28.3.2024 | Svátek má Soňa


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Richard III. 14.5.2009 23:45

Proč ty nářky?

Vždyť jsme přece morálku zavrhli. Tu křesťanskou i tu komunistickou. A vlastně i každou jinou. Tak co zbývá? Nemorálka!

jitka 14.5.2009 23:28

Re: Jak může někdo chtít slušnost a úctu k darebákovi?

Karle,

chybu za chybou nedělá Klaus, ale Ti, co se s ním vyvezli k moci a nejdnou vlastně nevědí, na co si hráli. Klaus nemusel nikoho ladit proti vládě. To si vláda naladila sama. (Do teď trvalá volička ODS, bohužel naposledy)

jitka 14.5.2009 23:23

Re: Úcta patří k funkci prezidenta a ne k osobě

Kéž by bylo více Klausů. Pane prezidente jsme s Vámi.

Důchodce 14.5.2009 23:20

Re: o privatizaci

Tvůj táta byl kulak, ale Ty jsi obyčejný selský rozum nezdědil. Škoda.

jitka 14.5.2009 23:20

Re: Prezident

Vidím to stejně.

jitka 14.5.2009 23:17

Re: "České zločinné spolčení".

Naprostý souhlas.

Václav 14.5.2009 22:03

Je to jinak.

Na co Klaus šáhl skončilo pohromou. Zásadní rozdíl mezi Klausem a Havlem je ten, že Klaus pochází z komunistické chudinské rodiny, kdežto Havel z kapitalistického intelektuálního prostředí. Klaus je mentální komunista a taky se tak chová, vyrůstá li dítě v závadném prostředí má jiný hodnotový žebřík, protože tak bylo vedeno a většinou se tak chová celý život. Toto je například celospolečenský problém nepříspusobivých občanů. Klaus není výjimka, na jeho nejasném akademickém vzdělání s pochybnými tituly to nic nemění. Úctu si musí člověk vytvářet po dlouhou dobu svým uvědomělým chováním, ztratit ji může v okamžiku, k tomuto se Klaus nikdy nepřiblížil.

jarda 14.5.2009 21:48

Re: věcná polemika?

a jak polemizuje on -jenom lži polopravdy a manilpulace

jarda 14.5.2009 21:46

autorovi

nebývalý tlak přes media vyvíjí hradní klika Lži a nenávisti

ke které se jistě počítáte když můžete psát tohle

0T0T0 14.5.2009 21:38

Re: o privatizaci

Nádhera, plně souhlasím!

Otakar 14.5.2009 21:21

Re: "České zločinné spolčení".

Jen těžko najdeme společnou řeč ve sporu Havel - Klaus. Pro mne je ten co chyboval jako první Havel. Jejich osobní vlastnosti jsou u každého jiné, ale Klaus nikdy veřejně nezaútočil tak nestydatě na Havla jako Havel na Klause. Pro mne je ten co zklamal Havel, ten mohl v r. 1990-1 zakázat KSČ - neudělal to,  provedl obludnou amnestii pro cca 20000 odsouzených,proč neamnestoval jen politické vězně, zavinil tak neštěstí spousty lidí,  Omluvil se sudeťákům za odsun (ne za exesy) - slyšel jsem to na vlastní uši,  zapletl se z komunisty  (Čalfa a spol., Chemapol,), začal dělat kabinetní politiku a chtěl své osobní  zájmy řešit politickými prostředky . A pro pořádek Oposmlouvu vymyslel M. Zeman. Klaus a ODS ji jen přijali. S podpásovými metodami začal Havel, i když i já s Oposmlouvou jako metodou řešení nesouhlasím , tak si ji Havel na rozdíl od nás všech zasloužil. A nechme toho , nestojí to už za to, důležitější je co s tím dál.

zoch 14.5.2009 20:32

Re: "České zločinné spolčení".

Vážený Otakare   !

Nemám potuchy o Vaší identitě,ale jasně vidím,že jste jeden z prominentů tehdejší doby. S politováním ale musím napsat,že vaše přesvědčení Vám kalí vzpomínky.Cituji : ...pletich Havla, který bránil naplnění výsledků voleb v r.1998, prostě si to vysloužil. Tak to je obludná nepravda. Volby v roce 98 vyhrála de facto pravice. Pokud máte na mysli snahu Havla o přeobsazení postu předsedy vlády,potom je toto nutno vidět jako vesměs legitimní snahu. To,že Klaus raději dá zemi socanům s komunisty než by prohrál na pár  let post předsedy vlády je vypovídající.  Havel v tom jistě svojí roli hrál,ale nedal levičákům zemi. Klaus je ten,kdo selhal. Jen a pouze Klaus.Havel není ten,kdo je autorem oposmlouvy. A Havlovi se tím podařilo odkrýt  ledví Václava Klause pro mne.  Někdo má rád sebe a jenom sebe,někdo má raději svou zemi. To je mé poučení o VK. A možná i o Vás ať už se jmenujete jakkoli. Ano,boje a souboje existují ale jsou hranice. Klaus je fatálně překročil. To jen k věcem před deseti lety.

Otakar 14.5.2009 19:43

Re: "České zločinné spolčení".

Je mi líto Zochu, ale ten kdo to neunesl byl v prvé řadě Havel a spol.. Neunesli rozpad OFa  vznik standardní pravicové standardní strany ODS v r. 1991 - 2 a to, že byli vlivem výsledků voleb odstaveni od moci, proto vznikla vládní krize na podzim 1997 a "Sarajevo", to bylo obludné svinstvo, které by v jakékoli civilizované zemi Havlovi neprošlo, to je možné jen u nás. Opoziční smlouva byla výsledkem intrik a pletich Havla, který bránil naplnění výsledků voleb v r.1998, prostě si to vysloužil, že to nebylo zcela kulantní inu na sprostou díru sprostá záplata, Kterou pravostředovou partu máte na mysli, US, ODA, DEU a spol.,- skončily na politickém smetišti. Události r. 1997-8 vedli v důsledku k vládě levice , která trvala 8 let. Ve volbách 2006 se opět začala drát k moci "pravdaaláska", tentokrát ovšem poučena, že nestačí na rovný politický boj ve volbách, si přivlastnila SZ a jako parazit se ze zeleným výtahem dostala do parlamentu (Bursík, Jaques, Liška a spol.), rovněž infikovala ODS zevnitř (Vondra a spol.) za blahovůle Topolánka. Koaliční vláda udělala v tomto zásadní chyby a uplatněním požadavků zelených (útlum JE ) a lidovců (vyrovnání s církvemi) spolu s nešťastnými poplatky ve zdravotnictví poškodila všechny na pravici. Nenávistná pokračující politika vůči Klausovi byla nejlépe vidět při prezidentské volbě ,což bylo něco neuvěřitelného a obludně sprostého a je to celé za Havlem a spol. Boj na pravici (nelze to šmahem zjednodušit na nenávistnou pomstychtivost Havla vůči Klausovi - je to složitější) bude mít za následek opět jako v r. 1998 vítězství levice, je jen otázkou na jak dlouho. Mám -li ukázat prstem kdo za to může, tak je to neschopností pravicových politiků se domluvit a postup politiků t.zv. "pravdyalásky" to opět jako v roce 1998 neumožnil. Ne, že by ODS a Klaus byli bez chyb a bez viny ,ale to gró je za Havlem a spol.. Německo a Rakousko řeší tyto paty VŽDY velkou koalicí, i to je řešení, proč se nepoučíme.

Karla 14.5.2009 19:36

Re: Na každém šprochu,pravdy trochu!

Vážený pane. ODS nemusel likvidovat pan Klaus, protože tato strana se likviduje sama.  Po krajských volbách popřela vše, co propagovala a co udělala. Do vlády nominovala lidi typu pana Hřebíčka a jemu podobných, kteří si ze své funkce udělali koryta. Pan Topolánek pro udržení se ve své funkci zahodil za hlavu vše co předtím proklamoval. Tato strana delší dobu pravicová není a myslím si, že už nikdy nebude. Není jiná možnost, než aby se objevily strany nové. S tím Železným jste mně opravdu pobavil. 

zoch 14.5.2009 19:08

Re: "České zločinné spolčení".

Milý Otakare  ,

zákopovou válkou jsem to nazval již v roce 98 a musím trpce konstatovat,že protagonisty byli Němcová,Langer a spol. . Opravdu od r. 98 začínají mindráky VK. Vlastně teprve na Vašich slovech jsem pochopil termín a vznik pojmenování " pravda-láska" resp. důvod....

Zásadní a GIGANTICKÁ chyba byla oposmlouva. To byl jeden z největších Klausových podrazů na českou pravici a výtah k moci pro Zemana a estébácké hydry..  Úzus,že kdo vyhraje volby,ten sestavuje vládu tady nebyl a dalo se lecos ale někdo už tehdy Klause prohlédl a řekl : s ním ne !  Proto Klaus zařadil zpátečku a byla mu lepší Zemanova parta,která jej podrží v čele PS než pravostředová parta,která jej nebude chtít do čela. Objevila by se na chvíli totiž jiná varianta pravostředového vůdce......   Nikdo nechtěl Klause úplně vygumovat.  ON TO ALE NEUNESL !

Novináři ? To je jiná kapitola. Ryby smrdí ale od hlavy

zoch 14.5.2009 18:49

Re: Úcta patří k funkci prezidenta a ne k osobě

Promiňte ,benderovče,máte to nějaký HODNĚ pomotaný. Sledujte dění kolem sebe častěji a potom snad budete nazírat jinak,pokud ovšem Vám Vaše srdce neupozadí mozek.

magi 14.5.2009 18:37

Re: o privatizaci

BXVI,díky za radu. Je velice úsměvný,když se někdo,kdo před r. 1989 byl nejdále v jeho okresním městě teď radí,jak podnikat. Nejhorší je,když se naučí jedno cizí slovo a jednu emerickou větu. Asi nevíte,že i ty vaše americký firmy padaji jak u nás na sadě švesky. Máte pravdu,že nechci podnikat,protože je mi 64 r. a takový podnikání,kdy bych okrádal ostatní ,opravdu,ale opravdu neumím. Stačilo mi,jak soudruzi zprivatizovali náš majetek.

Otakar 14.5.2009 18:21

"České zločinné spolčení".

To co media předvádí , zejména posledních 2,5 roku nemá v české žurnalistice obdoby. Celá politická scéna za tuto dobu zhrubla nevídaným způsobem. Slušné způsoby jako by se vytratily a politici a novináři začali používat podpásové hulvátské způsoby. Aston je nazývá nečestné a nesportovní. Jednou věcí je rivalita blížící se zákopové válce mezi ČSSD a ODS. Třešinkou na dortu je páté a poslední vyslovení nedůvěry Topolánkově vládě, což je jednoznačně za ČSSD. Druhou věcí je prakticky "pomstychtivá kampaň - zločinné spolčení" části politické "elity", kolem Havla a spol., která nemá s reálnou politikou nic společného ,ale druhotně ji ovlivňuje a používá samozřejmně media hlavně patřící Německým majitelům a i p. Bakalovi,  To co se za metody používá proti prezidentovi si nezadá s politrickými kampaněmí za totality a praktikami STB. Nenávist t.zv. "Pravdyalásky" jako červená niť ovlivňuje politiku již od r. 1997 a objektem této nenávisti je Klaus. Čeští novináři zde hrají ostudnou a nesportoví politiku, je to prodejnost a podjatost nejhoršího zrna. Samozřejmně nikdo nemusí Klause hned milovat a souhlasit ze vším co dělá, ale tato neférovost a zjevná plánovitá zaujatost, nemá s etikou co dělat a novinářská obec by se měla stydět, pokud vědí co to vůbec je. Bohužel má dosud pravdu M.Zeman ,který tvrdil, že čeští novináři jsou ti největší volové na světě, jak dlouho ještě bude mít k mé lítosti pravdu.

maturant 14.5.2009 18:13

Re: Není to můj prezident...

Ba jo, časy se mění, Topoláneke také vzdychá kdyby byly v ři  ti ryby, netřalo, by rybníka. Když si toho Klause zvolili, ať si ho uvaří....

maturant 14.5.2009 18:10

Re: Jenom malý dotaz

Tosku, pojem oligofrenní se již NESmÍ použivat, podle norem Eu jde o mentálně znevýhodněné!! Doplň si vzdělání a pak mudruj,

Kalimero 14.5.2009 18:07

Re: Jenom malý dotaz

...Modré a bílé průvody žen a žeň červených šátečků pionyrů..., mladý je ten, kdo BOJUJE, mladý je každý KOMUNISTA!!

Kalimero 14.5.2009 18:03

Re: o privatizaci

Čes!,Až ty meze rozkulačíme, a ty podniky znárodníme, pak toho Klause pověsíme! Heslo dne,... Ani zrno na zmar!

Kalimero 14.5.2009 17:58

Re: o privatizaci

Holt, všichni nebudou bohatí, také ne všichni jsou zdraví, někdeří mají dokonce i to co je třeba k těm penězům i trochu štěstí. No a budou jistě, byli a budou takoví, co budou krást podvádět, no a těm jinýn třeba chcípne koza. No a to jsou ty důvody, proč dochází k revolucím, válkám a jiným katastrogám, Každý chvilku tahá pilku, někdo se při tom i nadře.

xxxxKubeš 14.5.2009 17:50

Autorovi

R^

Kalimero 14.5.2009 17:50

Re: Jak může někdo chtít slušnost a úctu k darebákovi?

Topol zahnaný svými do kouta...neunesl porážku, hodil to na Klause, jak průhledné, jak malé děcko, já za to nemůžu, to on...

B XVI 14.5.2009 17:48

Re: o privatizaci

Ano, americkým partnerům se story o vzniku firmy taky moc líbila. Říkali tomu "American dream by Czech way"  a zakázky se jen hrnuly. To že  vy nevěříte a snažíte se o dehonestaci, na věci naštěstí nic nemění a jen svědčí o tom, že pro vás možnost konečně svobodně podnikat zřejmě nic neznamenala. Tak se duste klidně dál.

Kalimero 14.5.2009 17:47

Re: Ví už někdo , ...

Nezapomeň si koupit lístek....možná, že dojde i na Tebe, lotr po levici, lotr po pravici...

benderovec 14.5.2009 17:45

Re: Úcta patří k funkci prezidenta a ne k osobě

Pokleslost, chování zákonodárců, medii, je alarmující. V.K. se NIKDY nesnížil k pokleslému  chování.  . Představuje tu špetičku nóblesnosti, která se ze společnosti vytratila. Diví  se    někdo, že nemáme žádnou ellitu? Vždyď slušnost  se  nevyplatí!!?  Ke jsou archtypy pro společenské normy? Kde je morálka? Lži, lži, výmysly, hrubost, vulgárnost! Slušnost se  vytratila   i díky mediím  a těch poslanců, senátorů, ministrů, kteří nám předváději, "jak se  chovat ! Takové hokynáře, že mám volit? Takovým mediim tleskat?  To co se nyní děje, je hon na čarodějnice. Všeobecná zhnusenost , jen plebs tleská, Rhatovi. V jakém státě to žijem! Ti co po Klausovi plivou si ani nezaslouží, podívat se  k hradu. Dialektické  zákony platí, akce reakce, čím více na nej plivou, tím větší má podporu, poslední průzkum dokonce 70%. Pane prezidente, nedejte   my  nedáme  Vás!

ivoš 14.5.2009 17:42

Re: věcná polemika?

R^

portwyn 14.5.2009 17:27

Occamova břitva

"Lstivá metoda komunistů pro Klause"...  No to je opravdu rafinovaná lest, volit toho, koho nechci.

Já bych vzal jednodušší hypotézu: Komunisté svými hlasy chtěli pomoci Janu Švejnarovi k vítězství.

Takhle to ve volbách totiž chodí. Cokoli složitějšího musíte složitě konstuovat, přidávat skryté důvody a spiklenecké teorie. Moje hypotéza funguje bez vší té mystiky.