26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

MÉDIA: Pomýlenec

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
pooh 9.6.2006 18:20

Právo nečtu a nekupuji,

doufám, že je to pádný postoj ke špíně, která se tam vyskytuje, a kterou autor uvádí v článku výše. Pokud bychom si dopřáli trochu psychologie, dalo by se říci, že čím větší a zuřivější blití v Právu, tím je hůře pro ně, a tím lépe pro nás. Je to, sakra, fuška, ale nevratná. Aspoň doufám. Obdivuji autora za masochismus, s nímž je ochoten se tím brodit. Já na to nemám žaludek.

divana 9.6.2006 18:23

Re: Právo nečtu a nekupuji,

stále to je RUDÉ PRÁVO, nic víc

tom 9.6.2006 16:58

Proboha, dost!

Paroubek měl slabej den, potom, do čeho se zvrhl poslední týden voleb se mu není moc co divit. Jeho slovník je poznamenáný dobou, kdy vyrůstal, stejně jako slovník většiny z náš. Volby prohrál, premiérem už za pár týdnů nebude, tak co ještě chcete? Že média před volbami nepokrytě nadržovala ODS, to je snad na slunce jasné. Že média naprosto selhala, když 3 z posledních 5 dnů před volbami rozebírala na prvních stranách jakási šílená obvinění, pocházející ze zprávy pana Kubice, ale to, z jak nedůveryhodného zdroje pocházejí, raději moc nezdůrazňovala, je taky fakt.

Copak fakt nikdo necítí ten rozdíl, když se o problémech s pádem firmy pana Topolánka a smazání jejích dluhů píše v agenturní zprávě na straně 7, a když se problémy pana Paroubka, pocházející ze stejně "důvěryhodného" zdroje, rozebírají na titulní stránce s nějakým pěkným, bulvárním, šťavnatým titulkem? Novináři můžou donekonečna tvrdit, že jsou nestranní, protože přinesli informaci o obojím, ale snad není sporu o tom, že dopad té druhé informace je nesrovnatelně větší. A to je lepší nemluvit o totálních blamážích typu Krejčíř a jeho směnka.

Samozřejmě, že žádný z novinářů nepracoval "v žoldu ODS", proč taky, když jí nadržoval sám a z přesvědčení. Faktem zkrátka je, že novináři měli velký strach,  že by levice mohla nakonec vyhrát a protože jejich srdce až na vyjímky bije napravo, rádi a ochotně zveličily všechno, co mohlo ČSSD uškodit a naopak potlačily a marginalizovali všechno, co ohrožovalo ODS.  Podobně tomu bylo i v roce 2002, kdy to ovšem odnesl Klaus a ODS, protože tím vyvoleným se stal pan Špidla a jeho levopravý kočkopes. Krásně je to vidět na tom, jak Kubiceho zpráva najednou zmizela z prvních stran a už i pan Steigerwald přiznává, že podezření vzniklá na základě jakéhosi materiálu, který údajně patřil panu Mrázkovi a záhadně se ocitl v Pitrově kanceláři právě, když tam policie prováděla prohlídku, neznějí příliš věrohodně. Před volbami ovšem podobně chladnou hlavu neměl.

divana 9.6.2006 18:26

Re: Proboha, dost!

http://i.zpravy.cz/pes/06/043/pgal/WAG12862c_bratr_Jiri_Paroubek_text.jpg

Vanek 9.6.2006 14:37

Pomylenci v iDnes

WHAT WE WANT? CO CHCEME?

jb 9.6.2006 14:22

Pane autore,

slušní lidé byli a jsou rozhořčeni hrubým a urážlivým postupem Topolánka a jeho vedení ODS v průběhu volební kampaně, nikoliv jak vy bezostyšně tvrdíte:... že slušní lidé museli být dotčeni projevem pana Paroubka, plného urážek a totalitních výkřiků....Laskavě si berte do huby pouze své svazáky v modrých košilích a vyznavače modroptáčnictví. Slušné lidi laskavě vynechte.

Marcel Derian 9.6.2006 14:31

Re: Pane autore,

Děkuji že jste přečetl můj článek. Omlouvám se že jsem paušalizoval a přiznávám svou chybu. Správně mělo být "mnozí slušní lidé", můžou totiž existovat i slušní lidé kteří nebyli dotčeni.

jb 9.6.2006 14:59

Re: Re: Pane autore,

Opět špatně pane autore. Zřejmě vám uniká vztah mezi příčinou a následkem. Správně má být ....domnívám se, že existují i slušní lidé, kteří museli být dotčeni projevem pana Paroubka...  Ovšem to by váš článek asi ztratil tu svazáckou údernost hodnou publika na Psu.

O tom, že i v tomto světě, který by pro sebe chtěla propachtovat pravicová media, existují i jiné a podstatně uvážlivější názory se můžete přesvědčit třeba zde http://www.blisty.cz/2006/6/6/art28806.html  

Marcel Derian 9.6.2006 15:44

Re: Re: Re: Pane autore,

Vážený pane, na rozdíl od Vašeho prvého názoru s Vámi nesouhlasím. Článek paní Maříkové pokládám za velmi slabý, zavádějící a s hysterickými prvky v textu. Psát o "Berufsverbot" v souvislosti s novou vládou vznikající na základě demokratických voleb  pokládám za zhůvěřilost. Divím se že Vy s tak vytříbeným vkusem z něj máte dobrý pocit. Neurážejte zbytečně publikum média NeviditelnýPes, patříte mezi něj i Vy. Asi patříte mezi fandy levice a těžko chápete že mě Paroubek nestojí za diskuzi. Já jsem napsal článek o způsobu psaní pana Vernera.

jb 9.6.2006 16:39

Re: Re: Re: Re: Pane autore,

K článku paní Maříkové. Musíte ho pokládat za slabý až hysterický. Jinak byste totiž těžko obhájil fakt, že údajně demokratický politik vyhrožuje, za nadšeného aplaudování pravicovými medii, mimo jiné nocí dlouhých nožů. Odtud je k   "Berufsverbot" opravdu jen malý kousek. Pro mne takový politik skončil.  Ale vysvětluje to, odkud se vzala neurvalost, která vyvrcholila kriminálními činy, ve volební kampani. Máte pravdu. Píšete o psaní pana Vernera. Ovšem prosil bych, abyste  si k argumentaci nepůjčoval ani mne, ani dalších asi tak několik milionů lidí.

clay 9.6.2006 11:05

jako šéfredaktor Práva bych se minimálně zamyslel nad tím, co za trotla mi to do redakce vlezlo

že se dá dělat levicová novinařina slušně dokazuje např. pan Mitrofanov. Takoví novináři jsou ale v nelibosti levicových politiků.....

felipe 9.6.2006 9:25

demagogie, demagogie, pokřik...

Je to dost hrozné. Když se tu před volbami dělala kampaň pro ODS nejhovadštějším způsobem, jaký Česko vidělo, bylo vše v pořádku... A vida - pokračujeme vpřed, ať se práší od kočáru. Premiér se omluvil... Kdy se mu omluví primitivové z Neviditelného psa?

milan007 9.6.2006 9:36

Re: demagogie, demagogie, pokřik...

"Kdy se mu omluví primitivové z Neviditelného psa?"

Zkuste začít, příklady táhnou :-)

Marat 9.6.2006 10:38

Re: demagogie, demagogie, pokřik...

felipe,jste zřejmě fanatickým věřícim ČSSD,proto nevidíte,že daleko hovadštější předvolební kampaň vedli soudruzi socdemáci.Opravdu se divím fanatismu,jak jední nekritický obdivují socdem a zatracují ODS.Jenže socdemáci ve fanatismu a zaslepenosti vedou.Nejsem členem žádné politické strany,ani žádné církve,nebo náboženské sekty.Když socdemáci udělají něco rozumného,budu za to chválit i je.Když něco dobrého udělají jiní,tak bude chválit i je.To fanatické a zaslepené fandění straně,které jsem členem považují za projev hovadství.Touhou patřit ke stádu a uctívat vedoucího býka stáda,ke kterému patřím,či chci patřit.Ti kteří tak fanatický straní Paroubkovi,jsou přesně tím,co je ten náš Janeček s fanatickou nenávisti k Bushovi a republikánum.

J. Mach 9.6.2006 11:10

Re: demagogie, demagogie, pokřik...

Je vidět, že slovník jste od Paroubka převzal. Teď ještě tu omluvu!

Anna 9.6.2006 8:57

Rozhořčujete se jen, když se vám to hodí

Zvláštní, že se novináři nepostavili proti jiné špinavosti - proti tomu, když byl Paroubek dva dny před volbami bez důkazů označen za pedofila. (Nevím, jak by bylo Vám v této situaci).

Sobotní Paroubkův projev byl strašný, s t ím souhlasím, ale to co se dělo před tím a co k tomuto projevu přímo vedlo, je podle Vás asi v pořádku, protože jsem žádný Váš komentář na toto téma nečetla.

John 9.6.2006 9:04

Re: Rozhořčujete se jen, když se vám to hodí

Řekněte mi už konečně, kdo Paroubka ounačil za pedofila, tedy ještě před tím, než s tím soudruh Paroubek vyrukoval sám. Prosím odkaz na ten článek. Děkuji.

mol 9.6.2006 12:43

Re: Re: Rozhořčujete se jen, když se vám to hodí

Informoval o tom pan Kubica ve forme zpravy, kterou zverejnil Radiozurnal http://www.rozhlas.cz/izurnal/cesko/_galerie/249481?type=image&pozice=25

John 9.6.2006 15:26

Re: Re: Re: Rozhořčujete se jen, když se vám to hodí

Zprávu pochopitelně znám, ale kde někdo v tisku toto tvtdil, kromě Paroubka. Jinak v té zprávě je to citace ze zabavenýchmateriálů Mzázka u Pitra. Nikdo z policie nic takového netvrdí.

Parole 9.6.2006 9:19

Re: Rozhořčujete se jen, když se vám to hodí

Víte, problém je v tom že kdyby Paroubek a "rudí bratři" meli víc jak 101 poslanců, tak jsme se sobotního projevu a odhalení charakteru páně Paroubka v plné nahotě, vůbec nedočkali. Volby by podle něj v tom případě byly naprosto v pořádku a jen by s kouzelným úsměvem tlačil na pilu v sestavení příští vlády pod jeho taktovkou. Jenže on nevyhrál a nejen to - neunesl ani s čistě taktického hlediska prohru. Takový že má prý podle Práva talent..... pche Rv. Takže vaše označení ".. ale to co se dělo před tím a co k tomuto projevu přímo vedlo.." je čistě věcí teorie.  

tom 9.6.2006 9:48

Re: Re: Rozhořčujete se jen, když se vám to hodí

TO  je omyl!Paroubek si v okamžiku toho projevu myslel,že má s komunistama 101poslanců a vzkazoval na konci ,že  to musí cituji:pánové Klaus a Topolánek vzít na vědomí!konec citátu.Proto tak vyhrožoval a tak se choval z pozice síly.Stále si málo lidí uvědomuje,jaké nebezpečí nám od těchto lidí hrozí

milan007 9.6.2006 9:38

Re: Rozhořčujete se jen, když se vám to hodí

Anničko, s pedofilií vyrukoval sám Paroubek, zkuste někdy vzít vlastní rozum do hrsti, určitě se Vám tam vejde.

Anna 9.6.2006 9:53

Re: Re: Rozhořčujete se jen, když se vám to hodí

Milánku,

já si s Vámi ty své dva závity rozdělím - jeden Vám dám a budeme na tom stejně.

J. Mach 9.6.2006 11:09

Re: Re: Re: Rozhořčujete se jen, když se vám to hodí

No, když vám to bude stačit, ale zřejmě bude, jak je to vidno z vašeho popleteného komentáře. Ale fakta vás v žádném případě nemohou splést, že ne?

Marek 9.6.2006 8:51

Rudému právu nic nedojde,

v tom se mýlíte. Jinak podepisuji. Skvělý článek! Mimochodem, všimli jste si, jak moc taky blbne Hanák, někdejší slušný novinář, nyní rovněž obdivovatel ČSSD v její současné podobě?

clay 9.6.2006 11:06

Re: Rudému právu nic nedojde,

Hanák byl někdy slušný novinář? ;-D

Marcel Derian 9.6.2006 13:23

Re: Rudému právu nic nedojde,

Musím se Vám omluvit, ale pana Hanáka pokládám za slušného komentátora. Za poslední dva roky myslím že bych našel jen dva nebo tři názory které mě připadaly neobjektivní. V porovnání s panem Vernerem je to velmi znatelné. A moc Vám děkuji za pochvalu.

tom 9.6.2006 8:24

právo

R^

Naprostý souhlas,jediná možnost toho vola nečíst

Em 9.6.2006 8:22

Trouba napsal článek

Jaksi autorovi uniklo, že Klaus mluvil o únoru čtrnást dní před Paroubkem. Čro 6 , včera 22:30.

Chraň nás pánbůh před takovými novináři;-(

John 9.6.2006 9:23

Re: Trouba napsal článek

On Klaus přirovnával dnešní dobu k únoru 48? Jinak u nás se také bavíme o tomto datu. Opravdu si myslíte, že je to na stejné úrovni s histerickými výkřiky páně Paroubkovic?