19.4.2024 | Svátek má Rostislav


Diskuse k článku

KOMUNIKACE: Pryč od T-mobile!

Letos na jaře jsem prožil děsivý příběh s wi-fi od T-mobile, který jsem popsal zde. Nepoučil jsem se a dobře mi tak.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Dvořák 21.8.2015 8:10

Smlouvu s operátorem?

Tak normální člověk už je dávno u Mobil. Cz kde to má za prvé levnější a za druhé internet zdarma! Velcí operátoři se snaží vnutit smlouvu každému a po uzavření smlouvy s ním jednají jak s otrokem!

J. Urban 20.8.2015 22:20

Hlavně si nemyslete, že to u O2 budete mít

lepší.

A. Špronglová 20.8.2015 12:10

Autorovi článku

se naprosto nedivím a nepochybuji o tom, věci jsou tak píše. S T-Mobile mám sama velice, velice špatné zkušenosti a proto jsem se od nich odešla se slovy nikdy více. Nicméně z další zkušenosti vím, že třeba O2 není o mnoho lepší. Na vlastní žádost mi byla zrušena před třemí měsíci O2 hlasová schránka a přesto mi účtují za její požití i když jsem problém s každým měsíčním vyúčtováním 3x reklamovala. Jeden řekne to, druhý zase ono, ale skutek utek. Jedinou jistotou pokud si je zákazník 100% jist svým argumentem podat stížnost a argument na Českém Telekomuni-kačním Úřadě v krajských městech.

R. Langer 20.8.2015 12:03

Zvolte jiného operátora,

v nejhorším případě to nebude horší.

F. Lesniak 20.8.2015 8:13

Pryč od T-mobile?

A může autor prozradit kam? Mimochodem, za služby se platí a to všude. A podle autora nezaplacená faktura není dluhem? Hodně zajímavý názor. Mimochodem, T-mobile posílá při nezaplacení faktury nejdříve upozornění. Hodně srandovní je Březinovo tvrzení, že on přece není žádný podvodník. určitě není, jen nezaplatil ve splatnosti fakturu. Chtěl bych vidět, kdyby to udělal v autoservisu a požadoval ihned další opravu, když nezaplatil tu předcházející. A to mám k T-mobilu spousty výhrad.

F. Lesniak 20.8.2015 8:14

Re: Pryč od T-mobile?

Oprava: Brezinovo......

I. Brezina 20.8.2015 8:37

Re: Pryč od T-mobile?

Četl jste prosím vůbec ten článek? T-mobile mou manželku neodpojil kvůli faktuře pět dnů po splatnosti. Někdo u nich udělal chybu a zadal to do systému jako fakturu nejméně dva měsíce po splatnosti. Takhle mi to vysvětlili oni sami s tím, že to byla jejich chyba, ne moje. Chápete ten rozdíl?

R. Gramblička 20.8.2015 9:11

Re: Pryč od T-mobile?

Lesniak je stejný případ jako rudá závist a nenávist Šimek, ztrácíte s nimi čas a nervy ;-)

J. Šimek 20.8.2015 9:12

Re: Pryč od T-mobile?

Vy taky považujete platbu převodem za zaplacení ihned? :o)

I. Brezina 20.8.2015 11:06

Re: Pryč od T-mobile?

Jo, už jsem si všiml:-))

R. Langer 20.8.2015 12:02

Re: Pryč od T-mobile?

Přesně tak, navíc oba nejsou schopni pochopit psaný text, jenom melou nesmysly jako kolovrátek.

P. Švejnoch 20.8.2015 10:55

Re: Pryč od T-mobile?

Já jsem tedy článek četl, a celkem pochybuji, že by v době hypertrofované komputerizace někdo "ručně" nastavoval znamení "faktura 2 měsíce po splatnosti"...

Cudně jste nám také zamlčel, jak dlouho jste byl v tom Vietnamu, což se mi zdá poměrně důležitá informace - uvážím-li, že standardní doba splatnosti faktury je čtrnáct dní od jejího vystavení.

Bez ohledu na výše zmíněné: Faktura po splatnosti je v každém případě dluh a hlavně - je to jen Váš lapsus, nikoho jiného. Takže rozčilovat se, že T-mobile k Vám nebyl dostatečně milý a vstřícný, mi přijde poněkud nepatřičné.

Musíte být mimořádně trpělivý člověk. Protože pokud všechny příhody popsané ve Vaší lamentaci proběhly tak, jak jste je popsal, pak otázka po radě auditoria "zda zůstat či nezůstat" u T-M mi přijde zcela nesmyslná... Ale možná je v článku nějaká ta básnická licence, že?

I. Brezina 20.8.2015 11:05

Re: Pryč od T-mobile?

Ještě jednou a hezky pomalu a polopatisticky speciálně pro vás (i když to mát jinými slovy v článku). T-mobile mi sdělil, že důvodem nepřipojení manželčina čísla po návratu z cesty nebyla faktura pět dnů po splatnosti. Zaprvé prý zákazníky odpojují až po měsici a déle (což sle nebyl můj případ) a zadruhé by mi prý logicky odpojili všechna čísla ve skupině, ne je jen to jedno. Zároveň T-mobile výslovně uvedl, že šlo o jeho chybu, ne o nějaký můj dluh. Chápete to už, nebo to mám zkusit vysvětlit ještě potřetí?

P. Švejnoch 20.8.2015 11:36

Re: Pryč od T-mobile?

I tázal se Hospodin: "Proč ses tak rozpálil hněvem, proč jest opadla tvář Tvá?" :-)

Reagoval jsem na slova Vašeho příspěvku, cituji: "... Někdo u nich udělal chybu a zadal to do systému jako fakturu nejméně dva měsíce po splatnosti.". což  koresponduje i se slovy článku: "...Asistent ... povídá: ... Nejspíš došlo k lidské chybě na naší straně a někdo to zadal do systému jako dlouhodobý dluh...

Takže ještě jednou, specielně pro Vás :-) : Celkem pochybuji, že by v době hypertrofované komputerizace někdo "ručně" nastavoval znamení "faktura 2 měsíce po splatnosti". Ještě pořád něčemu v té větě nerozumíte, pane Brezino?

A zeptám se přímo: Vážně potřebujete poradit, zda u takového poskytovatele zůstat, když ty služby jsou (dle Vašeho barvitého líčení) tak hrozné? Nebo tak hrozné nejsou, a Vy se obáváte, že nezaplacené faktury budou s nelibostí přijímat i jiní operátoři? Protože ať už si Vy myslíte cokoli, tak nezaplacená faktura je nezaplacená faktura, kdyby to o jediný den bylo. Čili - Vy požadujete 100% poskytování služeb, ale sám svoje povinnosti ze smlouvy vyplývající na 100% neplníte, jak se zdá...

I. Brezina 20.8.2015 11:51

Re: Pryč od T-mobile?

Ano, to se vám opravdu jen zdá:-)). Skupina byla na moji žádost odpojená, já na 6 neděl ve Vietnamu, operátor informován, že budu mimo poštu i SMS (už tím odpojením) a žádná faktura ke mně tedy nedorazí. Což operátor akceptoval a výslovně uvedl, že pět dnů po splatnosti rozhodně není důvodem nepřipojení jednoho z čísel a že problém byl u něj. Snažíte se, ale argumentace vám zoufale nejde. A já nemám čas vám to vysvětlovat jako malémun dítěti potřetí. Opakovaně nedostávám objednané kvalitní služby, takže jdu jinam. Já jsem zákazník, já se rozhoduju komu dám vydělat a komu ne. Tečka.

P. Švejnoch 20.8.2015 12:23

Re: Pryč od T-mobile?

Domníváte-li se, že tím, že poskytovatele služeb informujete o tom, že budete mimo poštu i SMS, jste zproštěn povinnosti uhradit fakturu za poskytované služby, pak je asi opravdu každá debata marná...

No, ale jak se (mi :-)) zdá, alespoň jste si ujasnil, zda ty hrozné služby budete či nebudete dále snášet. Gratuluji Vám... Zároveň Vám přeji, abyste našel operátora, který bude zcela akceptovat Vaše, trochu zvláštní, představy o obchodním styku. :-)

Můžete nám o tom po čase opět napsat - a za sebe Vám slibuji, že Vám zase rád poradím... :-)

R. Langer 20.8.2015 12:45

Re: Pryč od T-mobile?

Vy jste také nepochopil, že to odpojení s tou nezaplacenou fakturou nemělo nic společného? Pan Březina to opravdu napsal tak složitě, že to z toho nepoznáte? Já jsem to tedy pochopil hned, a ani mi nemusíte radit.

J. Šimek 20.8.2015 13:04

Re: Pryč od T-mobile?

To Langer: Proč něco platil, když nic nedlužil a ještě považoval příkaz k úhradě za zaplacení ihned?

R. Langer 20.8.2015 13:34

Re: Pryč od T-mobile?

A proč vás to vůbec zajímá, když to s problémem nijak nesouvisí, o čemž je vlastně celý článek, který jste evidentně nepochopil a melete tady neustále dokola nějaké pitomosti o nezaplacené faktuře? Chápete to? :-P

I. Brezina 20.8.2015 12:49

Re: Pryč od T-mobile?

Ne, to se rozhodne nedomnivam a ty vase "zvlastni" predstavy tedy existuji jen ve vasi hlave.

Jen se vam snazim vysvetlit, ze cely problem byl nekde uplne jinde nez ve fakture pet dnu po splatnosti. Proto manzelku neodpojili a ani oni sami netusili, proc se to stalo. Pry nejaka lidska nebo technicka chyba na jejich strane. Rozumite tomu uz konecne? Ach jo, jak s malym ditetem... Ale nechte mne hadat - ze vy jste z oddeleni krizove komunikace T-mobile? Ja vim, prto firmu je to negativni publicita... Ale pokud nechce, aby se o ni blbe psalo, je to uplne jednouche. Staci poskytovat kvalitni sluzby.

J. Šimek 20.8.2015 13:03

Re: Pryč od T-mobile?

Není vám divné, že všichni kolem jsou blbci a jen vy máte pravdu?

R. Langer 20.8.2015 13:41

Re: Pryč od T-mobile?

Ne, mě připadá, že to je přesně tak. Nebo že jsou tady všichni zaměstnanci T-Mobilu. Jinak si to nedokážu vysvětlit. Apelovat na selský rozum je tady asi zbytečné. :-D

P. Švejnoch 20.8.2015 13:09

Re: Pryč od T-mobile?

Ale kdeže, pane Brezino, opravdu nejsem z krizové linky jakéhokoli dodavatele jakýchkoli služeb. A chápu, že píšete, že Vám bylo sděleno, že nezaplacení faktury a odpojení telefonu Vaší ženy spolu nesouvisí. Jen jsem Vás upozornil na to, že nezaplacená faktura ja Vaše chyba, a že mi obecně vadí přístup: "Faktura je po splatnosti teprve pět dní, tak co by chtěli!", který tu prezentujete. A obzvlášť mi vadí v kombinaci s Vaší ukřivděnou tirádou - když mám navíc pochybnost o dokonalé pravdivosti některých jejích pasáží.

Takže jak říkám: Užijte si nového operátora - tam z podobného přístupu budou jistě nadšení... :-)

I. Brezina 20.8.2015 13:27

Re: Pryč od T-mobile?

Jenže to právě blbě čtete. Fakturu pět dnů po splatnosti jsem chtěl zaplatit okamžitě, jakmile mi o ní operátorka po návratu v Vietnamu řekla. U ucha jsem měl mobil a na kolenou notebook s webovým bankovnictvím. Své závazky hradím obratem. Jenže ona mně hnala na prodejnu platit to v hotovosti a tvrdila mi, že právě kvůli těm pěti dnům nepřipojili manželku. Následně se ukázalo, že to nebyla pravda. Takže máte v hlavě falešné souvislosti, pane advokáte T-mobilu.

P. Švejnoch 20.8.2015 13:51

Re: Pryč od T-mobile?

Úplně ten obrázek vidím... U ucha mobil, na kolenou notebook, ruka Vám cukala samou nedočkavostí, abyste užuž mohl vyplnit číslo bankovního účtu, částku a VS. A pak takové zklamání... :-)

Ale je to dobře, že jste takový promptní platič faktur, pane Brezino... Tedy těch, které jste nejprve včas nezaplatil, pravda... :-)

V této souvislosti je zvláštní, že celá Vaše ukřivděná filipika (včetně diskuzních příspěvků) se nese v duchu: "Ten operátor, to je hroznej hajzl (blbec, lempl), zatímco já přeci nejsem žádnej neplatič a podvodník."

Já si myslím, že některé zákazníky jakýkoli dodavatel rád oželí.

Tak buďte neobyčejně zdráv a vesel, pane Brezino. ;-)

R. Langer 20.8.2015 14:04

Re: Pryč od T-mobile?

No jistě, zatímco vy jste pan Dokonalý, a nikdy v životě jste se s ničím neopozdil a na nic jste nezapomněl. To z vás vaše rodina musí mít neuvěřitelnou radost, mít doma takového úžasného nechybujícího člověka. Jenom s tou empatií to bude holt asi slabší, ale co už se otravovat s nějakými nedokonalými chudáky, navíc když ani včas neplatí faktury, že? Tak buďte neobyčejně zdráv a vesel, pane Dokonalý, pokud je to vůbec pravda. :-P

P. Švejnoch 20.8.2015 14:59

Re: Pryč od T-mobile?

Ale samozřejmě, že občas něco zapomenu, občas jsem byl i v prodlení se zaplacením faktury - prostě jakoukoli nectnost vyplývající z nedbalosti či děravé paměti mi chcete připsat, můžete. Ale když se mi něco podobného stane, neprezentuji to způsobem, že dodavatel je idiot, a já jsem úžasný zákazník, protože jsem po splatnosti faktury teprve 5 dnů a už mám notebook na kolenou a svaly mi jen hrají, jak užuž to chci zaplatit... :-)

Jak jsem už předeslal - některým pasážím z článku samotného nevěřím, pan Brezina si je nejspíš když ne vybájil, tak alespoň notně přibarvil. A celkově se spolehl na to, že se sveze na vlně "všichni dodavatelé jsou paraziti (koho mi to jen připomíná?), a zákazník je chudák" - a jak je vidět, tak alespoň částečně uspěl.

Mně tenhle způsob nebere, myslím, že především by si měl každý zamést před vlastním prahem, a teprve potom poukazovat na chyby ostatních - kterýžto přístup je panu Brezinovi evidentně cizí.

Případně bych mohl navázat nějakou obecnou úvahou o presstitutech, ale zase tak moc mi na panu Brezinovi nezáleží. ;-)

R. Langer 20.8.2015 15:26

Re: Pryč od T-mobile?

To to já tedy zase panu Březinovi věřím, protože s uvedeným chováním jsem se také setkal, i když pravidlem to není. Pročpak se ale tedy stejnou měrou nezabýváte pochybením T-Mobilu? Když jste tedy tak spravedlivý, měřte stejnou mírou. Když už napíšete, že pan Březina nezaplatil fakturu, a je to špatné, napište také, že T-Mobile odpojil vlastní chybou telefon a je to stejně špatné. Pan Březina si, pokud vím, před vlastním prahem zametl - snažil se dluh uhradit co nejdříve, ale za prvé tento problém vlastně neexistoval, a za druhé, chyba byla přímo u T-Mobilu, ne u pana Březiny. Tak proč by svou zkušenost nemohl prezentovat? Vám snad postup T-Mobilu připadá přehledný, srozumitelný a funkční? Mně tedy ne, a proto nevím, proč bych ho nemohl kritizovat bez ohledu na to, že jsem po 6 týdenní nepřítomnosti ještě nestihl zaplatit za fakturu, kterou bych zaplatil, jakmile bych zjistil, že je neuhrazená.

I. Brezina 20.8.2015 14:07

Re: Pryč od T-mobile?

Jak říká klasik: "Je to zbytečný, je to zbytečný, je to zbytečný." No, snad za tohle "hašení mediálního požáru" Švejnoch v T-mobilu aspoň dostane pochvalu od nadřízených.

P. Švejnoch 20.8.2015 15:05

Re: Pryč od T-mobile?

To víte, že ano, milý pane Brezino. Přišel mi poděkovat pan Theodor Mobile osobně a dneškem počínaje budu mít minutu volání o 0,8 haléře/ min. levnější - což by v mém případě znamenalo asi 16 haléřů per month, tedy pokud bych byl zákazníkem zmiňovaného operátora.

Tak se mějte hezky - a dejte vědět, kdo Vám zase kde ubližuje. ;-)