25.4.2024 | Svátek má Marek


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
František 8.11.2008 20:54

Pane Jemelík, máte pravdu

To, co provádí Brožová, to je "obdivuhodné" - ach jo! Naše soudnictví je opravdu chlév.

nebolsevik 7.11.2008 23:43

Ztracené Česko

Ani se nedivím, Brožové jde jen o její flek a spravedlivý "homosexuál", ten se chová jako alibista už od nástupu do funkce. Všichni plní jen politické objednávky. Snad ho Topol na ministerstvu spravedlnosti konečně vymění. Stejně mu jde jen o to prosadit zákony podporující "manželství" 5% menšiny jako je on. A soudnictví? Jaká nezávislost když půlka soudců má bývalé vazby na KSČ a Stb. Dvě generace tady ještě bude bordel.

stenly 7.11.2008 22:49

nemám rád soudce

>-;-€ lidi ja vám soudce nemám rád.né všechny třeba ten frajer co  soudil v kuřímské kauze toho mužu dal tomu volný průběh informoval celkem upřímne a přesně, a tresty přidál bych. par soudcu co pustilo na svobodu pedofily kteří pak vraždí a on není pak za nic nemůže, soudce co neprodlouží vazbu a frajer zmizí soudci,kteří pošlou pro male dítě exekutora pošlou dítě do zahraničí že se nedá nic dělat,vrátí dítě do rodiny kde ho bijou a zakazují mu vše a nutí ho byt zbožným. dva cigoši si vymyslí týaní protože nesmí na diskotéku a jejich adoptivní rodiče zašijou protože pan soudce je blb,místo toho aby dal dětí jinam tak radějí zašije rodiče. a berdich to už je jen vrcholek,  tak to je vše proč nemám rád soudce

RasPutin 7.11.2008 20:29

Milý pse

prosím, prosím ,prosím, přestaň tisknout takovéto superbláboly. Tváří se to seriózně, ale je to totální chucpe. Pardon, urazil bych chucpe. ;-€

Dodo 7.11.2008 18:48

STB

Jemelík, Zdeněk Jemelík, není to agent STB Martin Stín?

kurbet 7.11.2008 17:57

škoda času

Pane Jemelíku to co jste napsal je futrál všech blábolů.Pište do Blesku raději.

O.M. 7.11.2008 17:26

Pavel Kučera

žádnou uznávanou autoritou v oboru není. Na Nejvyšším soudě je považován za politruka, kladenského bezpáteřníka a je obecně nenáviděn.

Poté, co o něm i Motejl, který se snaží být s každým pokud možno zadobře, veřejně prohlásil, že nemá v justici co dělat, nemá normální člověk už co řešit.

jerry,the smiling mouse 7.11.2008 17:23

Příteli, Vy nás chcete bavit?

Pavel Kučera je prakticky nejvýše postaveným trestním soudcem v České republice. Ve svém oboru je uznávanou autoritou.

;-D

No, jeho tvrzení, jak s podobně inteligentně působícím Pavlem Němcem byli projet jeho nový auťák, to svědčí o všem. Já vím, proč se nemá smysl obracet u nás na soud. Nestojím o setkání s arogantními a beztrestnými hlupáky.:-)

emil 7.11.2008 13:52

Perfektní

Slova Kučery o tom, že se potkal náhodou s Němcem, je-li spolu náhodou projet nové auto a náhodou dojeli do Olomouce, kde se setkali náhodou s dalšími z justice, to vám připadá úplně normální ? A to je vyjádření přímo na kameru, které Kučera řekl. Takže pane, buďte skutečně tak nestranný, jak požadujete od ostatních.

Fany Pražská 7.11.2008 13:37

Dle soudce Kučery je nátlakem až pár facek.

Soudce Kučera to řekla Zlatuši Andělové při tom nečekaně veřejném soudním jednání. Nechtěla bych se dostat před soud, kde by předsedal on, ani omylem. Normálně se ho bojím. Zestárlého hochštaplera, který se musel umazat za kamarády politiky v kauze katarského prasátka (publikoval v odborném tisku článek, který podporoval Němcův neoprávněný postup). Jak ot, že se dostal do tak vysoké funkce? Ať dělá advokáta Pitrovi nebo třeba i Kulínskému, ale je-li v soudcovském taláru, nemám zde důvěru ve spravedlnost.

Dachs 7.11.2008 18:57

Re: Dle soudce Kučery je nátlakem až pár facek.

Milá Fany, ať už si o Němcovi myslím cokoliv, jak jste přišla na to, že byl jeho zákrok ve věci Katarského prince nezákonný?

Fany Pražská 7.11.2008 19:55

Re: Dle soudce Kučery je nátlakem až pár facek.

Na základě stanoviska soudkyně Moniky Křikavové. Už krátce poté, co bylo aktuálně řešeno to "prase katarské", byla publikována reportáž o její práci v Magazínu Práva. Pro někoho to není seriózní tisk, ale Mladá Fronta je tendenční úplně stejnou měrou, ne-li více, jen tenduje na opačnou stranu. Mimo jiné tam bylo napsáno, že soudkyně Křikavová prostudovala mnoho relevantní literatury, zákonů, rozsudků, komentářů, než se odvážila odepřít se Němcovi. A že oběťmi (třebaže dobrovolnými) byly většinou dívky ze sociálně slabého prostředí. Otřásl se mnou fakt, že jedna matka zneužité dívky žádala jako samoživitelka o příspěvek, aby mohla dceru poslat na dětský tábor, ale nebylo jí vyhověno. Když děti nemohou kvůil chudobě jezdit s ostatními dětmi na tábor nebo chodit do kroužků, atd., kde se mají rozvíjet? Často je tak či onak vychovává ulice.

Fany Pražská 7.11.2008 19:56

Re: Dle soudce Kučery je nátlakem až pár facek.

A přesvědčení o Němcově nezákonném a nemorálním postupu se mi potvrdilo po shlédnutí vystoupení Moniky Křikavové v Otázkách Václava Moravce, které se věnovaly mimo jiné Čunkově kauze - a analogickým případům z minula. Datum vysílání z hlavy nevím, ale byl to nejspíš až letošní rok. Pro Vás by neměl být problém si to nalistovat na stránkách pořaadu OVM dle klíčových slov. Jsem hlavně ráda, že ten člověk (Křikavová) projevil profesionální poctivost a statečně odolal i tehdejšímu ministrovi, protože se domníval, že ministr není v právu. Myslím, že takových lidí je víc, jen musejí mít možnost jednat podle práva a také domoci se toho práva, když jsou napadáni.

kocour 7.11.2008 20:31

Re: Dle soudce Kučery je nátlakem až pár facek.

A z toho dovozujete nějaké právní závěry?

Zákon sám je v tomto dost jednoznačný, jasný zákaz předávání stíhání cizinců do zahraničí z něho neplyne. Sám jsem byl tehdy tázán, s tím, že to spěchá, a protože se to mého zaměstnavatele netýkalo a netýká, po zběžném nahlédnutí do trestního řádu jsem na to kývl a věnoval se svým věcem. Ten zákaz totiž dovodíte jen z judikatury, z dosavadní praxe - katarský princ byl doslova jediný případ z tisíců, kde došlo k předání stíhání do zahraničí - a zejména z celkové logiky toho zákona a ze souvislostí jednotlivých ustanovení, kdy je celkem jasné, že smyslem toho ustanovení je umožnit alespoň stíhání pachatele v cizině, když ho nemůžeme stíhat tady - což nebyl katařanův případ, toho jsme měli spolehlivě pod zámkem. Ale usuzovat na to z vystoupení někoho, to znamená přiznat slepou víru, že něco je tak a ne jinak ...

Pokud vím, na předání stíhání do Kataru tlačilo především MZV, které tehdy totálně zpanikařilo - až poté začal Němec konat. Nemám ho rád, ale dost možná jen hledal způsob, jak překroutit zákon a vyhovět "zahraničněpolitickému" zadání. Něco, co dělají naši europrávníci dnes a denně - momentálně mají na programu ústavu, má být kroucena a ohýbána kvůli nějaké Lisabonské smlouvě a také kvůli Europolu - nějaký Katařan vedle toho nic neznamená.

nebolsevik 7.11.2008 23:51

Re: Dle soudce Kučery je nátlakem až pár facek.

Celá kauza Katarského prince byl nesmysl. Prostě se smiřme s tím, že i u nás žijí malé nezletilé prostitutky, mnohdy podporované rodiči  (!!), které chodí běžně šlapat za peníze a často i část odevzdávají doma. To se to moralistům povídá o tom jak byly "zneužívané", ale podívejte se kolik českých holek je v našich nevěstincích třeba jen v Praze a kolik nezletilých běhá šlapat i pod Václavákem. Jsou to prostě štětky, žádné zneužívané děti.

Mila 7.11.2008 13:08

Soudce Kučera.

 Soudce Kučera se na tuto nejvyšší funkci dostal stejně omylem,není to vůbec člověk,který by měl sklízet nějaká uznání,spíše naopak.To není pouze jeho angažovanost ve výše uvedené kauze justiční mafie,on si to zavinil sám svou přehorlivostí dokázat svoji důležitost a nepostradatelnost ,kdy se mu zdálo,že právě o n  musí zasáhnout a tam šla spravedlnost stranou,on si myslel,že je předurčeným zachránit vládu a to se mu nepovedlo.

Jinak souhlasím se svými předřečníky,všichni jej vystihli celkem přesně.Rovněž to musel být on,který ihned přispěchal s vysvětlením svým komentářem plným chyb a nepravdivých informací o kauze Kajínek,jen se ptám,on byl nějak oprávněn se do této kauzy míchat,když spis nemohl znát /bylo to v době zadržení Kajínka/,a nikdy jej nesoudil? Ovšem se okamžitě musel zastávat soudce,zřejmě kamaráda,protože o něm mluvil jako o jedním z nejlepších soudců v zemi.Dodnes si to pamatuji,nejlepším soudcem - ale v odsouzení na doživotí bez důkazů.

Dobře tak panu Kučerovi,ať sám na vlastní kůži poznává jak se asi cítí nevinně odsouzený člověk,boží mlýny začínají mlít. Ovšem on není nevinný pan Kučera,on ve všem tu svoji trošku má Jen se mi nechce nějak věřit,že ho jeho kolegové budou posuzovat spravedlivě,tak optimistická ve víře v justici opravdu nejsem.

Mojmir Prusa 7.11.2008 12:11

Pan Jemelik neobhajuje pana Kuceru

jen napsal, ze leciti nemoci jinymi nemocemi proste mu nepripada OK.

Mne take ne.

Chcete-li: zapachani v justici resi tetka Brozova  smradem. .

Tetka Brozova, ktera nema ZADNOU UCTU K PRESIDENTOVI REPUBLIKY, ktere ma slouzit, mne svou karnou zalobou vubec neprekvapuje. Nema uctu sama k sobe. . . jen jesitnost, to je zcela neco jineho.... 

relativ 7.11.2008 23:21

Re: Pan Jemelik neobhajuje pana Kuceru

 

Mojmíre,pan president se projevil jako jurisignorant   co prohrál při u ústavního soudu.Nemá tudíž k němu žádnou úctu.Není sama.  

      

Mojmir Prusa 10.11.2008 15:25

Re: Pan Jemelik neobhajuje pana Kuceru

Pana Vaclava Klause nemusim. Nicmene nejsem vysoky soudni funkcionar. Pokud se president republiky zamraci na vysokeho soudniho funkcionare, ten se ma poroucet sam. A NE SE S NIM SOUDIT!!!

Mimochodem, prvni pri Klaus s Brozovou prohral tak, ZE USTAVNI SOUD ZPETNE ZRUSIL CAST ZAKONA. To pak normalove maji k juristum mit uctu...??? 

pirat 7.11.2008 10:42

JEMELÍKU - píšete na NET a né knihu !!!

Takle dlouhou věc odmítám při kafi číst.

kocour 7.11.2008 11:29

Re: JEMELÍKU - píšete na NET a né knihu !!!

Stručný překlad z jemelíkovštiny:

Pavel Kučera je NEJ, NEJ, NEJ a teď, když Brožová, superošklivka ošklivá, na něj podala kárnou žalobu, trpí. Měl by se tím zaobírat výbor proti mučení.

matů 7.11.2008 10:41

selský rozum

Podle selského rozumu,proč se angažoval ve sporu do něhož mu nic nebylo,nikdo mi nevymluví,že pracoval na politickou objednávku,těch lidí bylo určitě víc,kteří jsou v této kauze namočení.Páni soudcové,přestaňte se už bát spravedlivě soudit.

Radek 7.11.2008 10:32

Útok na základní pilíře demokracie

Kauza soudce Kučery a jeho angažmá v kauze Čunek je klasickým příkladem konání justice podle politického nátlaku vlády.Tato praxe byla běžná za komunistických časů,kdy se o vině a nevině lidí rozhodovalo na politických sekretariátech KSČ .Žijeme však již 18 let v parlamentní demokracii a nezávislá justice a police jsou jedny ze základních pilířů státu.V kauze Čunek došlo k tomu,co se v demokracii nikdy stát nesmí.O vině nebo nevině pana Čunka měl rozhodnout nezávislý soud bez jakéhokoliv vměšování ze strany vládnoucích stran nebo vyšších soudních úředníků.Jestliže je pravdou,že JUDr Kučera prohlásil,že v kauze Čunek hrozí pád vlády ,a proto musí jít právo a zákony stranou,pak nemá už v justici takový člověk co pohledávat.Stejně tak další státní zástupci a soudci,kteří se chovali tímto nemorálním a neprofesionálním způsobem.  

Jirka 7.11.2008 10:07

Při posuzování osoby pana Kučery

spíš věřím autoritám typu Motejla nebo Rychetského, kteří ho velice dobře znají a prokoukli ho jako asi každý, kdo trochu čte noviny a kouká na televizi. Jemelíkovo svatořečení Kučery je úplně mimo a má zřejmě nějaký účel.

Jiřík 7.11.2008 9:31

Pane Jemelka

Vy zřejmě žijete v přesvědčení,že Modrá ovečka v taláru musí být chráněna.Nebojte,Dalík a spol.to zařídí a když tak je tu institut presidentské milosti.Kdo Vás asi požádal o napsání tohoto článku.A kolik ho stál?

Jan Žižka 7.11.2008 8:37

Proč se bát Obamy: Americké tajné služby opět selhaly - agent KGB presidentem!!!

Americké tajné služby opět selhaly - agent KGB presidentem!!!  Po velkém úspěchu s Billem Clintonem (ruská vojenská rozvědka GRU) zaznamenaly americké tajné služby další velký úspěch! Marx-leninská matka Obamy, jako agentka KGB a militantní feministka, rozvracela nejenom USA, ale pod krytím obránkyně lidských práv i Indonésii a jako špiónka KGB pomáhala v Indonésii k útěku komunistům po nepodařeném komunistickém puči. Hodně by nám o tom mohl vyprávět Jiří Dienstbier (GRU), který se na tomto neúspěšném puči rovněž podílel a napsal o tom knihu... Obamová, jako správná revolucionářka a feministka,  se o svého syna Baraka - na rozdíl od komunistů - prakticky vůbec nikdy nestarala, ale vychovávali ho její bílí rodiče. Ti špiónovali v Honolulu pro KGB největší americkou vojenskou základnu v celém Tichomoří (rodiče tam odešli z kontinentu pod záminkou, že tam její otec chce založit obchod s nábytkem, do kterého - v případě amerických námořních důstojníků - vkládalo KGB odposlechy.) Biologický otec Obamy pomáhal budovat jako marx-leninský ministr  socialismus v Keni, nakonec se téměř upil k smrti, ale zemřel v autohavárii. S druhým manželem, Indonésanem, nevlastním otcem Obamy, se jeho matka seznámila na kurzu ruštiny (!!!) v Honolulu, pak s ním jela zachraňovat komunisty do Indonésie, ale i  s ním se zanedlouho po svatbě rozvedla.  Vše lze nalézt v anglické verzi na internetu, ale v českých "svobodných a nezávislých" masmédich KGB se o tom nedočtete ani slovo. 

karas 7.11.2008 10:25

Re: Proč se bát Obamy: Americké tajné služby opět selhaly - agent KGB presidentem!!!

??? Vám to nějak ujelo, co?

jurist 7.11.2008 8:36

Pár věcí vám, Jemelíku, v článku vypadlo,

jistě náhodou, jak jinak... Třeba o tom, jak se Kučera vehementně zasazoval o kárné stíhání soudkyně Křikavové za to, že si dovolila mít v kauze katarského princátka jiný názor než ten kšeftař se spravedlností Němec, a jak ji alespoň seřval na tři doby, když odmítla jít na kobereček k Němcovi (žádný soudce v demokratické společnsti není žádná politikova ficka, což vy si v toma všem spolku nikdy nepřipustíte). A co kdybyste, když jste ten hlídací pes demokracie  a zastánce třídní a politicky uvědomělé justice něco napsal třeba o Kučerově spanilé jízdě na jednu poradu na Vrchním státním zastupitelství, kam ho nidkdo nepozval, kvůli kauze Berka? To by bylo početníčko... Ale to se vám vůbec do krámu nehodí. Důležité je, že je tu soudce, který politkům vždy vyhoví, když je třeba, že ano?:-(

karas 7.11.2008 10:26

Re: Pár věcí vám, Jemelíku, v článku vypadlo,

R^R^R^!!