25.4.2024 | Svátek má Marek


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
DM 15.3.2007 20:28

Re: Re: Re: Re: Zamýšlel jsem se, proč se na pana Beneše tak utrhujete, když říká pouhou pravdu.

Ty mas dost!! ;-D;-D

LadaHaksna 15.3.2007 20:26

Ty lháři !!!!

Mezi ty polopravdy a mýty jsi vsunul lež, že každý kdo chtěl studovat, musel vyslovit souhlas s ruskou okupací. To je LEŽ. A dále... Kdo byl v StB je estébák, kdo je špína, je špína. Tečka.

Psí vrah Čumil 15.3.2007 19:49

Tož tak, aby bylo jasno:

Mým celoživotním cílem je služba ve složkách StB a zde dosáhnout úrovně velmi dobrého odborníka.

Jiří Komorous vlastní rukou.

oakman 15.3.2007 19:27

Re: OAKMANE i další ...

Tak proč se paktujete s recyklovaným dobytkem ve vlastní a komunistické straně? To vám tak málo schází sebeúcta? To máte ve vašem věku zapotřebí, nechat se spojovat s ksindlem, který tu před našima očima rozkrádá státní majetek jako rodná strana v nejlepších letech? Já mohu mít soucit, neseděl jsem ani za režim ani proti němu, ale všichni ti umučení a zničení lidé na uranu mne nutí nebýt schovívavý k vašemu zapomínání. Já vím, že jich bylo málo - u jednoho visícího občana byly desetitisíce blahem hýkajících vrahů, kteří se dnes jako jindy tváří nevinně. Vaše partaj gumuje historii, protože jí usvědčuje ze slabosti nehodné rozměru pupků jí zastupujících. Jak vysvětlíte své "čisté ruce" člověku, který seděl šest let v Dachau za Beneše, který ho potom nechal komunisty umučit na uranu. Po patnácti letech ho pustili domu umřít, trvalo mu to ještě tři roky. Je 21 let kriminálu dost za to, že dělal vládního úředníka za Agrární partaj? To jste je s Gottwaldem tak nenáviděli, že jste je museli všechny odrovnat jako kolaboranty? Čs levice historicky nadřadila formu vlády a stranickou disciplínu nad ústavu, nad stát, tak už o něj konečně hubou přestaňte usilovat, když vám pánbůh z huby do rukou vrraziti neráčí!! Křesťané se bojí Boha, republikáni ctí zákon a ústavu, vy socialisté nemáte ani Boha ani konstituci, máte jen politiku. Bojte se svědomí, ono s věkem přijde. Tedy pokud si ho můžete dovolit. Poohlédněte se po Lidovém domě a zjistíte, že jste obklopen bolševickými recykláty a karierními gangstery. To není spolek pro slušné lidi. A proto mezi komoušem a socanem příliš rozdílu nevidím - jiné barvy, stejná pakáž.

Hawk 15.3.2007 19:06

Re: Úchylný článek i diskuse

copak nevíte, že policajti a lupiči se potřebují? Že kdyby se začalo rozlišovat, že by možná někteří Komorousboys skončli jako přebyteční např. u dopravní policie?  A Národní protidrogová centrála by měla jiný rozpočet než dneska Jisté náznaky rozlišování se však už objevily v návrhu nového TZ, který sněmovna z jiných důvodů shodila pod stůl. Pokud vím ,nebrání se jim ani současný ministr spravedlnosti. Dekriminalizace  marihuany to sice ještě není, ale jisté nakročení tam je. Po kolika letech od zveřejnění studie PAD, která ukázala, že § 187a  TZ nás jen za první 3 roky platnosti stál zbytečně několik desítek milionů? Tuším asi po 5

Brmboš 15.3.2007 19:02

Nic jiného nikdo nechce.

Spravedlnost v tomto státě neexistuje to už ví i malé děti, ale měla by existovat minimální vůle po tom co se na někoho něco provalí postupovat ke všem stejně. K mladické nerozvážnosti, středněvěké nechápavosti i k dědkovské demenci. Prostě stejně v tom, že buď je něco špatně, ale bez vyjímek nebo je to dobře, ale také bez vyjímek. Nic mezitím neexistuje. Jinak bylo by opravdu dobré zjistit tyto tahače špíny s klobouku jak to dělají. Proč se tahá prvně Bob a potom Bobek. Proč je nevytáhnou naráz? Nebo je to pouze o svinstvu a politických hrách. No i pasáček si hrál s příchodem vlka tak dlouho, až skutečně vlk přišel a už mu nikdo nevěřil. Jde o minulost a ta má tu smůlu, že se dá vždy upravit ve prospěch vítěze. Vadí pravda tak proč ještě někteří do toho míchali lásku a nenávist.  Znamená to tedy, že jen ten kdo je milován stranou u lízu se může cítit nevinen?

doktor 15.3.2007 18:40

Úchylný článek i diskuse

Jak to, že nikoho nezajímá, že Komorous své nynější postavení vybudoval na tak zvaně tvrdém postoji k výrobě, přechovávání, užívání a případně kšeftování s u nás "nelegálními" drogami. O rozdílech mezi jejich škodlivostí, závislostí a nebezpečností oficielně  NEVÍ A NECHCE (krom vlastních zkušeností s jejich užíváním) oficiálně NIC KONKRETNÍHO VĚDĚT. Nerozlišuje. Podle něho a dalších zjednodušených mozků (z poslanců tím vyniká Pavel Severa) jsou všechny stejně škodlivé, nebezpečné a zacházení s nimi zločinné. O0všem krom alkoholu a nikotinu, které jsou z těch, jež jsou u nás "legální", ve skutečnosti však ty nejhorší. Jejich výrobci, prodavači a uživatelé tyto pány nezajímají. Komorous nepatří na svoji funkci ne proto, že vyráběl za totality oslavné bláboly na režim, ale pro svůj tupý černobílý mozek.

F.Vízek 15.3.2007 18:30

OAKMANE i další ...

Moc se omlouvám, že mě minulý režim považoval za svého úhlavního nepřítele, za pravicového oportunistu, za antisocialistu a za antisovětistu, který chce likvidovat vedoucí roli KSČ ve společnosti (viz soudní rozsudky).  Moc se omlouvám, že jsem byl už jako 29 letý mladík zařazen na seznam 6335 úhlavních nepřátel režimu a že jsem až do ledna 1990 pracoval v kamenolomu v podstatě pro rozkvět socialismu. Moc se omlouvám, že jsem ještě v roce 1974 žaloval Československou socialistickou republiku, místo abych ji miloval, stejně jako rodnou stranu. Byly to chyby, které uiž nemohu vzhledem ke svému věku nijak odčinit. Leda se za ně hluboce stydět.   SPOKOJEN ?  Kaju se a omlouvám všem, kteří toho pro pád režimu udělali o mnoho, o mnoho víc !  Bylo jich aspoň 99,9% ?

F.Vízek 15.3.2007 18:25

Re: Re: Vízku!!!

Moc se omlouvám, že mě minulý režim považoval za svého úhlavního nepřítele, za pravicového oportunistu, za antisocialistu a za antisovětistu, který chce likvidovat vedoucí roli KSČ ve společnosti. Moc se omlouvám, že jsem byl zařazen na seznam 6335 úhlavních nepřátel režimu a že jsem až do ledna 1990 pracoval v kamenolomu v podstatě pro rozkvět socialismu. Moc se omlouvám, že jsem ještě v roce 1974 žaloval Československou socialistickou republiku, místo abych ji miloval, stejně jako rodnou stranu. Byly to chyby, které uiž nemohu vzhledem ke svému věku nijak odčinit. Leda se za ně hluboce stydět. 

SPOKOJEN ?

kurbet 15.3.2007 18:24

šok

Pane Beneši,docela rád jsem si četl některé Vaše články-psané nezbolševizovanou češtinou- až na tento poslední článek,kterému nelze rozumět jinak,než že je bolševický!!!Vím,že Vám to bude asi jedno, ale máte o jednoho čtenáře od teď míň,protože škoda ztraceného času jejích čtením.Plky,plky.

Anděla 15.3.2007 17:54

Re: Re: Re: Docela by mne zajímalo

Tak se spíš ptejte, proč to nikoho nezajímalo tehdy.

Psí vrah Čumil 15.3.2007 17:53

Re: No, hloupá jepice, pan Beneš má v popisu práce boj proti komunismu

A abyste zase neměla tak velkou radost, pro vaši potřebu doplňuji část věty, která nedopatřením vypadla:

Činí tak - podobně slepě a bez špetky vkusu - ausgerechnet dnes - ve výroční den, kdy se sudetští Němci spolu s panem Hitlerem stali pány v této zemi.

Anděla 15.3.2007 17:53

Re: Re: Re: Re: Re: Nevěřím svým očím!

V roce 1983 jsem nastoupila do práce s během dvou let jsem se stala vedoucí oddělení na PŘ. Přesto, že jsem nabídku vstoupit do KSČ odmítla s tím, že by mě rodiče vydědili. Kdybych napsal tak odporný dopis a vůbec chtěla k StB, tak se stydím.

Hawk 15.3.2007 17:36

Re: Re: Docela by mne zajímalo

Tady nejde o otevírat x neotevírat. Otevřeno bylo již před několika lety. Víceméně nikoho to nezajímalo. Teď  zajímá

Anděla 15.3.2007 17:16

Re: Docela by mne zajímalo

Tato otázka by zazněla kdykoliv by se to otevřelo. Co s tím? Neotevírat?

Psí vrah Čumil 15.3.2007 17:11

No, hloupá jepice, pan Beneš má v popisu práce boj proti komunismu

a estébáctví, takže jemu je toliko připomenout, že se pan Komorous snažil, seč byl, stát se estébákem, jedním z těch, které pan Beneš tak upřímně miluje.

Pan Doležel má v popisu práce plakat nad sudetskými Němci. Činí tak - podobně slepě a bez špetky vkusu - ausgerechnet dnes - kdy se sudetští Němci spolu s panem Hitlerem stali pány v této zemi.

Ostatně, milá jepice, není vám už z těch převleků blivno? Ale co se ptám, vy račte mít přece zdravý kachní žaludek žižkovské domovnice, že...

Anka 15.3.2007 17:02

Pane Beneši, dík za podporu Jiřího Komorouse, zaslouží si to.

Výrostek 15.3.2007 17:00

Re: Víte kdo byl Reinhard Gehlen ?

Nebo takovej Vidocq. Ten by tu měl velké  problémy.

Mirek F. 15.3.2007 16:43

Re: Vážený starče!

A co byl asi silnější zážitek? Vyprávění emigrantů o něčem vzdáleném anebo právě skončivši brutální okupace a přirozený vděk za porážku nacismu?

Mirek F. 15.3.2007 16:39

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tohle pane Beneši nikdo z nás do CV nepsal čtěte

Hezké vydírání. Když někomu nenecháme funkci ,tak přeběhne na druhou stranu?:-/  

Mirek F. 15.3.2007 16:38

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zamýšlel jsem se, proč se na pana Beneše tak utrhujete, když říká pouhou pravdu.

Padesátá léta byl hnus, ale úrovně Protektorátu nedosáhl....

Ovšem bavili jsme se o situaci v letech 1945-1946, ukradené hodinky nebyly proti vypáleným vesnicím a postříleným civilistům očividně brány jako velký problém

tich@dohoda 15.3.2007 16:36

problem pane Benesi, vy sice pisete cestinou nezbolsevizovanou

ale bohuzel po bolsevickem vzoru merite stejnou vec ruznymi metry, dost mi nektere vase clanky pripominaji normalizaci, kdy dobry Nemec byl ten nas /vychodni/ a zli Nemcouri byli ti ze zapadu. Co se tyka vetsiny komentatoru, tak ti jsou vase krevni skupina/zobou vam z ruky/ . Kdyz tady pred tydnem soudruh Zaoralek napsal, ze s temi archivy STB by se melo nakladat citlive a posuzovat individualne , to jste tusim i vy zvedl varovny prst a zadal zverejnit udavace/kolaboranty naplno. Ovsem soudruh Komorous to je jiny kafe , to je "dobry komunista", ne jako spatny komunista Vizek. Rekl bych, ze soudruh Komorous bude jeste vetsi smazivec nez byl nedavno odhaleny ten milicionar v CT. Co je skutecne zvlastni, ze se ty veci vytahuji az dnes, protoze stejna jako s tim managerem v CT se o tom jeho clenstvi v LM vedelo leta a nevadilo to, stejne jako fakta o Komorousovi. Rekl bych, ze koalice ma dost "kadrovych rezerv", ktere je potreba umistit na lukrativni mista :-) Cest

jirka.s. 15.3.2007 16:27

Re: Re: Re: Zpravodajská hra.

Jen se v tom svém hov/ně šťourej, ušetříš mi práci! Na takové jako jsi ty, je potřeba stále a stále ukazovat. Docela ti věřím, že už tě to přestává bavit. Ale to víš, nejsou všechny dny slunečné! Těch svých sis už užil, když jsi nacvičoval se svými genosse rozhánění demonstrantů a střelbu do terčů, na kterých zcela určitě nebyly nakresleny jenom kruhy!

David 15.3.2007 16:10

Re: Re: ..ten dopis napsal Paroubek !!!

Souhlasím - kde jsou zásady ?!? Jako by se vlastně nic nestalo a pro ministra vnitra to je jen bulvární záležitost, která vyčpí. A Vidím v tom taky problém nevidí, že by mu Komorousovi postoje z mládí také nebyly cizý ?  

David 15.3.2007 16:05

Re: KGB řídila KSČ a KSČ řídla Stb!

V září 1989 byl na gymnaziu agitovat studenty prvních ročníku pro vstup do Radima (školní odnož SSM) student 3. (možná 4.ročníku?), který je dnes zastupitel na Kladně za ODS. Jeho otec byl přesvědčený komunista s funkcemi a veškerými výhodami z nich plynoucích. A agitující synek se dobře poučil z krizového vývoje - názor ohýbej podle koryta, jen tak dostaneš funkci !!! A z přesvědčeného svazáka se stal o 2 měsíce později student s trikolórou na svetru.  

krtek 15.3.2007 16:00

Pane Beneši, nezbláznil jste se ?

Pane Beneši to se mi snad jen tak zdá ! Od Vás bych takovouto úvahu nikdy nečekal. Má to totiž přímo hrůznou logiku. Proto, promiňte, se mi jevíte jako silně nenormální. Posun nemorálky do normálního jednání, jak jste učinil, to je nám známo z normalizace.

Chci věřit, že místo kouření jste se dal na šňupání koainu a Komorous je Vaším dodavatelem. Nyní se tedy cítíte ohrožen. Jinak neví. V každém případě Vám držím palce, abyste se z té kocoviny dostal brzy.

oakman 15.3.2007 15:59

Re: Vízku!!!

Nechtěli jste zodpovídat za své skutky jako rostlí chlapi, tak půjdete před soud jako staci nad hrobem. Co se vleče, neuteče!!!

oakman 15.3.2007 15:57

Vízku!!!

P/okud je někdo "opuštěná nevěstka" před válkou, Fierlingerovská prostitutka před úmorem, zločinecký kolaborant, který skončil stejným ortelem, jako jeho oběti po úmoru, NEEXISTUJE pávo se kasat za to, že v 60. se pokusila o resurekci tím, že si umyje ruce nad vlastními zločiny. Jste advokátem komouše, protože z něj stále máte mindrák, protože ho bytostně potřebujete jako zločinného mouřenína, vedle kterého ten váš slibovaný komunizmus bez lágrů (čti s lidskou tváří na tzv. třetí cestě do (Y)) vypadá lidsky. Na západní komouše se vykašlete, těm De Gaulles a Nato dali klec, takže nemohli zavraždity stovky, věznit tisíce jen pro původ, třídu, přesvědčení. Jste zločinci, kteří jen skrze korupci zkolaborovaného národa nedostali svůj historií vyměřený kus provazu na krk. Celý "obrodný proces", to byla obroda komunismu z mongolismu padesátých let. S obrodou republiky to mělo společného jen tolik, kolik strana chtěla. Vše skončilo dvěma dekádami s tváří ve vlastním zadku.  Vzývejte Havla, bez jeho komunistického appeasementu byste již měli po zásluze vyměřeno!!!

krtek 15.3.2007 15:54

Re: ..ten dopis napsal Paroubek !!!

No, schopný, možná. Domnívám se, že však všeho. Pro karieru je schopen mnohý udělat dost, ale Komorous je tímto usvědčen jako křivák prvé třídy. Kariera, úspěch, dobré bydlo. To je motor, který ho žene. A základ v rodině má vynikající ! Tady pan Beneš, kterého si velmi vážím pěkně ulítl. I to se někdy stává,. Nemělo by však, obzvláště jemu. Nebo, že bych se v něm mýlil ? žeby šňupal koks ? A Komorous mu ho spiklenecky podstrkoval ? Horší se mi taky zdá, že současnému ministrovi vnitra tento Komorous nevadí. Kda jsou zásady ? Nejsou jen tak náhodou křiváci oba a presidet policie jakbysmet ?  Je to bída v tom našem kraji. Ach jo !

A. 15.3.2007 15:51

Re: Re: Bohužel je možná velká pravda potvrzena malou lží.

Nechci být osobní - ale pokud jste lhal o původu svých rodičů z důvodů ryze zišťných, tj. kariérních, tak byste měl pomlčet o tom, že ve Vaší rodině nebyl žádný bezpáteřní kariérista. Neškodilo by více mašlenové konsistence (i když jste právník :-))