23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Diskuse k článku

JUSTICE: Nikoli obrana prezidenta, ale soudnosti

Reakce na nepodložené, stupidní a urážlivé útoky proti spolku Šalamoun aneb Obrana zdravého rozumu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Václavíková 30.5.2012 23:55

Zní mi to celé dost falešně. Neoslepli jste na jedno oko?

Kde jste byli, když prezident neuměl přijat rozhodnutí US a vyhrožoval mu omezením pravomocí?

,,svým jednáním připomíná neukázněného, sveřepého a zpupného fracka."

B. Rybák 31.5.2012 10:37

Neoslepla jste úplně?

Nevím, jestli máte na mysli rozhodnutí, jímž ústavní soud "spravedlivě" zakázal šetřit na "soudcích" a učinil z nich tak kastu stojící nad zákony. Nebo to rozhodnutí, jímž ve světě užívanou d´Hondtovu metodu zpracování výsledků poměrného hlasování označil (politicky účelově) za metodu hlasování většinového (tedy s ústavou neslučitelného). Nebo to, v němž přesun (zákonodárných) pravomocí do "Bruselu" označil za slučitelný s ústavou!!!?

Docela určitě, na rozdíl od EU-Hujerů pravomoci našeho ústavního soudu neohrožuje (každá instituce ovšem v demokratickém státu kritizovatelná)

L. Matura 30.5.2012 13:24

To slovo v rozsudku určitě není.

.....který vedl žalobu proti Anně Benešové, odsouzené za údajné úplatkářství.....

Jaké ÚDAJNÉ úplatkářství? Paní Benešová byla odsouzena, pravděpodobně již pravomocně a proto slovo údajně je použito nesprávně a jen svědčí o diletantismu p.Boka. Jde o výrok soudu a tam toto slovo rozhodně uvedeno být nemohlo.

J. Jirsa 30.5.2012 22:11

Re: To slovo v rozsudku určitě není.

Slovo "údajné" je použito naprosto správně, protože kdo se někdy v Čechách ocitl u soudu ví naprosto přesně, jaké totální nesmysly dokáže leckterý soudce uznat jako argumenty a jakým nesmyslům je schopen uvěřit, když se mu z nějakého důvodu chce.

V. Braun 30.5.2012 11:47

Za co vlastně Šalamoun podal návrh na kárnou žalobu?

Tak jsem hledal i na webu spolku Šalamoun původní text návrhu kárné žaloby na pana Bodláka a buď tam ten text není nebo nefunguje vyhledávání, ale spíše se přikláním k té první možnosti.

Přitom text toho návrhu je zásadní k posouzení celé další polemiky včetně článku pana Boka.

Šalamouni, nestyďte se a text zveřejněte, nebo pokud je zveřejněn umístěte na něj odkaz na vyditelné místo.

Děkuji.

V. Němec 30.5.2012 9:57

Souhlasím z otvorem

Výborný článek

V. Němec 30.5.2012 11:38

Re: Souhlasím z otvorem

Omlouvám se od z otvorem ale autorem

J. Jirsa 30.5.2012 22:08

Re: Souhlasím z otvorem

Já souhlasím s oběma (s autorem i s otvorem). :-)

P. Schuh 30.5.2012 8:12

Rádobynázor

Klause si zvolili mafiáni v parlamentu stylem zcela mafiánským a to v přímém přenosu TV. Je to takový rádobyprezident v rádobydemokracii.

Ž. Halabudová 30.5.2012 8:20

Re: Rádobynázor

No,už ti tam Klaus,co by kopací míč dlouho nevydrží.Tak teď nám zde poraď, koho a proč zvolit.Ty tomu rozumíš,synku.A konkrétně ,prosím.

P. Schuh 30.5.2012 8:55

Re: Rádobynázor

Volte si koho chcete matko.

Ale pokud se děje něco špatného (a to se dle mého názoru dělo při volbě Mr.Klause v přímém přenosu TV) budu o tom plkat, ikdyž se to "někomu" nelíbí. Můžete můj názor však vyvrátit - třeba žiji v bludu a ti tam ve vládě a v parlamentu jsou opravdu čestní, nelžou a nekradou.

Ž. Halabudová 30.5.2012 9:06

Re: Rádobynázor

No to víš synku, jsem už stará (a blbá) bába.Tak jsem si myslela, že ty, protože jsi mladý, rozumný,perspektivní,věci znalý a názoru pevného, že mi poradíš. A ty nic.Jenom plky.Zklamal jsi.Nemáš na víc.

P. Schuh 30.5.2012 9:14

Re: Rádobynázor

Jo jsou to jen plky, které mi zatím nikdo nevyvrátil. Mrzí mě matko, že jsem Vás zklamal.

M. Procházka 30.5.2012 11:51

Re: Rádobynázor

Pane Schuh,to nejsou plky,ale jenom obyčejné hospodské kecy,nadávat za každou cenu a potom urazit další pullitr plzeňského.Většinou jsme na ně zvykli a živě si představujeme uslintaná ústa od piva a pach WC vedle.

R. Langer 30.5.2012 11:53

Re: Rádobynázor

Asi tak.

J. Kalina 30.5.2012 10:07

Re: Rádobynázor

řekněme, že něž se zvolil president, byly hlasy obou stran zhruba  vyrovnané, resp bylo pár "nerozhodných". Soudím však, že než nerozhodní spíše  byli ochotní k vydražení svého hlasu. Že by se jedna strana snažila intenzívně tyto hlasy získat a druhá by jen pokorně a pasivně čekala jak to hlasování dopadne si může myslet jen totální idiot a veřejně to hlásat jen darebák. Já jsem zaznamenal ve všech médiích a) masivní kampaň pro Švejnara b) proti Klausovi s odhalováním zákulisních jenání, které se na druhé straně absolutně "nekonaly". Jestliže se opravdu nekonaly, pak proč? Bylo už tedy předem jasné, že vyhraje Klaus? A účelem kampaně a tanečků v médiích a opakováním voleb bylo naočkovat občany a Klausovi to "osladit"? V příštích volbách bude za hajzla(y) označen kdo? A kdo bude ten výlupek všech cností? A hlavně kdo to všem lidem správně vysvětlí? Že by ta samá média, které řeší milionové úplatky a 40ti miliardový (ročně) tunel za fotovoltaiku je nechává v klidu?

P. Lenc 30.5.2012 8:31

Re: Rádobynázor

Pane Schuhu,když čtu vaše přízpěvky tak se divím,že pod takovými mafiány,"rádobyprezidentem v rádobydemokracii"vůbec můžete svobodně psát.Navrhuji vám odstěhovat se,dokud to ještě jde,do skutečných lidových demokracií jako je Kuba nebo KLDR.Tam zcela jistě nebudete bržděn ve svém rozletu nějakým Klausem,či jiným mafiány zvoleným politikem.

P. Schuh 30.5.2012 8:50

Re: Rádobynázor

Beztrestně psát a plkat to můžeme. Ale to je tak asi všechno.....

Zkuste něco jako občan ovlivnit bez známých a úplatků...třeba ve svém městě na úřadě, v parlamentu ani nemluvím...Můžete si sehnat podpisů a souhlasů občanů kolik chcete, stejně si udělají co chtějí.

P. Lenc 30.5.2012 9:40

Re: Rádobynázor

Opravdu?Celý život proplouvám bez známých a úplatků.Někdy lépe,někdy hůř,ale jde to.Pokud jste občánek,který rád něco někomu "přistrčí"tak dobře vám tak.

P. Schuh 30.5.2012 10:46

Re: Rádobynázor

Samozřejmě, že můžete životem jen "proplout". Ale pokud chcete ovlivnit život ve svém okolí,  nezmůžete bez známých a úplatků ani ň. Já úplatky nedávám a známé nemám...mám jenom jeden volební hlas, který platí jen jeden den za několik let - potom si s tím hlasem zvolená strana akorát vytře....A proto tvrdím, že je u nás rádobydemokracie s rádobydemokraty, kteří rádi odsuzují člověka pokud má jiný názor než je názor naší rádobyvlády.

Hogw.

P. Schuh 30.5.2012 10:51

Re: Rádobynázor

Howg

R. Langer 30.5.2012 11:55

Re: Rádobynázor

Hm, takže klasické kecy...

V. Kusý 30.5.2012 7:36

Nehledě na obsah článku mne naplňuje údivem

skvělá skromnost, se kterou si pánové vybrali jméno svého spolku.Šalamoun je synonymum pro moudrost a spravedlnost.Takže zde máme spolek neomylných, kteří ani v nejmenším nepochybují o správnosti svých závěrů.Tak aspoň víme, které další ministerstvo je adeptem na zrušení.

Ž. Halabudová 30.5.2012 7:42

Re: Nehledě na obsah článku mne naplňuje údivem

Nemusíš souhlasit se vším co dělají.Ale ty sám, jsi se zmohl jenom na ubohé ironizování ostatních.Předlož svoje argumenta a dokaž, že to jsou hlupáci. Zatím jsi hlupák ty.

V. Kusý 30.5.2012 7:55

Re: Nehledě na obsah článku mne naplňuje údivem

Milostivá paní!

Kdybyste dovolila, vyprošuji si tykání z Vaší strany.Stran argumentů, stejně tak, jako se může mýlit kdokoliv, mohou se mýlit i Šalamouni a samozřejmě i já.Jen si myslím, že trochu skromnosti by neuškodilo.Jde o spravedlnost a ne trumfování se za každou cenu.Toť vše.A že jsem hlupák musíte dokázat Vy, když už jste mne tak oznámkovala.

Ž. Halabudová 30.5.2012 7:59

Re: Nehledě na obsah článku mne naplňuje údivem

Klidně si odpusť, ta rétorická cvičení.Předlož argumenty.Teď sice pláčeš hezky a usedavě,ale na špatném hrobě.

Ž. Halabudová 30.5.2012 8:04

Re: Nehledě na obsah článku mne naplňuje údivem

A ještě jedna věc. Poděkujme a buďme rádi, že takovýto spolek existuje.A čím jich bude více,tím bude lépe.Zatím jsou těmi z mála, co jsou schopni kvalifikovaně hodnotit kontroverzní jednání soudů a státního aparátu.

J. Forman 30.5.2012 9:36

Re: Nehledě na obsah článku mne naplňuje údivem

Nechte se vyšetřit, Halabudová. Jeden z prvních příznaků Alzhaimera je zjednodušení myšlení a sprostota vyjadřování.

Ž. Halabudová 30.5.2012 10:09

Re: Nehledě na obsah článku mne naplňuje údivem

No,alespoň mám něco , na co ty nemáš.Ale ty to stejně nepochopíš,protože na to nemáš.A protože, na to nemáš, tak závidíš.A protože závidíš, tak se užíráš.A protože se užíráš, tak brzo natáhneš kopyta.Ale já, tady budu i s tím rakouským Němcem.

J. Boleslav 30.5.2012 17:45

Re: Nehledě na obsah článku mne naplňuje údivem

Zkuste dodržovat zásady diskuse na NP, mimo jiné vykání. Pokud toho jste schopna.