28.3.2024 | Svátek má Soňa


Diskuse k článku

MÉDIA: Díky, iDnes!

Komentář s titulkem S náhubkem politické korektnosti. Němci se bojí mluvit svobodně, který vyšel na serveru iDnes třetího srpna 2019, mě vysloveně překvapil. O průzkumu veřejného mínění, jenž odhalil neochotu Němců bavit se o kontroverzních otázkách, jsem už psal také.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kanioková 8.8.2019 21:52

1*****

Při deportacích ilegálních migrantů bylo loni v Německu fyzicky napadeno 284 policistů, přičemž nejméně 71 z nich bylo zraněno:

https://www.welt.de/politik/deutschland/plus197910027/Abschiebungen-71-Beamte-bei-taetlichen-Angriffen-verletzt.html

Mou misí je zastavit internacionalismus, vyznává se Viktor Orbán - https://www.reformy.cz/moji-misi-je-zastavit-internacionalismus-vyznava-se-viktor-orban/

J. Pokoutný 8.8.2019 17:31

Škoda,

že na kechlibar.net stále ještě není možnost diskutovat. Nejvyšší čas!

J. Jurax 8.8.2019 17:09

Velmi dobrý článek!

V. Liptovský 8.8.2019 15:48

Čo je to "totalitný štát"...?

Neuznávam nálepky - "totalitný" alebo "demokratický"... Ako vidíme, aj v tzv. "demokratickom" štáte majú politické strany a ich podporovatelia (nezabudnite na úlohu korumpovaných médií) "sklon" k totalitnému konaniu - prepúšťaniu z práce, kompromitovaniu odporcov a pod. Na druhej strane - aj v tzv. "totalitnom" štáte sa ľudia môžu cítiť slobodnejšie, pokiaľ vedúce sily reprezentujú ich názor (väčšiny)... Kto tieto nálepky vymýšľa a presadzuje - tí, čo z nich profitujú... A kde je hranica? Kto ju určuje? Čo jedni môžu, to u druhých je zločinom... A čerešničkou na torte je tzv. humanitárne právo, ktoré nahradilo právo medzinárodné...

J. Brunner 8.8.2019 14:14

Souhlasím

s p.Kechlibarem.

J. Ráž 8.8.2019 15:17

Re: Souhlasím

Přidávám se!

P. Harabaska 8.8.2019 13:12

K cenzorům institucionalizovaným se dnes

přiřazují ještě cenzoři dobrovolní. Například jsem si několikrát povšimnul odsudků komentářů některých účastníků diskusí pod články. Odsudky pocházely "z pera" #Jsmetady, údajně aktivních studentů, jimž obrana demokracie (podle jejich představ) není lhostejná. Ale myslím, že se takových najde i bez hashtagu víc. Patří k nim patrně také ti, od nichž sice ke svému komentáři dostanete jejich "stanovisko", nemůžete na ně ale reagovat, protože to jejich "stanovisko" v celém přehledu diskuse nenajdete. Nebo že by to bylo "stanovisko" editora?

M. Prokop 8.8.2019 10:18

Pro zajímavost

https://www.kupredudominulosti.cz/hamplova-zwyrtek-jana-2d-evropska-komise-chce-aby-evropa-spachala-sebevrazdu-evropska-unie-se-musi-rozpadnout-aby-se-mohla-znovu-spojit-na-uplne-jinych-principech/

M. Prokop 8.8.2019 10:19

Re: Pro zajímavost

Nový příspěvek "prošťouchne" ten předchozí (někdy).

Š. Svobodova 8.8.2019 13:30

Re: Pro zajímavost

díky za tento odkaz

M. Prokop 8.8.2019 10:08

:-P

"Dlouho se zanedbával násilný potenciál náboženství, zejména toho islámského, ale i v tomhle směru už se začaly jednotlivé státy pomaličku vzpamatovávat."

Státy jo, ale EU .... https://www.kupredudominulosti.cz/hamplova-zwyrtek-jana-2d-evropska-komise-chce-aby-evropa-spachala-sebevrazdu-evropska-unie-se-musi-rozpadnout-aby-se-mohla-znovu-spojit-na-uplne-jinych-principech/

Jinak souhlas, tradičně dobré.

H. Lukešová 8.8.2019 10:44

Re: :-P

EU nelze reformovat, tak jak nejde reformovat nacismus a komunismus. Nakonec i slám. Nereformovatelné reformovat nelze.

J. Ráž 8.8.2019 15:20

Re: :-P

Systém založený na totalitní ideologii reformovat nejde. Z principu.

J. Ráž 8.8.2019 9:16

Liberální demokracie je totalita

Pojem "socialismus|" nebo "marxismus" je dost zprofanovaný a tak se novodobá podoba totalitní ideologie přejmenovala na "Liberální demokracii" . Marxismus byl nahrazen Evropskými hodnotami a bolševický leninismus byl nahrazen ekologismem, zvráceným genderismem a multikulturalismem.

Liberální demokracie mírnějšími a pozvolně pracujícími prostředky, než byly socialisticko-komunistické revoluce, směřuje ke stejnému cíli, kterým je totalitní společnosti Orwellovského typu.

Západ totalitu musí prožít, aby občané zjistili jaké hnijící bahno v myslích lidí a celé společnosti vytváří, ale my se proti jejímu znovu zavedení musíme postavit. Ale to chce nebát se a nenechat se zastrašovat!

H. Lukešová 8.8.2019 10:47

Re: Liberální demokracie je totalita

Liberální demokracie má s demokracií společného asi to jako lidová demokracie. Má-li existovat skutečná demokracie, tak jen ta bez přívlastku.

J. Ráž 8.8.2019 15:16

Re: Liberální demokracie je totalita

Liberální demokracie má s demokracií společného asi tolik, co komunismus označovaný jako lidová demokracie.

Svoboda vyjadřovat své názory v lidově demokratickém zřízení byla potlačována stejně, jako je dnes potlačována v liberální demokracii. Takže principiálně jsou oba systémy totožně antidemokratické.

Poznámka: Můj otec byl zařazen, na základě rozhodnutí dělnické komise (ne soudu), do Tábora nucených prací jako nepřítel lidově demokratického zřízení, protože na jaře 1949 napsal na Ministerstvo průmyslu,že státem dosazený ředitel do jeho znárodněné fabriky je diletant, který vede podnik do úpadku.

V. Student 8.8.2019 9:09

Ano, je to tak.

Každý to vidí. Ale chápe někdo, proč bizarní názory např. dredatých lehkoživků od Kliniky podporuje mainstream? Proč předávání stovek a tisíců lidí z pašeráckých lodí na neziskovkářské říká "zachraňování"? Nebo proč naopak zamlčuje (ano, i běžící strohý titulek dole na obrazovce může být vzhledem k závažnosti tématu zamlčováním) nechutnosti a násilí, kterých se kousek od našich hranit dopouštějí migranti? Proč se ČT snižuje k praktikám komunistické Československé televize - zpravodajství jen o něčem, jen nějak, pomluvy lidí, kteří se nehodí...?

M. Mikulec 8.8.2019 8:56

Zda se,

ze příspěvky mají velké zpoždění. Nebo se instaluje cen-zura? Na indexu je zřejmě slovo Brexit.

M. Prokop 8.8.2019 10:19

Re: Zda se,

Ne, je to obecné, zřejmě technická závada.

H. Lukešová 8.8.2019 10:42

Re: Zda se,

Dnes hodně brzy ráno mi nějak NP také blbl, pořád mi házel na vydání 7.8. zatímco dnes je již 8.8....

R. Brzák 8.8.2019 8:50

souhlas - a zvýraznění odstavce o slušné formě!

protože na obou stranách pomyslné fronty jsou jen lidé - a ti lidé jsou vystrašení (proto se snaží s opačnou stranou bojovat a pro tento účel organizovat nějakou moc, například skupinu aktivistů). A vystrašeného člověka nepřesvědčím o svých argumentech, když budu na něj útočit - jen mu potvrdím, že opačná strana je ZLO...

K osobnímu útoku není jiný důvod, než podlehnutí svému strachu. Tak se nebojme (ať zde neopisuji TGM)...a diskutujme s protistranou, jako by to byl náš bratr, byť možná pomýlený...

M. Mikulec 8.8.2019 8:54

Re: souhlas - a zvýraznění odstavce o slušné formě!

Ono to bohužel v praxi není možné. To je jako vyjednávat brexit s EU, která jednat nechce, ale chce trestat a mstít se.

J. Ráž 8.8.2019 9:24

Re: souhlas - a zvýraznění odstavce o slušné formě!

S tím návrhem na diskuzí s " pomýlenými bratry" zcela mimo, neb jste nezažil zřejmě předlistopadový režim. Diskuze s někým, jehož ideologickým cílem je totalita není možná, protože odpovědí "pomýleného bratra" na návrh věcné diskuze, je vždy represe. Členové Charty 77 také chtěli s komunisty diskutovat a odpovědí bylo buď vězení nebo přidělená práce v kotelnách.

M. Mikulec 8.8.2019 9:43

Re: souhlas - a zvýraznění odstavce o slušné formě!

Přesně. Další příklad. K diskusi musí být svolné obě strany jako rovný s rovným. Jde o různost názorů, a ne že jeden názor je lepší a ten druhý nestojí za vyslovení.

R. Brzák 8.8.2019 9:48

Re: souhlas - a zvýraznění odstavce o slušné formě!

ale jistěže to možné je - alternativou je vzájemné napadání, které k ničemu jinému, než k válce nevede. I kdyby to bylo marné počínání - šanci prosadit svůj názor agresivními útoky nezvýšíme, pokud nebudeme totalitní mocí. A o tom, že "na druhé" straně jsou lidé vystrašení, vůbec nepochybujte.

M. Mikulec 8.8.2019 9:53

Re: souhlas - a zvýraznění odstavce o slušné formě!

Jsou naštvaní z bezmoci. A nepovažujte obranu za útok.

K. Janyška 8.8.2019 8:40

Síla demokracie je zejména v tom,

že lidstvu neuvěřitelně škodí. Je to válka všech proti všem, přičemž všechny řídí zákazové soukromé právo, ne rozhodnutí zločinných většin, složených z mnohdy ještě zločinnějších menšin !!! Dzp.

R. Gramblička 8.8.2019 8:35

Dobře napsáno, pane Kechlibare

palec nahoru

M. Mikulec 8.8.2019 8:05

Kriklounů a nalepkovačů

je opticky hodně, takže slušní lidé nevědí, jestli jsou ještě většina. To je pravda. Kriklouni a nalepkovaci mají také blízko k mikrofonům a k médiím. To znamená, ze bývají nejvíc v Praze. Navrhuji už dlouhá léta přestěhovat hlavní město a vymést ten chlívek. Jmenuje se to Nutný Reset.

J. Jaroš 8.8.2019 7:58

Nejděsivější je ten přístup bezalternativni

Pane Kechlibar děkuji za články.