29.3.2024 | Svátek má Taťána


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
qwert 27.6.2006 9:29

Maďaři nám ukázali vhodné řešení

Maďaři nám ukázali vhodné řešení. Jistě je zajímavé, že o tom veřejnoprávní TV v ČR vůbec nikdy neinformovala a všichni z mediálních rad tuto informaci ututlávají seč mohou.

Poplatek za veřejnoprávní TV byl v Maďarsku zrušen. Důvodem byla tak vysoká platební nekázeň občanů, že prakticky přestalo smysl požadovat výběr tohoto poplatku.

Auiam 25.6.2006 22:31

Nepotrebujem.

Ja osobne nepotrebuju TV vubec. Po navratu z Australie mi pri pohledu na ceskou politickou scenu hrozil akutni kolaps a tak si telebednu odvezl kamarad. Vubec mi nechybi, abstinencni syndrom se nedostavil. Vrele doporucuji, mam vice casu na uzitecnejsi veci.

JiriK. 25.6.2006 16:45

!?

Musim reagovat po tom co jsme si precetl nazory predeslych rozumbradu. Souhlasim s predeslou pani Chaloupkovou. Vazme si sakra, ze tu CT vubec mame. Nota bene, ze i ta Nova je takova jaka je. Ziju ted nejaky patek v Australii a to co tady  obecne televize predvadi je na psychiatricke leceni [zejmena pro jejich tvurce]. Je tady 5 televiznich stanic - 2 public TV a 3 komercni. Australie ma cca 20 mil. populaci, ale kvuli jeji kvalite, televize neni moc sledovana. Podle me a podle mnohych ty dve public TV [SBS a ABC] maji program kvalitni - dokumenty o prirode a civilizaci, sport, diskuze, pro deti atd. Ale treba v case do 11 rano kazdy den katastrofa - nevericne jsem kroutil hlavou, kdyz jsem cucel na meteorologickou mapu ve stylu monoskop s nejakymi songy v pozadi [s nabidkou objednani hudebnich CD], ktera bezi snad 4 hodiny v kuse. Komercni televize: podle mne to je jasny priklad kam az komercializace muze vest. Priklad poradu - Simpsonovi: znelka a uvodni titulky - preruseni - reklamni blok asi 5 min. - 5 minut dej - preruseni - reklamni blok + nabidky poradu 6 min. - atd.atd. - 10 sekund [!] pred koncem tohoto komiksu opet preruseni pro reklamu, ktera trva cca 4 min. - 10 sekundove zaverecne vyusteni deje - zaverecne titulky - reklama + nabidky poradu....

Jak jsem rekl, TV nema tady moc velkou podporu ve srovnani s CR, - pro nazornost, SBS, prolomila nedavno rekord ve sledovanosti - 2.06 mil divaku sledovalo fotbalovy match mezi Chorvatskem a Australii tento tyden. Posledni rekord byl asi 2.00 mil divaku [AUS versus Brazilie] tamtez...co je priblizne stejne nebo dokonce min jako v pripade ceskych stanic.        

Loki_F 25.6.2006 17:00

Re: Kolik pátků jste v Austrálii? Kolik jiných televizních stanic

se vám kdy dostalo před zornice a k uším? Kolik (nedobrovolně) platíte za zírání na reklamu proloženou Simpsonovými? Jak často se Vás snaží ovlivnit překrouceným nebo vysloveně lživým zpravodajstvím? Hmm? Zkuste srovnávat srovnatelné...

JiriK. 26.6.2006 7:20

Re: Re: Kolik pátků jste v Austrálii? Kolik jiných televizních stanic

mate nejake konkretni dukazy, ze CT informuje lzive? Vyvazenost ano, ale snad nechcete aby ceska televize nemela zadny nazor. A pane, pokud nechcete platit  za zirani na podle vas prekroucene zpravodajstvi, muzete televizi odhlasit.

uriahhep 26.6.2006 9:36

Re: Re: Re: Kolik pátků jste v Austrálii? Kolik jiných televizních stanic

S tím odhlášením to není tak jednoduché. Já např. TV přijímač už 2 roky nevlastním a přesto musím platit, protože mám monitor (kvůli DVD přehrávači) a také ještě staré video (obsahuje TV tuner) a proto mám vlastně možnost příjmu. Platím tak televizi za přehrávání DVD z půjčovny. A nic s tím nenadělám. V Austrálii takové problémy nemáte.

Loki_F 27.6.2006 3:45

Re:Důkazy? Stačí sledovat zpravodajství na různých kanálech

a budete zavalen důkazy.

K čemu mám TV přijímač jsem se vyjadřoval v jednom z předchozích příspěvků. Na ČT se dívám obvykle (a nanejvýše) 15 minut - od 19:15 do 19:30, Nějdy na Události komentáře, jenže ty se nadají snést častěji než 1x týdně.

Naštěstí je tu satelit... Platím ovšem ČT! Protože mám "prístroj". Chcete vědět ještě něco?

Andy 25.6.2006 18:46

Re: !?

a to vadí, že nejde čučet na tývý dvacetčtyři hodin denně?

Veřejnoprávní televize nevadí, ale vadí to, co z ní udělali její šéfové- podvody, korupcí ( zkuste sehnat zakázku na dabing), plýtváním prolezlý soukromý podnik. To v té Austrálii asi nepoznáte, takže, prosím, nechte nás, co to platíme, abysme si to kritizovali.

JiriK. 26.6.2006 7:16

Re: Re: !?

...mate nejaky dukaz nebo kokretni priklad, ze se s verejnopravnim majetkem naklada nekale? Pokud ano, nemelte tady naucena fraze, nenechte si to pro sebe a zkuste neco udelat proti tomu. Sezenim na Internetu a jalovym recnenim toho moc nespravime. 

Podle Vasi dedukce bychom meli zrusit polovinu ceskych firem, mnoho instituci a taky vladu. Jak jste sam naznacil, je to o lidech. PROC ALE KVULI TOMU RUSIT VEREJNOPRAVNI TELEVIZI??

jd 26.6.2006 13:24

Re: Re: Re: !?

a proč vlastně mít veřejnoprávní televizi? nevidím zatím jediny důvod který by obstál...chci dokumenty, zaplatím si spectrum a discovery, chci zpravodajství, přečtu si na netu co potřebuju - kdyby místo tv podpořili broadband..... nemám slov ....a kvalita ct? je to vec velmi subjektivní a za sebe můžu říct, že to stojí za prd... se na to nehodí koukat..... fuck off ct1, ct2, ct24, ct4 sport - ano všechno si musim platit a nachci žadnej....

Kylchap 25.6.2006 15:15

Samozřejmě, že je nutné

veřejnoprávní televizi zrušit a zprivatizovat za 1,- Kč do rukou autora. Dá rozum,ne?

Haf 25.6.2006 13:04

ČT je nástroj k manipulaci

Nejem výběrem zpráv dochází k ovlivňování veřejnosti, ale zejména před volbami výběrem VyVolených stran a osob byly nejen manipulovány volby ve prospěch 5ti stran, ale jednalo se o naprosto protiústavní činnost v zájmu těchto budoucích "ústavních činitelů", kteří mají takové právní vědomí, že se proti tomu ani jeden nepostavil, ani nad tím nepozastavil !

Haf 25.6.2006 13:08

Re: ČT je nástroj k manipulaci

Uvidíme, jak bude nejvyšší správní soud posuzovat žaloby na volby, zcela jistě se objeví i u ústavního soudu, také jeho výrok bude jistě očekáván. Ale p.Langr řekl, že není nutné na vyjádření čekat. On je totiž pan Nejmůdřejší .

Loki_F 25.6.2006 12:27

Srovnání dezinformačního hnízda ČT s ND a veřejnými knihovnami je exemplárně nevhodné a nepřípadné,

Jak správně podotkly ve svých příspěvcích Andy a Valentina. Zdravím! };D

Jsem-li přihlášen jako abonent veřejné knihovny nebo divadla, je mým rozhodnutím, že budu platit příspěvek (roční nebo sezónní), popřípadě jednorázový za výpůjčku či představení, ale nejsem k tomu nucen (dokonce zákonem a sankční hrozbou!) ačkoli službu nejenže nekonzumuji, ale ani nepotřebuji!

Naopak u ČT, přestože jsem nucen platit ať chci nebo nechci, jenom proto, že "mám přístroj", si nemohu vybírat co chci shlédnout, čerpat z archívů, případně ovlivňovat to, kdo mi bude z obrazovky vrtat "šrouby do hlavy" civilizovanějším způsobem než je obsazení studia se spacákem pod paží...

ČT jako prohnilá instituce placená i z mých peněz (opakuji nedobrovolně placených) za účelem kapsování se různých "umělců", rozumprdů a manipulátorů, je zralá k rozpuštění a vypuštění, rozsáhlé deratizaci, následné dezinfekci a privatizaci.

U telivize o níž vím komu slouží, není těžké si informace "přeložit"! Tato televize je pouze přidrzlý a trvalý výsměch do tváří těch, kdo to platí! };D

V. Chaloupková 25.6.2006 6:55

ND také zrušíme, protože se nám nelíbí program?

Mát spoustu výhrad k ČT a souhlasím s tím, že např. Daniela Drtinová je strašná a hloupá, přesto nesouhlasím se zrušením. To by bylo vylití dítěte i s vaničkou. Kolik z vás chodí do veřejných knihoven, a přesto nikoho nenapadne je rušit. Kolikrát jste byli v Národním divadle nebo v Národním muzeu. A přesto je platíme z našich daní. ČT je dnes již součástí naší paměti. Málokdo uvažuje o tom, že je televize dnes hlavním zprostředkovatelem představ o světě. Inteligentní lidé si skutečně informace vždy najdou. Ale - u nás nežijí jen chytří a inteligentní lidé a představa, že děti sociálně slabších rodin jsou formovány jen komerčními televizemi, je pro mne nepřijatelná. Namítnete, že dnes stejně koukají jen na Novu, i tak, měli by mít možnost přepnout. Je to i v našem zájmu. Chtějme lepší ČT, upozorňujme všelijaké rady na chyby a nedostatky, ale proboha nerušme něco, co nám ve světě mnozí závidí. Právě ve srovnání s tím, čím jsou krmeni v USA, mi ČT přijde skvělá.

Andy 25.6.2006 7:16

Re: ND také zrušíme, protože se nám nelíbí program?

nejde jistě o to, ČT zrušit. Ale opravdu ta televize neplní své poslání a je to neskutečná a bezedná studna, do které padají miliardy, používané k jiným účelům, než je deklarováno. ČT utrácí peníze, dělá kšeftíčky pro kamarády, financuje vysloveně komerční záležitosti- pro své kamarádíčky a za protislužby. Způsob, jakým požaduje stále více a více peněz je nehorázný a hlad má nesmírný.

No a ti redaktoři a moderátoři- většinou mne nechávají klidnou, moc ty jejich vejšplechty nesleduji- ale například Drtinová je opravdu neskutečný manipulativní spratek.

A upřímně- platit tisícovku ročně na " naší paměť", která si udělala z dotovaného podniku stroj na prachy , to mne opravdu poněkud vadí.

Až bude mít ND osm hlavních ředitelů a desítky podředitelů, sekretariátů, tajemníků a servisních služeb pro ředitele, podředitele a další darmožrouty, tak mi také začne vadit.

Valentina 25.6.2006 9:06

Re: ND také zrušíme, protože se nám nelíbí program?

Nevím jestli mi něco neušlo, ale na ND neplatí každý měsíc (skoro) každý občan extra poplatek mimo ostatní daně. A když tam Vy chcete jít, tak si za vstupenku jistě sama zaplatíte. A když chodíte do jiných divadel, platíte vstupné tam a neplatíte již žádné výpalné ND za vstup do divadla jako takového.

Dále se obávám, že i když bude záměr zrušit veřejnoprávní televizi upozaděn krásně znějícími řečmi o dětech ze sociálně slabších rodin, budou tyto děti stejně sledovat raději Novu a Primu než ČT, takže tohle se míjí účinkem.

A jestli mají být lidé, kteří si jak píšete jinak informace sehnat neumí (já takové neznám), informováni ČT, která je všechno jiné jen ne objektivní, tak to mě opravdu děsí - netvrďte mi, že je to pro mé dobro.

jirka.s. 25.6.2006 11:21

Re: ND také zrušíme, protože se nám nelíbí program?

Velmi vřele souhlasím s tvrzením, že u nás nežijí pouze inteligentní lidé, mám dokonce podezření, že dementů je u nás většina. Ale například předvolební seriál pana Moravce v ČT byl dokonalým příkladem pořadu právě pro ony dementy. Jestliže nám defacto po 15 týdnů předkládal předvolební hámoty představitelů 5 stále stejných stran, tak je celkem logické, že si lidé s omezeným rozhledem nutně museli vybrat jednu z oněch pěti. (Podotýkám, že jsem též volil jednu z nich, ale rozhodně ne kvůli intenzívní masáži pana Moravce.) Kde pan Moravec, respektive vedení ČT, sebrali tak dlouho před volbami ono neotřesitelné přesvědčení, že se například zelení dostanou do parlamentu? Jsem přesvědčen o tom, že kdyby se dal stejný prostor jako jim některé z ostatních menších stran, uspěla by ona.

A k této manipulaci se propůjčila "veřejnoprávní" televize, která ZE ZÁKONA má podporovat minority. Ale co je nejhorší, chce po mně, abych za to ještě platil. Při tom má přímo další, přímo nemravné, příjmy z reklam. Z nařízení RRTV vyplývá, že v ČT může dosahovat délka jednoho reklamního bloku nejvíce 6 minut. Zkuste si vzít schválně stopky. Naměříte kupříkladu 5minut 46 vteřin, pak se na obrazovce objeví cca 10 vteřinová upoutávka na pořad, který by měl  následovat, ale ouha, následuje další zhruba 1-3 minutový blok reklam.

Nejhorší na tom je, že si toho všimnou i inteligentnější děti, které tak ČT "vychovává" ke lhaní a podrazům už od mládí.Pokud Vás napadne si stěžovat na různých kompetentních místech i  s přesným časovým dokladováním tohoto porušování nařízení RRTV, s arogancí vlastní oněm orgánům nedostanete ani řádku odpovědi, prostě mrtví brouci.

Andy 25.6.2006 6:46

poté pozval na Grad Grebeníčka

představujete si to nějak jako : "Poslední události z domova. Grebeníček dostal předloni pozvání na Hrad, kde se spolu s ostatními čelnými představiteli politických stran, které NAŠI VOLIČI dovedli do parlamentu sešel s prezidentem.  Další zprávy: Právě před čtyřmi lety se stal s.Filip místopředsedou sněmovny. Poslední novinky: Němci hladce porazili bezmocné Švédy. Ve fotbale. " ??? 

liberal shark 25.6.2006 6:01

Veřejnoprávní televize je mýtus

ČT neposkytuje komplexní a objektivní informace na takové úrovni, aby to opravňovalo k vymáhání povinných poplatků od občanů. Ve skutečnosti je zájmovým sdružením lobbystických skupin, které ždímají z lidí peníze a vedou dezinformační propagandu.

jirka.s. 25.6.2006 11:25

Re: Veřejnoprávní televize je mýtus

R^R^R^8-o

rdu 26.6.2006 11:27

Re: Veřejnoprávní televize je mýtus

Přesně řečeno. Zrušit, zprivatizovat.

Viktor 25.6.2006 3:58

Hnus je ta Pawlovská aj. ub ohosti

Nechápu , proč do těch žvastů tlusté dámy s tlustou pověstí ;-O;-O

lezou někteří herci aj.

Josef 25.6.2006 3:51

Jaká je toi veřejnoprávní TV

která hýří reklamami a hlavně šíří polopravdy, neinformuje dohromady o ničem, stále omílá totéž. Proč např. nezveřejnila zprávu o ruskách táborech v Čečensku, kde jsou mučení ruští političtí odpůrci? Aj. Proč si tuhle TB platíme? Abychom se nic nedověděli, aby se stranilo jedné z partají atd. Proč se nemluví o tom, že prezident překračuje sv é ústav. pravomoce např. při jmenování soudců, vytýká se soc.dem, že se paktuje s komunisty -. ale kdo požádal před volbou prezidenta komunisty o podporu a poté pozval na Grad Grebeníčka?

Události a komentáře, to je bída s nouzí, moderátorka skáče pozvaným do řeči a pak jim utne řeč v půli slova.

jirka.s. 25.6.2006 11:27

Re: Jaká je toi veřejnoprávní TV

No, pepánku je to hrůza! Například ty a tvoje domovnice jste se počůrali, a v televizi o tom ani zmínka.

Loki_F 25.6.2006 3:34

Tzv. "veřejnoprávní" ČT není ničím jiným,

než dobře zasichrovaným klanem parazitních manipulátorů a jako taková musí být "rozpuštěna a vypuštěna".

Naštěstí na mnoha místech dnešní ČR (podél hranic s rakouskem a SRN) bylo možno již od konce 60. let sledovat i jiné pořady a jiné zpravodajství. Tato opce se v posledních 15-ti letech rozšířila díky satelitnímu vysílání a Internetu. V tomto srovnání působí programové složení i vlastní obsah vysílání ČT obzvláště uboze a neumětelsky (ačkoli v posledních cca pěti letech jsou některé obdobné "evropské kanály" stejně chabé, byť politicky velmi korektní...).

Naneštěstí, diky idiotským zákonům a socanskému zvyku hrabat do cizích kapes, musím ze zákona podporovat tuto naprosto zbytečnou a rozhazovačnou instituci - ČT, ačkoli televizní přijímač mi slouží jako výstupní zařízení pro příjem satelitního vysílání, které nemá s ČT ani zbla společného. A to je opravdu fuj! Páni managoři, "umělci" a redaktoři z ČT, je načase abyste již táhli...

Jura Jurax 24.6.2006 23:02

Potřebujeme

Ono lzenapsat obdobný seznam pořadů docela nekomerčních ... i když ČT2 měl být kanál náročného diváka (kdysi), takže mne tam ti gladiátoři fotbaloví i jiní docela popouzejí ...

Starý J. 24.6.2006 19:04

Jsem ochoten přijmout veřejnoprávní televizi

Ale jen jeden kanál, něco mezi ČT2 a ČT4. To znamená pryč s Pawlovskou, Krausem, Hronem, Hodinou pravdy a podobnými vymoženostmi, pryč s vysloveně komerčními filmy. Dnes jsou 4 kanály a tisíce zaměstnanců. Je to skutečně veřejno-právně únosné? Stačí zpravodajství a pořady pro minority. Když už jim to musíme platit!

Jura Jurax 24.6.2006 23:08

Re: Jsem ochoten přijmout veřejnoprávní televizi

Docela souhlas - akorát co jsou to přesně pořady pro minority? Patří tam třeba duc duc hudba či sportovní přenosy na ČT2, kanálu to náročného diváka, tak hojné? Protože to bych já nerad platil ...

občan z kraje města 24.6.2006 17:15

nepotřebujeme

stejně tak jako nepotřebujeme veřejnoprávní noviny, časopisy, veřejnoprávní rozhlas (ten platím a ještě jsem ho vůbec nikdy neposlouchal).Nepotřebujeme veřejnoprávní bilboardy, veřejnoprávní internetové noviny a pod. Televize je jen jedna technologická forma prezentování informací. Její veřejnoprávnost má kořeny v době, kdy soukromé subjekty nedokázaly tuhle technologii provozovat. Dnes už je technologie jinde a osobně si myslím, že klasické vysílání TV stanic bude brzy překonáno jinými efektivnějšími formami šíření informací.