23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jarda 29.3.2007 16:32

ZASE LŽE

No viděl jsem nerozuměl jsem tomu navrátilci ani slovo,byla to zas jedna bezduchá nic neříkající debata o nás bez nás .Pamatuji si ,že i tanky se natíraly na růžovo.Ted jsme tam kde jsme byli jen s jinou vlajkou nevěřím ,že zůstane jen u radarů to je začátek.

Rosa 29.3.2007 15:18

Zase se lže! Alexandr Vondra na ČRo 1:

"Abychom získali souhlas Zelených s pozitivní odpovědi USA, tak jsme do odpovědi dali svůj závazek vyjednat s NATO budoucí zapojení radaru do celoevropského systému ochrany." Takže k žádným efektivním jednáním s NATO pravděpodobně vůbec nedojde, nebo nepřinesou žádný výsledek a na konci roku nám Vondra řekne, že se sice závazný souhlas NATO se zapojením radaru do jeho plánů nám získat nepodařilo, ale protože to byl náš závazek (nikoliv USA), tak nemáme morální právo se na něj odvolávat a dvoustrannou smlouvu o základně prostě podepsat musíme! A bude vymalováno!  Zelení nebudou moci v parlamentu proti smlouvě hlasovat a v uplacené duo Melčák-Pohanka vládě zradu na národu dokončit pomůže! >-

Lže se, manipuluje fakty, propaguje, vymývají mozky! To nemůže dobře skončit!

Fojt 29.3.2007 15:24

Re: Zase se lže! Alexandr Vondra na ČRo 1:

To je asi stejná demagogie jako provozují zelení - kterých jste jistě hlásnou troubou. Na hrubý zelený pytel htubá černá záplata.;-€

Kubeš 29.3.2007 16:25

Re: Zase se lže! Alexandr Vondra na ČRo 1:

Rosa používá opět nesprávný čas, tedy správně "lhalo se, manipulovalo s fakty, propagovalo, vymývalo mozky" a to celých 40 let. K dokonalému vymytí mozku svědčí mnozí, na př. Rosa.

Brmboš 29.3.2007 22:32

Re: Re: Zase se lže! Alexandr Vondra na ČRo 1:

No on jak kdo někdo si ho nechal vymýt někdo ne, ale to platí i o dnešku. Pokud si myslíte, že se v této zemi vymývali mozky jen někdy jak se vám to hodí tak ho máte, ale dokonale vymytej i s uzlem a do běla.

Cato 29.3.2007 17:34

Re: Zase se lže! Alexandr Vondra na ČRo 1:

To je sice pravda, ale v této skupině diskutujících to stejně nikdo nepochopí.......

loiz 29.3.2007 21:46

Re: Zase se lže! Alexandr Vondra na ČRo 1:

Pokud se NATO rozhodne vybudovat edstnik, bude soucasny subsytem jeho soucasti. Pokud se staty NATO rozhodnou destnik nestavet, budeme mit alespon ten, ktery zaplati Americane. Nechapu, co se vam nelibi.

Cato 29.3.2007 23:35

Re: Re: Zase se lže! Alexandr Vondra na ČRo 1:

Už jsem jednou napsal, že to nepochopí.............

Alespoň minimální IQ a základní vzdělání by to fakt chtělo!

Psí vrah Čumil 29.3.2007 14:51

In margine, pane Beneši:

Celou diskusi znám pouze z vašeho článku, pane Beneši, jistě jste ji popsal objektivně. O tom, proč nebyli pozváni zástupci sdružení Ano základnám, byste získal nevěrohodnější informace přímo od zpravodajské redakce ČT.  Osobně se domnívám, že proto, neboť  jejich stanoviska daleko kvalifikovaněji vyjádřili pan  Schwarzenberg, takto ministr zahraničí ČR, a pan náměstek ministra obrany USA Edelman, tedy dva stoupenci ideje zřízení radarové stanice u nás. Přítomnost pana Zaorálka jakožto představitele opozice je v demokratické společnosti logická a přítomnost pana Tamáše jakožto představitele odpůrců radaru v ČR rovněž. Hosté tedy zastupovali stanoviska v poměru dva stoupenci, dva odpůrci. Co je na tom špatně?

Pokud, pane Beneši, vytýkáte moderátorce, že „prostě neodpověděla na žádnou z jeho (páně Edelmana) otázek či argumentů“,  asi netušíte, že úkolem moderátora není vyjadřovat stanoviska, či odpovídat hostům – k tomu jsou ve studiu jejich odpůrci a vice versa. Moderátor, pane Beneši, není soudce ani jedna z diskusních stran, to si pletete s „diskusemi“ z úplně jiných časů, moderátor řídí debatu tak, aby zazněla stanoviska obou stran. Vybrat si má divák. Jak tak čtu váš článek, vybral jste si nesporně také.

jj 29.3.2007 15:43

Re: In margine, pane Beneši:

Máte zvláštní představu o moderování. Podle Vás se moderátor nesmí na nic zeptat a má zůstat úplně pasivní a nereagovat na názory zúčastněných tak, aby to vedlo k upřesnění stanovisek? Problém Drtinové je právě v tom, že se často chová jako arbitr s hotovým rozsudkem v kapse a v tom, že má blok v naslouchání jiným. Z celého pořadu je pak dojem překotného úprku se skákáním do řeči lidem často na mnohem vyšší úrovni než je moderátorka a zmateným plácáním, ze kterého není jasné oč jde a když už už by snad k rozuzlení mohlo dojít tak diskuzi utne a "jdeme dál".

Chris Kelvin 29.3.2007 16:18

Re: Re: In margine, pane Beneši:

Tady bych se zastal Čumilova názoru oproti Vašemu, jj. Viz můj příspěvek o stránku niže.....

jj 29.3.2007 16:34

Re: Re: Re: In margine, pane Beneši:

No jo, na Vašem názoru něco je.

Psí vrah Čumil 29.3.2007 16:23

Re: Re: In margine, pane Beneši:

Ach jo. Moderátor zpravodajské debaty se PTÁ za veřejnost. Není mu odpovídat. Odpovídají účastníci, které si pozval. Moderátor nesmí připustit mlžení, rozšafné dumání, ani nekonečnou argumentaci - má vymezený čas cca 5-7 minut - a účastníci debaty to vědí, stejně jako znají téma, o němž se bude mluvit. V debatě musí zaznít stanoviska obou stran, nelze připustit, aby jedna brala čas druhé, i kdyby to byli samí nositelé Nobelových cen nebo představitelé největších světových mocností. Žádají se jednoznačné, pokud možno lakonické odpovědi. K práci paní Drtinové lze mít mnohé výhrady, nikoli však ty, které uvádí pan Beneš a které jsem z jeho článku citoval.

jj 29.3.2007 16:43

Re: Re: Re: In margine, pane Beneši:

Pokud se paní Drtinová ptá za veřejnost, pak na mne působí tak, že se ptá za zpovykanou část veřejnosti a způsobem, který té části veřejnosti konvenuje. Neptá se za celou veřejnost.

Kubeš 29.3.2007 16:36

Re: Re: In margine, pane Beneši:

Naprosto souhlasím s jj pokud jde o chování Drtinové, tak se chová převážně a vždy projevuje zastání té "správné" straně.

Psí vrah Čumil 29.3.2007 16:44

Re: Re: Re: In margine, pane Beneši:

Hehehe, to si myslí mnozí, problém je akorát v tom, že se liší v názoru, co je ta "správná" strana. Takže je to paradoxně doklad nestrannosti paní moderátorky. Opakuji: Zpravodajská debata neslouží k tomu, aby "naši" vyhráli. Tyhle časy máme už zaplaťpánbůh za sebou. Nestojím o to, aby se vracely.

vita 29.3.2007 14:13

Tady se nějak furt zamlouvá ten nejlepší Benešovo nápad.

Ať to Amíci postavěj v Rusku! A klidně i několik. No představte si ty výhody - monitorovat se bude celý jih, takže nejen Írán, ale i Afghánistán, Indie a Pákistán. Nakonec, při správném postavení celá Čína. Koreu budou vidět z první ruky, kdyby se zbláznilo Japonsko, tak taky. Rusové si budou jistí, že to není nic proti nim, a pokud by se rozhodli, že jo - no tak si za,ěřej rakety na SVOJE území. Na Sibiři se to i ztratí, z toho nemám strach. Novaja Zemlja toho už zažila - a přežila...

A Rusové zajisté dodají zdarma elektřinu na napájení.

No, neberte to - když je to tak výhodný.

Já si snad namaluju transparent - US RADAR DO RUSKA!

Ten Beneš je prostě geniální. Takové řešení, přímo na bíledni ležící - anikoho jiného to nenapadlo! Mě tedy taky ne, abych nemachroval. Jo US RADAR DO RUSKA! a BENEŠ NA HRAD! Zaslouží si to.

jerry 29.3.2007 13:39

Jen mě tak napadlo:

Kdyby nebylo radaru, čímpak by se teď pánové Tamáš a Zaorálek vlastně zabývali? Obávám se, že smysluplná činnost by to nebyla.:-)

h 29.3.2007 13:48

Re: Jen mě tak napadlo:

Vzhledem k tomu, ze pan Tamas je Ph.D. student, napln by asi mel. A nazor zda by to byla smysluplna napln zalezi jen na vztahu dotycneho ke vzdelani a vede. 

Věra Tomanová 29.3.2007 16:09

Re: Jen mě tak napadlo:

Pro informaci  diskutujících :  Pan ing Jan Tamáš je předsedou politické strany Humanistická strana, která však v poslední parl. volbách zcela propadla. P. Tamáš je mluvčím iniciativy ne základnám. Na internet. stránkách této strany  si můžete m.j. přečíst vášnivou obranu  komunismu od zatím neznámého Tomáše Klapky. Následkem "korektního"  přístupu novinářů jako je paní Drtinová, návrat komunistů nemusí být  jen utopie. Na iniciativě Ne základnám se podílejí nejvíc spolky, které mají blízko ke komunistické ideologii, na.př. Socialistická alternativa Budoucnost, Komunistický svaz mládeže, Hnutí za přímou demokracii, Socialistický kruh atd, vše k nalezení na internetové stránce Kom. svazu mládeže.

 

 

komantsch 29.3.2007 21:46

Re: Re: Jen mě tak napadlo:

Kdyz byl cas mohli jste je ......... Jako obvykle (1938, 1939, 1946, 1948, 1968) jste selhali, tak co?

Zebra 29.3.2007 13:33

Chudák BuBík !

Čučí do bedny a bleje, přitom pomoc je tak snadná - vypnout, případně odhlásit.

Jináče Bubíku, autore věty: "Kolikrát jsem si myslel, že zebry jsou pouze pruhované !:

Autor: BuBu IP: 86.61.146.xxx Datum: 29.03.2007 07:40 . . . a oni jsou i Rudé !", pomalu s kritikou knížepánovy češtiny !

ignorant 29.3.2007 13:47

Re: Chudák BuBík !

A co ty chudinko zebřičko? Taky plebejec? Kolipa voni uměj řečí, že jsou tak sebevědomej? Že by komplex potomka služky v pražský německý famílii?

Zebra 29.3.2007 15:26

Bacha ignorant !

Neplést zebřičku - Taeniopygia guttata či Danio rerio, zebru - Neritina natalensis - se zebrou – Equus ! BTW už jste našel chyby v BuBíkově větě ?

BuBu 29.3.2007 21:58

Re: Zebro, Zebro . . .

. . . jak praví klasik . . . kdyby blbost nadnášela - to by sis panečku "polítal" což ? To by Zaorálek - alias Vrtulníkový Joe - čučel  ! ;-D;-D;-D  . . . jakého tu máme na Psu aviatika ! :-D:-D:-D

burmajones 29.3.2007 13:28

prosím pana autora o vysvětlení toho,co myslel větou:Legrace bude, až se Američané naštvou na tento český tyátr a svou radarovou stanici si postaví například v Rusku… Jsem zvědav na argumenty našich „užitečných idiotů“.

co se stave? posereme se? umřeme? zchudneme? zblázníme se? nebo nic?

Auiam 29.3.2007 14:09

vyvstane otazka, co vlastne delame v NATO

Nasledne ti zbyli normalni emigruji a ti, co zustanou 'doma' zakonite zchudnou ;-P

burmajones 29.3.2007 15:08

Re: vyvstane otazka, co vlastne delame v NATO

s nato to podle mého názoru nemá pranic společného,ale já se ptal autora :-)

BuBu 29.3.2007 13:23

Shrnuto a podtrženo :

Takže v Událostech - komentářích seděli : Diplomat USA Edelman . . . . . ministr zahraničních věcí ČR Schwarzenberg, kterému čeština dělá zjevně potíže . . . a tito pánové seděli vedle kupy hnoje, kterou představovali soudruzi Zaorálek (alias Vrtulníkový Joe) a Tamáš. A tomu všemu nasazovala korunu "nezávislá"8-o ;-D redaktorka Drtinová !

A co byste jiného pane Beneš chtěl . . . od veřejno-právní ČBT (rozuměj České Bolševické Televize) - když na jejích nejvyšších postech sedí příslušník jednotek komunistických SS (Lidových milicí) - čili esesák, nad kterým drží ochrannou ruku ředitel ČBT !

A to vše za peníze daňových poplatníků - tedy mimo jiných i těch, které tito esesáci 41 let likvidovali : Bývalých politických vězňů !

(. . . . a pak se nepoblejte . . . . :-()

Mistr Jan Hus 29.3.2007 12:08

Studenoválečník se zase ozval!

Pane Beneši! Pište už něco normálního, vždyť se to nedá číst, vždyť každý slušný člověk musí cítit k USA odpor. (Y)