Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
INTERNET: Stačí kus kartonu
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
R. Johnová 23.4.2013 22:43stačí zmenšit okno stačí zmenšit okno o pravou třetinu a je klid |
K. Řežábek 24.4.2013 13:09DEKUJI za dobre rady !! Děkuji všem čtenářům článku za dobré rady, ten karton je vskutku řešením "z pravěku". Obzvláště zmenšení okna o pravou třetinu je velmi jednoduché, ty ostatní také vyzkouším. Všem ještě jednou díky! |
J. Skála 23.4.2013 17:36Některé zvláště drzé reklamy i na lidovkách překryjí čtený článek ze tří čtvrtin a scrollovat se nedají. Zkusil jsem tlačítko aktualizace (někdy je potřeba dvakrát) a závoj s vložkami nebo viagrou zmizí. Vyzkoušeno. |
L. David 23.4.2013 15:23Když mám trochu času, píši těm inzerentům ohavných reklam, že si jejich výrobek či služby nepořídím právě proto, že mne drzým způsobem obtěžovali. A že před nimi budu varovat všechny své přátele. |
V. Mlich 23.4.2013 11:10Další typický omyl Web může fungovat i bez reklamy. Reklama je jedna z nejhorších metel civilizace, horší než změna klimatu. Jediný způsob boje s ní je takový, aby si VŠICHNI pamatovali názvy z reklamy a od takové firmy nikdy nic nekoupili, leda by šlo o život. Naštěstí ve webovém prohlížeči je potlačení reklamy brnkačka. Používám ve Firefoxu AdBlock s Czech-listem, ovšem musel jsem v něm ručně potlačit některé povolené (zelené) pravidla a když se občas ještě nějaká reklama vynoří, hned si přidám další pravidlo. |
J. Aspirin 23.4.2013 12:44Vynikající program Také ho používám - a je k dispozici pro všechny prohlížeče... A pro ty "předpokakané poctivce" je tady velmi zajímavý článek o AdBlocku: |
S. Donát 23.4.2013 11:04Upřímně řečeno jsem si té reklamy pořádně všiml až po přečtení Vašeho článku. Věděl jsem, že tu cosi blikalo, ale to se děje pořád a všude a nějak jsem se naučil tyto vjemy odfiltrovat. |
M. Sedmík 23.4.2013 9:42Jednoduché řešení je zmenšit okno prohlížeče tak, aby napravo končilo s okrajem textu a reklamy dál napravo se nezobrazí. |
J. Gutvirth 23.4.2013 9:17možno vyzkoušet: Já si články otvírám ve verzi pro tisk. Také možno vyzkoušet. |
I. Schlägel 23.4.2013 7:32Stačí zmáčknout Ctrl a kolečkem na myši rolovat nahoru. Článek se zvětší, reklama zůstává za okrajem monitoru. Akorát písmena se poněkud nepřirozeně zvětší :-) |
J. Slanina 23.4.2013 8:53Re: Stačí zmáčknout Ano, nejjednodušší způsob, který mi poradil samozřejmě vnouček. BTW: Jinak u televize používám způsob jako pan Hájek. Vypnu zvuk a provádím jiné užitečné činnosti. Pokud piji již čtvrtou kávu, odhaduji na co že to vlastně ta reklama (beze zvuku) vlastně tak může být. Pokud uhádnu, vystříhám se nákupu reklamou doporučovaného, neb onen výrobek nejen že je zatížen nestydatou marží, ale navíc i náklady na onu reklamu. |
V. Hájek 23.4.2013 7:29Neodsuzujte reklamy, alespoň u mne ukazují čemu se mám vyhnout a při televizi je to vítaná přestávka kdy si uvařit kafe nebo dojít na záchod |
J. Štrobl 23.4.2013 7:25Rád poradím Pokud používáte nějaký prohlížeč najádru Chrome, např. Google Chrome, Comodo Dragon, existuje pro ně rozšíření zvané Evernote. Po instalaci z Chrome Web Store (je to zdarma) se Vám objeví na horní liště prohlížeče ikona Evernote. Jedním kliknutím (musíte být k němu přihlášen) označíte článek (vybere se automaticky) a duhým kliknutím uložíte do archivu, kde ho můžete uložit do vybrané složky - samozřejmě bez reklamy. Já to toto rozšíření používám pro archivaci zajímavých článků a jsem s ním velmi spokojen. Mohu doporučit. |
J. Aspirin 23.4.2013 9:18Re: Rád poradím Podobně to jde u IE - a kdo má Office a OneNote má to ještě jednodušší i pro další zpracování článku - na horní liště ikona Odeslat do OneNote a posílá se to bez reklam (podle nastavení se odesílá celý rámec i s diskuzí případně jdou odeslat i pouze odkazy na reklamy na stránce - i které jsou mimo rámec hlavního článku)... |
J. Štrobl 23.4.2013 16:43Re: Rád poradím Hmm, pracuje to asi na podobném principu. |
J. Aspirin 23.4.2013 3:09Nebuďte naivní, reklama se "žádáním" nestane kultivovaná - už proto, že se stejný obraz se stejným sloganem a stejným zvukem opakuje stále dokola... a stane se tak nezajímavá a otravná. Nejlepší je si vypracovat svůj vlastní systém vytěsnění reklamy ze zorného pole - abych řekl pravdu, do přečtení článku jsem vůbec netušil, že vedle textu nějaká reklama bliká (těch různých třesoucích se okének a blikátek je na internetu tolik, že už je nevnímám. Velmi účinné (alespoň pro mne) je mít vypnutý zvuk a zapínat ho opravdu jen v momentech, kdy ho potřebuji (to nepomáhá jen proti reklamě ale i u většiny zpravodajských či jiných videí:-)) - spolehlivě to ochrání před tím zeleným, uřvaným... Funguje to i s TV přijímačem - s reklamní pauzou zapínám MUTE a je klid. Nebyly by špatné www stránky, kde by si uživatelé vyměňovali zkušenosti jak na otravnost reklam... :-))) |
J. Aspirin 23.4.2013 9:04Re: Nebuďte naivní, P.S. zpoměl jsem - je dobré mít vypnuté animace - pak jsou reklamy (alespoň většina) statické a neotravují tolik... U IE Nástroje - Možnosti Internetu - Upřesnit - Multimédia... |
R. Szewczyk 23.4.2013 1:47hm nedíváte se na reklamy?asi jste inteligent,bo mi blbí aji na to čumíme,už jen jako zaplacení za web,ze slušnosti |
I. Lyčka 23.4.2013 11:16Re: hm Vi blbi byste mjěli čumjet hlavně do pravidel českého pravopisu. |
R. Szewczyk 23.4.2013 19:57Re: hm vichazim s toho že ichteligent pochopy blba |
P. Baum 23.4.2013 0:38Karton není řešení Naprostý souhlas. Reklamy v Lidovkách i NP jsou poslední dobou natolik agresivní, že vážně uvažuju najít si jiný zdroj informací. Karton není řešení - Váš nápad jen přiměje programátora, abyý reklamy rozhodil po celé ploše, případně jimi občas překryl i text článku. |
V. Ondys 23.4.2013 0:34:))))))))))))) AdBlock :)))) Prej karton :)))))))))))))) a to jsem starej dědek! |