25.4.2024 | Svátek má Marek


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
František 9.8.2008 3:04

NÁŠ MALÝ, ČESKÝ HITLER

Je až zarážející, jak si byli Hitler a Beneš  podobni, s jediným rozdílem, že Hitler byl až cholericky odvážný (žel. Kříž za statečnost v 1. sv. válce) a Beneš byl „rodilý bázlivec, někdo, kdo „se bojí facky“ form;V. Černý]. Oba byli nacionalisté, kteří ve svých projevech podněcovali k rasové nenávisti a hanobili druhé národy. Stejně jako mluvil Hitler o „konečném řešení“, tedy zničení židů, mluvil Beneš (16. a 17.2.1945) „bude třeba připravovat konečné vyřešení otázky našich Němců a Maďarů, povedeme především válku proti Němcům a musíme ji vést co nejintenzívněji“.  Oba rozpoutali válku. Hitler deklarovanou, světovou na mnoha  frontách vedl nerovný boj proti přesile. Beneš, v době míru nevyhlášenou, úlisnou, podlou válku ozbrojených složek státní moci proti civilistům,  dětem, ženám, starcům a zajatcům, která vyústila v genocidu.  

František 9.8.2008 3:02

NÁŠ MALÝ, ČESKÝ HITLER - první pokračování

 Obdobně  jako Hitler proti Židům, postupoval Beneš, při jeho „konečném řešení“ (jeho citát)proti našim německým spoluobčanům. Dekretem je zbavil občanství, takže neměli žádná občanská práva. Stejně jako Židé v Německu museli nosit označení. Ozbrojené složky státu, vybičované Benešovo štvavými projevy a pověřeni jeho dekrety, páchaly, v době míru,  neuvěřitelné zločiny; příslušníci ozbrojených  složek vraždili (I MALÉ DĚTI –74 OBĚTͨ-  NA JIMI PŘIPRAVENÉM POPRAVIŠTI 18.-19.6.1945 ),  mučili, znásilňovali, kradli. Vraždění civilistů včetně vraždění dětí Beněšovo pacholky bylo zákonem č. 115/1946 Sb amnestováno.  

František 9.8.2008 3:00

NÁŠ MALÝ, ČESKÝ HITLER - druhé pokračování

Hitler organizoval genocidu Židů, Beneš organizoval genocidu českých Němců a pokušel se o genocidu Maďarů. Z lidského hlediska byl E. Beneš opravdová, charakterová zrůda, o které jeho sekretář J. Smutný prohlásil „Benešův charakter postrádá všeho lidského“. Výsledkem Benešovy politiky je dnešní, monokulturní "národní" stát - Českocikánsko nebo Českozlodějsko ("kdo nekrade, okrádá svojí rodinu" - heslo, které vzniklo v Čechách po válce na základě činnosti RG a dalších českých zlodějů  všeho druhu. V počtu krádeží na jednoho obyvatele máme v EU  primát). 

František 9.8.2008 3:15

Re: NÁŠ MALÝ, ČESKÝ HITLER - druhé pokračování

Čeští "vlastenci" v čele s Benešem vyměnili naše skvělé německé spoluobčany (postavili v českých zemích všechna města)  za cikány. Je pouze otázkou času, kdy bude cikánská menšina v Česku majoritou. Srdečně zdravím všechny české národovce, máme skvělou perspektivu, již nejsme západní zemí, kulturně jsme se posunuli kamsi k Užhorodu, Beneš námto to zařídil. Kdo chce, ať se raduje, já nemohu.

Mistr Jan Hus 7.12.2007 6:28

Bylo to nutné a bylo to v pořádku ! Ohrožovali Český národ !

Nyní ohrožují Český národ Cikáni. ;-D

Aranka 8.8.2008 14:32

Re: Bylo to nutné a bylo to v pořádku ! Ohrožovali Český národ !

ty sí déébil, táký názor maš na piču

Pete 5.12.2007 20:59

Povzbuzující na tom studentovi je,

že nejen české vysoké školství vychovává omezené blbce, ale i to holandské. Jsme v Evropě.

tomfuk 5.12.2007 20:49

V roce 2007...

V roce 2007 je historie let 1945-46 součástí klidných studoven,mnoha literatury faktů,polofaktů a smyšlenek.Studující si může vybrat co bude číst,čím se nechá ovlivnit,co zavrhne , co napíše nebo vysloví ,ho nedostane pod šibenici nebo dokonce gilotinu.Vězení také nehrozí.Bude to "dizertační" práce a oponenti z řad vysokoškolských profesorů ho za to ohodnotí,jejich hodnocení bude  podstatou profesorských názorů.V roce 1945 pokud by tento student prezentoval svoje názory ,Lidový soud by ho jistě tvrdě a přísně a s největší spravedlností potrestal jako zrádce národa ve všech částech Evropy.Byl by na šibenici a visel by tam jako symbol,aby lidé viděli,že strašný systém německé nadvlády nebyl zosobňován jen lidmi na vrcholu moci,ale i malým člověkem.Že lidé ztotožňující se s nacismem tvoří tento režim.Hanba budiž národu,který dovedl tak klesnout.

Arcticfox 5.12.2007 19:11

Konečně to někdo řekl nahlas.

cit:"...ale i nadlidé, kteří dle svého práva na „Lebensraum“ první začali vyhánět miliony lidí, a to absolutně. Když po válce sklidili, co zaseli, tak nyní s odstupem času obviňuji své obětí ze zločinů, které sami spáchali, a dovolávají se opět svých práv."

Konečně to někdo vyslovil nahlas!

Šumavák 5.12.2007 19:38

Nahlas to vyslovil a předpověděl už dávno i někdo jiný:

Vážení spoluobčané,

v nedávné době jsem podepsal historicky významné dokumenty pro naši Československou republiku, to jest, dekrety prezidenta Československé republiky. Tyto dokumenty nám dávají naději, že se již nikdy nebudou opakovat tragické události let 1938 a 1939.    Vědom si neblahých zkušeností národa, zejména z druhé světové války, zanechávám Vám odkaz, ve kterém Vás varuji před možnými dalšími požadavky za znovuosídlení našeho pohraničí sudetskými Němci, kteří byli poprávu na základě mých dekretů z naší republiky odsunuti.

Může se stát, že mé dekrety vydané z rozhodnutí vítězných mocností druhé světové války, budou odstupem času revanšisty prohlašovány za neplatné.     Může se stát, že se najdou „čeští vlastenci“, kteří se budou sudetským Němcům za jejich odsun omlouvat a že budou nakloněni otázce jejich návratu.Nenechte se oklamat a jejich návratu nedopusťte. Hitlerové odchází, avšak snaha o ovládnutí Evropy Německem zůstává.Mohou se najít i vlastizrádci, kteří budou opět usilovat i o odtržení Slovenska od České republiky. Bylo by to pošlapání odkazu našeho prvního prezidenta Československé republiky T. G. Masaryka a jeho spoluzakladatele M.R.Štefánika. Vedlo by to k zániku obou našich národů.

Nezapomeňte, že mé dekrety se týkaly i potrestání vlastizrádců, že mají trvalou platnost a potrestejte všechny případné vlastizrádce ať je to kdokoliv, a v kterékoliv době.

Váš  dr. EDVARD BENEŠ ,  Praha, květen 1947

Arcticfox 5.12.2007 20:04

Re: Nahlas to vyslovil a předpověděl už dávno i někdo jiný:

Jen upřesňuji, myslel jsem samozřejmě po roce 89.

Demokrat 8.12.2007 15:38

Re: Nahlas to vyslovil a předpověděl už dávno i někdo jiný:

Je třeba se dobře, ale opravdu dobře, seznámit s mírovou konferencí po 1.světové válce, kde  E.Beneš, jako ministr zahraničí a s ním i Kramář, dali českým Ňěmcům a stejně tak i Slovákům, písemný závazek  tzv. autonomie, tzn. jakási práva o rozhodování v ČSR. Bohužel, nic z toho splněno nebylo, opět zásluhou Beneše, ale i TGM.  Odtrhli se čeští Němci i Slováci. Sliby a závazky se musí plnit, jinak to dopadne vždy špatně. Důkazem toho jsou i sliby od SSSR, které vůči ČSR nikdy nesplnilo. Proto muselo dojít také k  našemu odtržení od SSSR. Obdobně to dopadne i s Evropskou unií, kde národům  vládnou a rozhodují lidé, kteří neznají anebo nechtějí znát pojem demokracie. To jsou důkazy z historie.

Hnyk 5.12.2007 18:05

Historiku, kdyby jste byl opravdu historik

Tak byste věděl jak Interhelpo pomáhalo budovat komunizmus ve stalinském Rusku a nebo jak G.B. Shaw chválil Stalina. A taky něco o německé inflaci, když se za chleba platil koš peněz. V roce 1933 bylo v Německu 6 mio. nezaměstnaných a nebezpečí nové inflace. V roce 1936 tam byla plná zaměstnanost, stabilní ceny i mzdy bez nebezpečí inflace a SN jezdili do Německa za prací. Hitler vytruboval, že zajistí mír v Evropě a ochrání ji proti židobolševickému nebezpečí. Tak proč by tenkrát neměli SN fandit Hitlerovi, když jiní tehdy fandili Stalinovi, a bolševici se holebali, že se jezdí do SSSR učit jak zakroutit "buržoustům" krk.

lp 5.12.2007 17:56

-

Cim casteji clovek na diskuze k tomu tematu chodi, tim vetsi ma v hlave maglajz. Nekdo dokonce tvrdi, ze vyhnani Nemcu z Brna mel na starosti Stalin. Mnozi tvrdi, ze na vine byli jen komunisti a Ruda armada a hotovo. Kdepak, brnensky komunista  Matula vahal , a proto jel pro rozkazy do Prahy. Byli to Cesi ze zbrojovky (ti vstoupili do strany o neco pozdeji) ,kteri si v protektoratu, kdyz miliony umiraly na frontach, lebedili.To je historicka pravda, ti to vzali vse do svych rukou., nechteli na nejake smernice  a pod. cekat.

lp 5.12.2007 17:58

Re: -

Oprava:Ten komunista se jmenoval Mamula, Matula je komisar z TV.

Adolf 6.12.2007 8:03

Re: -

O chovani Cechu ve zbrojovce v te dobe vysla take pomalu kniha od ocitych svedku...

Pidra 5.12.2007 17:21

Dantesi,

vy, vy, vy,... ale co bych Vás poučoval o tom, co jste prožil. Pan Bohumil Doležal  Vás určitě sepsuje sám.

Přeji vše nejlepší

Ludva 5.12.2007 16:09

Pátá kolona

Sudety jsou historickým poučením jak se v krizové situaci zachovaly kulturně blízké národy. A co čeká Evropu v budoucnosti? Jak se zachovají kulturně zcela odlišné národy ?

Stanley 5.12.2007 16:19

Re: Pátá kolona

No spojují se v EU přece ! Ale co nás v ní(kterážto je pod taktovkou Francouzů a hlavně Němců  )  čeká ,to jen Pán Bůh ví !

Ludva 5.12.2007 16:37

Re: Re: Pátá kolona

Měl jsem spíše na mysli neevropské menšiny, ve kterých si EU tak libuje. Francouzi a Němci (ti evropští) jsou stejná kultura jako my.

Jojin 5.12.2007 16:08

Tato generace

Tato generace již nebyla vychovávána rodiči kteří II.světovou válku prožili na vlastní kůži a mé generaci zcela jasně řekli co a jak se odehrávalo.Velikou chybou mé generace je že to co naši rodiče předali nám,jsme předat našim dětem nedokázali a nebo to nepovažovali za nutné.Jak je vidět lhostejnost dnešních dvacetiletých k těmto tématům je obrovská,stejně jako lenost se o tuto dobu zajímat.

Golembievskáe 5.12.2007 16:18

Re: Tato generace

Souhlasím. Perfektně vyjádřano. Mě naopak vyprávěla ještě babička, která zažila jako internovaná osoba  cizá národnosti (sňatkem Polka) se 2 dětmi internační tábor v Dolním Rakousku. Vrátila se v takové stavu, že lékaři mysleli, že má rychlou tuberkulozu (tehdy beznadějné). Bylo to jen naprosté vyčerpání organismu. Potom už moje chudinka babička uměla přežít jakýkoliv mír, ale když přišel "Břežněv", vzala nákladní vozík a šla nakupovat. Nedivím se jí. Nikdy nenadávala na "Němce", ale do smrti se strašně bála, když se mluvilo o SS nebo o chlapech v kožácích. To jenom významně ukazovala na klopu kabátu. Nikdy si netroufla říct nahlas, co to znamená.

es: 5.12.2007 16:02

Nasi spojenci..

> Nezmiňuje se o mnichovské dohodě, ani o odhodlání lidí se bránit, ani o postoji našich spojenců Francie a Anglie,

es:

A ani jsem dale necetl.

Clanek ktery ma chybu faktickou (nahore) bude mit i teoreticke chyby .

Anglie nebyla "nasim spojencem".

S/kepticus M/aximus 5.12.2007 16:30

Helejte esesáku,

nevadí Vám také, že nenapsal Velká Británie? :-)

certik 5.12.2007 17:21

Re: Helejte esesáku,

Jina fakticka chyba je autorovo tvrzeni ze masovy transfer nemeckeho obyvatelstva probehl ve vsech okupovanych zemich. Mozna ze je relevantni, pro studenta z Utrechtu, ze Holandsko takovy transfer nezorganizovalo.

Samozrejme tyhle fakticke chyby existuji hned vedle hlasiteho poucovani autora, ze nekdo druhy je pitomec a nedovzdelanec. No klasika.

Šumavák 5.12.2007 19:09

Heleďte Čertíku, třba si někde něco dohledejte.....

Máte sice pravdu, že "Holandsko takovy transfer nezorganizovalo", ale trochu jste zapomněl dodat, že ty Němce rozhořčení Holanďané místo odsunu rovnou pobili !

A dodnes! tam mají Němci zákaz nakupovat pozemky a nemovitosti.......

No klasika!

certik 5.12.2007 19:18

Re: Heleďte Čertíku, třba si někde něco dohledejte.....

A vy jste si uplne jisty, ze vite o cem mluvite. Pane, tyhle veci se v dnesni dobe daji rychle dohledat, takze...nezvanit pitomosti, vite. Na rozdil od povalecne CSR Holandane odsunuli jen maly pocet nemeckeho obyvatelstva, a nejake masakry existuji jen ve vasi predstavivosti.

Šumavák 5.12.2007 19:48

Z Vašich předchozích dvou příspěvků usuzuji,

že se v tom Holandsku jednalo o neorganizovaný( tzv."divoký") odsun a že při něm někteří odsunovaní ( dle mých info asi 5000) nevydrželi cestu a nebo utrpěli smrtelný úraz.

a ten zákaz nákupu pozemků je z čisté lásky k Němcům....

certik 5.12.2007 20:52

Re: Z Vašich předchozích dvou příspěvků usuzuji,

Ne, slo o operaci Cerny tulipan, kdy navratili do Nemecka drzitele nemeckych pasu. Nemci kteri zili v Holandsku pred okupaci snad temer bez vyjimky smeli zustat, kolaboranti dostali soud.

Ta situace je samozrejme jina nez ta ceska, nicmene pan Dante ve svem lampasacky ladenem clanku ma podstatne fakticke chyby. No kdyby me tenhle typ arogance rozciloval, uz bych byl davno pod drnem, to se vi.

certik 5.12.2007 19:44

Re: Heleďte Čertíku, třba si někde něco dohledejte.....

...a zkuste si dohledat nejake ty statistiky nakupu realit v Holandsku nemeckymi investory, je toho ve stovkach milionu euro rocne.

Proc vas lidi tyhle veci sedesat let stare tak rozvohnujou, ze okamzite zacnete blabolit uplne nesmysly, kdyz si nekdo byt jen dovoli i jen zacit formulovat vlastni nazor, to mi nejde na rozum.