25.4.2024 | Svátek má Marek


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jdu kolem 27.11.2008 1:22

Re: Díky za reakce...

ano přesně, Čt je špičkový, zákeřný moloch. Takže bych to také tak nebagatelizoval!

Jdu kolem 27.11.2008 1:14

Re: nedělám si iluze, že s ostatními průzkumy a fakty je to jinak

R^R^R^R^;-(

Jdu kolem 27.11.2008 1:12

o čt

konečně někdo klepl na hlavičku. V ČT si fakt myslí, že můžou všechno. Je to velice zajímavé, sledovat všechny ty človíčky, jak si hrají na ochránce demokracie. A druhým okem sledují kolik že si vlastně vydělali. Rv

Jan Sedláček 26.11.2008 10:57

Mediální obraz předložený ČT je v rozporu s průzkumem STEM

Televize zcela překroutila význam a uvedla chybnou interpretaci průzkumu. Viz práce.

To je klíčové sdělení a předkládám pro to seriózní důkazy. Samozřejmě chápu, že bude moje práce napadána odpůrci a příznivci redakce zpravodajství.

Cílem mé práce není interpretace průzkumu, ale mediální selhání ČT. Na rozdíl od ČT jsem nikde neobrátil významovou strukturu a existují-li tam drobné nepřesnosti, mohou být způsobeny možná nevědomou snahou vyvážit blamáž České televize.

brána 25.11.2008 20:54

Re: Díky za reakce...a pozdě bychahonit

Za výsledek voleb mohou arogantní politici, bohužel s panem prezidentem v čele.

a suveréní občan, který se tentokráte nenechal setnout rohlíkem od zkorumpovaných zaměstnanců televize. Usnuli nám tuneláři na vavřínech inklusive mediální personál.

Jindřich 25.11.2008 17:19

Autor ovšem výsledky dezinterpretuje stejně, možná i více než ČT

Na žvásty místo seriózní infromace jsme ve zpravodajství ČT už zvyklí. Nicméně:

Otázka "Má podle Vašeho názoru na takovou schůzku právo?" vůbec není otázkou k hodnocení aktivity prezidenta. Logická odpověď je, že v zásadě má každý právo se scházet s kýmkoli.  Pokud 60% dotázaných takové právo prezidentovi přizná, vůbec to neznamená, že s jeho schůzkou souhlasí. Pokud je kladná odpověď na tuto otázku interpretována jako souhlas s aktivitou prezidenta, je to hrubá manipulace s výsledkem.  Je to SPIN mnohem brutálnější nežli záměna nesouhlasu s prezentací soukromých názorů za hodnocení  prezidentovy aktivity.

Pokud si 70% dotázaných myslí, že si prezident má své soukromé názory při oficiálních návštěvách nechat od cesty, je tu asi dost vysoká pravděpdobnost, že se jim zároveň nelíbí, když to prezident dělá.

ČT potřebuje fundovanou oponenturu jako prase drbání, ale potírat manipulaci ještě větší manipulací k ničemu nevede.

korabelníkovová 25.11.2008 17:14

Re: Už od spuštění digitálního vysílání...

To jste mne přesvědčil,hrome.To už muší bejt když už i takový obr v oblasti politologie jakým je Jefim Jefimovič Fištejn je "dokonce" zván jako komentátor!!!Už běžím na Z1.

Kopecký 25.11.2008 15:13

Re: Věcné selhání ČT

Máte pravdu a je obvyklé, že se diskuze na NP nevěnují meritu věci. Problémem je, že Vaše práce nevyzněla zcela nestranně, bylo z ní patrné Vaše vlastní ideologické hodnocení a proto vyvolala reakce příznivců x odpůrců pana prezidenta. Možná je to tím, že původně neměla být zveřejněna a pokud byla, v úvodním článku chybělo vyjádření ČT a STEMu, aby informace byla úplná; a některé Vaše formulace měly být nahrazeny jinými, aby byla jasně oddělena fakta od názorů a text působil vyváženěji. Jinak s Vámi souhlasím, že ubohost  zpravodajství ČT je nezměrná a  přeju Vám hodně úspěchů při odosobněném hledání objektivních pravd.

Jan Sedláček 25.11.2008 14:32

Věcné selhání ČT

Nejde tu ani o prezidenta, ani o Lisabonskou smlouvu.

Práce DOKAZUJE zásadní selhání a manipulaci CELÉ redakce zpravodajství ČT.

Doporučuji věnovat se jádru problému. V konečném důsledku nejsem důležitý ani já, ani

reakce pana Fridricha, nakonec ani reakce spolužáka Štichy .-).

Podstatné je, zdali máte právo na objektivní informaci, nebo jste spokojeni, když Vám někdo poskytne naservírovaný propagandistický, agitační žvást? To už je na Vás, veřejnosti a obou radách.

Richard III. 25.11.2008 13:12

Sedláček uvádí fakta, pracovníci ČT názory.

To je velmi podstatný rozdíl v NEprospěch ČT.

michailus 25.11.2008 12:48

Hezká práce, ale...

.. to by musel být znám názor ČT. Požádal jsem o něj, dostal jej a poslal k dispozici JAGovi. Ten mi odpověděl, že jde o soukromou korespondenci a jako takovou ji nebude tisknout. Je to škoda, protože ředitel zpravodajství Fridrich v reakci některá tvrzení vyvrací a vysvětluje. Pokud mi tuto reakci opět JAG demokraticky smaže, zveřejním odpověď p. Fridricha na webu. Je zajímavá, popř. si o ni napište mluvčímu ČT Štíchovi, zašle vám ji jistě rád. S ČT nemám nic společného, ale vadí mi takové horlivé texty, jakým práce Jana Sedláčka je.  RE: ČT

Kopecký 25.11.2008 9:50

Re: Panu Kopeckému

Nevytrhuju. Přečetl jsem si pozorně celou práci včetně závěru. Chtěl jsem říct, že diváci ČT jsou tak jako tak obětmi tohoto neprofesionálního média a za to, že pan prezident nás reprezentuje poněkud nešťastně, nemůže jeden zpackaně vyhodnocený průzkum veřejného mínění. Za to může především on sám.

Jan Sedláček 25.11.2008 9:09

Panu Kopeckému

Manipulace a propaganda a jejich oběti

Vytrhujete z kontextu - závěr si přečtěte celý. Obětí je jak konkrétní osoba, tak masové publikum jako celek.

Jan Sedláček 25.11.2008 9:06

Manipulace a propaganda

To jsou obory, které je potřeba naopak dokonale znát a odhalovat jejich prvky zejména u veřejnoprávního média.

Trochu mne chytáte za slovíčka a možná nešikovnou formulaci. Nicméně jsem se převrácení významu nedopustil.

Je škoda, že nezkoumáte pravou podstatu - doporučuji: pusťte si reportáž a pak si přečtěte celou mojí práci a pak si jednou větou napište co jste se dozvěděl v reportáži a jednou větou co jste se dozvěděl z mé práce. Pak uvidíte, kdo se snaží "dělat politiku" a kdo se snaží "dělat vědu".

Jan Sedláček 25.11.2008 9:02

Díky :-)

Jan Sedláček 25.11.2008 9:00

Re: nedělám si iluze, že s ostatními průzkumy a fakty je to jinak

U veřejnoprávní bychom měli mít právo na přesné, objektivní a vyvážené informace.

Navíc ve zprávách máme právo na zprávy a ne na publicistiku, navíc velmi odvážnou a manipulující.

Nebo se pletu?

destructor 25.11.2008 8:27

Re: Omyl

Pane Sedláček děkuji Vám za tuto práci. Musíte ale počítet s tim, že se najdou ti kdo Vás okamřitě budou zpochybňovat. Přeji aby Vám tento smysl pro objektivnost vydržel po zbytek života. Ještě jednou děkuji.

Kopecký 24.11.2008 21:55

Re: Díky za reakce...

Za výsledek voleb mohou arogantní politici, bohužel s panem prezidentem v čele.

Důchodce 24.11.2008 21:13

Re: Díky za reakce...

Pane Kopecký,televize neni neprofesionální moloch,ale moloch velmi profesionální.Má lví podíl na výsledcích voleb. N e p o d c e ň o v a t  !

M. Zima 24.11.2008 21:05

Bohužel jsem Vaši námitku spozoroval až teď,

já jsem neobhajoval ČT a už vůbec ne STEM, který je ČT, spec. Moravcem opakovaně preferován, aniž by k tomu byl důvod, naopak Hartlovi, k jehož styl mám výhrady, je dávána v ČT příležitost k interpretacím a úvahám, které se statistikou nemají nic společného. Ale : Student Sedláček nám předvedl, že se o manipulaci a propagandě  jenom neučí , ale že obojí ovládá i v praxi a to jsem mu přátelsky doložil. Bohužel se jedná o obory, kterých by se měl spíš vyvarovat.

M. Zima 24.11.2008 20:54

Ano, měl jste kliku, že Vám to prošlo :) Nebude to tou soukromou školou?

marie 24.11.2008 20:49

nedělám si iluze, že s ostatními průzkumy a fakty je to jinak

Když poslouchám ČT )události, komentáře) tak mi je hned jasné za koho kope který redaktor, spíše která redaktorka. Taky je zajímavé poslechnout Otázky VM a ihned po jejich ukončení, žasnout jaký stručný výtah se objeví ve zprávách.

Pro mě je bohužel situace podobná jako za totality. Člověk musel přečíst všechny denně vycházející noviny (když nepočítám bulvár, tak jich bylo přibližně jako dnes), poslechnout zprávy v rozhlase a televizi (včetně dosažitelné polské),Hlas Ameriky, Svobodnou Evropu - a pak teprve tzv. číst mezi řádky.  Teď už nemáme cenzuru, ale s manipulaci médii se asi tak nezbavíme. U soukromých masmédií lze očekávat, že budou zastávat zaměření majitele. Ale veřejnoprávní televize?

míra 24.11.2008 20:39

Re: Už od spuštění digitálního vysílání...

a jak se Z1 chytá v pardubicích ?

Map 24.11.2008 19:37

Re: zLmo

Potrefená husa se ozvala. Z NP je známa Vaše posedlost Klausem, takže Vy jste ten pravý (nebo levý?) objektivní posuzovatel s právem na pravdu. Třeba se dočkáte a Vaše osobní právo na pravdu (že by neoKojsar?) bude uzákoněno po příštích parlamentních volbách.

Mata Mata 24.11.2008 19:20

Re: Díky za reakce...

A chce za to peníze!!(Y)

Map 24.11.2008 19:16

Re: Když Wagner s Neffem vytáhnou

zLmo, jste jak ČT, davový (také placený?)mystifikátor!

Kopecký 24.11.2008 19:14

Re: :-)

Nezlobte se, pane Sedláčku, ale závěr Vaší práce "Individuální obětí je Václav Klaus, který je představen ve světle zmanipulovaných informací jako škůdce českých zájmů" mi připadá poněkud teatrální. Že jsou nebohými obětmi české televize její diváci, je věc dávno známá.

Rivkele 24.11.2008 18:56

Re: Omyl

R^R^R^

Lojza z paseky 24.11.2008 18:46

U nás na pasece

to vídíme takhle. Že bolševík lže, překrucuje, dezinterpretuje a jánevímjaksetomuještěříká - to je normální.

Za nenormální považujeme skutečnost, že občan tohoto státu, občan, jenž se považuje za nejchytřejšího a nejinteligentnějšího ve sluneční galaxii, počká co mu řeknou večer ve zprávách, aby věděl co si má myslit.

mt 24.11.2008 18:25

Už od spuštění digitálního vysílání...

...nesleduji zpravodajství ČT1 , ale pouze Zprávy na Z1.

 Doporučuji , tam jsou profesionálové ,  kam se hrabe ČT1 s Norou Fridrichovou a Václavem Moravcem.  

Dokonce i Jefim Fištejn je zván jako komentátor.