24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

MÉDIA: Normální Trikolóra, nenormální ČT

Trikolóra volá ve svém programu po návratu normálního světa. Myslím, že by se to mělo týkat i novinařiny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Němec 4.10.2019 6:10

Petr Štěpánek = Petr Cibulka.

Dva podobní magoři na pasece, mohli by si podat ruce a tancovat kolokolo mlýnské.

Jaká "parlamentní" Trikolóra ?8-o

M. Vencálek 1.10.2019 7:13

Paměť vás klame, pane Štěpánku. 1.) Poslední sjezd Strany zelených (v lednu 2019) žádným celodenním zpravodajstvím pokryt nebyl. Ve skutečnosti nebyl celodenním zpravodajstvím sjezd Zelených pokryt už několik let. A 2.) Strana zelených není neparlamentní stranou, protože český parlament má dvě komory a v té horní, v Senátu, zastoupena je. Přeju hezký den.

P. Adámek 30.9.2019 22:23

Předmětné zpravodajství ČT jsem neviděl a vycházím pouze z tohoto článku: nevím, proč by neměla zaznít faktická informace, že VKml byl jediným kandidátem, a to, že místo této formulace byla použita formulace "neměl soupeře", mi nepřijde jako téma pro sloupek.

I. Dvořák 1.10.2019 0:59

Autor má jeden jediný cíl. Nasadit ČT i ČR psí hlavu. A k tomu se hodí cokoliv, třeba i to, že jsme se z obrazovky dozvěděli, že VK ml. opravdu soupeře neměl.

J. Jurax 30.9.2019 20:50

Ale no tak - Vy snad chcete, aby veřejnoprávní média včetně ČT byla zdrojem úplných, nestranných a pravdivých informací? Toť neodpustitelně naivní.

Každé médium někdo platí. A dosazuje tam lidi do funkcí. A veřejnoprávní media si sice platí občané, ale s vybranými penězi už manipulují politikové a jimi ovládané rady. Dtto o obsazování koryt. A kdo platí, je majitelem pravdy a poroučí. Takže?

P. Zinga 30.9.2019 15:07

V Němcích nejsou na tom o nic lépe: ZDF (2. veřejnoprávní TV) "informuje":„Vlastně se chtěl Boris Johnson na stranickém sjezdu nechat oslavovat jako Brexit-Maker, ale místo heroických popěvků je především kritika a hněv". Ve skutečnosti, jak dokazuje video v odkazu, se Johnsonovi dostalo "Standing Ovations"

.https://sciencefiles.org/2019/09/29/zentralkomitee-der-fakenews-das-zdf-lugt-wieder/

P. Burda 30.9.2019 14:37

Když před léty několik poslanců hlasovalo proti své straně a uteklo posléze do strany jiné, "křičelo" se tady, že ten subjekt nikdo nevolil a poslanci mají být vyloučeni a zaplatit ve svých obvodech nové volby.

Nejsem příznivcem vylučování, ale zvolen byl Klaus, nikoli Trikolora. Právě proto, že byl volen preferenčními hlasy. Kdyby byl zvolen proto, že byl první na kandidátce ODS, byla by Klaus zvolen za ODS. Takhle lidé zvolili prostě KLAUSE.

P. Burda 30.9.2019 14:37

Zamýšleno jako reakce na

M. Moravcová 30.9.2019 13:43

V. Klepetko 30.9.2019 13:33

Ten tlak na Trikolóru bude pro Kim - Čong - ČTuma kontraproduktivní: čím více ji budou zamlčovat a poškozovat, tím více se o tom bude mluvit!

Vklml - to není žádný Vít Bárta, spíše bych očekával efekt bumerangu, jako u AB! Trikolóra se tak do parlamentu dostane v nových volbách paradoxně v důsledku (nejen!) těch veřejnoprávních prasáren...

A dříve nebo později si vládu věcí svých lid stejně navrátí, koncesionaři převezmou kontrolu a ČT bude znárodněna:-)

P. Burda 30.9.2019 12:51

Pane Štěpánku,

Trikolora je parlamentní stranou? Pokud se nemýlím, tak o parlamentních volbách nic takového neexistovalo - a tedy ani nekandidovalo.

Jestli Vás něco nutí při jménu páně Klaus pokleknout a pokřižovat se, čiňte tak. Ale žádná víra neomlouvá lež.

M. Moravcová 30.9.2019 13:43

Václav Klaus byl za ODS zvolen největším počtem preferenčních hlasů. Tam šlo o Klause a ne o ODS. Pak se ho ODS sama zbavila, protože se cítila jím ohrožená. Ale Václav Klaus je poslancem právoplatně zvoleným i když dnes už je představitel jiné strany a s ním i paní Zuzana Zahradníková. R^

M. Krutý 30.9.2019 17:40

je zcela irelevantní, kolik dostal VKml preferenčních hlasů, protože byl na kandidátce ODS. Nebyl-li by na ní, celkem logicky by nemohl získat ani ony preferenční hlasy. Tedy lidé volili ODS a v rámci její kandidátky, preferovali jeho. Nic víc za tím není. Kdyby byl VKml chlap, sněmovnu opustí.

M. Moravcová 30.9.2019 19:13

Ale on je chlap. Lidi volili Klause a díky němu je ODS ve sněmovně s tolika poslanci. Na kdyby se nehraje,

V. Novák 30.9.2019 17:57

Pane P.Burdo,

povšiml jste si, že autor srovnává přístup nasší-vaší prý veřejnoprávní ke třem neparlamentním stranám?

A že to srovnání silně podporuje podezření o manipulativním přístupu oné ČT?

J. Kanioková 30.9.2019 18:16

Ubožáku

J. Rojšl 30.9.2019 12:27

"Trikolora má plných 1,5%..." Jak může tomuto Klausově chlapci dát někdo hlas - je to podle mne obrovská zvrácenost - geny po prokázaných obrovských chybách jeho táty a jeho mámy - hlídačce ve vysokých pozicích proti tunelování bank, která tam byla podle výsledků své "práce" platprtná – nó, to je tedy ale opravdu tedy za „přínos“ pro naší republiku Klausovi rodiny zcela nepochopitelné ... A co očekáváte od mladého manekýna Venci, který jede podle not starýho ještěra ... ?

A. Forman 30.9.2019 12:55

Máte něco proti tomuto obsahu not ? http://institutvk.cz/clanky/1401.html

V. Mokrý 30.9.2019 13:22

V sobotu měla ustavující sjezd, takže už o ní lidé vědí. Až bude VKml. v ČT tak často jako Piráti, Kalousek, vyvolej předčasné volby a uvidíme, kolik % bude mít Trikolora.

P. Burda 30.9.2019 14:39

Ustavující sjezd byl v sobotu, ale mluví se o nich už tři měsíce. Když si zavěštím z křišťálové koule (není to příliš spolehlivý zdroj), tak vidím počet hlasů pro Trikoloru jako dvojnásobek hlasů pro mladšího Klause. Nic moc, tedy spíš nic, než moc.

J. Laták 30.9.2019 17:37

Trikolora, als. Vlajka, podle zářiového průzkumu, nasbírala 1,5% voličů. Je to moc, nebo málo? ANO má opět 31%, takže spěte sladce, pane Kotaz !

M. Moravcová 30.9.2019 13:46

a jeje, další, komu Klausovi zničili rodinu, kariéru, život. Ufňukanej jako Gréta.

J. Laták 30.9.2019 17:44

Paní Moravcová, podle Vašich příspěvků soudím, že jste zlý člověk. Nevím jestli jste muž, nebo žena.;-€

J. Kanioková 30.9.2019 18:24

Přesně ! Holt .. Klausofobie

R. Langer 30.9.2019 14:25

Ano, pro některé jedince je přínos pro naši republiku Klausovi rodiny zcela nepochopitelný, to chápu. Čípak přínos je vám pochopitelný, mohl byste nám to sdělit? ;-)

J. Kanioková 30.9.2019 17:50

Ubožáku..

J. Kanioková 30.9.2019 18:15

Jste trapný

P. Han 30.9.2019 19:42

Očekávám něco odlišného od vás. Vy se vzmůžete pouze na mydlení schodů. Pokud je tedy rovnou nepoblijete.

J. Jurax 30.9.2019 20:55

Ano, soudruzi.

Všechno rozhodují kádry, správně vedené, uvědomělé a se správným třídním původem až do sedmého kolena.

F. Navrátil 30.9.2019 11:59

Česká televize ingnoruje Trikolóru a ta by měla zase na oplátku ignorovat ČT. Popřípadě si dát do volebního programu zrušení koncesionářských poplatků.

J. Laták 30.9.2019 17:50

Aby ne, až se ukáže, že docílí alespoň 5%, pak už bude stát za povšimnutí. Zatím jde jen o čučkaře .. ;-(