, že ani chodec, ani picyglista nemůže vyhrát souboj s tunou železa, která se pohybuje rychlostí 14 m/s - což ovšem eksperti zapomněli oněm "absolutně upřednostněným" chodcům zdůraznit.

Autorka má pravdu - čím více se musím soustředit na všelijaké ostrůvky, šikany, zúžení a podobné zhůvěřilosti, tím je celá jízda méně bezpečná.

0 0
možnosti

28. 7. 2017 11:14
Netýká se to jen Prahy

v Budějcích probíhá totéž (tedy bez tramvají).

Jen by mě skutečně zajímalo, zda v městské části, jíž autorka místostarostovala a posléze starostovala (1998 - 2010), se nic takového za jejího "panování" nedělo resp. nepřipravovalo. Tomu se skoro nechce věřit, protože podobná dopravní zvěrstva lze nalézt všude - a než dopravní projekt dospěje od návrhu a přípravy k realizaci, jistě nějaký ten pátek (v tomto případě nějaký ten rok) uplyne...

Takže je otázka, zda autorčino rozladění není spíš jen předvolební anoncí.

0 0
možnosti
JN

28. 7. 2017 16:39
Re: Netýká se to jen Prahy

Ne, k úpravám přechodů se Praha 3 zavázala až v lednu 2011, na nátlak rodičů, evidentně až ta žába na prameni odešla. Kdyby s tím začala exstarostka, tak té tenkrát osmileté holce, co přišla o život na cestě do školy, dnes mohlo být 16 let.

A ještě má drzost plakat nad tím, že se zdrží při cestě do centra.

0 0
možnosti
MV

28. 7. 2017 11:14
domnívám se

že prvotním motivem stavebních úprav není doprava či její bezpečnost, ale zakázka na stavební úpravy . Vždyť ze státních peněz se tak dobře utrácí, a občas něco i zbyde pro zadavatele :-)

0 0
možnosti
GK

G. Kovář

28. 7. 2017 10:41
Bezpečnost? Cha-chá

Začínám být přesvědčen že autorům těchto "bezpečnostních" opatření o bezpečnost vůbec nejde. Je to součást programu (nevím čí) k likvidaci automobilové dopravy. Jde o to nejrůznějšími buzeracemi jak zdánlivě nesmyslnými, ale pro "program" účinnými úpravami vozovek, tak novými stále početnějšími předpisy a pravidly, rozšiřováním možností pro pokuty a sankce řidičů a pod. otrávit lidi natolik, že si řeknou že to nestojí zato a své vozidlo dají do šrotu, pardon k ekologické likvidaci, a budou se těšit na klidný život.

0 0
možnosti

V. Čermák 913

28. 7. 2017 14:45
Re: Bezpečnost? Cha-chá

Přesně tak. Ono totiž auto člověku dává možnost se relativně rychle dopravovat na relativě velké vzdálenosti a to zcela podle svých potřeb. A to se současným vládcům nelíbí, ti nechtějí svobodné a nezávislé občany, chtějí otroky, které ráno hromadným dobytčákem odvezou do fabriky, odpoledne zase z fabriky a zbytek času budou trávit doma před debilizátorem.

0 0
možnosti
FS

28. 7. 2017 9:27
Bosonohy u Brna.

V této obci před lety zúžili hlavní komunikaci, po které jezdí mnoho kamionů středovými ostrůvky a zákruty, což i pro osobní automobily je příšerný slalom. Ostrůvky jsou řádně vysoké, aby při drcnutí do nich řidič poškodil při nejmenším poklici, ne-li pneumatiku či poloosu. Průjezd touto obcí je inspirativní nejen pro výše uvedený článek !!!

0 0
možnosti
DP

28. 7. 2017 12:15
Re: Bosonohy u Brna.

Ideální je zmenšit šířku jízdního pruhu tak, aby tam nevlezlo ani osobní auto.

0 0
možnosti

Vyhledávání

TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA

Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.

ondrejneff@gmail.com

Rubriku Zvířetník vede Lika.

zviretnik.lika@gmail.com

HYENA

Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.

https://www.hyena.cz