20.4.2024 | Svátek má Marcela


Diskuse k článku

MÉDIA: Otevřený dopis

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Minutus 30.1.2008 13:50

Zapomněl jste asi na poplatky za TV a rozhlas

Nejsou tu náhodou proto, abychom měli nezávislá a objektivní média? Autor se ohrazuje správně. Chce kvalitní zboží za své peníze a ne podle počasí.

Heincl 30.1.2008 13:49

Re: Vážení krasoduchové

Myslící menšina včetně mě (doufám, že se příliš nepřeceňuji) určitě často televizi vypíná, jenže myslící menšina je početně dost slabá, takže se to na sledovanosti asi moc neprojeví. Až budu v dobré psychické a fyzické kondici, podívámse na nové večerní zprávy Primy. Teď, když je jejich šéfredaktorem p. Zuna, bude jejich úroveň jistě úchvatná. Na jeho soutěž o kufry peněz na Primě jsem se pokusil dívat jednou a nevydržel jsem to déle než minutu nebo dvě. Ještě dodám, že jsem jednou viděl soutěžit TV moderátory v Milionáři a opravdu skvěle odhalili svou úroveň.

Marek 30.1.2008 13:34

Naprosto souhlasím

Naprosto souhlasím s autorem a už také nechci přispívat svými penězi do této černé díry. Jen přijmy z koncesionářských poplatků činí v ČTv více než 7 miliard. A zkuste si zjistit, kde končí. Jako veřejnoprávní přispivatel nemáte nárok se nic dozvědět!  Ale jak z toho ven? Snad někdo vyvolá nějakou petiční akci za změnu mediálního zákona, nejlépe za zrušení veřejnoprávních médií, rád se přidám!

Marta 30.1.2008 13:31

Re: Re: Re: Souhlas

Přesně, tohle já říkám už dlouho, když mě někdo říká nedívej se na to a oni to přestanou dávat. NEPŘESTANOU - je jim to jedno za naše peníze.

Marta 30.1.2008 13:28

Re: Vidím, že nebudu příliš originální,

Sedí to naprosto přesně, jen se mi nechce věřit, že by se s tím nedalo nic dělat.

Cumbuch 30.1.2008 13:26

A co takový pořad Detektor

Jak může veřejnoprávní televize něco takového vůbec vysílat?

Honza42 30.1.2008 13:16

No máte pravdu, s digitalizací asi skončí éra TV v mojí domácnosti.

Schumacher 30.1.2008 13:11

Už není možné bez ohrožení zdravého rozumu sledovat ani večerní zpravodajství

Tak proč si ho ohrožujete ?

Schumacher 30.1.2008 13:08

Autore, odpověď je snadná.

Ty pořady, které kritizujete, nejsou určeny Vám. A ti, kterým jsou určeny, si  lepší nezaslouží. Chápu, že Vás taková manipulace s masami popuzuje. Zkuste se na to podívat z druhé strany. Dostávají tu konejšivé, tu dráždivé placebo mediálního světa, na které jsou navyklé. Že podle toho volí a rozhodují ? Jako by to mělo nějaký hmatatelný význam. Svět pro ně funguje jako Kinoautomat ve kterém sice mohou rozhodovat, ale děj se posléze stejně vrací do předurčené linie. Tohle přes veškerou snahu neovlivníte. Jediné, co můžete ovlivnit svoji snahou, je Váš  vlastní život. Proto je rozumnější brát politiku a co popisujete jako počasí, které sice neovlivníte, ale můžete se mu přizpůsobit. Hlupáci hrozí k mrakům, rozumní si připraví dobré boty, teplé oblečení a deštník. Má-li nepohoda trvat dlouho, odcestují jinam. K tomu potřebují potřebné prostředky. Ty si mohou opatřit za využití daleko menšího úsilí než potřebného ke změně toho co popisujete, včetně politiky. Čím lépe jste vybaven, tím méně jste závislý na místních poměrech, politicích a státu a tím menší důvod máte k nespokojenosti a k plýtvání časem hořekováním nad poměry.

xxx Kubeš 30.1.2008 13:04

Televizní

poplatky rostou, kvalita ČT klesá, dobrý příklad nepřímé úměry.

Iva 30.1.2008 12:55

Re: Vážení krasoduchové

oslovení "krasoduchové" mi přijde přehnané, ale jinak souhlasím: vypněte bednu, já vím, je to těžké, je to jistá závislost, ale bez televize je krásně :-) na sledování filmů doma mi stačí kvalitní monitor - moravce si pro pobavení můžu psutit na ct24...

Karel 30.1.2008 12:40

Vážení krasoduchové

Článek je to jistě zajímavý. A někde jakoby mimo visí otázka co s tím. A tak trochu je naznačováno, že nic nejde.

A v tom je hlavní problém. Jde . Velmi lehce a jednoduše. Trh totiž není o koncesionářských poplatcích ale o kanálovém voliči nebo vypínači. Každý den vy všichni co na to civíte, a nadáváte volíte pro. Není to obraz majitelů a novinářů a politiků. Je to obraz váš, můj a všech. Zcela dobrovolně konzumujete ten vámi popisovaný škvár a tím dáváte tomu škváru a všem co jej tvoří právo na existenci. Tečka.  

Ladislav N. :-))) 30.1.2008 12:24

Re: Jo jo.

Potíž je v tom, že o politicích platí totéž a o Zemanovi samotném dvojnásob. ;-P

Pavel41 30.1.2008 12:18

Re: co dělat - ukončit placení koncesionářských poplatků z důvodů neplnění

Zcela souhlasím - ovšem provedení není tak jednoduché: v okamžiku, kdy se k nám přidá více kocesionářů, budeme se potýkat s restrikcemi. Protože vyčůraně musíme platit, už když "máme možnost sledovat vysílání" §§§ Rv Ale snad by to mohlo jít přes nějakou tu iniciativu "občanské společnosti", kterou se pravdaláska tak ráda zaklíná? Jenže - když vyjdeme do ulic, podá to ČT jako výraz podpory!

Honza42 30.1.2008 12:12

Re: Ubohá úroveň novin i televize odpovídá stejně ubohé úrovni většiny českých občanů, kterým se populisticky podbízí

S tím se může smířit možná ten, kdo neplatí poplatky za koncesi.

Honza42 30.1.2008 12:11

Pokud někdo kdo tomu rozumí, podá hromadnou žalobu na ČT, tak se rád k té hromadě svým podpsem přidám.

Jiné řešení mne nenapadá. Už není možné bez ohrožení zdravého rozumu sledovat ani večerní zpravodajství. Novinářská zkratka již dosáhla takové dokonalosti, že ji lze přirovnat snad jen k přímému propojení ústního a řitního otvoru, a to včetně důsledků.

občan 30.1.2008 11:49

Wou..

..to mi mluví zduše.Ale co s tím ?Sám nemám televizi už 15 let a potravu pro mozek sháním jak se dá.

F. Čech 30.1.2008 11:34

Ubohá úroveň novin i televize odpovídá stejně ubohé úrovni většiny českých občanů, kterým se populisticky podbízí

Pro lidi, kteří nemají v hlavě sečkovici je tady naštěstí ČT 2. Z požadavky většiny na bulvarizaci sdělovacích prostředků ale nic nenaděláme. Sledovanost je modlou, protože ta určuje kam směřují peníze z reklam a preference národa je jasná. Je to jeden ze stínů demokracie, ale musíme se s tím nějak smířit.

RomanL 30.1.2008 11:31

Safra,

to je ale dobrý článek! Ale co s tím dělat?

PetrK 30.1.2008 11:29

Je to tak,

média nás zaplavují stále větším množstvím blbých a blbějších pořadů, ve kterých stoupá počet vulgarit a nesmyslů, dobé pořady jsou opravdu vzácností.

Iva 30.1.2008 11:19

co dělat - ukončit placení koncesionářských poplatků z důvodů neplnění

co dělat - ukončit placení koncesionářských poplatků z důvodů neplnění veřejné služby. přece nebudu dotovat Mediální frontu, ať si Pravdaaláska financuje vlastní médium.

Hrabekrzan 30.1.2008 11:14

Souhlas!!! Když si cokoli platím ze svého ...

Na zpravodajství našich komerčních médií se sice koukat normálním lidem nedá ale aspoň na ty ubohosti není nucen přispívat.Janečkova socialistická ČT produkuje takový škvár,že zanedlouho bude lepší využití času před obrazovkou NOVY (neděle po poledni) nebo PRIMY. Zejména reportéři TV jsou asi placeni od toho kolik slov jsou schopni ze sebe  vychrlit bez ohleddu na obsah sdělovaného. Také hyenismus při neštěstích všeho druhu už není vlastní jen NOVĚ! Už se jen hrozím okamžiku kdy jako v případě NOVY reportérka po blábolu o netopýrech odhlašovala příspěvek pověšená za nohy hlavou dolů! Naprosto orginální novinařina.Od té doby netrpělivě čekám na reportáž téže "reportérky"z krematoria.Doufám že v zájmu své originality (a v zájmu novinářské profese) a sugestivního způsobu sdělení zajede i s katafalkem do kremační pece!!! Rád přispěji na věnec! Na věnec přispěji i při pohřbu "Naší-Vaší" VEŘEJNOPRÁVNÍ ČESKÉ TELEVIZE .

Skelnik 30.1.2008 11:08

Díky .

R^

Saul 30.1.2008 11:05

Re: Re: Souhlas

Dříve, než budu podotýkat, chci se připojit ke všem (a byli to tentokrát všichni diskutující!), kdo chválí mimořádně pěkný článek. A to podotknutí se týká "veřejnoprávních" médií: Jsou zcela ovládána svými pracovníky a potažmo těmi, kdo na ty pracovníky zákulisně leč vydatně tlačí (a nástroje toho nátlaku mohou jistě být velice různé). Ta veřejnoprávnost spočívá v tom, že jsou ta média placena formou daní, když mají pocit, že dostávají málo, řeknou si o zvýšení (a vzhledem k svému vlivu nebývají oslyšena). Svoji finanční situaci pak vylepšují reklamou, neboť jim - vzhledem k jejich nezávislosti na názorech platící veřejnosti - nezáleží.

kvapil 30.1.2008 11:03

otevřený dopis

Přesné, ale pomůže to ?

Lze se někde k otevřenému dopisu připojit ?

Iva 30.1.2008 11:01

naštěstí

naštěstí máme zkušenosti z totality a nejsme tak manipulovatelní

Líba 30.1.2008 10:55

Ano,

je to tak, politický tlak v médiích je pozorovatelný, dává velký prostor komunistické "prázdné slámě" a širokospektrální názorové debaty jsou minulostí. Prostě se zvou do debatních pořadů pouze lidé s názory, které se tzv. "hodí" a bohužel naopak. Viz přeoraný Radiožulnál, který se pod taktovkou paní Tachecí "prodrmoril" k nicotě.

Děda 30.1.2008 10:36

Všichni to víme

Ale bohužel nám to nejni nic platné. Samosebou souhlasím, tak jako naprostá většina. Bezvadný článek.VVV

Iva 30.1.2008 10:17

Skvělé - díky!

V

Sumo 30.1.2008 9:48

Re: Souhlas

S článkem rovněž souhlasím, ale ne s tímto komentářem. Co je za Neviditelnou ruku trhu na veřejnoprávních médiích, když je ze zákona musím platit bez ohledu na to, co si o nich myslím. To je pravý opak trhu.

Ale článek velmi dobrý.