24.4.2024 | Svátek má Jiří


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
krmič 10.10.2007 15:07

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rynda nechtěně vyzradil pravdu o zeleném náboženství

Jo, a prostý, jasný, jednoduchý to Desatero zrovna není. Už proto, že různé věrouky mají různé formulace. Třeba to 2. přikázání je docela zapeklitá věc, zkuste se na to podívat. A to 3., ač zdánlivě jasné, se dá taky všelijak vykládat. Podívejte se na ortodoxní Židy, i stát Izrael s tím má jisté problémy.

krmič 10.10.2007 15:00

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rynda nechtěně vyzradil pravdu o zeleném náboženství

Kdyby ateisté dodržovali desatero, tak by nebyli ateisté. První přikázání zní: v jednoho Boha věřiti budeš. Kdo věří v Boha, není ateista. Je evidentní, že vůbec nevíte, o čem to Desatero je. Tak si ho neberte do huby.

krmič 10.10.2007 14:43

Re: Re: Těm, co tvrdí, že Ryndu slyšeli, a že mluvil rozumně

Jo, viděl jsem takový atlas. Rozdíly v průměrných teplotách o 1°C, ale i mnohem větší, existují mezi různými oblastmi České republiky. Konkrétně Praha má právě o ten jeden stupeň vyšší teplotu. Viděl jste tam nějaký propastný rozdíl vegetace oproti relativně blízkému okolí?

Karkul 10.10.2007 10:49

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rynda mel pravdu

Takže potvrzujete, že Rynda není schopen, vzhledem ke své kvalifikaci (filosofie,čeština) pochopit odbornou klimatologickou či meteorologickou problematiku a teolog Dluhoš, nemající páru o vývoji vědy od středověku už vůbec ne. Oba pánové zkrátka pouze věří a nenávistně nadávají každému, komu se zdá jejich víra zcestnou 

D.M. 10.10.2007 9:09

Re: Re: Re: Re: Rynda mel pravdu

Posloucal jsi spatne. Rynda nikoho necitoval 8-o. Asi mas problem pochopit, co je to vlastni nazor, a co je to citace ;-D

D.M. 10.10.2007 8:47

Re: Dluhoš

Temi, kdo z "Gorovci" nesouhlasi je cca 1% "odborniku". Je proto v poradku, ze dostanou 1% vysilaciho casu - tak kde v tom vidis problem?

JE 10.10.2007 8:44

Re: Re: Těm, co tvrdí, že Ryndu slyšeli, a že mluvil rozumně

O kolik asi byly vyšší průměrné teploty za středověkého klimatického optima (povšimněte si slova optimum, které jistě novodobá ekoteroristická lobby navrhne pozměnit), když se v Grónsku mohlo pěstovat obilí? Nazval byste to kolapsem zemědělství?

la verite 10.10.2007 8:40

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rynda mel pravdu

Clovece, ty jsi tim impaktovanim nejak posedly, cim to muze byt?

Loki_F 10.10.2007 7:55

Jak snadno z vás ČT a iDnes udělají hlupáky - Nuže, pane autore,

ve Vašem případě se zjevně ani nemuseli namáhat...!

To co jste zde napsal je zároveň důkaz i diagnóza! :-D

Ladislav N. 10.10.2007 0:16

Re: Re: Re: Rynda nechtěně vyzradil pravdu o zeleném náboženství

Díky. Mám spíš problém, že samotné natažení do cache je podmíněno odstraněním bezpečnostních bariér - třeba zákazu ActiveX - v MS IE, který stejně nepoužívám...

D.M. 10.10.2007 0:14

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rynda mel pravdu

O hornich 10 tisicich se obvykle hovori v souvislosti s ekonomickym zajistenim, nikoliv se vzdelanim. Ne kazdy absolvent VS si umi precist a pochopit obycejny clanek a anglictine a jeste mene pak vysoce odborny anglicky text prospikovany vysokou matematikou a fyzikou, coz klimatologicke clanky jsou. take vychazim z toho, ze takovy text muze pochopit jen meteorolog nebo klimatolog a ty u nas (v cele CR) absolvuji VS v prumeru tak 3 (slovy tri). Za 50 let to tedy dela 150 meteorologu (klimatologu), coz z populace cini 0,0015%. Takze nuj drivensi odhat 0,1% byl jeste dost nadsazeny 8-o

Ladislav N. 10.10.2007 0:12

...Re: kde se to oteplování fláká...

No a my ten uhlík "stažený z oběhu" zase do oběhu vracíme. A co že je na tom vlastně špatného?

Yaroukh 10.10.2007 0:04

Dluhoš

Dluhoš lehni. ČT veřejnoprávní není. Jinak by v ní zazněly i názory těch odborníků, kteří s AlGorovci nesouhlasí. Opravdu ale opravdu v tom Klaus nejede sám.

Čert ví, proč Al Gore odmítá veřejné diskuse s oponenty.

PetrH 9.10.2007 23:57

"Jak snadno z vás ČT a iDnes udělají hlupáky"

No, ze mě by možná udělaly, kdyby se snažily. U Ryndy to bylo zbytečné...

PetrH 9.10.2007 23:55

Re: Re: Re: Rynda mel pravdu

Já si to pustil třikrát. Poprvé to byl šok, podruhé jsem v tom hledal ty porůznu citované perly. Pak, abych byl nestranný, jsem se přinutil poslechnout si to potřetí a hledal, co ten pán říká relevantního. Ale asi jsem už byl unavenej...

Ivanhoe 9.10.2007 23:50

Re: Těm, co tvrdí, že Ryndu slyšeli, a že mluvil rozumně

Protože to tadyvkládáte pořád dokola, asi jste si nevšiml, že jsem Vám na to dosti dříve odpověděl - dovoluji si to tedy též ještě jednou vložit:

Ano, při pohledu na termodynamickou stupnici PŮSOBÍ, jak píšete, zvýšení průměrné teploty o šest stupňů směšně zanedbatelně - ale Vy ve skutečnosti děláte stejnou chybu, jakou vyčítáte Ryndovi (aniž ho tím hájím!!!): on mluvil o dvojnásobku /recte 1,8-násobku/(v Celsiově stupnici s arbitrárně stanovenou nulou, což zcela správně kritizujete; ostatně, co můžete chtít od SOCIÁLNÍHO ekologa), což je šílené; Vy mluvíte o 1,02-násobku (v termodynamické teplotě, asi jste tedy technik, což Vás šlechtí, aniž to zaručuje správnost Vašich vývodů), což je směšné. Ale relativní rozdíl nic neřeší. Důležitý je totiž jen absolutní rozdíl. Viděl jste někdy atlas podnebí? (v nouzi stačí příslušná stránka ve školním atlasu) - všiml jste si, jak propastný rozdíl v charakteru vegetace je dán rozdílem už jediného stupně v průměrné roční teplotě? Těch šest stupňů by byla katastrofa, znamenalo by to naprostý rozvrat zemědělství, tím si můžete být jist! Ve skutečnosti je to až tak velký rozdíl, že mu naprosto odmítám věřit (raději:-/)

PetrH 9.10.2007 23:47

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rynda mel pravdu

Prosím, uveďte nějaké prameny. Podle ČSÚ v r. 2001 jsme měli 762459 obyvatel s vysokoškolským vzděláním, dnes jich bude podstatně více. Vašich 0,1% je cca 10000, máte pocit, že tři čtvrtě milionu vysokoškolsky vzdělaných občanů u nás nepochopí anglický článek? Nemluvě o studentech s nedokončeným vzděláním? Jo, už chápu, to jste vy, těch horních 10000, předurčených vládnout 10 milionům hlupákůRv

la verite 9.10.2007 23:19

Re: Re: Ale,celkem to ustál...

on se jim tam vloudil malicky preklep - pan Rynda je "socialni ekolok" :-)))

la verite 9.10.2007 23:13

Re: DALŠÍ ZELENORUDÝ GIGANT

Klobouk dolu a diky za cas straveny psanim tohoto komentare. Jen jestli to neni hazeni perel svinim, ci zavareniny prasatum, jak se rika v zemi zabozroutu...

D.M. 9.10.2007 23:10

Re: Re: Rynda mel pravdu

Kdys posledne Ryndu poslouchal, tak bysto vedel, Pustit si to jeste jednou. Vidim, ze problemy s pochopenim i mluveneho slova :-D

la verite 9.10.2007 23:09

Re: Re: Re: Rynda mel pravdu

Vsak taky zmenu klimatu ani Klaus nezpochybnuje. Jen neni jednoznacne prokazano cim a v jakem pomeru je zpusobena. Ale pardon, nechci se dotykat tveho nabozenstvi...

la verite 9.10.2007 23:07

Re: Piš dál Dluhošu,

jo, taky jsem se válel... jenom nevím, jestli jsem tím smíchem nevyprodukoval příliš mnoho CO2, abych si nemusel koupit nejakou povolenku!

la verite 9.10.2007 23:05

Re: Re: Rynda mel pravdu

Zajimal by me obsah (m)etanolu (nikoli metanu) vydechuje pan Rynda :-D

D.M. 9.10.2007 23:05

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rynda mel pravdu

je mi jasne, ze ty bys toho schopen nebyl. A asi 0,1 % je schopna pochopit anglicky psany clanek v impaktovanem casopise - to je smutna realita vypovidajici o urovni nasi populace.

Frank 9.10.2007 23:04

Re: Mohl by někdo z přítomných expertů nastínit, co z toho, co pan Rynda řek, bylo špatně?

No, například, že dýcháním způsobujeme klimatické poruchy, dále jakési zvýšení teploty o 6 stupňů ...

Frank 9.10.2007 22:41

Re: Rynda mel pravdu

Tak mi vysvětlete, jak způsobujeme dýcháním  "klimatické poruchy", (dle slov pana Ryndy), a co to vlastně ty poruchy klimatu jsou. Když tedy měl naprostou pravdu, jak sám tvrdíte ... ;-)

Frank 9.10.2007 22:36

Re: Re: Re: DALŠÍ ZELENORUDÝ GIGANT

Také se tam učíte, že dýcháním způsobujeme klimatické poruchy, jak káže slovutný pan Rynda? Pánbůh s námi a zlé pryč ...

kat Mydlář 9.10.2007 21:48

Re: Obhajujete neobhajitelné!

Pane Dluhoši, nevím jak Vy, ale já rozlišuji humor a ožrat se jak prase. Takže blbce zde ze sebe děláte Vy a nikoliv media.

Rohožka 9.10.2007 21:48

Piš dál Dluhošu,

už dlouho mi nic nepřišlo tak k smíchu.

kat Mydlář 9.10.2007 21:39

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rynda mel pravdu

Divím se, že s troubou D.M. diskutujete. Ten je tak schopný číst "prestižní zahraniční" BL.