19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

KORONAVIRUS: Najdete už odvahu?

Přečetl jsem si úvahu Zbyňka Holáska na téma pomýlených antivaxerů mimo jiné z iniciativy Chcípl pes. Je to čtení sice zajímavé, ale naprosto se závěry autora nesouhlasím.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Zelený 29.11.2021 10:16

Jistě, jsou či spíše byli podruzi, kteří se neuvědomovali, že jsou podruhy, někteří třeba po dosažení hranice tří promile, jiní po přidělení IQ v pásmu kretenismu. Ne, že by na tom nějak záleželo ale který z těchto případů jste vy, šhašku, obsedantně zde manifestující svou umanutu hloupost, kterou zjevně sám považujete za projevy intelektuální převahy, odvahy, svobodomyslnosti a snad dokonce, pámbuchraň, i vtipnosti.

M. Boháček 29.11.2021 10:10

;-D;-D;-D Lukavský opäť mimo.

Zisk firmy Pfizer v druhom štvrťroku vzrástol o 59 percent

Počas pandémie sa najpredávanejším produktom firmy stala jej očkovacia látka proti COVID-19.

https://ekonomika.sme.sk/c/22710728/zisk-firmy-pfizer-v-druhom-stvrtroku-vzrastol-o-59-percent.html

Monoklonálne látky účinne potláčajú negatívny účinok hrotového proteínu (toxický proteín), ktorý je na obale vírusu a ktorý generujú mRNA vakcíny preprogramovaním ribozomálnej RNA očkovaného.

Tomu sa hovorí byznis vo veľkom!

M. Boháček 29.11.2021 10:05

Ako Bielorusko? Kde sa kovidu špeciálne nevenujú.

Zatiaľ nemajú mrazákov plné ulice, ani nemocnice preplnené pacientami. :-)

M. Boháček 29.11.2021 10:02

Aspirin znižuje riziko infarktu, ale pravidelné "zobanie" výrazne zvyšuje riziko vedľajších účinkov, ktoré tiež nie su zanedbateľné. :-)

P. Vychodil 29.11.2021 10:01

dýchání jen nosem samozřejmě výhodné, má to i jiné pozitivní zdravotní účinky,

pohyb venku za každého počasí, silnice se více zahleňuje, hlen je ochranná vrstva,

klystýr nosu, jak já tomu říkám, fyziologickým roztokem ( 9 g soli na 1 l vody), já tedy nemiluji, tudíž nedělám, ale v případě nachlazení, covidu, neváhám,

inhalace vincentky, solného roztoku, při obtížích, při rehabilitaci,

Š. Hašek 29.11.2021 9:57

No, řekněme, že se kolem nás se potloukají drsňáci. Mohou hrát vabank. Naše známá se nechala očkovat v 95. .............. a potom za půl roku zemřela ....... (????)

Když někomu sdělím, že spím v lednu pod širákem a jezdívám na Sibiř (teď mám zaracha), tak se začne ošívat, mnohdy si i odsedne.

M. Valenta 29.11.2021 9:51

A dost z nich se zařídilo na "jipce" a někteří i na cintoríně.

Š. Hašek 29.11.2021 9:48

Chřipkové viry přežila lidská populace, tisíce generací, nikoliv pouze někteří.

Házet všechny kmeny virů, bakterií, spor bakterií do jednoho pytle je znakem chybění ve škole, nezdravého sledování televize.

Možná jste vzdělaným atomovým fyzikem, který vypočítá valenční sféru na přesno ....... ale o nemocích víte kulové. Ale asi ani tím atomářem nebudete, protože z té "politické, virové, televizní nematematiky" by Vás už dávno kleplo. Představuji si totiž atomáře jako suchého matematika, nic jako Jelínek a Pehe.

Tak budete asi muzikologem, politologem, andragogikem, nějakým tím evropským vystudovatelem.

P. Vychodil 29.11.2021 9:45

velice čiperná sousedka, 80+, se v létě nechala napíchat...důvod v jejím věku neuvěřitelný...jela na výlet do Chorvatska...

Š. Hašek 29.11.2021 9:32

Tak nějak.

Někdo se už prodal. Za možnost jít do restaurace. Mně stačí lahůdky z obchodu, teplou večeři mám doma.

Někteří se prodali za týdenní zálet do Chorvatska.:-);-)

P. Kmoníček 29.11.2021 9:29

Pane Bartoni, argument o "rýmičce" a bez očkování kulhá. Kdysi bez vakcin přežili také někteří tetanus, neštovice, TBC atd sice s následky, ale přežili. Ovšem po POVINNÉM očkování te je daleko lepší. Nebo ne ?

Š. Hašek 29.11.2021 9:27

Souhlas.

Začínám s "odchodem od vira", byť ten špektákl je lumpárnou. Čím dále jasnější!

Myslím, že důležitější začíná být generování stále nesmyslnějších, drzých, nezákonných vyhlášek.

Kolegové, služebně v Německu, hlásí jasně sehnuté hlavy a "nadněmecké pohledy" směrem k českým, neočkovaným, zdravým kolegům.

Nakonec - ekozelenootroctví, to je stejný případ.

M. Boháček 29.11.2021 9:26

Stream začína od 14 minúty - dovtedy je prestávka, vzhľadom na to, že to išlo včera od 9:00 do 22:00. Na rôzne témy ohľadom očkovania.

M. Boháček 29.11.2021 9:25

Odporúčam pozrieť - postrehy z praxe, čo sa týka očkovania a odborne zdôvodnené pravdepodobné negatívne dopady očkovania na zdravie očkovaných.

Hovorme spolu - očkovanie, dopady opatrení.

---MUDr. Ján Lakota, CSc. - internista, onkológ, hematológ a vedecký pracovník (biochémia, molekulárna biológia) z Virologického ústavu Biomedicínskeho centra SAV --- MUDr. Andrej Janco - prezident Slovenskej lekárskej únie špecialistov, internista, Interná - diabetologická metabolická ambulancia, Poliklinika KVP, Košice --- MUDr. Alena Jancová - pediater, Všeobecná ambulancia pre deti a dorast, Košice ---Prof. RNDr. Jaroslav Turánek, DSc. - farmakológ, imunológ, vakcinológ, Přírodovědecká fakulta Masarykovy univerzity Brno, ---

MUDr. Sandra Hanáčková - kardiológ a internista, Kardiologická ambulancia, Rimavská Sobota, ---RNDr. Ján Baránek - politický analytik, majiteľ agentúry Polis Slovakia , --- MUDr. Radoslav Čičala - lekár v oblasti psychiatrie, Nemocnica s Poliklinikou Havířov

https://www.youtube.com/watch?v=6Gfe1mhYe-w

Z. Klouček 29.11.2021 9:24

Odpovědnost za své zdraví, k tomu se hlásím. Kromě autorem řečeného mi velmi chybí kvalifikované doporučení k tomu, jak přece jen trochu pomoci vlastní buněčné imunitě. Je-li ten virus respirační a do těla vstupuje sliznicemi nosohltanu, pak nejspíš lze identifikovat, čím lze kondici vlastní ochrany sliznic posílit. Možná vdechování jen nosem, vlhko, Vincentka či slabý solný roztok nebo něco jiného ? Nechápu, proč o tom odborníci mlčí a pokud takové jednoduchá opatření mohou aspoň trochu fungovat, proč to do nás úřady i média nehustí horem dolem.

P. Vychodil 29.11.2021 9:22

tisíc Kč - to je jedna lepší večeře pro 2 při svíčkách...až někdo nabídne 50 mega, tak zvážím, zda obětuji své zdraví pro blaho a finanční zajištění svých dětí a vnoučat...:-)

Š. Hašek 29.11.2021 9:20

Kdy najdeme už odvahu?

1. Kdo někoho nutí k nezákonnému jednání je zločinec. Myslím vrchnost, která někoho nutí zjišťovat zdravotní stav spoluobčanů - vlastně na potkání, nezákonně.

2. Kdo "pokrčí rameny", nezákonné nařízení přikáže svým zaměstanancům, stává se minimálně spolupachatelem - nebo řekněme podruhem vrchnosti.

3. Kdo v rámci zaměstnání pokračuje v nezákonnostech - stává se podruhem. Spolupachatelem na slouhovské úrovni.

4. Kdo ve dveřích restaurace přistoupí na nahlášení svého zdravotního stavu - je hloupým podruhem, vyměnil status občana za status podruha!!! Nebo mu snad hrozí smrt hladem???

5. Hrozí, že zločinci a podruzi mohou býti posléze ve většině! Už tady bylo.

6. Podruh si někdy neuvědomuje, že se stal podruhem.

Dále viz trefně černosmutné anekdoty, kdy na otázku po očkování dotyčný občan s úsměvem odpoví otázkou: A co Váš test prostaty (pro muže). Co Vaše kontrola děložního čípku (pro ženy).

Zkráceno.

P. Vychodil 29.11.2021 9:17

vzniká nový zvyk, z pro mne nepochopitelného důvodu mají autoři pocit, že čtenáře zajímá, kolikrát byli očkování...připomíná to "kritické" články v Rudém Právu, kde "kritici" byli samozřejmě v KSČ...

vlatní téma covid a očkování nemá cenu komentovat, je to mlácení prázdné slámy...v podstatě všichni si již nějaký názor udělali a zařídíli se podle něj...

J. Kalina 29.11.2021 9:00

po vlnkách se zájme se také naočkovat (kvůli placení testů nebo neuznávání apod) už nemá cenu někoho přesvědčovat. Zbývá jen jedna větší skupinka a ta by šla na injekci v případě, kdyby se zavedlo že za třetí (a další) injekci člověk obdrží na místě 1.000,-Kč plus lízátko. Tedy šel bych na to přes závist, to je v ČR silná emoce. Platit těm co se nechají naočkovat dodatečně by znamenalo dvojí: a) doplatí na to zase ti co se naočkovali dobrovolně b) těžce se naser.... neb takto doplácím na dlužníky, zločince, vykradače aut (vyšší pojistka všem) doplácím na majitele plynových kotlů pořízených za dotace, doplácím na fotovoltaiku, doplácím, doplácím .....

R. Vacek 29.11.2021 8:45

U nás je problém, že hrozí zahlcení nemocnic - některé služby se už omezují. A není to kvůli očkovaným, ale kvůli neočkovaným.

Vždyť v té "bezpečné" skupině 45-49 let přišlo na JIP 100 neočkovaných oproti pouhým 10 očkovaným. A ta stovka je celkem srovnatelná s počty očkovaných(167)/neočkovaných(124) 80+.

https://www.covdata.cz/cesko-vek.php#vaccine-hospital

A. Ová 29.11.2021 8:43

...pro řadu lidí odmít. vakc. možnost, jak cov. léčit..... A očkovaní na ten nový lék nebudou mít legislativně nárok nebo co? Ale tak já bych to zase až tak nehrotila, nevyčleňovala bych je z léčby, vždyť jsou to také naši bližní. Oni za ten průběh také nemohou, to si pojďme říci narovinu a nestavme je do pozice lidí, pro které by měla být k dispozici jen částečná neplnohodnotná léčba jen kvůli tomu, že by jim někdo řekl: máš vakcínu? No tak, co ještě chceš

J. Hanzal 29.11.2021 8:28

Velmi dobře napsáno, děkuji, pane autore!!R^R^R^ Články pana Holáska čtu rád, ovšem ten poslední, ten byl takový tendenční, emocionální, vůbec se mi to nelíbilo:-/!!

J. Macků 29.11.2021 8:26

Zdá se, že to opíchání působí hlavně na mozek a způsobuje úplnou ztrátu soudnosti a schopnosti racionálně uvažovat. Samozřejmě v celém spektru použití, hlavně je to viditelné u těch, co tuto schopnost dříve měli. U pana autora se to projevuje jednoznačně. Jediné co poměrně spolehlivě chrání lidi před onemeocněním covid jakékoli mutace je prodělání onemocnění a vznik přirozené ímunity. Tito lidé by vůběc neměli být obtěžováni státními orgány a měli by být automaticky bráni jako zdraví a neinfekční. Z toho ale není žádný kšeft, takže uplacení nebo zblblí státní úředníci budou tvrdit něco jiného. Opíchání je účinné tak napůl, s krátkou dobou účinnosti a nejasnými vedlejšími účinky a komplikacemi. Za mě očkování ne, je třeba aby každý prošel onemocněním a zdravotnictví nemocné léky ho udrželi na přijatelné úrovni.

J. Nevrkla 29.11.2021 8:03

Mě od očkování, kromě toho, že jsem nemoc s mírnými příznaky prodělal, odrazuje to absolutní odmítání či bagatelizaci jakýchkoliv negativ. Počínaje velkým nárůstem úmrtí mladých sportovců a konce studiemi o výrazném snížení schopnosti organismu vytvářet přirozenou imunitu. Na nějakou tečku už potichu propaganda raději úplně zapomíná. A tlak na očkování dětí mi vysloveně zvedá adrenalin.

M. Vojta 29.11.2021 7:59

P:S: Pane Lukavský, jste tak vyděšen, že se o Vás trochu bojím.

M. Vojta 29.11.2021 7:57

Už jste četl od Bartoně něco rozumného?

Já ne.

M. Vojta 29.11.2021 7:55

Bartoň: Já sám jsem samozřejmě také očkován, a to dokonce třetí dávkou.

Bartoni, proč samozřejmě?

Nebo to souvisí s tím, že publikujete jen bezduché bláboly a hlouposti, které jsou takříkajíc zrcadlem Vaší duše, a proto jste "samozřejmě" očkován?

J. Lukavsky 29.11.2021 7:43

"permanentní kšeft s "vakcínami" no pokud by farmaceutickým firmám šlo o kšeft tak budou zuřivě lobovat proti vakcinám. Jedna včelka stojí do 500 Kč. Když se ale neočkovaný dostane na JIP tak monoklonální protilátky stojí 100x tolik. A navíc jsou mRNA "šmakuláda" a dalších asi 10 léků nejsou také za hubičku, nemluvě o poplatku za lůžko na JIP. Čili tam je vejvar. Ale klobouk dolů před doktory a sestrami na JIPkách, Hippokratovi čest a sláva. J.L. end

J. Lukavsky 29.11.2021 7:38

"vakcínou vyvinutou na zcela jiném principu než vakcíny proti chřipce" nejsem z oboru, ale kdesi jsem se dočetl, že i proti chřipce už se vakciny dělají využitím mRNA. To totiž umožňuje snadnou obměnu když se objeví nový kmen. Ohledně Ivermectinu: nevím proč se proti němu varuje, je to přípravek běžně a desítky let užívaný jako antiparazitikum. Čili pokud dodržím doporučenou dávku nemůže se stát nic horšího nežli že navíc "vyženu z těla červa." Jsou lidi co si každý den zobnou Aspirin, jen tak, neb věří, že prospívá zdraví. J.L. end

M. Mucha 29.11.2021 6:29

Do posledního slova sdílím názor autora p. Bartoně. R^