23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Diskuse k článku

HATE FREE: Světlé zítřky diktatury

Když se jeden můj článek před několika týdny umístil na devátém místě ankety Sexistické prasátečko, poděkoval jsem všem hlasujícím a zalitoval, že jsem nevyhrál. Omlouvám se, bylo to nemístné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Hofman 26.11.2015 6:29

Že já vůl

...ten blábol vůbec četl !!!

V. Braun 25.11.2015 21:31

Vážení, cenzura vypadá jinak

Cenzura, kterou jsem tady viděl často uvedenou, vypadá jinak než vyjádření negativního názoru na jednu výstavu. Pokud vím tak výstava fotek v klidu proběhla jinde a ještě měla zadarmo reklamu. A pokud jsem si něco četl o Hate Free tak je to spíše apel aby se nezvyšovala nenávist v různých podobách.

No a ty šibenice to bude docela zajímavé u soudu. Můj osobní názor je, že je to za hranou a šibenicí by se nikomu vyhrožovat nemělo, stejně jako rozemnletím do kostní moučky, bude ovšem na soudu aby rozhodl.

I. Teren 25.11.2015 20:45

Quiz

Tento studeny vietor novej diktatury prichadza z:

1. Putinove Rusko

2. Ju eS eJ

3. Horne Uhry

J. Kanioková 25.11.2015 23:44

2

Ś. Svobodová 25.11.2015 16:53

HateFree je fuj,

ale lepší by bylo jejich praktiky popsat, než jen křičet.

J. Kanioková 25.11.2015 23:44

:))))))))

R. Johnová 25.11.2015 16:40

Hate Free nenávidí svobodu

HateFree (takto psáno jako v SMS) jasně implikuje dvě slova a pak doslovný překlad "hate" znamená "nenáviď" (rozkazovací způsob od slova nenávidět) a "free" "volné", tj. "svobodné". Přesný obsah náplně této organizace - nenávidí jakýkoli svobodný názor nebo jeho nositele, pokud to není stejný názor, jako mají sami.

V. Braun 25.11.2015 21:35

Re: Hate Free nenávidí svobodu

Udělali jste Hate Free docela reklamu, dokonce mě to přimělo podívat se na jejich webovky zde http://www.hatefree.cz/o-nas/o-hate-free

Jinak vraťte školné za kurzy angličtiny, doslovný překlad je "Bez nenávisti"

J. Jurax 26.11.2015 0:56

Re: Hate Free nenávidí svobodu

Hate HateFree!

Je to správně anglicky?

P. Klouda 25.11.2015 14:01

Hmm. Napsal jste, ...

... že situace je vážná a není na místě žertovat. Tak tedy vážně.

Jen člověk omezený svým IQ, EQ či "jenom" egem nedokáže bez použití vulgarit, jako např. ~ cituji Vás, pane autore ~ »prezident je prase a hovado«, vyjádřit své hodnocení člověka, skupiny lidí apod. Bezbřehé používání vulgarit v oslovení lidí ~ např. i v takovýchto diskusích ~ jenom zvyšuje míru ne nelásky (abych nenarazil u někoho, kdo je alergický díky oněm tzv. "pravdiláskařům" na slovo láska...), ale nevraživosti až nenávisti mezi lidmi. Chilli...

... zdravá míra autocenzury co se jadrnosti (mnohdy druhé člověka až k slzám zesměšňující) týče by tedy našemu národu jistojistě slušela. Napsal jsem našemu národu, protože nemám ani zdání, jak vulgární, či naopak ne-vulgární jsou národy jiné. A pokud chceme mít nějakou váhu mezi jinými, zhruba stejně početnými, a tedy významnými národy Evropy, pak by nám jistá kultivovanost, které se většině národa výrazně nedostává, slušela.

Akorát si nejsem jist, zda Vás, pane autore, tento názor, jakož i jiné názory Vašich dnešních čtenářů vůbec zajímá... Jakože chlapštější ~ no, vlastně spíš chlapáčtější... ~ by bylo, kdyby Vás nezajímal.

M. Koutný 25.11.2015 17:58

Re: Hmm. Napsal jste, ...

Zjevně jste nepochopil smysl článku. nejde o to, že by autor schvaloval vulgárnost, urážky apod. Jde o to, že NIKDO nemá právo omezovat svobodu slova. A svoboda slova není v tom, smět říkat samé hezké věci. Ta je v tom, smět říkat i věci hloupé, zlé, vulgární, třeba i odporné.  Tato svoboda může být limitována jen nejkrajnějšími extrémy, jako je vyzrazení státního tajemství nebo vyzývání k trestnému činu.

P. Klouda 25.11.2015 18:58

Re: Hmm. Napsal jste, ...

Ale jo, pane Koutný, řekl bych, že jsem smysl ~ nebo spíš cíl ~ článku pochopil 8)

"Akorát" mi vadí, že jeho autor dokáže svobodu projevu ilustrovat jenom různými vulgarismy ~ ať už vůči nějaké straně, nebo jednomu člověku. K čemuž se prostě a jednoduše přidružil můj vlastní pohled na vulgaritu, kterou se lidé u nás častují až k pláči často ~ jsem přesvědčen o tom, že osobně cílená vulgarita nažhavuje horké hlavy ještě víc, než byly dosud ~ samozřejmě podobně jako nadřazený intelektualizmus. A právě proto tam taky píšu o té zdravé ~ či tak nějak podobně ~ míře autocenzury.

Mmchdm ~ podívejte se na diskusi u dnešního úvodníku N.P. ~ já jsem tam nahlédl, pak jsem se začetl, a pak jsem si začal připadat jak minulý čtvrtek u vášnivé debaty stovek (nejmíň) lidí u pořadu "Stream" na téma, zda p.ing.Zeman zneužil datum a místo ~~ víte, když jsem se rozhodl zkusit tady číst články a k některým psát případně nějaké komenty, netušil jsem, že to tu může být až tak "lidové", "jadrné", "zemité" či jakkoli jinak to kdo pojmenuje ~~ někteří lidé se tam dnes navzájem opravdu hrubě urážejí...

B. Rybák 25.11.2015 22:05

Re: Hmm. Napsal jste, ...

Souhlasím s Vámi! Ten, kdo veřejnosti svobodně sděluje "nehezké věci" ale musí respektovat svobodu a čest jiného občana (který není politikem) a nést následky za jejich porušení, dokud jeho tvrzení neprokáže soud!

A. Alda 25.11.2015 13:35

Máte naprostou a úplnou pravdu.

Svoboda slova je základní a primární svobodou: není-li svoboda slova, nemůže se udržet žádná jiná svoboda.

A svoboda slova je buď pro všechny, nebo není. Nemá-li kdokoli z občanů svobodu beztrestně říci, co si myslí a co spoluobčanům navrhuje, pak nemá svobodu slova nikdo.

A. Alda 25.11.2015 15:08

Na doplnění problematiky

doporučuji tento článek:

http://indruch.blog.idnes.cz/c/485563/tak-co-svobodo-slova.html

Často s tím člověkem nesouhlasím, ale tentokrát má pravdu.

J. Schwarz 25.11.2015 10:25

Bylo by dobré

si uvědomit, že "Hate free" je vládní agentura, ty pošahané genderistky jsou taky placené z veřejných zdrojů a nejrůznějších "fondů" - EU, norských či Sorosových - spolu se škálou všelijakých obskurních "nevládních či neziskových" organizací... Takže chcete-li si uchovat svobodu, nesmíte skákat socanům či kryptosocanům / TOP/ sliby, nakašlat na jejich dárečky a snažit se stát na vlastních nohou. Levičák může být buďto pán, nebo otrok. Nemůže být svobodný a ani o to nestojí.

J. Aspirin 25.11.2015 9:58

Špatné je, že...

... podobné spolky (Hate Free, genderové organizace...) jsou druhou stranou stejné mince s konvičkovci, úsvity apod. a pro propagaci svých postojů používají naprosto stejné metody a jsou stejným nebezpečím pro tzv. "evropské hodnoty". Škoda, že se orgány v trestním řízení (doufám:-)) zatím snaží mapovat a postihovat jen tu jednu stranu mince.

B. Rameš 25.11.2015 10:39

Re: Špatné je, že...

Tak je to už fakt na palici, z jedné strany Konvičkova Bílá garda a Ortelovi Zlatí supi, z druhé Výbory genderové spravedlnosti a Komise Lásky, a teď se z toho vystřílej, sheriffe.

P. Vaňura 25.11.2015 10:45

Promigrantské organizace jsou ZRÁDCI a patří

KE ZDI. Konvička je vlastenec, hájící naši zemi před katastrofou!

Kdo třeba ví, že islám za 1400 let své existence povraždil SEDMKRÁT více lidí, než Hitler a Stalin DOHROMADY!!!

P. Vaňura 25.11.2015 9:39

Hate free znamená že nesmím nenávidět nikoho

Jistě se to musí týkat také soudruha Hitlera, Stalina, Heydricha, NSDAP nebo lidožroutů, případě "skupiny," definované jako Svaz dozorců a zaměstnanců německých koncentračních táborů.

P. Moravčík 25.11.2015 9:17

V rámci genderovej vyváženosti

by sa mohol nájsť niekto, kto by zaistil pravidelnú anketu o "Sexistickú prasnicu". Je mi naozaj ľúto, že ženy sú tými lenivými a nekonajúcimi sexistickými sviniarmi o túto anketu ochudobnené!

L. Florner 25.11.2015 9:10

Hate free...

...nikoliv nadarmo přeloží Google translator jako "nesnáším zdarma" (a protože Google ví všechno, měli bychom se k Hate Free možná i tak stavět). Jiný opis, který se mi líbil a zazněl v jedné diskuzi je "nenávist zdarma". Taky trefné. Mohli by ji rozdávat. Třebaže ona iniciativa lidí, kterým se svoboda a diskuse nejspíš hnusí (a angličtina zjevně taky), v Hate Free vynechávají tu mezírku ve snaze prohlásit se tak za ty, kteří jsou bez nenávisti (čili správně hateless, ale kdo by se v dnešní době zalamoval tím, co je správné, že?). Ale jestli HateFree nenávidí zdarma, nenávist zdarma rozdává, nebo se skutečně snaží neuměle říct, že to jde i bez nenávisti, na výsledku to nic nemění...

Za největší humanisty a nejušlechtilejší lidské bytosti sami sebe po většinu zaznamenávané historie lidstva zpravidla prohlašovali největší lidské trosky a bestie. Skuteční humanisté a ušlechtilé lidské bytosti o sobě nic takového prohlašovat nemusí. Ti se tak chovají.

K. Potoček 25.11.2015 9:19

Re: Hate free...

"Nenávist zdarma" - ovšem v rámci placené pracovní činnosti?

L. Florner 25.11.2015 9:44

Re: Hate free...

Tak určitě. S nenávistí se přeci dá kšeftovat elegantně a bez odsudků, které provázejí kšeftování s láskou. Je to takové čistší, jen při tom teče trocha té krve (dokud cizí, potud v pořádku).

Z. Žabička 25.11.2015 7:50

Mynářovci

V pondělí jsem shlédl v televizi pořad REPORTÉŘI o "exkurzi" zemanovců na Pražský hrad. Za výkřiky na Albertově a odnos transparentů se účastníkům zájezdu dostala výsada nájezdu do pro veřejnost uzavřených hradních prostor zakončená "žranicí" na úkor daňových poplatníků. Protože jsem nenarazil na žádnou reakci, jde zřejmě již o jeden z posledních odvysílaných pořadů tohoto typu.

J. Václavíková 25.11.2015 9:11

Re: Mynářovci

Prezident zvůle lidu :-)

Z. Lapil 25.11.2015 12:01

Re: Mynářovci

A to ještě nevíte, že se někdy v prosinci chystá na hradě "podnikový večírek" s kulturním programem (slušný podnik, bez ironie; klasická sborová muzika). Po účinkujících se chce výpis z trestního rejstříku, aniž by jim bylo sděleno, jaký zločin v tom výpisu nesmí být.

Účinkujícím se to značně nelíbí (přinejmenším to není v platné smlouvě) a momentálně to vypadá, že alespoň jeden spolek ten výpis odmítne dát. Pořadatel už je ochoten ty výpisy po 100,- Kč na osobu zaplatit, ale postoj účinkujících je principiální: seznam s čísly OP a rodnými čísly bez problémů, průchod rámem a osobní prohlídka bez problémů, výpisy ne`e. Vámi zmiňovaná "exkurze" to jen podpořila, na to, že posluchačstvo jistě výpisy předkládat nebude, dosud nepřišla řeč.

J. Huml 25.11.2015 5:24

Viktor Lostak,

ve jmenu svobodneho vyjadreni nazoru je tupa, nenavistne svine. Naproste hovado.

R. Langer 25.11.2015 8:17

Re: Viktor Lostak,

Potrefená husa?

Z. Rychlý 25.11.2015 8:28

Re: Viktor Lostak,

Tak nějak. Spíše potrefená tupá, nenávistná svině.