16.4.2024 | Svátek má Irena


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Mirek F. 3.9.2007 15:27

Re: Re: Re: Re: benešovi dekrety jsou výsledkem německých zločinů

Tvoje nesčíslné blábolivé výpady proti Čechům  a naopak trapná snaha omlouvat i největší německá svinstva, to vše bez schopnosti a snahy argumentovat, tě činí coby velice respektunehodným.

matra 3.9.2007 15:33

Re: Re: Re: Re: benešovi dekrety jsou výsledkem německých zločinů

Nepovažuji se za prostý lid.

Jura Jurax 3.9.2007 15:18

Re: Re: benešovi dekrety jsou výsledkem německých zločinů

Jo takže kdyby zlý Beneš neposlal parašutisty na Heydricha, tak by se v protektorátu klenula duha míru a prozumění a Češi spolu s Němci by svorně pracovali pro grosdojčes rajch až do konečného vítězství - a do konečného vyřešení české otázky.

Marate, uložil jsem si, že se na Psu zdržím vulgarit - ale Vaše vskutku diplomaticky řečeno osobité názory tohle přesvědčení velice hodně moc nahlodávají.

Bohové vědí, že čeští komunisté toho mají na hrbu dost, ale přece jen se ýbrmenšům nemůžou rovnat. Nacionálně socialističtí Germání nás holt povraždili řádově víc.

brok 3.9.2007 17:59

Re: Re: benešovi dekrety jsou výsledkem německých zločinů

Nemáte pravdu a pravděpodobně to i víte. Churchilův výrok "Dobrý Němec je mrtvý Němec" pochází z doby před Lidicemi a z toho lze usuzovat, že Angličané by i tehdy odsun (vysídlení, vyhnání - jak račte) akceptovali. Rusové, kteří odsunuli (vysídlili, vyhnaly) celé národy (např. Tatary) by pravděpodobně byli pro. Možná (ale není to jisté) by nesouhlasili Američané, ale ti se v té době ještě v Evropě příliš neangažovali a navíc Roosewelt byl velice "vnímavý" k názorům Stalina. Z toho lze usuzovat, že i před Lidicemi by to prošlo.

Pokud jde o zločiny komunismu, i mě mrzí, že žádný bolševický zločinec nebyl potrestán. Jenže u Němců to bylo stejné a těch potrestaných je také poskrovnu, takže vaši oblíbenci jsou na tom v tomto bodě stejně.

Pišta 3.9.2007 18:46

Re: Re: benešovi dekrety jsou výsledkem německých zločinů

On o odsunu jenom nemluvil. Že ho připravoval ,je nade vší pochybnost. Když potřeboval aby Britové uznali jeho Londýnskou vládu ( mimo jiné i proto aby mohl disponovat československými valutami uloženými v Londýnské bance), řekli mu Britové naprosto jasně, že jeho vládu uznají, jenom, když v ní budou zastoupeny všechny  národnosti  Československa. Němci tvořili asi třicet procent obyvatelstva. Je potřeba si uvědomit, že i po odstoupení Sudet, zbyla  v Čechách početná německá menšina, protože Němci nežili jenom v Sudetech , každé větší město mělo německou komunitu. Beneš se pod nejrůznějšími záminkami vyhýbal tuto podmínku splnit. To byl také hlavní důvod britského váhání se schválením Benešovy vlády. Beneš Němce ve vládě nemohl potřebovat (i když v Londýně pobývala velká skupina německých antifašistických poslanců předválečného parlamentu.) Protože by dělali určitě problémy při schvalování odsunu, se kterým už tenkrát počítal. Opět se o tom lze dočíst v jeho Pamětech. Je úsměvné , jak všichni bojovníci za Benešovu "nevinu" při prosazování odsunu zoufale ignorují samotného Beneše. Stačí zalistovat v jeho Pamětech ,nebo jiné jeho knize z dob druhé světové války (napsal jich pět) a není co řešit. Nejlepším důkazem o správnosti mého tvrzení je určitě fakt, že ani jedna jeho kniha v poslední době nebyla znovu vydána. Proč? Půjčte si jí , přečtěte a jak říkám, není co řešit.

No 4.9.2007 16:49

Re: Re: Re: benešovi dekrety jsou výsledkem německých zločinů

Pozice Beneše byla složitější, než ve vaší interpretaci. On se chtěl vrátit konstitučně před mnichov a to v podstatě i tzv. antifašističtí Němci odmítali. Vzít je do tehdejší londýnské vlády bylo asi tak produktivní jako vzít současné komunisty do dnešní vlády. Také od nich neuslyšíte, že jsou pro NATO.

Pišta 4.9.2007 17:06

Re: Re: Re: Re: benešovi dekrety jsou výsledkem německých zločinů

Ti němečtí antfašisté emigrovali do Londýna. K tomu potřebovali britské vízum. To mohli dostat jenom s pasem, Jakým pasem se asi prokazovali? Můžete hádat. Že schvalovali Mnichov je lež. Není proto jediný důkaz. Nemá to ani logiku. Kdyby souhlasili s Mnichovem, proč se hlásili k Benešovi a nabízeli mu své služby. Pro ně by bylo daleko jednodušší, kdyby emigrovali do USA. Tam by totiž vízum nepotřebovali. Kecy o tom ,že Jaksch si stěžoval Rooselveltovi a protestoval proti zrušení Mnichovské dohody jsou jednoznačně účelová desinformace. USA dohodu nepodepsaly,  tak ani nemohly odvolávat svůj souhlas.

PROKOP BUBEN 3.9.2007 14:15

MÁM ZA TO

ŽE brojit horlivě v dnešní době proti Sudetským je kontraproduktivní, podobně, jako se apriory stavět proti Rakušákům......Je třeba si uvědomit, že německý vliv na český národ byl i pozitivní v průběhu dějin a podpořil jeho kreativitu a pracovitost.....Společné tisícileté dějiny stejně není možno smazat a povahově máme k Němcům a Rakušanům blíže, než jsme si asi schopni většinou připustit......

oakman 3.9.2007 14:19

Mluvíte jako "zrádce národa". To se mi líbí...

Buvol 3.9.2007 14:21

Re: MÁM ZA TO

"německý vliv na český národ byl i pozitivní" můžete něco pozitivního jmenovat? A né abyste jmenoval pátera Koniáše, který prý pálil jen "brakovou" literaturu .....

Stredocech 3.9.2007 14:43

Re: Re: MÁM ZA TO

1) Páter Antonín Koniáš byl Čech.

2) Petr Parléř byl Němec.

Buvol 3.9.2007 14:47

Re: Re: Re: MÁM ZA TO

Kdy vlastně vznikl pojem "němectví" a tudíž Němci jako národnost? Nejednalo se za toho Parléře spíš o Sasy, Bavory, Prusy apod.  nanejvýš o Germány ?

Marat 3.9.2007 15:25

Re: Re: Re: Re: MÁM ZA TO

A kdy vzniknul Český národ? Vždyť ještě v počátcích devatenáctého století žádný český národ neexistoval.Čeký mluvili jen ne mnoho lidí na vesnicíh ve vnitřních Čechách.Víte o tom,že ani Masaryk neuměl dost dobře český? Co mu tak mohlo záležet na prostých českých lidech,když prostým lidem hluboce pohrdal?

Marat 3.9.2007 15:08

Re: Re: MÁM ZA TO

BůVole,opravdu neumíte nic jiného jak blbě bučet.Kdyby nebylo těch Němcu a jejích práce po staletí,tak by to území Čech bylo na úrovní Balkánu. Nebo ten průmysl,vesnice,města a ty továrny postavili vlastní rukou BůVoleové? Tu neurodnou půdu nezůrodnili oni,ale zase BůVolevé? I v městech ve vnitřních Čechách žili sudetské menšiny a jejích zásluhou tá města rostla a kvetla.Co byl Český národ do devatenáctého století?

matra 3.9.2007 15:22

Re: Re: Re: MÁM ZA TO

Byl, a nebyl nevýznamný. Bohužel dědictví Bílé hory putuje až do dneska. Český stát, měl vykročeno před B.H. mezi první státy s konstituční monarchii. S náznaky demokracie. S náboženskou tolerancí. S těmi úspěšnými malými státy jako Holandsko, Švýcary, a skandinávské země, první v překladu Bible do řeči všeobecně používané ( Kralická), první české tisky v češtině, pokus o vydávání  novin češtině, atd.   Nástup germanizace nastal až později. Hlavně za  Josefínských reforem.

Jura Jurax 3.9.2007 15:24

Re: Re: Re: MÁM ZA TO

Marate, řekněte rovnou, že nebýt germánů, podradná slovenská rasa by tu žila dosud v zemljankách lovíc kamennými sekeromlaty v hlubokých hvozdech.

Není možné, abyste byl zas až tak moc nevzdělaný a s prominutím hloupý, jak se děláte, byť ovšem buď Vám diplomaticky řečeno chybí informace, nebo vědomě lžete. Vy jste nejspíš prostě provokatér sudetského střihu.

Mirek F. 3.9.2007 14:42

Re: MÁM ZA TO

Dnes, myslím, jsou vzájemné vztahy v pohodě. Akorát profesionální sudeťáci na české a německé straně, společně s komunistickými demagogy zkoušejí kazit vzduch.

matra 3.9.2007 15:11

Re: MÁM ZA TO

Právě nedávno tady někdo komentoval, že právě ta blízkost a podobnost, zvláště s Rakušáky ( jo už vím pan min. zahraničí S.) vede k té nechuti sousedících národů.

Psí vrah Čumil 3.9.2007 14:07

Oakmane, hlavo dubová, snažíte se marně...

Vřískáním na těchto stránkách se jen ztrapňujete. Zkuste aspoň v zimě posypat cestu...;-D

oakman 3.9.2007 14:11

Něco k věci?? Nebo už jen hysterie??

8-o Nějak dochází šrapnely.... neb´d tak trapně českej - když tě někdo chytí močit v průjezdu, nemůžeš ho hned začít jebat za to, že tam nesvítí světlo!!!;-D;-D

AndyO/XX 3.9.2007 13:55

Odkdy blbost vytváří zisky?

Sudeťáci byli blbí a na svoji blbost dojeli, o čem se ještě pochybuje?Sudeťáci jsou stejně okrajové téma vhodné akorát pro české kolaboranty.Tím hlavním bude smršť, která se přežene přes Německo, až z něj odejde poslední voják US Army.

oakman 3.9.2007 13:50

čumile, dali jsme vám možnost ukončit jednu šaškárnu, vy jste místo toho rozjeli druhou, ještě ubožejší.

Jste důkazem, že generace, která "zapomněla přesta být komoušem", si ani na demokracii hrát nemůže. Z vašeho rudého monopolu je dnes různobarevný oligopol, protože vaše generace má prostě bolševika v krvi a tak je jeho chování včleněno do podstaty konání každé z parlamentních stran. My jsme víc, budeme pískat, vy jste nic, tak tancujte.

Nejhorší je to, že se dělíte na "přirozené pasáky stád" a na "přirozené ovce". Jojo, generace, které zlomili záda příliš brzo, tak se naučila to vydávat za vývojovou adaptaci na prostředí.

Psí vrah Čumil 3.9.2007 13:37

A jen takový malý dodatek panu Machálkovi:

. Abychom se vyhnuli zásahům českých úřadů a rozpuštění, museli jsme zpočátku skrývat naši příslušnost k nacionálnímu socialismu. To byla nejtěžší psychická zatěžkávací zkouška, které jsem musel své následovníky vystavit. Během několika let se sudetským Němcům podařilo ohrozit vnitřní stabilitu Československa tak zásadně a rozrušit jeho vnitřní poměry tak dokonale, že bylo zralé pro likvidaci. To vše se mohlo stát jedině díky tomu, že všichni sudetští Němci se stali nacionálními socialisty... (...) Historie vynese jednoho dne svůj soud: sudetští Němci vykonali věrně a dobrovolně svou povinnost.“

Konrád Henlien, Vídeň, březen 1941

Psí vrah Čumil 3.9.2007 13:38

Re: A jen takový malý dodatek panu Machálkovi:

Henlein, samozřejmě...:-(

oakman 3.9.2007 13:44

Čumile, co to říkal tehdy Paroubek o významu Vítězného Úmora????

Do toho Prvomájového průvodu také chodilo 99,98% populace, stejně jako tak i "volilo"......

Ach jo, u Němce vydáváš velkohubý žvást darebáka za důkaz, mne osočuješ proto, že ti jen ukazuji na tvém vlastním těle, jak se mýlíš!!!

Všude bylo pár uřvaých feldvéblů, ale všude bylo nejvíce malých bázlivých krys. Jako advokát krys českých by jsi neměl být tak zlý na sestry německé - byli to také socialisté....:-P

Mirek F. 3.9.2007 13:47

Re: Čumile, co to říkal tehdy Paroubek o významu Vítězného Úmora????

Ale, v demokratické ČSR se muselo pro Henleina hlasovat povinně?:-)

oakman 3.9.2007 13:54

Tady se povinně hlasovalo nejdříve pro Beneše v roce 35

- kdo nehlasoval, slíznul to po válce do statků a hrdel.

V Sudetech se hlasovalo proti Henleinovi asi stejně lehce jako v roce 45 proti Gottwaldovi.

On už po tom poznání, že Beneš nevidí rozdíl a každý Němec je jeho nepřítel, ani nikdo nechtěl kandidovat - za vypálenej barák to nestálo.

Mirek F. 3.9.2007 14:01

Re: Tady se povinně hlasovalo nejdříve pro Beneše v roce 35

Což je samozřejmě blbost - jedna strana mohla v Sudetech kandidovat možná tak v malých vesnicích, ovšem ve větších sídlech byly samozřejmě kandidátek více, volby byly tajné-a přesto SdP zíkala drtivé vítězství i tam.

Jak Beneš PŘED válkou projevoval nepřátelství bez rozlišení proti všem Němcům, by rovněž chtělo doložit nějakými fakty.

A prezidentské volby byly samozřejmě také svobodné - nikdo nemohl tušit, jak se svět za deset let změní, žádných následků se tehdy poslanci a strany obávat nemuseli. Přineste nějaký fakt, nějaký důkaz o tom, že Beneš při své první prezidentské volbě někomu vyhrožoval, někoho zastrašoval, a rázem se proslavíte:-)

oakman 3.9.2007 14:06

Svobodné presidentské volby

, které se táhly skoro rok, než TGM donutil pravici se přidat k tomu šílenému nápadu levice, že "všichni češi volí Edu". Beneš kvůli majoritě v parlamentu dokonce vzal do party komouše (takový tehdejší Paroubkův syndrom). Beneš, autor "sanitárních koridorů" přes Německo a Rakousko již ve Versailles 1918 - 1919, člověk, který svou roli vidí ne v republikánském demokratickém a ústavním soužití národů jako TGM, ale v "nesmiřitelném boji proti germánskému živlu vždy a všude", jak se čte v jeho výrocích.

Doporučuji Klimek: Boj o Hrad. Oba díly a nepřeskakovat!!!

Mirek F. 3.9.2007 14:12

Re: Svobodné presidentské volby

Ale já se ptal, jakám způsobem, jakým vyhrožováním, donutili TGM a Beneš poslance hlasovat pro druhého zmíněného? Ty výroky fakt zazněly již za první republiky? Nebylo to náhodou až během a po WW2?