Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
profesor Hrbolek
komtrola prasopisu
reklamami s plnošíhlými modelkami
mdoerních technologií
v klaisckých médiích
v Americe i v Avropě
Promluvte si se svou dcrou ...bez komtenáře
Ccecil
¨pěkný článek, ale...
Avropě.....klaisckých médiích....
Co tak to před zveřejněním alespoň projet nějakým testerem?
messenger
Klipy jsou kontraproduktivni
Posledni 2 odstavce to celkem spravne shrnuji. Firma Dove slapla vedle. Coz nic nemeni na socialnim poselstvi :)
Majda
Re: Klipy jsou kontraproduktivni
To je těžké - móda vládne světu. Krátká trička , bokovky kalhoty - mládež chodí napůl nahá. Zdravotní problémy s ledvinamy , zády - tomu se všichni smějí. Kalhotky tanga , pánské slipy vždyť to je móda proti zdravému rozumu. A ty modely - někdy to vypadá, že dotyčný /á/ jde do pole dělat strašáka. Ale jak se říká : Jaký kroj, tak se stroj
ceskej Honza
reklama je kapitola sama pro sebe
neustále zasnu, kolik lidí dá na reklamu a nechá se jí ovlivnovat. Samozrejme ovlivnuje i mne. Negativne. Stojím-li pred regálem s cokoládama, nekoupím si nikdy tu, co jí znám z reklamy, která me otrávila prestávku pri koukání na TV-film. Proc uz nekdo nevymyslel prístroj, který by v okamziku reklamy alespon automaticky vypnul zvuk? Myslím, ze by se dobre prodával i bez reklamy a nemusel by být ani levný.
lucina
kdo chce být normální a obyčejný?
Jsem normální a obyčejná, vím, že mi může pomoct jen zázrak, proto neželím peněz za pouhou naději na (mládí, krásu, výhru, lásku, štěstí- sámi si dosaďte). Dove to sice míní dobře, ale proti diktátu módního a kosmetického průmyslu nemá naději.
Šerlok Homeless
Re: kdo chce být normální a obyčejný?
Záleží na tom, čím to poměřuješ. Fifleny to budou mít vždycky těžký.
MLOK1
PŘEKVAPUJE MĚ, ŽE ...
Překvapuje mě, že ženy stále znovu a znovu skáčou na ten očividný podvod, kdy různé zázračné krémy proti vráskám předvádějí 20ti leté modelky, které logicky žádné vrásky mít nemohou a tudíž ani žádný krém nepotřebují.
Daleko věrohodněji by působila reklama vrásčite stařenky před a po použití krému. Ale, jak říká jeden bonmot, svět chce být klamán. Mnoho žen vůbec netuší, že obyčejné vepřové sádlo by jim udělalo stejnou, ne-li lepší službu, nežli superdrahý krém od renomované firmy. Pravda, to sádlo tak nevoní...
Enci
Re: PŘEKVAPUJE MĚ, ŽE ...
Ale to byste se divili, jak takove doma vyskvarene sadlo z domaciho cunika muze vonet! Ani Chanel 5 by se nemusel stydet.
honzak
jedna moudrá kolegyně
vypráví příběh své švagrové, která byvši dotázána svoji malou dcerkou na účel okurek a tvarohu na jejím obličeji, odvětila: "abych byla krásná!" Na to dcerka vece: "a proč teda nejsi?"
Alča
Nemám v oblibě reklamní slogany
ale dere se mi na jazyk to první, co mě po přečtení článku napadlo:
JSEM NORMÁLNÍ, PROTO POUŽÍVÁM DOVE.
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz