25.4.2024 | Svátek má Marek


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Michl 20.1.2011 22:02

Já myslel,

že kachlíkárna. Dokud se nezbourá, nebude pokoj.

O. Löbl 20.1.2011 18:09

Souhlas

Občas bydlím v Praze v Hotelu Populus, je za tím nadražím. Takže tuto jsem občas okolo této budovy pojížděl. Myslím že to nemůže býti ani průmyslová památka, ale jak naznačil autor, zde jde o něco jiného. Něco jiného jsou zajímavé fabriky ze začátku minulého století, nebo železniční či tramvajová depa, ze kterých se na západě stávají dnes kulturní stánkiy a restaurace a místo pro eventy. To je něco naprosto nového a je to dobrá věc. Ale tato krabice je skutečně hrozná. A když jedete z Basilejského náměstí dál, tak si myslíte že jedete ....... no radši neřeknu kam.

T. Kohout 20.1.2011 1:44

milostivý čas a příroda si poradí sami

Milostivý čas to vyřeší sám. Bude se to pomalu rozpadat a za takových 50 let z toho budou sutiny "zadarmo", nikdo to nebude muset bourat. Krásný to příklad budování města (nota bene kapitalistického města). Znám podobné případy i z jiných měst (myslím zahraničních), kde také fanatici nepřipustily likvidaci budov, co dosloužily, takže jejich osud je ponechán vlivu přírodních "elementů", až to časem spadne samo. Stane-li se z podobného příšerného objektu "památka", neznamená to, že se cosi zachránilo, znamená to pozvolné dlouhodobé pustnutí, dokavad se to nerozpadne samo od sebe.

R. Langer 20.1.2011 13:05

Re: milostivý čas a příroda si poradí sami

Přesně!

V. Vlk 20.1.2011 0:55

Jen poznámka

Na té první fotografii vypadá to nádraží asi tak o 500% lépe než ve skutečnosti.

R. John 20.1.2011 1:17

A kam se chcete dostat s tou silnicí ?

Na Vackov a šlus. Nebo zbourat tu sámošku a sklady po pravé straně směrem od Nákl. n. , zabrat kus parku, po velkém přesunu zeminy  se dostanete na Jarov, a co dál, kam to střihnete ? :-)) Že by pořád po té jedné koleji až do Malešic a tam na Černokosteleckou , již tak zasekanou ? Nebo točit ostře vlevo do Hrdlořez  kolem opravny aut ?  Co si pomůžete ? Rozšířit to tam nejde, a jste na tom možná hůře něž dnes.  Jedině od Třebešína most až na radiálu, kolik by to stálo nevím ale asi hodně. A místní by skákali tři metry radostí vysoko. A vůbec, proč to řešit, co takhle nechat ty koleje z čelného pohledu vlevo k  Ambrožce, udělat z nich  třeba železniční muzeum a zbytek osázet stromy, trávou a nechat tam park. A´t si s tím budoucí poradí podle svého gusta a kapsy. Co musíme vše řešit my, jako bysme měli patent a prachy  na všechno.

P. Sulc 20.1.2011 3:28

Re: A kam se chcete dostat s tou silnicí ?

To zeleznicni museum je fantasticky napad. Lepsi nez tech par lokomotiv pod strechou na Letne, tam se moc nevejde. Otazka jen je, kolik se tech parnich masinmimo TM jeste zachovalo, kolik je jeste 477 ci 399 v celku?

V. Kusý 20.1.2011 7:19

Re: A kam se chcete dostat s tou silnicí ?

Nápad je to tak dobrý, že okamžikem jeho vyslovení ztratil naději na realizaci.Tak jak existují zapálení "uchovávači" jsou i stejně zapálení "bourači". Obojí občas bez důvodu, o to zapálenější a trucovitější.

J. Skotnica 20.1.2011 16:30

Re: A kam se chcete dostat s tou silnicí ?

Je to pražská záležitost. Ale třeba u nás na Ostravsku, kde jsme měli průmysl i v kuchyni, se Vítkovická průmyslová oblast velmi pomalu, ale přece jen rekonstruuje. Nevím, jestli nějakou větší skupinu lidí napadlo, že by se to mělo zbourat. Teď se zrovna rekonstruuje plynojem na koncertní a výstavní sál. Je to asi tím, že u nás nemáme Hradčany a jiné a proto jsou nám tyhle objekty bližší. Ale v Praze, kde průmyslové tradice lidem vzdálenější to asi dopadne že se z toho stane politikum a rozhodne všemocný zub času

R. Houška 20.1.2011 7:44

Re: A kam se chcete dostat s tou silnicí ?

A co by asi tak měla Pechova parta z Prahy 3 ze stromů, parku a starých lokomotiv? Proč myslíte, že pan Vlk toto téma vytáhl? Celý ten článek je jen další ODS mediální kanonáda k podpoře developerských nápadů pana Topůrka, za jejichž realizaci už mají vyvolení dohodnuté skromné provize, zhruba tak ve výši 10-ti Vašich celoživotních platů. A ten, výše uvedené, popírající odstavec, ten beru jen jako alibi vůči vlastnímu svědomí autora.

R. John 20.1.2011 8:52

Ty prachy ovšem musí jít ze státního nebo městského,

protože nikdo do toho dneska nedá hezkých pár  miliard ze svého. Hnedka naproti  náklad´áku postavili na kraji Parukářky šest paneláků, loni jsem to se zájmem objel na kole, bydlelo tam 6, slovy šest partají a dodnes je to poloprázdé. Takže se spustí humbuk i na sociální byty v kecech dojde, rozdělí se o prachy za projekty, trošku kopnou do země a nechá se to spát, pak najednou nebude na financování, protože se nenajde investor. No, a pak se to prodá za hubičku, ani bych se nedivil, kdyby investor dostal k pozemkům ještě "investiční pobídku". Známe je , ne ? Ale to je ještě dobré na  Žižkově, žiji na "desítce" to jsou vejlupci, Richter starosta,  Boris Šťasný, vše co se vymetlo z Magistrátu to tu je, voliči jsou nepoučitelní. Nejvíce se mě ovšem líbí, jak pan Vlk horuje za "Prahu krásnější" , prý obludnost na Žižkově zbourat, ovšem to co postavili místo Orionky, v "Městské památkové zoně" , o tom ani slovo . Je to odporná haluzna jak prase s červenkou, nakonec tam stejně budou většinou bydlet azbukové, ale kdo na tu odpornost má koukat. Výjezdy z garáží tohoto monstra jsou prosím do vilové čtvrti, s ulicema tak na projetí jednoho auta , když to Krofta tady projektoval, tak určitě nepočítal s tím, že nějaká hovada tuto obludnost někdy postaví a z klidných ulic udělají "dálnici".

R. Houška 20.1.2011 9:01

Re: Ty prachy ovšem musí jít ze státního nebo městského,

Tak, tak, já na Vinici taky ještě sáňkoval s dětma, a dneska si tam můžu koupit mobil nebo zaskočit na privát, kterých je tam největší koncentrace v Praze. Ještě, že na Dvouletce někoho nenapadlo stavět paneláky místo pruhů zeleně mezi těma řadovkama. Místo by na to bylo, tak doufám, že si tento můj příspěvek nepřečte ten krejčí z radnice.

V. Novák 20.1.2011 9:38

Místo který Orionky?

U Vltavy na Belárii?

R. John 20.1.2011 19:10

Na Vinohradech,

Na rohu Koruní, dříve  za bolševika Piecka, a Benešovské s Říčanskou, naproti je stará remíza, kdysi tam točil i trolejbus.  Komín Orionky patřil k dominantám Prahy, při pohledu na Prahu z Hradčan či Petřína.  Za bolševika ho zbourali, někdy v 80 letech, samozřejmě že to byla technická pámátka. Když se Orionka přestěhovala do Modřan, postavil se tam "Ústav sér a očkovacích látek", ten tam byl asi do roku 2000, kdy to zašmelili a prodali nějaké izraelské fy, která koupila Vinohradskou sladovnu, která je hned vedle. Také byla památkově chráněná, nechtěli jim povolit přestavbu, tak to jednoho večera podpálili a bylo vymalováno, pak již přestavbě nebránilo nic. :-)

V. Kusý 20.1.2011 12:04

Re: Ty prachy ovšem musí jít ze státního nebo městského,

Ač nepražan,myslím že hlavní město by mělo mít jakousi úroveˇn.Ale pri čtení Vašich řádků mne napadá, že tváří v tvář nejlepším z vás na magistrátě, by nebylo od věci, rehabilitovat atentát jako způsob politického boje!