29.3.2024 | Svátek má Taťána


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. 17.6.2009 11:41

Re: Mephisto

Já to zase udělám obráceně. Odpustím si četbu o evoluci a příležitostně si přečtu tu knihu. Diskuse o problémech s médii mi připadají mnohem smysluplnější a důležitější než nekonečné diskuse o darwinismu.

Chris Kelvin 17.6.2009 11:40

Re: Je třeba čísti Hájkovu knihu.....?

Existuje ale určitá mez, za kterou když se dotyčný dostane, již nelze jakékoli jeho názory brát vážně. Pan Hájek se za tuto mez, bohužel, dostal více nežli o jednu koňskou délku.

Chris Kelvin 17.6.2009 11:39

Re: Je třeba čísti Hájkovu knihu.....?

Ano, je to mnohem lepší :-)

Myslím, že pokud někdo má za marxistu každého, kdo prezentuje trochu jiné vidění světa, trpí nějakým druhem paranoii. Tím pádem se s ním nemá příliš diskutovat. Paranoia totiž celkově ovlivňuje jeho život i jeho názory.

Beldor 17.6.2009 11:37

hm...

S vetsinou clanku musim souhlasit s jedinou podminkou,nektere pasaze z tehle knizky opravdu hranici s paranoiou:-DKazdopadne pod to ze lidi nemaji bezhlave verit mediim bych se okamzite 3x podepsal...

K. 17.6.2009 11:34

Re: no, u lidí jako hájek, kteří

Reálný byl pouze náraz dvou letadel. To třetí nikdo neviděl, nenašlo se a záznam z nedaleké videokamery, který by ho byl mohl zachytit, zabavila FBI.

A ještě mi vysvětlete, jak mohl G.W.Bush v televizi v přímém přenosu vidět náraz prvního letadla do WTC (tvrdil to v rozhovoru), když první náraz TV nepřenášely. A při druhém nárazu (po 9 hod) už byl Bush ve třídě, kde měl přednášku.

Jakub 17.6.2009 11:25

Re: Mephisto

ano, souhlasím s vámi. Já osobně ale při kritice p. Hájka píšu skutečně o Hájkovi, nikoliv o p. Klausovi. Že se už na Hájka dívám s velkou nedůvěrou a že si nebudu dělat čas na čtení jeho nové knihy - za to si může sám svým textem o evoluci.

K. 17.6.2009 11:23

Re: Je třeba čísti Hájkovu knihu.....?

Pro Chris Kelvina: Skoro bych řekl, že ukazujete sám na sobě, jak vypadá bezmyšlenkovitost. Usuzujete podle schématu "když nesouhlasím s několika názory nějakého člověka, nemohu souhlasit s žádným jeho názorem".

Praxe ale jasně ukazuje, že je nutné zkoumat vždycky každý názor zvlášť, jeden po druhém, a ne všechny buď šmahem přijímat, nebo je šmahem odmítat. Neexistuje člověk, který by měl ve všem pravdu, nebo se ve všem mýlil.

K. 17.6.2009 11:14

Re: Mephisto

Jakubovi: Všiml jste si někdy, jak např.Klausův názor, že globální oteplování není prokazatelně způsobováno lidmi, je v médiích opakovaně prezentován jako "Klaus popírá globální oteplování" ?

To je přece do očí bijící překrucování, ale neustále se v něm pokračuje.

Jakub 17.6.2009 11:06

Re: Mephisto

psal jsem tohle dřív než jste mi to vysvětlil...takže to prosím vůbec neberte vážně...nic ve zlém

čm 17.6.2009 11:06

v zásadě souhlas

I když si nemyslím o knize a panu Hájkovi to co autor. Myslím si dokonce pravej opak, tedy že je Hájek  magor a kniha je toho důkazem. To je ale jeho věc a věc mého názoru. Nikdy by mě nanapadlo dělat o tom pořad ve veřejnoprávní televizi za veřejný peníze. A přesně to ČT udělala a neni to poprvý. V neblahé paměti je pořad s Bárou Tachecí, kde jí byla kladena zatvrzele jediná otázka : Tolik a tolik lidí si myslí, že jste kráva, co tomu říkáte.? Pan janeček nechť se vrátí do Palcátu, nejlépe ihned. Je vidět, že ostrakizace jiných osob je mu nadále vlastní. Minimálně ji trpí

Starý J. 17.6.2009 11:02

Re: Mephisto

Mě zase fascinuje, s jakou lehkostí kladete rovnítko mezi mým omylem a vědomým a záměrným vytrháváním z kontextu, o kterém se ve svém příspěvku zmiňuji!

Poslužte si, pokud Vám to dělá dobře!

jojo 17.6.2009 11:02

Re: Je třeba čísti Hájkovu knihu.....?

proc nezminujete a proc schvalne? je to tak lepsi?

Map 17.6.2009 11:02

Permanentní kampaň

Nemohu posoudit knihu pana Hájka, avšak televizní pořad "KLAUSŮV Hájek na pranýři" jsem viděl. V celém to pořadu šlo o Hájka až v druhé řadě. Nejdůležitějším osobou byl prezident, který takového exota drží ve službě tak, aby z pořadu vyplynulo, že nejméně stejným exotem je prezident ČR. A o to šlo moderátorce a Fischerovi až v první řadě. Celý pořad byl další vzorovou ukázkou manipulace s veřejným míněním o prezidentovi, který aktérům blbé nálady tak freneticky vadí (o lídrovi této nálady ani nemluvě). Proto k posouzení celého pořadu nemusí číst tuto knihu ani moderátorka, či Fischer, ale ani já, ani Vy. Já se samozřejmě cítím podezřele podujatý, neboť jsem si jednou v životě podal s Klausem ruku (bůhví s jakým úmyslem). Takže "elitáři", co se mnou, když se zastávám tak pro Vás profláknuté osoby?

Ještě jedno doporučení pro prezidenta a jeho okolí: Neříkejte ani "Dobrý den!", neboť i z toho lze v ČT vyrobit dehonestaci Klause. Hrrr na něj!

jojo 17.6.2009 11:00

Re: Co se týká Hájka,

O hajkovi sposuta veci, treba i pravdivych, ale k medialnim masazim soucasne CT nic. Nic, Drda je nemy, jako nema barikada.

Jakub 17.6.2009 11:00

Re: Mephisto

OK. Mě zase nenapadlo že by to mohl někdo pochopit jinak - ale to se stává. Jsem rád že nejste pouhým provokatérem

Chris Kelvin 17.6.2009 10:57

Re: Co se týká Hájka,

Děkuji za odkaz.

Pochopil jsem, že 90% diskusních příspěvků zde na Psu píše sám Hájek pod různými nicky a IP adresami. Tím pádem chápu i častou záhadu jejich obsahu :-)

Starý J. 17.6.2009 10:55

Re: Mephisto

Ano, jedná se skutečně o vztah článek (Hájkův), na který odkazuje a knihu. Takže se Mephistovi omlouvám.

Přesto takto formulovanou větu nepovažuji za zcela srozumitelnou a dobře formulovanou!

kotrmelec 17.6.2009 10:53

Re: darwinismus je pouhá teorie a to ještě hodně děravá.

Dogmata jsou dogmata. Neprověřují se.

Dr. Chocholoušek 17.6.2009 10:52

Re: Co se týká Hájka,

R^;-D

Jakub 17.6.2009 10:52

Re: Mephisto

"

Nebudu finančně podporovat člověka, který má takovéto názory:

http://www.cepin.cz/cze/clanek.php?ID=896

Navíc, vzhledem k tomu, že absolutně argumentačně nezvládl tento článek,"....

Jakub 17.6.2009 10:51

Re: Mephisto

no dle mě stačí číst celý příspěvek - uvedený odkaz je článkem o kterém následně mephisto píše...tedy opět o hájkovi

Jakub 17.6.2009 10:50

Re: Mephisto

fascinuje mě s jakou lehkostí bojujete proti vytrhávání z kontextu vytrháváním z kontextu

K. 17.6.2009 10:50

Re: Pořad v televizi jsem viděl

Ono jde spíš o to, že medii vytvářený obraz se od skutečného Bin Ládina dost liší. Kromě toho existuje dost informací o tom, že přes všechen uměle vtvářený humbuk, ve skutečnosti ani není zájem toho údajného organizátora útoku dopadnout.

Starý J. 17.6.2009 10:49

Re: Mephisto

Třeba se pletu, tak jsem větu pochopil. Bude vhodné, když mně to vysvětlíte (myslím to bez ironie).

gerontusinza 17.6.2009 10:47

Díky pane Petříku.......

nečetl jsem ale viděl jsem...... vaše pocity nejsou schízou jsou oprávněné......... hlupáctví a manipulace je skutečně to o čem může být řeč...

Starý J. 17.6.2009 10:46

Re: Mephisto

P.S. Překvapuje mě, kolik diskutérů zde vyslovuje jednoznačná stanoviska na adresu Hájka, aniž by byli většími "odborníky" než je on, aniž jeho knihu četli.

Neviděl jsem ani pořad, ani jeho knihu nečetl, proto se necítím kompetentní plivat na jednu, či druhou stranu. Mám jen jednu zkušenost s médii, několikrát prověřenou: že vytrhování z kontextu dokáže zkreslit jakákoli fakta. Zvláště pokud je za tím snaha autora dehonestovat. Mnohkrát jsem se o tom přesvědčil v kauzách Klaus - oteplování. Nebudu tvrdit, že Klaus má v této věci pravdu, budu však tvrdit - a na tom trvám, že většina zjednodušujících vytržených tvrzení o tom, co údajně Klaus řekl, nebo tvrdí, vypadala v jeho knize naprosto jinak.

echidna 17.6.2009 10:44

Co se týká Hájka,

tak doporučuji komentář Adama Drdy v dnešních HN, zde:

Adam Drda: Twin Peaks na Hradě

Třeba tohle: "Pamatuju si Petra Hájka v typických situacích té doby. Tady je jedna z nich: prezident Klaus dával rozhovor BBC, kde jsem pracoval. Když ho uváděli do redakce, Klaus říkal nějakou zdvořilostní banalitu - "to je takový hrneček britského vzhledu". Načež se ozval Hájek: "Přesná poznámka, pane prezidente! Přesná!" Za chvíli se Klaus dívá na hodinky: "To už bude půl páté!" A Hájek: "Jdou vám přesně, pane prezidente, na minutu přesně!"

Jakub 17.6.2009 10:42

Re: Mephisto

tak nevím jestli si z nás děláte srandu :-/

Starý J. 17.6.2009 10:33

Mephisto

....Navíc, vzhledem k tomu, že absolutně argumentačně nezvládl tento článek, nepředpokládám, že v jeho knize by to bylo lepší.....

Zdá se, že Vy jste zase absolutně nezvládl rozdíl mezi Hájkem a Petříkem! "Argumentačně nezvládl tento článek" - Petřík, "nepředpokládám, že v jeho knize by to bylo lepší" - autor kniky Hájek! 

To je legrace, podobná té, když o knize debatují ti, co ji vůbec nečetli. Zde kritizuje zase ten, co mu dva autoři splynuli v jednoho autora. Ale takové věci jsou v našem kraji běžným zvykem!

Chris Kelvin 17.6.2009 10:32

Re: Je třeba čísti Hájkovu knihu.....?

Pardon: nepamatuji se