24.4.2024 | Svátek má Jiří


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Bubik 19.6.2007 22:04

No ono je to tady novodobou tradicí, jak se šíří informace

redaktor v novinách A něco napíše, večer to uveřejní naše tedy česká televize ( jak kdysi říkal Ota Černý ČT1) jako citaci z deníku A, následujcí den to vydá ČTK jako zprávu a pak to přeberou jako zprávu četky všechny zbývající deníky. Blesk k tomu dá obrázek nahé ženské, Rudé právo ( pardon Právo) stanovisko Paroubka a Lidovky ocitují několik odborníků, z nichž se žádný nechce představit.

A "zpráva" začne žít svým vlastním životem;-D

Venkovan 19.6.2007 20:54

Pan Haas mluví o pokratectvi

to je sebekritika?Tož blížijů sa žně a média su plné boja o zrno-pardon o ČUNKA..

Venkovan 19.6.2007 20:54

Re: Pan Haas mluví o pokratectvi

Pokrytectvi(oprava)

tomas pansky 19.6.2007 19:22

Diky pane Haasi - tesim se na dalsi fakta ...

Pane Haasi, uz jednou jsem se kladne vyjadril k Vasemu psani na techto strankach. Jste jeden z mala autoru, ktery mi za to stoji cist; jste jeden z mala, ktery pochopil smysl a podstatu novinarske prace. At s Vami souhlasim ci ne, to neni podstatne. Podstatna je kvalita a styl Vasi prace. At jste kdekoli, budu hledat Vase jmeno za clanky - to mi dava okamzite miru, se kterou mohu clanku verit ci nikoli. Delate si dobre jmeno - jen tak dal. Potrebujeme Vas. S pozdravem, Tomas Pansky (top0625top@hotmail.com)

Pan Tomský 19.6.2007 19:44

Re: Diky pane Haasi - tesim se na dalsi fakta ...

Ale paní Dubanová,

Proč ten převlek?

Minutus 19.6.2007 19:58

Re: Re: Diky pane Haasi - tesim se na dalsi fakta ...

to nebude paní Dubanová, není to kurzivou!  ;-D

Mell 19.6.2007 15:40

Díky pane Haas za váš článek,

poslední dobou, co u nás běží studená politická válka, se media chovají ve stylu Goebelse, že stokrát řečená lež se stává pravdou a tak nás krmí svými pravdami až se hory zelenají.

Už jsem nabyl dojmu, že se dá novinářům věřit jen datum vydání a cena novin a poslední dobou se hodně zlepšila i předpověď počasí.

Svými dvěma články jste mi dal trochu naděje, že media nejsou jenom stokou, ale že se třeba ještě dožijeme, že budou opět hlídacím psem demokracie.

Ludva 19.6.2007 21:55

Re: Díky pane Haas za váš článek,

Až na to počasí souhlasím, dokud nebudou média tím hlídacím psem, tak se nikam neposuneme. Malý příklad - kdo může podporovat vládu založenou na dvou přeběhlých zrádcích vlastních voličů ? Demokratická média ? Aby bylo jasno, nemám nic proti reformám, jsou nutné, ale měla je udělat většina zvoleného parlamentu, to jest velká koalice. Tak rozhodli voliči.

Zahraniční dopisovatel. 19.6.2007 14:57

PES je jedním z mála seriózních médií .....

ano, soudruh Husák by to tak taky nazval. Z globálně stranického hlediska máte samozřejmě pravdu.

portwyn 19.6.2007 17:32

Re: PES je jedním z mála seriózních médií .....

Nesmysl. PŘESNĚ TOHLE (tj. kritiku vlastní osoby) by soudruh Husák nikdy otisknout nedovolil. Hloupější příklad jste si vybrat nemohl.

balthasar 19.6.2007 13:55

dopis čtenáře na Hraničním informačním serveru

;-D ještě že nebyl na za-hraničnim serveru 8-o

portwyn 19.6.2007 13:50

Autor má pravdu, ale na druhou stranu je PES

jedním z mála seriózních médií PRÁVĚ PROTO, že tento čánek zde byl publikován (dokonce s komentáři). Dovedete si představit něco podobného třeba v Mladé Frontě? Proto Psa čtu a MfD pokud možno ne.

vladimír314 19.6.2007 9:58

někdy je to přesně naopak,

naopak v tom smyslu, když chci informaci o něčem co mně zajímá, mrknu do novin a tu informaci v novinách obrátím naruby, tak právě to naruby je pravdivá informace, Neni to na pousourání ;-D?

Bohužel, nějaká jerevanská epidemie se v českém novinářském stavu jaksi podezřele rychle šíří, Astone, dej si bacha!

portwyn 19.6.2007 13:51

Re: někdy je to přesně naopak,

R^R^

Starý J. 19.6.2007 9:16

Poslední články Astona o kauze Čunek

jen dokresluje včerejší případ, kdy NP uveřejení nepodepsanou zprávu (s odkazem, že adresu má v redakci), že Němec byl viděn kdesi v hospodě s tím jihlavským státním zástupcem, mající nyní na krku kauzu Čunek, ve velmi důvěrné debatě.

Taková zpráva o žhavé kauze poslouží všem Čunkobijům jako zpráva stoprocentně pravdivá a ověřená a s ní jdou okamžitě do boje! Pročpak  autor tohoto sdělení asi zůstává v anonymitě, když by naopak se svým vážným obviněním měl spěchat přímo k nadřízenému státnímu zástupci? O Němcovi  tvrdí Paroubkovci, že je mužem v pozadí, který řídí kroky Vesecké jménem vlády, tedy celou kauzu politicky ovlivňuje a autor zprávy nejen že skutečnost neoznámí, dokonce zůstává v anonymitě a jen jaksi pokoutně ji pouští mezi zuřivě se hádající dva tábory na Psu!

Minutus 19.6.2007 8:19

"Krásný" odkaz

Odkaz

A cosi podobného napsal i šéfredaktor HN minulý týden. Tak proč se divíme.

Šerlok Homeless 19.6.2007 13:30

No, jestli si v ČTK myslí, že e-mailová adresa v SendBy nebo ReplayTo je důkazem zdroje

Tak teda potěš tě koště Rv8-o! Není nic snadnějšího, než vytvořit a odeslat e-mailovou zprávu, kde do těchto údajů dám, co mne zrovna napadne!

Xaver 82.117 19.6.2007 16:36

Otázka: Čekal jste snad něco jiného?

Odpověď : Nečekal.

Finální výrok: Tak to vidíte! (copyright by JdC)

Pete 19.6.2007 7:56

Články pana Haase jsou požitkem právě pro důkladný způsob dokládání faktů,

který bezmezně obdivuji. Myslím, že i česká policie by se mohla od něj učit a také ti nechvalně známí přerovští vyšetřovatelé kolem Čunka i když jeho zrovna rád nemám. Klobouk dolů.

kdosi 19.6.2007 11:23

Re: Články pana Haase jsou požitkem právě pro důkladný způsob dokládání faktů,

jo, články pana Haase jsou opravdu požitkem, takové pravdivé, vyargumentované, objektivní - no jedna radost! Třeba tenhle - ten je přímo vzorem novinářské práce: http://neviditelnypes.lidovky.cz/internet-sbohem-klondike-0he-/p_kultura.asp?c=A060924_102127_p_kultura_wag - pamatujete přece na aféru "Klondajk"? A doporučuji vím, přečíst si i diskuzi, je to velmi poučné!

Minutus 19.6.2007 11:47

Re: Re: Články pana Haase jsou požitkem právě pro důkladný způsob dokládání faktů,

jo Klondajk?? No, to si pan Haas skutečně ověřit všechna fakta a dvakrát.

Resonabilis 19.6.2007 12:05

Re: Články pana Haase jsou požitkem právě pro důkladný způsob dokládání faktů,

Taky ho bezmezně obdivuji. Je pro mne představitelem "huejra kříženého s paparacím".  Jen už nějak stárne. Kdysi své blbosti (v komentářích mu vytýkané), doplňoval dalšími pravdami, polopravdami až demagogickou lží. Teď už to nedělá - škoda.;-D Jinak Pete, nastupujete na Titanic. Prostě lezete panu Haasovi do (Y). Poradcem poradce Taťky Šmouly nebudete. Předpokládám seriál hasovin na zdejších stránkách. Je to vše jednoduché. Nebude Čunek, nebude vláda čunkoburákolánků. Kdo nám pak zvolí Taťku Šmoulu za prézu? A kdo nám pak zaměstná za poradce pana Haase? Jeho ručičky? Chicht, chicht.:-)

P.S: Nasazuji přilbu a zalézám do bunkru. Tuším nálet babek-roztleskávaček z celé Prahy a možná příjde i Terminátor.

Tomáš Fuk 19.6.2007 12:13

Re: Články pana Haase jsou požitkem právě pro důkladný způsob dokládání faktů,

Pete, to snad myslíte, jako ironii, ne? Pan Haas je po Klondajku a po "objektivním a zdrojově ošetřeném" páně Haasově okomentování, již jen zcela nedůvěryhodná a "provařená" persóna... kdo by mu ještě věřil? ;-)

Zahraniční dopisovatel. 19.6.2007 12:30

Re: Re: Články pana Haase jsou požitkem právě pro důkladný způsob dokládání faktů,

Víte, on pan Ha-as se učil ještě u generálního tajemníka komunisticke strany Československa a prezidenta Československe socialisticke republiky soudruha Gustáva Husaka. A neříkejte, že objektivně viděno: hranice nejsou korzo, a každý občan Československé socialistické repobliky má samozřejmě právo jet na dovolenou i na západ.

xjcx 19.6.2007 7:12

Sam jsem se ocitl na strankach (bulvarniho) tisku

a nestacil jsem zirat! Pak jsem zjistil, ze dotycna novinarka sepsala nekolik fakt, odeslala do centraly, tam clanek vybarvili a dodali titulek.. Ze to bylo o necem jinem... Koho to zajima! Akorat ze pak clovek vypada jako blbec A nic s tim nenadela. Marne hledam na trhu seriozni tiskovinu, kterou bych si predplatil!

mamina 19.6.2007 6:45

Pěkné.

Příkladně vyzdrojováno. Pan Haas osobně zvedá laťku žurnalistiky. R^] Paparatzi odvedle ho budou jen těžko dobíhat!

Minutus 19.6.2007 5:29

Pane Haasi,

v podstatě máte pravdu. Ano, novinář by si měl ověřovat zdroje!

Jenomže jsem neslyšel Váš protest, kdy ctěný redaktor NP pan W. dehonestoval pana Béma (jistě si všichni vzpomenou) při jeho výstupu - a dokonce na pokračování. A neslyšel jsem slůvko omluvy poté.

Kde v tom případě zůstala etika novináře?  Etika redaktora pana W.? A kde pak zůstalo Vaše poučování?

Orwell by se asi pousmál.

jiný franta 19.6.2007 6:21

Re: Pane Haasi,

Brečíte dobře, leč na špatném hrobě. Výtky vůči psaní redaktora NP p. Wagnera je třeba směřovat na šéfredaktora NP p. Neffa. Pan Haas jako občasný externí přispěvatel s tím nemá nic společného kromě toho, že jeho postesknutí se obecně zajisté vztahuje i na právi p. Wagnera.

Minutus 19.6.2007 6:40

Re: Re: Pane Haasi,

no právě. On ten nestejný metr je ošemetnost.

A mýlíte se, nebrečím... kdybych měl plakat nad úrovní české žurnalistiky, tak z pláče nevyjdu. :-)

clay 19.6.2007 10:31

Re: Re: Re: Pane Haasi,

okecáváte jen svou blbost