20.4.2024 | Svátek má Marcela


Diskuse k článku

HOSPODY: Boj o turka

Představte si, že o víkendu vyrazíte na vodu. Ve Veselí nad Lužnicí se ubytujete v kempu na soutoku Lužnice s Nežárkou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Pastorov 27.8.2015 17:26

kafe

si musím dát každé ráno,nejpozději do třiceti minut po probuzení..proto chápu autorovo rozhořčení a snad si ten článek přečte i majitel penzionu,pokud už nezkrachoval:-)

J. Plzák 27.8.2015 15:59

Rozhodující je, že jsem host.

Okolo hosta se musí tancovat. I Mařena z Horní Dolní.

Až ji majitel vymění za Boženu z Dolní Horní, bude se divit.

A blbečci zde se budou rozhořčovat nad podnikatelem asociálem.

P. Švejnoch 27.8.2015 16:32

Re: Rozhodující je, že jsem host.

On se tu někdo zastával personálu a hájil jeho (údajné) chování? A k Vašemu příspěvku níže: On někdo nazval chudáka pana novináře Brezinu volem? :-o

Že Vy jste tu diskuzi nečetl...? :-)

J. Šimek 27.8.2015 16:33

Re: Rozhodující je, že jsem host.

Fakt chcete otvírat kvůli kafi o 3 hodiny dřív? To ale k uživená není :o)

J. Plzák 27.8.2015 15:54

Zcela normální.

Právem si stěžujete a dozvíte se, že jste vůl.

Tomu pomakanému personálu se není co divit.

Tak jsme si je vychovali.

J. Kraus 27.8.2015 12:03

Jen tak dál.

Ubohý pan Březina, takoví jako on budou umírat první. A že jich v tom Německu je.

I. Brezina 27.8.2015 12:57

Re: Jen tak dál.

Ano, lide plni zloby na svet kolem sebe jako treba Simek by mne nejradeji zabili hned ted na fleku:-))

J. Šimek 27.8.2015 13:23

Re: Jen tak dál.

"ad hominem"

J. Šimek 27.8.2015 11:49

Klasická Brezinova reakce - oponenti jsou neslušní, nemocní

a dál se s nima nebude bavit. Jako vždy, svět se proti němu spikl a všichni na něj jen útočí. A přitom připomíná, že má 15 let starou novinářskou cenu, tak přece musí být bourák :o)

J. Hanzal 27.8.2015 9:44

Nezlobte se,

pane autore, ale musím Vám říci, že jste vůl. Je zavřeno jdu jinam, jsou arogantní pošlu je do háje a jdu jinam. Mimochodem na vodě se snídaně (vlastně všechno) vaří v ešusu.

A hlavně žádnýho "turka", ale čaj s rumem. A pokud je náhodou dřevo mokré tak rum.

I. Brezina 27.8.2015 10:30

Re: Nezlobte se,

Takhle se to řešilo snad někdy před listopadem 89. Já se cítím jako sebevědomý zákazník/host. Pokud se nebudeme proti podobnému chování ozývat, bude to v Česku pořád jako v Buranově. Mimochodem, když jedu na vodu jen na dva dny, neberu si vaření, neb je to nadbytečný luxus. Až na ten rum, samozřejmě.

P. Švejnoch 27.8.2015 9:05

Nemohu jinak

než s Vámi tentokrát souhlasit, pane Šimku.

Navíc ještě pořád nechápu způsob uvažování pana Breziny. Posledně se tázal obecenstva, zda má ještě zůstávat u T-Mobilu - přestože mu tento (podle popisu a názoru pana Breziny) způsobuje jen samá příkoří. Dnes zase naprosto nechápu, proč se pan Brezina nejpozději po větě: "Naučte se laskavě číst" nesebral a neodkráčel středem. Já bych to rozhodně udělal už o několik v článku popsaných sentencí dříve a zcela jistě bych nečekal na milostivě donesené kafe. Jediné, co bych si před odchodem zjistil, by byl mobilní telefon či jiné přímé spojení na majitele, kterého bych o celé historce posléze informoval.

A tak mi celá tahle story přijde podobná té s T-Mobilem. Zase je tu nějaká, byť třeba ne úplně zásadní, chyba na straně autora (minule nezaplacená faktura, dnes špatná identifikace obsluhované terasy) a pak barvitý (resp. - nemohu se ubránit dojmu, že opět spíše přibarvený) popis toho, kterak chudák slušný pan Brezina je šikanován buranským personálem (dnes penzionu, minule operátora).

Nepochybně se zase dozvím, že jsem zaměstnancem krizového oddělení zmíněného penzionu, a že od majitele beru nějaké peníze za PR, ale vysvětlení je prostší... ;-)

Závěrem: Když jsem Vás, pane Brezino, posledně vyzýval, ať nám napíšete, kde Vám zase ubližují, nebylo nutné této výzvy okamžitě uposlechnout - já to nemyslel doslova... :-)

I. Brezina 27.8.2015 10:34

Re: Nemohu jinak

1. Majitele informuju prostřednictvím médií, neb je to účinnější, 2. Nikde nebylo uvedeno, že obsluhují jen na jedné ze dvou teras, takže servírka nemluvila pravdu. 3. Novináři jsou tu od toho, aby se trefovali do věcí, které nefungují. Vtipný fejetonek je k tomu ideální nástroj. S vaším dovolením tedy budu i nadále dělat svou práci, ano?:-))

P. Švejnoch 27.8.2015 11:06

Re: Nemohu jinak

1) To chápu - Vaše novinářská činnost je jistě středobodem vesmíru každého OSVČ.

2) To tvrdíte Vy - odkaz uvedený níže panem Šimkem tvrdí cosi jiného

3) To je zajímavá definice, která by jistě stála za delší rozbor a hlavně oponenturu. Vzhledem k nedostatku místa se ale omezím na konstatování, že je to VAŠE definice pojmu "novinář". Můžeme se jistě také přít o tom, kdo do této kategorie spadá, a kdo už nikoli... Jinak samozřejmě - dělejte si, co uznáte za vhodné - nemyslím, že bych Vám v tom nějak bránil, pane novináři Brezino... :-)

Pořád jste mi nevysvětlil, co Vás nutí k tomu, abyste setrvával v tak podle Vás nepohostinném pohostinství a poníženě čekal na to, až Vám milostivě přinesou kávu (dtto platí pro mobilního operátora). Nabízejí se jen dvě vysvětlení: Buďto jste mimořádně submisivní (čti: trouba), a nebo si ta Vám způsobovaná příkoří přikrašlujete. Je i možné, že je v tom kus obojího... :-)

I. Brezina 27.8.2015 11:18

Re: Nemohu jinak

1. Máte svobodu to nečíst, 2. cedule na fasádě tvrdí ěnco jiného než tvrdí jakýsi Šimek, 3. Čtvrt století se živím novinařinou, vystudoval jsem novinařinu, dostal pár novinářských profesních cen (což neberte jako chlubení), takže asi nebudu elektrikář ani chirurg. A 4. vám to snadno vysvětlím: jsem zvyklý dotahovat věci do konce a neutíkat z boje. Čekání na kávu tedy není znak submisivity, ale dotažení rešerše. Kdybych zdrhnul, nemohl bych napsat, jak to dopadlo. 5. Pokud jde o (ne)způsoby vaší argumentace - slušní lidé debatují ad rem (k věci), neslušní ad hominem (o osobě autora). Vaše nadávky máme tedy objasněny: rodiče vás nenaučili slušnému chování. Reklamujte to u nich, třeba ještě není pozdě. Další diskusi s neslušným člověkem považuju za zbytečnou.

P. Švejnoch 27.8.2015 11:42

Re: Nemohu jinak

1) Já to jistě číst nemusím, ale to nijak neodpovídá na mou námitku, že to také nutně nemusí číst majitel penzionu - a v tom případě ovšem není Váš článek krokem k jakékoli nápravě, ale právě jen fňukáním ublížence. Je ovšem také možné, že se bojíte otevřené konfrontace s někým zasvěceným, protože by se mohlo ukázat, že Vaše tvrzení nejsou tak neprůstřelná, jak je tu prezentujete, případně, že Vaše novinářská argumentačně-diskuzní pohotovost (podpořená nedohlednou novinářskou praxí a mnoha novinářskými cenami, já vím) je v živém hovoru tristní ještě více než ta, kterou předvádíte zde - v diskuzi pouze psané... :-)

2) To netvrdí "jakýsi Šimek", to tvrdí internetové stránky předmětného penzionu

3) Asi nebudete elektrikář ani chirurg, takhle ovšem otázka nestojí. Otázka zní, zda je Vaše definice pojmu "novinář" správná, či alespoň kompletní...?

4) Vaše tvrzení o "dotahování do konce" je spíš příslovečná z nouze ctnost - viz odst. 1)

5) Moje způsoby argumentace jsou moje způsoby argumentace. To, že tato je k osobě autora je možné - ovšem pokud je autor sám předmětem článku, pak je to argumentace k věci, nikoli k osobě. Žádných nadávek jsem se vůči Vám nedopustil, toho troubu jsem použil pouze jako ilustraci slova "submisivní", navíc pouze v rovině potenciální. Čili se chytáte stébla, jen abyste zase našel nějaký důvod k ublíženosti, viďte? Mimochodem - poznámka o mých rodičích je nepochybně argumentací ad rem, není-liž pravda, pane novináři Brezino? :-)

J. Skála 27.8.2015 9:00

Na vodě

jsme si snídani dělali vždycky sami. V ešusu lze uveřit nejen turka, ale i čaj, kakao a bílou kávu z melty. Je to hotové za pět minut a nemusím hodinu opruzovat v nějakém pensionu.

K. Janyška 27.8.2015 9:00

Lidský svět stojí na spontánním řádu lidské interakce,

kterým nezměnitelně je. Je tedy nezměnitelně kapitalismem a tak to bylo odpradávna a bude navždy. Lidské mysli a lidské životy nic jiného ani neumožňují. Jsou jeho produkty, ne autory.  Všechno ostatní jsou kecy... Dzp.

J. Skála 27.8.2015 9:06

Milý Kajane,

byť by to byla i pravda, podána tímto způsobem je to pustý fatalismus tvrdíci, že všechno je už dané a nemohu to změnit. Ergo - také jenom kec. Děkuji za pozornost.

K. Janyška 27.8.2015 10:23

Re: Milý Kajane,

Strýcu, musíte ke kompozitivní teroii. Tam se dovíte, že to není kec. Musíte k mistru Hayekovi a jeho Osudné domýšlivosti, jako úvodu do problematiky. Jinak se v tom nevyznáte... Dzp.

J. Skála 27.8.2015 14:24

Re: Milý Kajane,

Synovče, nepsal jsem o Hayekovi, ten je v pořádku. Psal jsem o Vaših hláškách. PZD.

T. Czernin 27.8.2015 17:45

On tuhle Kajan bývá občas víc než spontánní,

neřád...

J. Šimek 27.8.2015 7:21

Vy máte blbej život.

S internetem vás podfoukli, s telefonem vás podfoukli a teď ještě s kafem.

Všude jsou na vás nepříjemní, všichni vás chtějí přečůrat, okrást, nikdo se vám nechce individuálně věnovat. Podle všeho jsou všude okolo vás jen lidé, kteří chtějí jen prohloubit vaše celkové naassrání na svět. No ale už začínám mít vážné podezření, že chyba může být i ve vás, věčný stěžovateli a ufňukánku :o)

J. Šimek 27.8.2015 7:49

Re: Vy máte blbej život.

PS - http://www.pension-soutok.cz/cs/restaurace-veseli-nad-luznici.html

Otvírací doba: venkovní terasa otevřena od 11.00–22.00 hod

Takže jít tam podle webových stránek na osmou byla holá blbost :o)

I. Brezina 27.8.2015 10:36

Re: Vy máte blbej život.

Na ceduli venku na fasádě mají jasně uvedeno, že na terase obsluhují od 8.00. Fakt se nebudu dívat předem na web, zvlášť na vodě. Ale třeba si s sebou do lodi berete noťas v igelitový tašce...

J. Šimek 27.8.2015 10:57

Re: Vy máte blbej život.

Aha, a co použít mobil. Od posledně máte přece data od toho zpropadeného operátora zprovozněná a mobil na loď tutově berete :o)

Nicméně celý druhý odstavec věnujete jejich webu a to, že rozporujete jeho obsah s cedulí už je zas jen slovo proti slovu a nejde to ověřit.

Mám tisíc chutí poprosit kamaráda z Veselí, ať mi skákne ceduli vyfotit a uvidíme :o)

I. Brezina 27.8.2015 10:28

Re: Vy máte blbej život.

Vůbec ne - posláním novináře je prostě kritizovat věci, které jsou špatně. A já se tím navíc ještě královsky bavím:-)) Ale že vám ležm v žaludku, že? Nevynecháte jediný můj článek, abyste nezačal křičet a mlátit pěstičkama, co že jsem to ze vyvrhela. Bacha aby vám z toho antibrezinovského džihádu nepraskla žilka!

J. Šimek 27.8.2015 11:02

Re: Vy máte blbej život.

Ty vaše osobní polopavlačové historky nepovažuji za novinařinu. A ty vaše osobní protiůtoky a kecy o Krnapu a mém zdraví mě v tom jen utvrzují.

I. Brezina 27.8.2015 11:08

Re: Vy máte blbej život.

Šimku, nemám čas ani náladu se s vámi vybavovat o nesmyslech. Máte svobodu moje texty nečíst. Je mi ukradené, za co mne považujete nebo nepovažujete. Já vás považuju za nemocného člověka. Howgh.

J. Šimek 27.8.2015 11:41

Re: Vy máte blbej život.

Jo, výše jste přispěvatele školil, že je neslušné "ad hominem" a sám to činíte :o)