24.4.2024 | Svátek má Jiří


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
PetrN 12.3.2008 13:02

Re: Tak to si

Je s těmi zimami v poslední době nějaký problém. Ty dvě poslední v těchto zeměpisných šířkách stály za exkrement a TENHLE Zima to se svými idiotskými příspěvky taky nenapravil... :-)

libero 12.3.2008 9:21

Re: Póvl mezi novináři

Kam jste to zabloudil z AHA? Nespletl vás ten Zima?

PRASI DENT 12.3.2008 8:14

VYPADÁ TO

Že Kormidelník Contrarian kLaus směruje svoji modrou kocábku pod šapito.....Prý už nechal dovést ponorku z Albánie pro Vlastičku Ohnivou, když nás už jeho kumpán Koženka zbavil obchodní flotily.....

František I. 12.3.2008 8:35

Re: VYPADÁ TO

Prasík dentální opět směřuje svoji rozkradenou mozkovou flotilku do rudooranžového Paroubpřístavu, kde létají to tlam pečení holubi střídavě s americkými brambůrky. Jistě hodné následování. Navíc jeho rolničky krásně zvoní, pouze kulatý čenich špatně drží. Vystihuje totiž rozdíl mezi šaskem a klaunem, na kterého by si tak rád tento nasoclý hlupáček, žel neúspěšně, hrál.

PRASI DENT 12.3.2008 9:08

Re: Re: VYPADÁ TO

Přečtěte si ten článek v originále a neujde vám, že redaktoři mají kLause za jakousi směšnou raritu......Pokud by věřil, že potíže malých národů, může vyřešit vstup do EU, pak by nerozdmýchaval ještě po svém a ruském způsobu nenávist mezi menšinami a těmito.......

libero 12.3.2008 9:22

Re: Re: Re: VYPADÁ TO

Směšnou raritu? Nevymyslel bych lepší charakteristiku ....vás !

lucina !pes) 12.3.2008 10:02

Re: Re: VYPADÁ TO

On ten paroubpřístav bývá obvykle schovaný v gatích, ale hnědý nos prasího denta svědčí o tom, že překážek se neleká.

Otakar 12.3.2008 8:08

Pravdaaláska prohrála, tak plive na všechny strany.

Z toho co se dělo kolem prezidentské volby a po ní v médiích kolem Klause , lze konstatovat, že se skutečně část naší novinářské obce přímo "vyzvracela".  M. Zeman kdysi prohlásil, že  považuje  některé české novináře za největší pitomce na světě, Bohužel bude to asi jěště horší. 

PRASI DENT 12.3.2008 8:16

Re: Pravdaaláska prohrála, tak plive na všechny strany.

Spíše už občané prohlédli a novináři začali konečně psát realisticky a ne contrariánsky, jako třeba modrý Zajíc......

PetrH 12.3.2008 8:56

Re: Re: Pravdaaláska prohrála, tak plive na všechny strany.

Pokud realisticky znamená lživě, snad bych raději zůstal idealistou.Rv

bubuh 12.3.2008 8:51

Re: Pravdaaláska prohrála, tak plive na všechny strany.

Absolutní souhlas!!

Maruschka 12.3.2008 9:14

Re: Pravdaaláska prohrála, tak plive na všechny strany.

Pravda a Láska prohrála, to je pravda....

lucina !pes) 12.3.2008 10:04

Re: Re: Pravdaaláska prohrála, tak plive na všechny strany.

Děte, Maruško, vy jim to žerete doteď? Kdyby jen plivali, jim stříká vzteklá pěna od ... no, úst.

Jan 12.3.2008 7:01

Asi z nemistne skromnosti zapomnel Haas zminit

nasledujici cast rozhovoru s Putinofilem Klausem:

Perhaps the most surprising and counterintuitive position he took during our meeting concerned Russia. The former Soviet satellites in Central Europe are often thought of as reliable skeptics of Russian intentions. But Mr. Klaus expresses a more sanguine view, even arguing that Western fears about Russia and Vladimir Putin are misplaced.

"I was one who always rejected the high-brow approach, form;which says], 'Well, it's not good that they're not doing as well as some other countries in Central Europe.' That's a cheap criticism that I don't accept." So, does he not think that, through its supply of arms to Syria and Iran, and its obstructionism over Iran at the U.N. Security Council, Russia is once again picking a fight with the U.S. -- or at least in danger of doing so?

His response is at turns heated and pleading: "No one is thinking about that in Russia. Why do you think that's the way form;they think]? Simply, Russia was totally lost and pushed to the floor and simply wants to be a normal country again. Don't interpret all the attempts to be accepted as a normal country as an aggressive position vis-à-vis the United States. This is not that way. I'm afraid that this is the mantra in the American newspapers but please, please, think about it twice because this is a tragic mistake."

MB. 12.3.2008 7:06

Re: Asi z nemistne skromnosti zapomnel Haas zminit

At premyslim kolikrat chci, tak mi porad vychazi, ze tragicou chybou je se spolehat na Ruskou dobrotivost...treba jako s tou psenici a zakarpatim.

František I. 12.3.2008 7:54

Re: Asi z nemistne skromnosti zapomnel Haas zminit

Tento text není o práci redaktorů WSJ, ale o práci našich milých Klusobijců. To, že jeden od druhého opisoval, je vcelku normální běžnou novinářskou praxí. A nejen novinářskou. Trochu mi to připomíná špenát. O něm se také po generace tvrdilo, že obsahuje hodně železa. Relativně nedávno se ukázalo, že si jakýsi vědec spletl tuším v roce 1910 desetinou čárku a všichni ostatní to až do osmdesátých let od něho opisovali. Horší je, že si páni redaktoři k anglickému originálu přidávali svoje dosti připitomělé komentáře (o kterých mohli tušit, že je někdo odhalí) a prakticky tak dehonestovali Lidovky a MFD. V konečném výsledku nemá oslí hlavu Klaus, ale páni šéfredaktoři. Měli by přece jenom lépe dohlížet na své ovečky, zda nepáší blbiny. Zvláště, jedná-li se o presidenta. Co se týáká Klause a jeho vztahu k Rusku s ním bouřlivě nesouhlasím, ale po zkušenostech z minula jsem raději zticha. K humanitárnímu bombardování, které Klaus odsuzoval,jsem měl vlažný vztah. S americkou akci v Iráku jsem souhlasil, opět narozdíl od pana Klause. Jeho ekologickou třešničku na dortu jsem téměř odsuzoval, dokud jsem si nezjistil, že žádná vláda v historii ČsR,CSSR a tím spíše pozdější socanské a sockomunistické vlády na ekologii, kterou se oháněly, nedaly ani pětinu toho, co vláda Klausova. Vždy se ukázalo, že pravdu měl on.

JaS 12.3.2008 9:26

Re: Re: Asi z nemistne skromnosti zapomnel Haas zminit

Text je výstižným popisem úmyslného pěstování blbosti a bezmyšlenkovitosti s cílem dosáhnout toho, že lidi budou lépe manipulovatelní. Zdá se, že nerozumět ničemu je základním kvalifikačním požadavkem novinářů.

MB. 12.3.2008 6:50

Jine perly

Ovsem take se nedozvime treba perlu, ze na jihu cech zije pocetna madarska mensina...ze se pan Haas nevenuje treba teto casti WSJ? Jenze to by se asi nehodilo do kramu.

jamo 12.3.2008 6:57

to MB

"The Czech Republic has a sizable Hungarian minority that has been a periodic source of tension for decades"...MB je stejné bodlo, o kterých píše pan Haas ve svém článku: něco si vymyslí a pak tu blbost komentují..

MB. 12.3.2008 7:02

Re: to MB

Co jsem si vymyslel? Ze Madari ziji na Cesko-Polske hranici?

"The Czech Republic has a sizable Hungarian minority that has been a periodic source of tension  for decades." http://online.wsj.com/article/SB120494352520121491.html

Ostap Bender 12.3.2008 7:06

Re: Re: to MB

Vymyslel jste si to, že tomu Haas nevěnuje pozornost. To jen vy nevěnujete pozornost textu, který čtete.

MB. 12.3.2008 7:12

Re: Re: Re: to MB

Tak jinak-me slo o to, ze cesti novinari jsou vsichni spatne a WSJ bez chyb. O tom je ten clanek. Ale pak by se mel stejnym zpusobem WSJ cupovat jako mistni tisk. Pokud tomu tak neni, jde o nevyvazenou kritiku.

Ostap Bender 12.3.2008 7:16

Re: Re: Re: Re: to MB

Máte snad pocit, že to, že si nás WSJ plete se Slovenskem, je úmyslné překrucování skutečnosti? Máte pocit, že produkt ČTK a následně Lidovek a HN *úmyslným* překrucováním nebyl?

MB. 12.3.2008 7:19

Re: Re: Re: Re: Re: to MB

Ano, ostatne to vyplyva z te nasledujici vety. Ale prece nebudeme kritizovat zastupce sefredaktora WSJ, ze.

Ostap Bender 12.3.2008 7:23

Re: Re: Re: Re: Re: Re: to MB

Myslíte z té, která říká, že *ČESKOSLOVENSKO* mělo špatnou zkušenost s německou menšinou?

MB. 12.3.2008 7:38

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to MB

Ano, tuto vetu, spatne zkusenosti melo spise Cesko. Slovensko si myslim tento problem moc nemelo, spis se jim to hodilo. Proto si myslim, ze WSJ si plete Cesko a Slovensko. Ne ze by zalezelo na tom, co si mysli WSJ o nasi historii, je mi to fuk, clovek se pri cteni WSJ aspon dobre pobavil. Jenze pak se proradnost ceskych novinaru mela dokladovat radeji na textu, ktery je po fakticke strance bez chyb (nebot interpretaci rozhovoru do textu ve WSJ muze posoudit jen interviewovany).

Ostap Bender 12.3.2008 7:41

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to MB

Člověče, přečtěte si ještě jednou můj příspěvek, který jsem do tohoto vlákna přidal v 07:16. Tentokrát, prosím, zkuste konečně zapojit i obvody pro pochopení textu. Já jdu spát.

MB. 12.3.2008 7:48

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: to MB

Ano, presne tak. Prekladatel v cetce je obvykle student, vzdy vsak mizerne placeny. Hledat tam umysl je paranoia. Hledat umysl u editora stranky, ktery vi kolik ma mista ze to musi zaplnit zpravami z ctk behem nekolika minut je neznalost techniky vyroby. Proc tedy ale nehledat umysl v zamene Ceska a Slovenska u dobre placeneho zastupce sefredaktora? Logika je to stejne blba...

PRASI DENT 12.3.2008 9:04

Re: Re: Re: to MB

Mám dojem, že je na konci článku uvedena oprava v tom smyslu, že dřívější Československo mělo při jižních hranicích početnou menšinu Madˇarů......

MB. 12.3.2008 22:13

Re: Re: Re: Re: to MB

Jojo, ale v tiste verzi to jaxi neopravite...