24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

POLEMIKA: Pan Vlk a Milion chvilek

Milion chvilek má transparentní účet, na kterém jsou vidět dary přispěvatelů, stejně tak vykazuje náklady na jednotlivé akce. S tím se autor vůbec neobtěžoval, spekuluje, kdože to platí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Klas 25.7.2019 8:11

Re: Děkuji za postřehy

Podle článku pane Vlka (a aeronetu) podstata byla v té košili. Trochu povrchní na tak zkušeného člověka.

O. Uživatel 25.7.2019 8:05

Uživatel požádal o vymazání
R. Meišner 25.7.2019 8:05

Re: autor

klidně kritizujte--a co dál? nějaký další nápad?

R. Meišner 25.7.2019 8:04

Re: Děkuji za postřehy

podstata věci není v té či oné košili---ale v tom, že Minář si hraje na Listopad 2.0. tehdy žádné svobodné volby neexistovaly, dnes ano. trošku rozdíl, nemyslíte, pane Vodvářko?

O. Uživatel 25.7.2019 8:03

Uživatel požádal o vymazání
O. Uživatel 25.7.2019 8:02

Uživatel požádal o vymazání
J. Svoboda 25.7.2019 7:58

Re: autor

Pletete si kritizovatelnost politiků s nerespektováním výsledků voleb, tydýte.

Pěkný den.

J. Svoboda 25.7.2019 7:56

Re: Zkrachovalci Vlci a jim podobní!

Jeden ze znaků trollích příspěvků je absence mezer v interpunkci. Normální člověk tenhle slepenec textu nenapíše.

Pěkný den.

R. Meišner 25.7.2019 7:56

autor

to maluje úplně naopak než pan Vlk---může hádat komu budu víc věřit. jen dvě věci---jízdné na demostraci si lidé prý skutečně platili---dle vyjádření mnohých na transparentní účet po vykonání akce. .věř kdo můžeš. --a ta krásná střední třída dle autora, co tam byla---ta nechodí k volbám? pokud ne, může se zlobit sama na sebe, pokud ano, proč výsledek voleb nerespektuje? . zajímavé.

M. Klas 25.7.2019 7:47

Zkrachovalci Vlci a jim podobní!

Pan autor článku nemá rozumné argumenty na článek pana Vlka,proto popisuje své pocity z davové seance páně Mináře.Pan Minář jede na vlnách české písnisničky"něco zaplatíme,něco zapřem" a autor odsudného příspěvku páně Vlka tomu bezmezně důvěřuje!!!Pan Vlk o tvrzení páně Mináře pochybuje,pan autor naopak bezmezně důvěřuje.Pan autor patří do sorty lidí,kteří si lebedí v davovém souznění či lépe blouznění,prohlašují se za tu nej elitu a ostatní nálepkují za zkrachovalce či je posílají do gulagu.Je dobře ,že jen pan Vlk na NP,ostatně Vlk je příbuzný psa a tedy musí pan VLK být na NP,vždyť jsou si velmi blízcí!!!

J. Lukavsky 25.7.2019 7:45

Re: Souhlas, jenže takových článků a la Vlk

"Navíc bych potřeboval i doklady k položkám + a -, tj. faktury, účty, smlouvy atd." Pokud dáte policii doložený podnět k vyšetřování (i anonymní) tak to určitě udělají a účet proklepnou, žádný problém. Pokud jste atestovaný odborník v oboru účetnictví tak se můžete přihlásit že to uděláte a zdarma. Ale jistě máte pravdu, že s nenězmi se dají dělat všelijaké kejkle že, odklánět, čerpat dotace... Ale co znám ty místní lidi od Milionářů tak na to moc nevypadaj! J.L.

J. Svoboda 25.7.2019 7:39

Re: Pane Ševčíku, plácáte nesmysly.

Smysluplné je nemít za premiéra STBáckého fízla a o tom to je.

Pěkný den.

P. Čech 25.7.2019 7:38

Re: To, co napsal pan Vlk

Ano, pokusil se, dokonce i argumentoval, jak tomu u diskusí má být. Že s ním nesouhlasím je zse můj příspěvek, viz výše.

J. Lukavsky 25.7.2019 7:38

Re: No, možná ještě napíši odpověď.

"Ta bude bez Babiše, ale povedou ji fanatici jako ten Peňás, Dientsbier, Marxová , a vedení různých neziskovek:" No pokud zítra abdikuje A.Babiš i M.Zeman tak určitě nenaskočí automaticky Peňáz, Dienstbier, Marxová a neziskovky. Pro tyto případy jsou jasné zákony: funkci prezidenta převezme myslím předseda Parlamentu, premiéra nevím, třebas jeden ministr. Vyhlásí se nová volba prezidenta a ten pověří někoho z ANO (coby vítězné strany) sestavením nové vlády. A pojede se dál a dál, černým kočárem kol bílých skal. Toto také p. Minář na Letné jasně deklaroval. W.Churchill: "demokracie je nejhorší způsob vlády - až na to, že nic lepšího nemáme". J.L. end

P. Čech 25.7.2019 7:37

Re: Souhlas, jenže takových článků a la Vlk

Nesouhlasím. Články pana Vlka , právě proto, že se podstatně odlišují od článků mnoha jiných pisálků, jsou víceméně pravdivé. Rozhodně se nepodobají článkům Astona či pana Zvěřiny, kteří nejsou schopni se vymanit ze svého ideologického zaměření a pohlížet na věci obecné s nadhledem, který celková situace v našem státě nadmíru potřebuje.Již dosti totiž bylo politických ideologií, které vždy nadělaly více škody než užitku.

J. Svoboda 25.7.2019 7:35

Re: No, možná ještě napíši odpověď.

Taky mě to přišlo, jako jen lehce upravená argumentace o "zaprodancích a ztroskotancích".

Pěkný den.

P. Čech 25.7.2019 7:32

Pane Ševčíku, plácáte nesmysly.

Ad 1 - transparentní účet. Takových jsme již viděli. Transparentní účet může mít totiž kdejaký podvodník. A že jich nebylo málo, napřl dary od všelijakých již zemřelých lidí a pod.

Ad 2 - na Letné střední třída, rodiny s dětmi a pod. Zvláště ty rodiny s dětmi z míst mimo Prahu, které si udělaly jen zadarmo výlet do hlavního města a v podstatě jim je nějaký tupec Minář ukradený. Jde o to, že pořádat takové celostátní excesy a živit se tím na místo smysluplné práce a nebo studia je normálním lidem (naprostá většina) trapné a směšné. Zejména proto, že to k ničemu smysluplnému nevede. Pouze se takovým způsobem transparentně živí individua typu Mináře, Rolla a Zévla. Ono totiž takové pouliční pokřikování má smysl jen v jednom případě a to při revoluci, kdy má jakýs takýs smysl a naději k něčemu smysluplnému. Demonstrace na Letné byla stejně trapná jako i jiné demonstrace, konané různými neziskovými organizacemi zejména v Praze, kde existuje mnoho lidí, kteří se tím živí na místo toho, aby smysluplně pracovali a dělali něco rozumného pro stát.

D. Stirský 25.7.2019 7:32

Re: No, možná ještě napíši odpověď.

To by vůbec nebylo špatné, bylo-li by u nás tolik lidí s nadprůměrnou životní úrovní na pozicích studentů, profesorů, herců... Já na demonstraci nebyl, mám své výhrady, Chvilky se mně moc nelíbí. Ale to, co jste napsal, je opravdu nebetyčná b...ost.

J. Lukavsky 25.7.2019 7:27

Re: Autor si myslí, že

"a požádal, je, aby také ráčili platit daně a nenechávali to na zaměstnancích a DPH." a aby nedělali takové podvody jako on, že převedu svůj menší podnik pod děti, vyčerpám na to dotaci pro malé firmy a pak to přešoupnu zpátky... a řadu dalších. Prostě co je dovoleno bohovi.....máš-li máslo na hlavě.....J.L. end

D. Stirský 25.7.2019 7:26

Souhlas, jenže takových článků a la Vlk

je na Psu poměrně dost. Upřímně řečeno, nemám rád transparentní účty. Jde jen o "ofocené" výpisy, nic víc. A toky mohou být i hotovostní, tj. transparentní účet je hlavně marketingový trik. Navíc bych potřeboval i doklady k položkám + a -, tj. faktury, účty, smlouvy atd. Jen se divím, že se autor ozval až nyní: Vždyť Vlkovy články jsou v duchu článku o hnědém Minářovi skoro vždy.

M. Malovec 25.7.2019 7:12

To, co napsal pan Vlk

rozhodně do NP patří. Jen proto, že stejně nesmýšlí jen on, a pakliže jsou to nesmysly je třeba je vyvrátit. Pokusil jste se o to, a tak to ma byť.

J. Svoboda 25.7.2019 6:58

Re: No, možná ještě napíši odpověď.

Ptáte se chybně. Copak je odsouzeníhodného na profesorovi, to je kruciální nesmysl.

Pěkný den.

J. Holíček 25.7.2019 6:44

Re: No, možná ještě napíši odpověď.

Co je odsouzeníhodného na měřitelných hodnotách?

Pěkný den.

J. Holíček 25.7.2019 6:39

Neznám hlavní motivaci Mináře.

Dá se o ní ovšem spekulovat, což se děje i tady. Podle mě má k realitě nejblíže příspěvek P. Rychetsky 0:39. :-))

J. Svoboda 25.7.2019 6:31

Re: No, možná ještě napíši odpověď.

Bóže, to je závan Rudého práva, jak kdyby to psal Jirka Jambor.

"Měřitelné hodnoty", to je jak o třídním boji ... profesor je nicka proti dělníkovi s krumpáčem.

Pěkný den.

J. Svoboda 25.7.2019 6:23

Re: Autor si myslí, že

Málo mladých ... jste usvědčený lhář.

Pěkný den.

T. Vodvářka 25.7.2019 5:18

Děkuji za postřehy

Pan Vlk se ve svém článku (dokonce v nadpisu) zasekl na barvě košile pana Mináře. Třeba neví, že podobnou barvu mívali (a mají dodnes) skauti, takže netřeba hned uvažovat o barvě košil NSDAP. Srovnání demonstrace na Letné a těmi ve Francii neobstojí. Na Letné nebyl převržen jediný koš, nebylo jediné rozbité okno (co se děje ve Francii při demonstracích asi netřeba blíže komentovat).

Celou demonstraci provázely vtipné a trefné transparenty, na nichž nebylo nic nenávistného, což lze doložit třeba zde

https://vodvarka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=718533

Jinak i z dnešního příspěvku pana Vlka dýchají nedávné časy, třeba z označení jinak smýšlejících za "fanatiky" atd. Představa, že se "staré dobré časy" prezentované zde třeba články z IVK nevrátí, musí být docela frustrující, že?

M. Mikulec 25.7.2019 4:57

Re: medium klikaci

Vy se také snažte o "vyžší" úroveň. Stačila by vyšší, nebo nepsat všechnu Vaši kritiku jednou větou.:-)

P. Rychetsky 25.7.2019 4:08

Po hlavach, kaviarnikum a kavarnikum

Spravne, do uranovych dolu se zradnou inteligenci, burzousty a kosmopolity. Tam je naucime produkovat meritelny zisk.

P. Sinclair 25.7.2019 3:57

Re: No, možná ještě napíši odpověď.

Napište odpověď, napište tisíc odpovědí, ať je sranda, tak strašný blbosti jako vy (vedení různých neziskovek založených a placených zahraniční levicí a multikulturalisty - tedy muslimskými penězi) nepíše nikdo.