24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

HISTORIE: Rudý jed

Datum 25. února je v našich dějinách spojeno s traumaty. Co se stalo v roce 1948 jsme ještě před nedávnem oslavovali jako vítězství. Orwellovský doublespeak jako vyšitý. V onom dni v různých letech jsme však spíše prohrávali.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Pivoda 27.2.2019 18:52

Námět pro další Vodvářkův článek

"V roce 1969 se v tento den (25. února) upálil na Václavském náměstí Jan Zajíc. Mladý člověk nemohl unést okupaci své vlasti ..."

Bohužel ano.

Proč ale tu okupaci vlasti "unesl" komunista Alexandr Dubček, který svou předchozí politikou tu okupaci srpna 1968 fakticky inicioval? Proč se na protest proti okupaci neupálil právě komunista Alexandr Dubček? To by dávalo československým dějinám mnohem lepší smysl. Těším se na další Vodvářkův článek na takové téma.

L. Novák 27.2.2019 19:20

Re: Námět pro další Vodvářkův článek

Proč by měl psát autor fantasmagorie podle vašeho návodu? Stačí ty vaše...

J. Friedlaender 27.2.2019 18:37

Také Valdštejn

byl zavražděn 25. února, a to 1634. Ani to nebylo dobře.

P. Zinga 27.2.2019 17:35

Boží vůle...

Bez boží vůle se ano lístek na stromě nehne, učili mě v dětství. No, to musel Bůh řádně chtít, když zatemnil mozky "demokratických" ministrů a umožnil komunistům se legálně chopit moci...

Že blbnu? Asi jako ti, co věří, že figurou v kostele hejbal Bůh.

K. Janyška 27.2.2019 16:35

Ano, socialistický jed. Ale pozor !

Má mnoho barev, nejen rudou, ale také, a to zejména, černou. Rudočerní se snaží lidský svět ovládnout k obrazu svému... Dzp.

L. Novák 27.2.2019 16:51

Re: Ano, socialistický jed. Ale pozor !

A rudo-zelení jakbysmet...

J. Pudil 27.2.2019 15:26

Ve všem s Vámi pane doktore souhlasím, ALE

přečtěte si komentáře, jeden neví zda se má smát nebo plakat.

F. Houžňák 27.2.2019 15:49

Zkuste střídavě

obojí, to bude nejlepší.

J. Fridrich 27.2.2019 15:03

Souhlas.. " Poselství 25. února je zásadní. Totiž, rudý jed

Souhlas.. " Poselství 25. února je zásadní. Totiž, rudý jed chutná na první pohled neškodně, dokonce může zpočátku být i sladký, ale jeho skutečné účinky jsou devastující." Ten rudý jed je zde stále přítomen i na těchto internetových diskuzích, dosti velká část našeho lidu má nalomenou páteř i charakter a s. Semelová se Skálou a Grebeníčkem na tom dál pracují..

V. Čermák 27.2.2019 13:33

Jedovatý Vodvářka nezklamal.

Kdyby nebyl Vítězný únor 48, neměli bychom tady 40-letou diktaturu komoušů. Podle Vodvářky ZLO začíná Vítězným únorem. Ale je to Pravda? Pro nás začalo Zlo nástupem Hitlera k moci v Německu, pokračovalo zradou našich spojenců, obsazením Sudet a následnou okupací celkovou až do osvobození rudou armádou v květnu 45. Poválečné zmatky a bezvýchodnost, teprve pak zůsobily onen Vítězný únor. Bylo to ovšem již předem dané. Kdyby nebyl Vítězný únor, byl by jistě Vítězný březen, nebo duben. Na druhou stranu komouši byli od vlády odstaveni před 30 lety a neustálé oživování vzpomínek na Minulé zločiny Komunistů, je jenom úporná a urputná snaha různých jedovatých Vodvářků zastírat Současné, či nedávné zločiny Kapitalistů. Toš tak, pane Vodvářko....

V. Povolný 27.2.2019 14:25

Re: Jedovatý Vodvářka nezklamal.

pár poznámek, pane Čermáku. Československo nebylo osvobozeno pouze Rudou armádou ale taky Američany. Vaše tvrzení je komunistická lež, kterou jsem tady museli poslouchat desítky let. A ti, co chtěli slavit taky Američany měli co dělat s komunistickými policajty.

Jestli začíná zlo únorem 48 to nevím, ale zato vím, že tady vládli 40 let komunističtí zločinci a vrazi, kterí porušovali i své vlastní zákony a nikdy nebyli potrestaní. A připomínat si tyhle věci je velmi důležité zrovna v této době, protože komunisti jsou jen jedni - pořád ti stejní.

A co se týče zločinů Kapitalistů(!), tak kdo porušuje zákon, ať je potrestán. Nemluvě o tom, že spousta těch vašich Kapitalistů jsou je překabátění komunisti.

L. Písařík 27.2.2019 14:29

Re: Jedovatý Vodvářka nezklamal.

Čermáku, takové Německo bylo mnohem víc rozbito, než naše republika a když se položí laťka na r. 1990, kde bylo Německo a kde my? Odpověz. Rakousko - v r. 1968 byla asi jen o kousek dál než my, dnes je to země s vysokým GDP a vysokou pohodou života.

Ještě pořád chceš tvrdit, že to nebyl zvrácený komunistický systém, který nás dostal mezi země zpětného vývoje? Vždyť z toho, co jsme vyráběli a bylo zastaralé, se jen málo podařilo na západě prodat, jo mohli jsme vyvážet na východ, kde byli na tom ještě hůře než my, nebo na Kubu, ale ti všichni nám neplatitli, neměli čím. Když, tak částečně, jako třeba Rusko - CCCP.

Tak si strč své propagandistické kecy někam.

J. Sova 27.2.2019 14:38

Re: Jedovatý Vodvářka nezklamal.

ZLO rozhodně nezačíná Vítězným únorem. Zlo přece tvoří Bůh.

Iz 45,7 "Já vytvářím světlo a tvořím tmu, působím pokoj a tvořím zlo, já Hospodin konám všechny tyto věci.“

K. Janyška 27.2.2019 16:37

Re: Jedovatý Vodvářka nezklamal.

Myslím, že rudočernějšího a jedovatějšího, než jste vy, Čermáku, tu není... Dzp.

L. Novák 27.2.2019 16:54

Re: Jedovatý Vodvářka nezklamal.

Tak jsem si říkal, jestli se tady objeví Babišův soudruh z StB a internetový troll "V. Čermák 376"... Nezklamal...

V. Kain 27.2.2019 17:22

Re: Jedovatý Vodvářka nezklamal.

Jeden z největších zločinců Urválek,komunistický prokurátor se v naprosté pohodě s velmi dobrým důchodem dožil vysokého věku.Nebyli schopni tu bestii potrestat ani po 89.Zřejmě asi díky Venouškovi a jeho " Nejsme jako oni".

J. Lepka 27.2.2019 19:50

Re: Jedovatý Vodvářka nezklamal.

Máte v tom guláš Třisedmšestko, zlo dvacátého století začalo v okamžiku, kdy Němci v zoufalé snaze zvrátit patovou situaci na západní frontě posadili do zaplombovaného vagónu jistého Uljanova. Nebýt tohoto tragického omylu, ani vy byste nebyl infikován rudým švábem na mozku a nepsat takové kraviny.

J. Ptáček 27.2.2019 10:24

Pozdě, ale trochu přece

A nakonec sovětský Nejvyšší z nejvyšších, N. S. Chruščov, po svém odvolání napíše ve svých Pamětech:

Ráj je místo na zemi kam se lidé chtějí dostat a ne odkud utíkají. Ale v naší zemi jsou okna a dveře zamknuty. Co je to za socializmus, co je to za svinstvo, když musíte lidi držet v poutech. Někteří lidé mi spílají, že jsem otevřel dveře. Kdyby mi Bůh dal možnost abych pokračoval, otevřel bych okna a dveře dokořán.

F. Houžňák 27.2.2019 10:13

No a Vodvářka je ve své nenávisti

nemlich stejnej. Akorát že na plné vyžití zatím nemá mocenské prostředky.

P. Lenc 27.2.2019 10:17

Re: No a Vodvářka je ve své nenávisti

A v čem je ten Vodvářka "ve své nenávisti nemlich stejnej"?Buďte tak laskavý, prosím o vysvětlení.Nebo co napsal není pravda?

F. Houžňák 27.2.2019 10:19

Mně to tak občas připadá, projděte si jeho

články. Tenhle ovšem mezi ně, asi nějakým nedopatřením, nepatří.

P. Lenc 27.2.2019 10:49

Re: Mně to tak občas připadá, projděte si jeho

Ale reagujete právě na tento článe.

P. Lenc 27.2.2019 10:49

Re: Mně to tak občas připadá, projděte si jeho

článek...

F. Houžňák 27.2.2019 11:00

Nikoliv, já reaguju všeobecně

na Vodvářku. Přečtěte si můj příspěvek ještě jednou a uvidíte, že v něm žádná reference na aktuální článek není. Pokud se domníváte, že komentáře musí nutně reagovat pouze a výhradně na článek, pod kterém stojí, povězte mi, proč se to domníváte, co proti nedodržovatelům vašeho pravidla resp. domněnky hodláte dělat, a kde se tedy mají podle vás zveřejňovat komentáře obecného typu týkající se autora či něčeho úplně jiného, jako je ten můj? Když se podívám na komentáře pod články, je digrese něčím zcela běžným a řekl bych, že většina komentářů se tématu článku, pod kterým stojí, nedotýká. Schválně si zkuste nějaké diskuse projít, když, jak je pravděpodobné, nemáte jinak co dělat, a dáte mi za pravdu.

F. Houžňák 27.2.2019 11:03

A když už jste se vrhnul na přemýšlení,

tak schválně, jestli přijdete na to, co v mém předchozím textu neštimuje. A chybějící písmenka ve slovech nemusíte opravovat, redundance českého textu je vysoká.

I. Schlägel 27.2.2019 15:46

Re: A když už jste se vrhnul na přemýšlení,

Není těžké přijít na to, v čem je u Vás problém. Jste korunovaný vůl, Hovžňák, takhle jednoduché to s Vámi je. Ani na to nepotřebujete lejstro od lékaře. Ten Váš rudý smrad je cítit na dálku. Kapišto, chasníku?

F. Houžňák 27.2.2019 15:48

Těší mě,

Blumenfeld.

A. Reček 27.2.2019 9:18

Dobře popsáno

Víra v učení Marxe, Engelse a Lenina u mnohých trvala na světě jen cca sto let. Nebylo ji z hůry přáno. To vymírající komouši stále nepochopili.

J. Kanioková 27.2.2019 20:11

Kéž by ...... vymírající :(

J. Sova 27.2.2019 20:19

Re: Dobře popsáno

Muslimům je zřejmě z hůry přáno.