28.3.2024 | Svátek má Soňa


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jkl 9.1.2010 15:39

Jiný pohled na knihu M. Heimmanové

Trochu střízlivější pohled na knihu M. Heimmanové:

http://tinyurl.com/yacrfzj

Bizon 28.12.2009 15:56

Ještě mě napadl jeden přínos Čechů potažmo češtiny světu: je to slovo ROBOT, které vytvořil Josef Čapek .....

Abychom byli spravedliví, Němci potažmo němčina také obohatili svět o různá slova, např.: holokaust .......

Harpyje 25.12.2009 13:45

Diskuse

za páně Vlkovými články jsou jedinečným panoptikem lidské blbosti a omezeneosti. Alternativně inteligentní jedinci, kteří tvoří velkou část jeho obdivovatelů, se tentokrát vyjadřují o osobě profesorky Mary Heimann z glasgowské univerzity (o které si nejsou schopni najít ani základní údaje: "zkoušel jsem najít, ale nenašel jsem." Autor: honzak IP: 90.183.57.xxx) a o její knize, kterou s největší pravděpodobností nikdo z nich nečetl.

Autorka je "šílená  ženská, blbá a nenavistná baba, bude pěkný kvítko (Máňa), bude mít pravděpodobně německé předky, je naprosto neinformovaný nebo neiteligentní mimoň (Tzv. "profesorka") a jeden inteligent dokonce žádá její "zrušení" (zrušit šílenou Mary !!! Autor: JH IP: 90.176.155.xxx). O knize se vyjadřují rovněž velmi zasvěceně: "to není kniha, to je ukázka duševní choroby ". A všem je jasné, kdo za "touto magorovitou slátaninou" vězí: "je daná dohromady za peníze sudeťáků" a "Henlein by plesal"! Za tímto "kolaborantským a sudeťáckým výkladem českých dějin" mohou vězet jen ti obvyklí podezřelí - "Krystlík a Hedviček ale pan Čulík, známý nenávistí k české demokracii". A určitě celá Sudetendeutsche Landsmannschaft s Posseltem a "neohenleinovcem" Stoiberem v čele! ;-D ;-D ;-D

Pedro 25.12.2009 14:24

Re: Diskuse

Autor: Harpyje IP: 84.158.176.xxx Datum: 28.11.2009 13:10

Běž do (Y), stará drbno!

kocour 25.12.2009 19:05

Re: Diskuse

sou-drsko domovni, se uplne prekonavas ja nevjedel co f tobje je ! Takove dlouhe dilo, ve srovnani s vobbviklim 'blbeckem' nebo 'mamlasem'.  Uplnejch skvost, lyterarni ekvivalent "Sieg des Glaubens' nebo 'Triumph des Willens'.

Negar 28.12.2009 4:34

Re: Diskuse

Viděl jste ty filmy? Jejich obsah je samozřejmě diskutabilní (třebaže o nic horší než všechny ty filmové týdeníky, kterých jsme tolik zhlédli, než došlo na sovětský film nebo Funese), nicméně po filmařské stránce to skvosty jsou. A co teprve Olympia!

Bizon 26.12.2009 10:34

Re: Diskuse

Vy jste v tom "jedinečném panoptiku lidské blbosti a omezenost za páně Vlkovými článkyi" na předním místě ....

Negar 28.12.2009 4:28

Re: Diskuse

Ono by se dalo říct, že prakticky všechny internetové diskuse jsou úžasným panoptikem lidské blbosti.

Ale není se co divit. Předkové těch dnešních alternativně inteligentních orali na panském nebo stáli u pásu ve fabrice a jaktěživo by je nenapadlo se k něčemu složitějšímu vyjadřovat, anžto dobře věděli, že jsou blbí a že na jejich názor není nikdo zvědavý. Ovšem potomci týchž, ačkoli toho nepobrali o nic víc, mají jednak přístup k internetu a jednak lepší mínění o sobě samých, protože si na tom internetu nebo v Blesku tu a tam i něco přečtou, leckdy i do konce. Podle toho to pak vypadá.

Vanek 25.12.2009 11:45

jako bohapustý souboj mezi dvěma klikami ve vedení mafiánského spolku jménem KSČ

A ono to bylo neco jineho?

Vanek 25.12.2009 11:42

Cesky poradne nemluvi

Jak mohli dostat cesky pas kdyz jsou vsechno mozne jen ne cesti romove?

Muze mi to nekdo vysvetlit?

Ada 25.12.2009 15:26

Re: Cesky poradne nemluvi

Nesmí, jinak bude fofrem po diskusi... :-(

Helios 25.12.2009 2:44

V Čechách....?

Pane Vlku, ač mi velmi často píšete v duše, musím se jako občan ČR, nebo Česka velmi ohradit. Není to poprvé, kdy píšete o tomto státě jako o Čechách. ( hned na začátku) Kdy už konečně Vy u Vás v Čechách budete chtít žít s námi z Moravy, Slezka ve společném státě ČR, nebo Česku. Ani se nedivím těm Slovákům, vždyť vzupnost Čechů je nepoučitelná. Jak nízké je občanské a společenské vědomí národa, když ani lidé, kteří se stavějí do role "guru" pro společenskou otázku,przní název státu ve kterém žijí. Má vůbec takový stát šanci na přežití? 

Pedro 25.12.2009 10:34

Re: V Čechách....?

Tady to myslím "zazdil" bývalý prezident Havel, když prohlásil, že mu při názvu Česko lezou slimáci po zádech (je to nezvyklé a nehistorické slovo, ale po WWI byl nezvyklý, nehistorický a "tahal za uši" i název Československo). Kdyby nebylo jeho nešťastného vyjádření, mohl se tento název dávno běžně používat. Keď Slováci majú Taliansko, Belgicko, Francúzsko - proč by Češi (české, moravské i slezské krve) nemohli mít Česko? Á propos - kolik Brňáků si myslí, že třeba takové Nošovice leží na Moravě (o Cajzlech raději ani nemluvím)? 

Bizon 25.12.2009 13:10

Re: V Čechách....?

Vy jste budto blázen nebo provokater s tím "moravanstvím"! Copak nechápete, že to je právě to, co by chtěli ti krysíci nebo krystlíci, či jak se ta pakaž jmenuje zasít sémě nesváru, všechno české zpochybnit a posléze zničit?!

Juhasz 26.12.2009 17:47

Re: V Čechách....?

Svár by stačil, milej vole od bizonů!

Bizon 28.12.2009 10:06

Re: V Čechách....?

Děkuji za opravu ....

Dolfik 25.12.2009 1:09

Pane Vlku

Vdyt vy vubec nevite o cem mluvite . Vzdelani v Cesku mate pravderpodobne v Plkzni !!!! Tam jste zrejme dostal titul aniz jste kdy tu skolu navstivil ....blbecku !

Ada 25.12.2009 15:29

Ještě jednou, prosím,...

a tentokrát česky... ;-D

Balrog 24.12.2009 23:51

poturčenec horší turka

Jako přízrak dob dávno minulých bych si dovolil přičinit poznámku. Poturčenec horší Turka přesně platí na nezanedbatelnou část emigrantů. Aby se asimilovali, tak se úpěnlivě snaží být místnější, než místní. Viděl jsem to dostatečně. Tady to je vidět taky hezky. Adler s Kolářem to mají v hlavě srovnané. Jeden má pásek v judu a napíše duševní očistu na základě toho, co zaslechl na pěší zoně. Druhý si přečte dílko humanistky, a udělá odsudek. Asi tady nežil. Upozornuji, že humanisté z těch slovutných univerzit mají vzdělání typu, že studují 4 roky jedno dílo Becketta. A na to skočí novinář typu Adlera, nebo spíš pisálek. Mnoho emigrantů nemá jasno, kam patří. Tam, kde jsou, si uvědomují, že nikdy nebudou, jako místní. Tak se je snaží předčit. A hlavně hodně radí zpět domů, tak se můžou uplatnit. Vědí to nejlépe ze všech.

karel_www 24.12.2009 22:54

pro pana vlka st.

Hezke vanoce, a nenechte se otravit temi sudetaky. zkousi to porad, posledne dokonce vydali sileny autoatlas a nazvem sudety na miste nasich tisiciletych pohranicnich hor. skoda, ze je nasi predkove humanne odsunuli, nikoliv vyvrazdili komplet - za cca 400 tisic nasi zavrazdene inteligence by si to jiste spravedlive zaslouzili. ovsem jeste dnes rikaji, ze ti zavrazdeni nebyli cesi, ale zidi. takze by jim nejaky zpusob osvetimi slusel.

karel_www 24.12.2009 22:42

nic noveho, jenom odpornost

Zminovana kniha je priserna. Henlein by plesal. Hlavne me dostala ta hlaska o hranicich CSR - ktere jsou ve skutecnosti uz tisicileti dane vrcholy a prusmyky pohranicnich hor. S takovym blabolem mohou souhlasit jenom levicovi silenci z blisich listu, treba Culik, Adler, Dolezal a jini ohavove. Prassatko Posselt nevyjimaje (uz ma jatecni vahu davno).

Pedro 24.12.2009 22:53

Re: nic noveho, jenom odpornost

Co se týká blicích listů - někdo tu už přede mnou psal (ano, já vím, byla to H.), že mu to nepřijalo odkaz na B.L. Já tu zkušenost před časem učinil také - uvedl jsem dva odkazy, jeden z nich byly blicí listy. A příspěvek byl odmítnut. Zkusil jsem příspěvek upravit a zkrátit, stejný výsledek. Až když jsem vypustil ten odkaz na BL, tak najednou bylo všechno v pořádku. Dotaz na p. předřečníka, proč nadáváte p. Posseltovi do prasátek? Něco jiného je co říká (na to mám jako dítě narozené za protektorátu českým rodičům, kteří byli uprchlíci ze Sudet, svůj názor), něco jiného je jak vypadá. Proč někoho urážet za jeho vizáž? Vy osobně jste zřejmě svým exteriérem Robert Redford křížený s Bradem Pittem, že?

karel_www 24.12.2009 23:05

Re: nic noveho, jenom odpornost

Nedivim se, ze odkazy na blici listy redakcni system nebere. NSDAP je v Britanii asi stale jeste aktivni, hlavne na te pseudo univerzite v Glasgow, kde pusobi Culik. Meli by tu katedru nazvat treba Sudetonemecka studia, to by spise sedelo. No a proti Posseltovi jsem skutecne Brad Pitt, krizeny s Edvardem Nortonem a Belmondem, s tim nemam problem. Ale mate pravdu, kazdy nejak vypada. Jak pravi klasik, po ctyricitce za svou vizaz muze kazdy sam.

Pedro 24.12.2009 22:25

Kam zmizel p. Krystlík?

Já žasnu. Otevřel jsem si diskusi cca před půl hodinou, neb jsem předtím s rodinou světil svátek. A protože jsem hned na začátku narazil na sprosťárnu od p. Krystlíka (něco o české lůze) - a na přehledu jsem viděl, že p. Krystílk se v diskusi  vyslovoval několikrát, tak jsem si všechno chtěl přečíst od začátku. To představovalo pokud se dobře pamatuji 9 stránek. A ejhle, ono se to náhle smrsklo na 6 stránek a p. Krystílk z diskuze zcela vymizel. Ne že by mi to tak vadilo - p. Krystlík by se mohli s pp. Doležalem a Ruščákem vzít za ruce a společně si zanotovat "Deutschland, Deutschland, über alles".

Steiner 24.12.2009 22:22

Pozdrav do Lubence

Veselé vánoce pane Řeřicha. Pan Vlk je klenot a nikdy nezklame.

Josef 24.12.2009 22:20

České způsob zakroutění krků....

To asi byla Gottwaldova česká cesta k socialismu. Tak jste to asi myslel. Když český komunista zakroutí někomu krkem, což se naučil v Moskvě, tak je to česká cesta. Jako v hospodách kde vaří kuchař sám, či osobně vytahuje hotovky z mražáku ;-D

Bohumil Řeřicha 24.12.2009 22:17

Dílo pro český národ výjimečně důležité ?

Zabloudil jsem opět omylem na tyto stránky Neviditelného psa a ukázalo se, že diskuze s názory, do kterých se zapojí pan Krystlík vyvolává u cs. zamindrákovaných anonymů nenávist a zášť. On také předmět diskuze-příspěvěk pana Vlka st. je poznamenán cs.nacionalizmem.  Náš přední klinický psycholog Slavomil Hubálek říká, že podle statistiky v každé zemi žije 30% pitomců. Pitomec není nadávka, ale to je stav mysli. A právě tito zbabělci, kteří se nedokáží podepsat plným jménem, Emil xx, Jura Jurax, honzák, Bizon, exulant, Patrik atd. každou i sebevážnější diskuzi znectí tak, že slušný člověk, který náhodou zabloudí na takové stránky nerozpozná co je jádro diskuze. Protože kvůli těmto "pitomcům" raději takové webové stránky opustí. Souhlasím s panem Krystlíkem, že se Češi za 64 let nepoučili. Tito Patrikové, Emilové,Jura Juraxové,honzákové, Bizoni, exulanti atd. byli za každého režimu ,z těch se rekrutovali špiclové a udavači. Nechci diskutovat k uvedenému tématu, jen bych vás anonymové chtěl poprosit, zamyslete se v tomto vánočním čase jestli by nebylo lepší nejen pro vás ale i pro ty slušné, stát se jedněmi z nich. Věřte pomohlo by to všem a hlavně této společnosti, která dodnes ani po 20 letech neví kam patří.

Patrik 24.12.2009 22:21

Re: Dílo pro český národ výjimečně důležité ?

Koukám ,že soukmenovec Posselt vyslal nového posla.Co Helmute?

jirka.s. 24.12.2009 23:11

Re: Dílo pro český národ výjimečně důležité ?

Ta sedla, viď ksindle ??? ;-D

Patrik 25.12.2009 0:05

Re: Dílo pro český národ výjimečně důležité ?

A jiříček s.náš oblíbený udavač STB.Kolika lidem jste vy udavači STB zkazili vánoční svátky.Škoda,že po revoluci vaše fotky nevyvěsili v místě bydliště,aby všichni věděli jaké svině mezi nimi žili.Škoda.