25.4.2024 | Svátek má Marek


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Honza 27.5.2009 16:52

Volební tahák.

Jsem pro 1 kanál televize,která se může nazývat Veřejnoprávní,ovšem placené ze státního rozpočtu,to kvůli kontrole Poslaneckou sněmovnou.Pojem veřejnoprávní mi dodnes ještě nikdo nevysvětlil,není to asi jen takové zaklínadlo,které atomaticky zajišťuje důležitost,ne-li nenahraditelnost,či neomylnost?Nemohla by se snad tato "veřejnoprávní" televize v souvislosti s historií také nazývat třeba televizí"pomýlenou",nebo "spacákovou"?Se zrušením koncesionářských poplatků by jistě nemohli nesouhlasit všichni,kterým je sympatické zrušení poplatků u lékaře.2160 Kč je možné využít třeba ve prospěch zdraví a zdravotní péče i když,přiznejme si,pro tento resort nebude peněz nikdy dost.

Stín 27.5.2009 15:04

:-)

R^ zrušit

Bc. Bedna 27.5.2009 8:17

Hláška dne

by mohl na místo "Sexu ve městě" sledovat Sex za mřížemi. R^R^:-)

Majda 27.5.2009 0:13

Souhlasím

se zrušením konces. poplatků za ČT a ČRo. Už z toho důvodu, že se na pořady uváděné na kanálech státní televize a rozhlasu nedá dívat ani poslouchat. Připadá mi to jako návrat do 70 - 80 let. To aspoň dávali komedie a filmy. Dnes je to jen politika a přehlídka starých filmů, hlavně, ať to stojí co nejméně, aspoň zbude více peněz řediteli ČT a jeho poskokům. Kdyby neexistovaly tyto kanály /ČT l,2,4,24../ tak to divák ani nepostřehne. Myslím, že ty peníze by rád utratil za jídlo nebo něco užitečnějšího než za poplatky státní TV. Ať ukáží jako ostatní soukromé TV /NOVA,PRIMA/ jak umí hospodařit se svými penězi a ne jen dostávat státem určený obnos. Taky začínaly od 0 a mají vyšší sledovanost než ČT.

Připadá mi to jako hospodaření politiků s financemi daňových poplatníků. Taky se neohlížejí na lidi, co je pro ně dobré, hlavně co je dobré pro ně samé. Tím myslím nehorázné platy, odměny a další finanční podpory pro vyvolené.

Takže ještě jednou, ZRUŠTE KONCES. POPLATKY !!!

Richard III. 26.5.2009 22:21

Ohrožení nezávislosti?

Směšná obava. Redaktorům jde o jediné, uchovat si nezávislost na čemkoli jiném než na svých vlastních - často hloupých a nezodpovědných - preferencích. Musí pocítit tvrdou ruku, která jim sebere peníze za naprosté ignorování proklamované úlohy těchto "veřejnoprávních" médií. Ostatně žádná definice veřejnoprávnosti u nás neexistuje, takže záleží jen na tom, kdo je u lizu, jaká pravidla sám pro sebe nastaví.

platič z ponížení 26.5.2009 20:51

Stoprocentní souhlas se zrušením poplatků

Ti parchanti se s. Janečkem v čele si za to, že nám vymývají denodenně mozky,  ještě nechávají platit! Je to jenom sprostá bolševická mafie - ti Janečkovci. A že si to žádná strana ještě nedala do volebního programu je jenom výraz ubohosti celé naší politické scény.

Rad 26.5.2009 20:09

ano

volám tu (na psu) už po tom dlouho. dokonce jsem hodil na toto téma i dotaz rathovi, akorát si ho nevybral za vhodný odpovědi. takže moje smlouva s politiky: která volitelná strana si dá do programu zrušení poplatků čt a čro. tu budu volit!

KK 26.5.2009 19:27

Udělejte to jako já!

Jelikož má pro mne zpravodajství  ČT1 nulovou informační hodnotu, o zábavě nelze mluvit, na životní moudrosti pětadvacetiletých pracovnic nejsem vé svém věku zvědav a nechci, aby mi pan Janeček, bez ohledu na zákon, určoval určoval čím se nechám před volbami ovlivnit, přemístil jsem ČT na poslední předvolby  t.j. 37.

KK 26.5.2009 19:08

ANO! Co nejdříve.

R^R^R^

Pete 26.5.2009 18:23

ANO, ANO,

ANO !!!!!!!!!!!

Mgr. Milda 26.5.2009 18:23

Obávám se, že by bez poplatků nebyly kuchařské kurzy ani soutěže,

jak to Václavovi z Přední Zadní ve srovnání s Vendulou z Horních Počernic  pálí. Co by nám ale bez jakýchkoliv pochyb zůstalo zachováno jsou politické diskuze o škodlivosti LS.

abraxas 26.5.2009 18:14

re

kazachstánu.;-) pardon.

abraxas 26.5.2009 18:13

re

kazachstánu. pardon;-)

Chris Kelvin 26.5.2009 17:07

Nesouhlasím

Je to jednoznačně o koncepci. Pokud byudu chtít zachovat ČT a ČRo jako veřejnoprávní instituce, musím mít koncesionářské poplatky. Měly by být nižší, ale to je tak všechno, o čem se dá diskutovat.

Pokud začnu platit tyto instituce ze státního rozpočtu, vytvořím pouhopouhý státní podnik. A státní firmy se jak známo privatizují. Čili by to byl první krok k privatizaci. To už ovšem autor cudně zamlčí.

Na TV se dívám občas a veřejnoprávní kanály mi naprosto postačují. Ty soukromé jsou již k nekoukání. Placené kanály jaksi nemám zapotřebí. Ale i když se o úrovni některých pořadů ČT dá diskutovat, pořád je její kvalita jako celku výrazně nejvyšší na našem mediálním trhu. Ať už se jedná o zpravodajství, publicistiku, naučné pořady. Třeba ono zpravodajství má na našem trhu ČT jako jediná (podobně rozhlas), ti soukromí jen nakupují zprávy z agentur, které pak odvypráví dva panáci ve studiu. Cena a kvalita takové záležitosti je pak výrazně odlišná.

F 26.5.2009 17:22

Re: Nesouhlasím

No a co veřejnoprávní noviny, internet ... to už nepotřebujeme ?

Chris Kelvin 26.5.2009 17:37

Re: Nesouhlasím

Pokud vím, u internetu ani novin nikdy nedošlo (jen abych uvedl příklad) k tak tristní situaci, jako například v Berlusconiho Itálii. Politické účinkování pana "Volejte Novu" je také trochu varováním. Asi jsou tahle média na rozdíl od internetu nebo novin snáze zneužitelná.

P.S. Nejsem levičák. Ale jestli Berlusconi nebo Železný jsou pravičáci, tak bych raději byl komunista. To jen pro vysvětlení některých pojmů :-)

KONIKLEC 26.5.2009 17:54

Re: Nesouhlasím

Nejlepší kvalita je canal  HUSTLER ,chytrolíne.

Rad 26.5.2009 20:15

Re: Nesouhlasím

;-) milý pane, váš názor je subjektivní a zcela opačný k mému subjektivnímu názoru. tedy podle mě kvalita čt jako celku není výrazně nejvyšší. pokud se někde něco stane, přijedou tam většinou první zpravodajové z komerční stanice. reportéři čt jezdí hlavně na drahé "zájezdy".

Majda 27.5.2009 0:24

Re: Nesouhlasím

Jestli poplatky platíme povinně my diváci i nediváci nebo by se měla ČT a ČRo platit ze státního rozpočtu, vyjde to nastejno. pořád to půjde z našich kapes.

Luboš 26.5.2009 16:41

TV chybi koncepce

Pozoruji, ze zejmena CT1 jde od 10 k 5 a neni sila, ktera by ji zachranila, neznam programoveho reditele, ale to, co mi vase,nase TV na CT1 nabizi je drahe za 1,- Kc!!

Ludva 26.5.2009 16:33

Televizní program ČT

Proud reklamy přerušovaný nadbytečnými pokusy o televizní programy. Žádná jiná televize nemá tolik krátkých programů - aby se těch reklam vešlo co nejvíce.

Chris Kelvin 26.5.2009 17:09

Re: Televizní program ČT

Nevím, kde jste toto sebral. Ale veřejnoprávní televize má pevně stanovenou kvótu vysílacího času pro reklamy. Výrazně nižší, než televize soukromé. Navíc nikdy nevstupuje s reklamou doprostřed pořadu. Takže prosím nepište nesmysly.

Ludva 27.5.2009 14:08

Re: Televizní program ČT

Právě proto, že nesmí vstupovat s reklamou do pořadů, dělá ty pořady krátké. Aby bylo více přestávek na reklamy. Jen si to spočítejte a porovnejte.

JanaB 26.5.2009 15:06

Opět po delší době shoda názorů

Jak to tak čtu, tak je to po dlouhé době podruhé, kdy se shodnou jak pravičáci, tak levičáci.

gerontusinza 26.5.2009 14:56

Inu vysokoškolský pedagogu mluvíte mě z duše....

Alespoň si budou vážit diváka..... zatím až na místy u ČT2, se jedná o stejné škváry jako u soukromých televizí..... jen je nechte odkopat, aspoň si začnou vážit diváka a když ne.....? tak holt nic, divák nebude mít pocit že mu něco dluží........ a tu bednu vypne o to raději...;-)

zeolit 26.5.2009 15:15

Re: Inu vysokoškolský pedagogu mluvíte mě z duše....

R^R^R^

zeolit 26.5.2009 14:38

Souhlasím se zrušením koncesionářských poplatků?

Prosím, klikněte souhlas zvednutým prstemR^. Kdo je proti palcem dolůRv.

Malý Aston 26.5.2009 14:29

Jednoznačně zrušit!

Potřebujeme socialistický moloch pod vedením Janečka? Nepotřebujeme. Jak jim dojdou prachy šup a zvednou nám poplatky a nikdo nekontroluje jak se s nimi hospodaří. Když již musíme mít nějakou veřejnoprávní  televizi tak je dostačující jeden program a náklady hradit ze státního rozpočtu a pěkně kontrola každé kačky NKU po výměně toho co si bydlí za 75 tis.Kč v Praze. Mám na televizi 125 programů,každý který se mi líbí poctivě platím dle své volby a osobní svobody. To jen komančové nařizovali a zákonem přikazovali na co se musíme dívat.;-)

zeolit 26.5.2009 15:14

Re: Jednoznačně zrušit!

R^R^R^

Stín 26.5.2009 13:58

:-)

Hehe, asi budu kandidovat do parlamentu s jedinym heslem. Zrusim TV poplatky. Jo a jeste do programu dam, rozvoj skolstvi a vedy, socialni jistoty a podpora zamestnanosti a prumyslu, proste ty kydy, co tam maji všechny strany.

Kdo by dal té mojí straně hlas?