16.10.2019 | Svátek má Havel



DISKUSE K ČLÁNKU

Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.


MÉDIA: Kdo v ČT pere špinavé prádlo?



Řazeno podle času sestupně, seřadit podle času vzestupně
počet příspěvků: 60, poslední: 15.9.2013 23:59, přehled diskusí

Typické bolševické uvažování:
Autor: B. Rudolf Datum: 13.9.2013 21:20

Ano, zaměstnanec má být loajální k firmě, ve které pracuje. Ale, musí-li si vybrat mezi loajalitou k manažerům firmy nebo k jejímu majiteli, pak by měl dát jednoznačně přednost loajalitě k majiteli firmy. A tím, je v případě České televize česká veřejnost. To by ale bolševikovi těžko došlo. Za komunistů tady přece oficiálně také vládl "lid" a všichni víme, jak to bylo ve skutečnosti. Pro normalizační komunisty byla loajalita k lidu pouhým politickým heslem, které přece nikdo nemohl myslet vážně. A tak  jim to zůstalo. Takže to, že zaměstnanec České TV by měl být především loajální k veřejnosti, protože ta je majitelem této TV, soudruhům nedochází.

Drtinvá je typická modrá:
Autor: G. Zahradníček Datum: 13.9.2013 18:54

kravka. Objektivnost, vyváženost je jí naprosto cizí.

Re: Drtinvá je typická modrá:
Autor: M. Prokop Datum: 13.9.2013 22:51

Kravka ano, modrá ne.

Za koho:
Autor: D. Nowodny Datum: 13.9.2013 18:03

"kopete" pane Svobodo ? Šaškárna p. ředitele a jeho " lojálnost" (slušně řečeno) ke svým "takychlebodárcům" je zřejmá. Mimochodem vyhodit ženské je jednoduší.

Kdo v ČT pere špinavé prádlo:
Autor: V. Ing.flössel Datum: 13.9.2013 17:36

Dávám pisateli tohoto článku plně zapravdu , jelikož jsem se sám podivoval, ,jakým způsobem paní Drtinová vedla diskuse .Její jednostrannost z jejího projevu přímo čišela a nechápal jsem jak je možné toto tolerovat ve veřejnoprávní televizi..

Re: Kdo v ČT pere špinavé prádlo:
Autor: J. Svoboda Datum: 13.9.2013 21:11

nelze než souhlasit. Česká televize má v osobách pí.red. Drtinové a pana Moravce na obrazovce zaujaté osoby.

Re: Kdo v ČT pere špinavé prádlo:
Autor: V. Huebschmann Datum: 13.9.2013 21:16

o,jak vypadá vyjádření pana Svobody odborné,nestrane a informovane....ja,pokud

bude potreba si ten spacak prinesu !

Alespoň trochu pragmatismu:
Autor: J. Svoboda Datum: 13.9.2013 13:32

by prospělo vyjadřování pana Svobody. Při teoretozování pomíjí - nevím, zda ne změrně -některé skutečnosti. Řeči o loajalitě mi připadají nadbytečné. Jak se bude kdo chovat, je jeho soukromou věcí. Musí však počítat s reakcí. Domnívám se, že slovo loajalita by se v některých případech dalo nahradit slovem předposranost. Chování každého, byť to je generální ředitel má své meze. Jak na to kdo bude reagovat, je jen jeho soukromou věcí a diskuse o tom, zda činil správně, nebo nikoliv, jsou nadbytečné.

Pan Veselovský se zastal paní Drtinové stejně, jako paní Kvapilová. Proč ten rozdíl v reakcích pana Dvpořáka? Není to tím, že prostě nahradit pana Veselovského je neskutečně obtížnější, než nahradit paní Kvapilovou?

Zajímavé bylo také načasování "přemístění" (je to kus nýbytku?) paní Drtinové těsně po účasti pana Balvína. Zajímavé bylo i prohlášení, že proběhlo proti její vůli a že se tomu bránila.

Zajímavé je i vyzdvihování zásluh pana Dvořáka  (dětský a umělecký kanál) a přitom ho vůbec nezajímá, že polovina televizních koncesionářů tento kanál nenaladí. V předběžných upoutávkách o tomto problému nebylo zmínky.

Re: Alespoň trochu pragmatismu:
Autor: J. Ráž Datum: 13.9.2013 18:37

Naprosto souhlasím s Vaším výrokem: "Jak se bude kdo chovat, je jeho soukromou věcí. Musí však počítat s reakcí."

A proto doufám, že ředitel ČT se zachová jako správný manažer a A. Bazalové bude nabídnuto místo, kde loajalita k vedení není tak důležitá.

 V jakékoliv organizaci má podřízený zaměstnanec jen dvě možnosti: Buď drží hubu a krok, nebo se rozhodne z organizace pro nesouhlas s kroky vedení odejít a pak, je-li hloupý, vedení veřejně kritizuje. Jiná variante je nepřípustná! Kroky  Top managementu má právo veřejně hodnotit  jen zřizovatel, v našem případě Rada pro rozhlasové a televizní vysílání...rozhodně je zcela nevhodné, když  zaměstnanci "perou špinavé prádlo" na veřejnosti!

P.S. Každý, u koho bude paní Bazalová poptávat nové zaměstnání, si dobře rozmyslí, zda zaměstná  pracovníka pro kterého je loajalita k řediteli jen prázdným pojmem!

Re: Alespoň trochu pragmatismu:
Autor: B. Rudolf Datum: 13.9.2013 21:06

Máte docela bolševické uvažování. Věc je prostá: Pokud má zaměstnanec vážné podezření, že  jeho nadřízený významně poškozuje majitele firmy, měl by na to majitele firmy upozornit. A majitelem České televize není jakýsi Dvořák, ale je jím česká veřejnost. Tu bylo naprosto správné informovat.

Ti bolševici jsou fakt všude.

Re: Alespoň trochu pragmatismu:
Autor: J. Ráž Datum: 15.9.2013 23:59

Zástupcem vlastníka, tedy státu, je "Rada". Kdyby každý zaměstnanec vynášel interní věci na veřejnost b jakékoliv korporaci, nastává chaos. V našem případě není vlastník, podle vaší teorie veřejnost, dostatečně informována aby si udělala objektivní úsudek, a tak je porušením subordinace, aby informace o interním dění v ČT dostal někdo jiný, než "Rada"

Příklad: Já považuji Drtinovou za zcela neschopnou novinářku, vy asi za schopnou, já považuji krok Dvořáka, když ji stáhl z ČT24 za adekvátní, vy zřejmě ne. A kdo rozsoudí kdo z nás má pravdu?

To není bolševismus, to systémové řešení problémů.

ČT nepatří ani vám, ani mně. Je veřejnoprávní korporace jejímž provozem byl pověřen s plnou odpovědností p.Dvořák a kontrolou jeho činnosti "Rada". Ani vy ani já do toho nemáme právo zasahovat a už vůbec ne nikdo ze zaměstnanců!

Alespoň trochu pragmatismu:
Autor: J. Svoboda Datum: 13.9.2013 13:10

Už jsme nedoufali, že se toho dožijeme.:
Autor: J. Chaloupka Datum: 13.9.2013 12:52

Drtinová je o pár let mladší a tak jsme se báli, že do smrti už neuvidíme, než to její štěkání. Zaplať pámbu za to, že jí uklidili do času před zprávami. Klesne sledovanost a její "sláva" pohasne. Nechápu, jak se mohla tahle hloupá ženská dopracovat tak daleko. To ukazuje na úroveň vedení zpravodajství resp. Šámala.

Re: Už jsme nedoufali, že se toho dožijeme.:
Autor: I. Schlägel Datum: 13.9.2013 13:29

Nechápu, když je Drtinová tak hloupá, že ji místo "dávno" doslova nenápadně uklidili pár hodin po rozhovoru s Balvínem a následně jí potrestali tím, že jí svěřili v podstatě stejný typ pořadu v exponovaném čase. Systém vlk se nažral a koza zůstala celá. Podivuhodný manažerský výkon.

Re: Už jsme nedoufali, že se toho dožijeme.:
Autor: M. Šejna Datum: 13.9.2013 15:13

Až pochopíte sílu televizních odborů pod vedením bolševiků Dekoje a Komerse, pak vám dojde, proč má vedení ČT problém vyrazit některé profláknuté ksichty z doby Velké televizní bolševické revoluce. Dokonce umějí i pohrozit stávkou a dostat na Václavák dostatečné množství užitečných idiotů, kteří pod heslem ochrany demokracie demostrují za udržení bolševiku v ČT.

Re: Už jsme nedoufali, že se toho dožijeme.:
Autor: P. Jirka Datum: 13.9.2013 15:15

Vidím to úplně stejně....

Re: Už jsme nedoufali, že se toho dožijeme.:
Autor: V. Váňa Datum: 13.9.2013 20:34

Vážený pane Šejno, moje řeč.

A navíc Drtinová byla hloupá a v rozhovorech agresívní i tam, kde nemusela.

Kdyby p. Dvořák neučinil již nic jiného ve svém životě, tímhle počinem mě velmi potěšil.

Re: Už jsme nedoufali, že se toho dožijeme.:
Autor: M. Balázsová Datum: 13.9.2013 22:36

Paní Drtinová je opravdu velmi špatná redaktorka.Rozhodně nejsem příznivcem žádné politické strany, ale jen jsem žasla, jak tato paní vedla tendenčně diskuze!!!Myslím si, že většina diváků to viděla sama.Zřejmě je příznivcem  strany TOP a postrádá veškerou profesionalitu!!.

Drtinovou měli vyrazit:
Autor: M. Šejna Datum: 13.9.2013 11:31

Drtinovou měli vyrazit už v roce 2000 poté, co se angažovala ve Velké bolševické televizní revoluci. A nejen ji, ale i další televizní bolševiky, kteří si tehdy přivlastnili ČT a vlastní ji dodnes -  my jim to vlastnictví platíme z televizních poplatků. Drtinová je pravdo-láskařka, jako většina televizních zaměstnanců. Svou pravdu a lásku prosazují lži a nenávistí. Televizní bolševická revoluce vedená televizními odboráři v roce 2000 byla ukázkou toho, jak si televizní bolševická prasata představují svůj zaměstnanecký poměr.

Ve firmách neexistuje demokracie, ale diktát zezhora. Jinak by ty firmy nemohli fungovat. Šef rozhoduje a podřízení poslouchají. Pokud se jim něco nelíbí, mohou si stěžovat u odborů, ale nikoli veřejně kritizovat vedení firmy. Za toto kritizovaní totiž nasleduje zcela logicky okamžitý vyhazov. Takto to funguje v každé firmě, ale nikoli v ČT.

Re: Drtinovou měli vyrazit:
Autor: I. Schlägel Datum: 13.9.2013 11:33

Je příjemné se dozvědět, že i bolševik umí zkritizovat bolševismus. Evoluce maká na plný plyn.

pane Schlägele:
Autor: M. Šejna Datum: 13.9.2013 15:08

To je příjemné se dozvědět, že jste se konečně sám označil za bolševika. Ještě byste měl zjistit, který bolševismus je opravdu nebezpečný. Zatím štěkáte nesprávným směrem.

Re: Drtinovou měli vyrazit:
Autor: P. Pruner Datum: 13.9.2013 11:39

Máte naprostou pravdu pane Šejno. Pravdoláskařští zaměstnanci se čertí, když po nich vedení ČT chce objektivní nezaujatou práci jak přísluší médiu veřejné služby.

Re: Drtinovou měli vyrazit:
Autor: J. Ráž Datum: 13.9.2013 18:58

Vůbec nezávidím Dvořákovi jak musí lavírovat mezi povinností manažera udržovat disciplínu a neustálými tlaky odborářů. Mezi mediálně vlivnými "osobnostmi" stále je, a to si Dvořák dobře uvědomuje, ještě hodně těch, kdo si pamatují, jak vyhráli svou vzpouru v roce 2000, a jsou ochotni si vzít spacáky a opět okupovat televizi. Jen doufám, že dnes je jiná doba a že by Dvořák povolal zásahovou jednotku a z budovy okupanty vyhnal.

Příznivci "pravdy a lásky", jakož i mnozí odboráři pořád nechápou, že úlohou každého ředitele je organizaci řídit a úlohou zaměstnanců je plnit příkazy a pracovat na plný výkon!

Úlohou moderních odborů je průběžně dbát, aby zaměstnanci a zaměstnavatelé dodržovali pracovně právní předpisy, zaměstnavatel se neodchyloval od dojednaných pracovních podmínek a jednou za rok vyjednat pro zaměstnance co nejvýhodnější kolektivní smlouvu...rozhodně jim nepřísluší zasahovat do řízení podniku.

A co:
Autor: M. Malovec Datum: 13.9.2013 10:29

A co:
Autor: M. Malovec Datum: 13.9.2013 9:40

nestranný pan Moravec?

Re: A co:
Autor: P. Pruner Datum: 13.9.2013 11:41

Doufám, že to myslíte ironicky. Je zajímavé, jak se přešla mlčením  jeho restaurační schůzka s paní Bradáčovou a panem Šlachtou.

Re: A co:
Autor: H. Gene Datum: 13.9.2013 12:13

Proč přesně by se novinář nemohl s nimi v restauraci setkat?

Paní redaktorka není nic víc:
Autor: P. Jirka Datum: 13.9.2013 9:17

než námezdní síla - zaměstnanec. A podle toho se má chovat. Všechno to žvanění o demokratických principech je stejně jen pokrytectví. Samozřejmě chápu, že Dvořák slouží určité partě lidí, ale stejně nepochybuji, že paní redaktorka zase jiné. Vše ostatní je jen divadlo pro lidi...

Pokud se v celé věci začne angažovat prostý lid, pak bohužel plní pouze roli užitečných idiotů.

Re: Paní redaktorka není nic víc:
Autor: I. Schlägel Datum: 13.9.2013 9:26

Pro Vás je svobody a demokracie škoda. Ve finále se stáváte námezdní sílou lidí, kterým nezávislá a kvalitně fungující televize schopná a ochotná klást našim ctnostným politikům nepříjemné otázky vadí jako osina v zadku.

Re: Paní redaktorka není nic víc:
Autor: M. Malovec Datum: 13.9.2013 10:34

Pokud mohu soudit, paní Drtinová byla tuctová redaktorka, která stejně, jako jiní nedokázala "vyslýchané" poslouchat a byla jakoby odvážná. Bohuže jen jakoby.