19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

OBCHOD: Zákaznický průzkum

Milý obchodní řetězče, neustále mi ve své prodejně hlásáš, že ti záleží na tom, abych jedl lépe a levněji. Tak jsem si říkal, že kdybych sám na sobě uspořádal zákaznický průzkum, pomohlo by ti to ve tvé chvályhodné snaze. Výsledky ti tady předkládám.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Polák 1.4.2021 14:48

Milý autore, tak jsem se dozvěděl, že v jednom nejmenovaném řetězci kupříkladu zlevněné sýry jsou přímo objednané u dodavatele pro účel akce , t.j. v horší kvalitě. Jako částečný znalec piva kupuji teď pochopitelně jen lahváče domů a pozoruji, že do stejně pojmenované lahve nalijí pokaždé něco jiného. Opět úplně nejhorší jsou akční krabice s N lahvemi docela známé značky, kdysi renomé Česka ve světě, v mém jinak oblíbeném supermarketu. Tuhle značku už tam raději nekupuji vůbec. Býval na ní spoleh alespoň v plechovkách, ale už jsem zaregistroval zmíněný jev i u nich. Podobné jevy lze sledovat i u vín. Tam zase funguje efekt časový: Vyzkoušená "no name" značka z Itálie - úžasná kvalita pro mne barbara, ale po půl roce, v tom samém obalu něco úplně jiného. Nojo, co by chtěl barbar, když pije lahve v ceně pod 500 Kč, že?