23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Diskuse k článku

MÉDIA: Rada České televize

Přiznám se, že jsem před časem uvítal oživení „ospale“ působící Rady ČT volbou nových, setrvačností nezatížených členů. Česká televize je jednou z nejvýznamnějších kulturních institucí v Čechách.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Oldfart 26.4.2021 22:43

Rozšíření o další kanály jen rozmnoží řady zbytečných zaměstnanců. To kouzelné slovo "veřejnoprávní" by mělo roli ČT omezovat na zpravodajství, publicistiku, vzdělávání. Vlastní tvorba, seriály, filmy sem nepatří.

Nehorázné je ze zákona platit něco, co nekonzumuji.

J. Kohout 26.4.2021 18:28

"prestižní kanál pro děti" , "exkluzivní kulturní kanál"

Prestižní? Jaká prestiž? Exkluzivní? Pouštět furt to samé je něčím exkluzivní?

To trochu vypadá jako vlezdoprdelismus.

V. Mokrý 26.4.2021 21:23

Něco jako na ČRo PLUS - renomovaní komentátoři, chválící se navzájem.

M. Rozbořil 26.4.2021 18:01

Zajímavé, jak žadatelé vyváženého zpravodajství vypění, když se po dlouhé době objeví názor, který jim nekonvenuje, neb neplive globálně na ČT. Navíc od autora, který o tom opravdu něco ví. Díky, pane Svobodo.

V. Petr 26.4.2021 16:02

Něco o reklamě.

Takže, většina reklamy láká k půjčkám, které si neberu a k bankám, u kterých nejsem. Pak také ke kosmetice, kterou si nekupuji a k zahraničním autům, které nechci. A pak ještě k Bohemia Energy, to ani nechápu.

Jen menšinu tvoří potraviny a o něco větší podíl lékárny - i když o Prostamolu, či jak se ten dryák jmenuje mám ty nejhorší reference...

Je mi jasné, že reklamu musí někdo zaplatit a je mi jasné, že tím blbcem mám být já - ale nejsem. Tak mě reklama automaticky odrazuje.

Tak mě netvrďte, jak platím komerční televize...

V. Mokrý 26.4.2021 16:41

Reklama - která je vydávána za sponzory jednotlivých programů.

Pěkná vychc ánkovina !

P. Dvořák 26.4.2021 18:53

Šťastný to člověk. Nic nekupuje, neodebírá energie, nepoužívá mobil, nejezdí žádným autem tedy ani Škodovkou . . .

Tarzan by vybavenější.

V. Petr 26.4.2021 19:14

Energie odebírám od Pražské plynárenské. Možná také někde inzerovala, ale já to nezaznamenal. Možná jsem někdy viděl i reklamu na Škodovku, ale to už je dávno. Leda ten mobil, tam inzerují všichni...

P. Dvořák 26.4.2021 15:42

Žasnu nad tím, jak si někteří naivkové myslí, že když neplatí nějakým přímým poplatkem soukromé televize, tak se asi jedná o televizní charitu, na jejíž chod přispívají naši oduševnělí miliardáři.

Kdyby 100x slyšeli i od pracovníků soukromých televizí, že jejich televize jedou z reklam, stejně neuvěří a nepochopí. Potom dávají hraběcí rady, že jako si nemám kupovat zboží, na které běží reklama v televizi, kterou nesleduji.

Když už nic, vy pitomci, jak má vědět, na které zboží běží reklama v televizi, kterou nesleduji?

A už vůbec nepochopí, že reklama je finančně samonosná, takže reklamní agentury dostanou peníze, aniž by bylo zaručeno, že reklama má nějaký skutečný marketingový dopad. Nejedná se jen o televizní reklamu. Jsou zde např. letáky, které si ze zbožím kupující zaplatí, ať už je čtou nebo ne.

Je to něco jako politika. Ať už volíte jakoukoliv stranu nebo nevolíte žádnou, na jejich chod stejně přispíváte.

M. Sedláček 26.4.2021 17:10

A kde je pointa ve vztahu k ČT?

P. Dvořák 26.4.2021 18:49

Že ČT platíte přímým poplatkem a soukromé televize aniž byste to tušil. Tím chci jen říct, že je to vlastně jeden za 18 a druhý bez dvou za 20.

Snad by se ještě tak nějak dalo vzít v úvahu, že když opravdu doma nemáte televizor, nemusíte platit poplatek za ČT, kdežto zboží nakupujete vždy i s cenou za reklamu. Podle odhadu expertů z oboru, cca 30% ceny zboží jsou právě náklady na reklamu. !Ne jen tu v televizi!

V. Braun 26.4.2021 19:59

30% budou spíše celkové náklady na prodejní podporu, kam kromě reklamy patří mimo jiné i další aktivity. Jen na reklamu mi to přijde přece jen hodně. I když to je spíše diskuse o terminologii a ne úplně podstatná, uznávám.

V. Petr 26.4.2021 15:41

Nejsem ochoten platit ani korunu televizi, která je poplatná našim úhlavním nepřátelům, rudozeleným levičákům!

P. Kubáč 26.4.2021 14:46

Zaplatím 135 kaček měsíčně a za to mám nepřeberně propagandy od "princezny Prgy" na dětském kanále ČT:D po Václava Moravce a Noru Fridrichovou - a to se přece vyplatí! Ne ?

L. Šimon 26.4.2021 15:17

Jasně, že vyplatí. Kde jinde byste ty lžia polopravdy mohl poslouchat?

J. Semrád 26.4.2021 14:32

V příspěvku pana Svobody mi chybí jeho názor na zpravodajství a publicistiku v České televizi. Podle mě je zpravodajství jednostranné, neobjektivní, redaktoři si pletou pojem zpráva a komentář. Na obrazovce zcela chybí představitelé neparlamentních stran, zato komunistu Filipa oslovují redaktoři každý den, někdy i několikrát. Dále nevím, proč pan ředitel strpí na obrazovce takový pořad, jako je "Máte slovo"

M. Malovec 26.4.2021 10:42

Kritiku je třeba opakovat do chvíle, než to poslanecká sněmovna začne řešit. Ať ona rozhodne o její oprávněnosti či neoprávněnost. Pokud to bude ignorovat nelze hovořit ani o zdravé společnost ani o zdravém médiu - jejich ČT i za mé peníze. Zločinné hospodaření a zločinná manipulace s informacemi (viz sobotní NP) nelze přejít mlčením.

V. Braun 26.4.2021 12:53

Myslíte kritiku neschopných radních podivného ražení jako paní Lipovská? Tak to ano, to by poslanecká sněmovna, jako orgán, který tam tyto radní navolil, měla opravdu řešit, v tom máte moji podporu.

A. Moravec 26.4.2021 13:10

Milý pane, až budete mít setinu znalostí paní Lipovské,

tak budu konstatovat, že jste právě došel do 8 třídy pomocné školy. Tonda

M. Valenta 26.4.2021 13:26

Nechat se řídit Bobošíkovou patří k vrcholnému vybavení této dámy s poněkud uhýbavým pohledem.

A. Moravec 26.4.2021 13:32

Ato vám našeptal kdo? Pan Šarapatka, nebo sám Jakub Železný. Tonda

P. Havel 26.4.2021 13:50

Svatá prostoto.. teda svatá kdybys nebyla tak sveřepá.. Lipovská asi vypadá nabiflovaně, ale ke vzdělanosti má ta teoretická fanatička s nulovou praktickou zkušeností z reálného života má strašně daleko.. Ovšem jako bobodobrman je výkonná, to je bez debaty.

M. Rozbořil 26.4.2021 17:55

Tak to bych rád věděl, odkud máte informace o kvantitě znalostí paní Lipovské. Kromě toho, kvantita neznamená automaticky kvalitu.

M. Valenta 26.4.2021 9:40

Problém většiny kritiků ČT je, že za svoji stovku požadují od televize převážně přenosy s obsahem nekolidujícími s jejich vlastními názory, i vlastním vkusem. A že se Lipovská útočí dle návodu Bobošíkové je už jen taková třešnička na celkově narudlém dortíku.

R. Brzák 26.4.2021 9:53

je mi lhostejná kritika většiny. Já jako jednotlivec nechci od ČT nic - protože ji nepotřebuji. Ale ona chce ode mně (skrze totalitní příkaz státu) abych jí platil to, co chce dělat ona sama...

Máte problém s kritikou ČT? Tak nenuťte nikoho, aby ji platil nedobrovolně. Jinak jste jen vyčuránci...

P. Havel 26.4.2021 10:25

Veřejnoprávní média jsou jednou z mnoha součástí zdravé společnosti. A poplatky coby jeden ze způsobů zajištění nezávislosti. Jestli i toto je vám jedno, tak sorry.

R. Langer 26.4.2021 10:31

Tak proč tam tedy žádnou nezávislost nevidím, mohl byste mi to nějak vysvětlit? :-P

M. Valenta 26.4.2021 11:26

To nevím. To se musíte ptát sám sebe. V jednom se možná shodneme. Okamura s bolševiky a SPD se tam střídají jako na orloji.

P. Havel 26.4.2021 11:45

Nevím proč. Asi požadujete program šitý na míru pouze pro sebe?

R. Langer 26.4.2021 13:17

Ne, požaduji VŠECHNY názory. Ale ty tam nikde nevidím.