Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
OBCHOD: Zákaznický průzkum
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
I. Polák 1.4.2021 14:48Milý autore, tak jsem se dozvěděl, že v jednom nejmenovaném řetězci kupříkladu zlevněné sýry jsou přímo objednané u dodavatele pro účel akce , t.j. v horší kvalitě. Jako částečný znalec piva kupuji teď pochopitelně jen lahváče domů a pozoruji, že do stejně pojmenované lahve nalijí pokaždé něco jiného. Opět úplně nejhorší jsou akční krabice s N lahvemi docela známé značky, kdysi renomé Česka ve světě, v mém jinak oblíbeném supermarketu. Tuhle značku už tam raději nekupuji vůbec. Býval na ní spoleh alespoň v plechovkách, ale už jsem zaregistroval zmíněný jev i u nich. Podobné jevy lze sledovat i u vín. Tam zase funguje efekt časový: Vyzkoušená "no name" značka z Itálie - úžasná kvalita pro mne barbara, ale po půl roce, v tom samém obalu něco úplně jiného. Nojo, co by chtěl barbar, když pije lahve v ceně pod 500 Kč, že? |