Vzpomněl jsem si na tu reklamu minulý týden, když jsem četl poslední číslo časopisu Wired. Desítky "nejlepších mozků" v něm předpovídají budoucnost pro pár desítek nejbližších let. Mimo jiné se prý dočkáme billboardů šitých na míru kolemjdoucím. Jste muž středního věku? Pak zapomeňte na prací prášky a vložky. Billboardy vám už neukážou nic jiného než rychlé vozy a hezké modelky v prádle, které budete moci koupit manželce.
Mám rád billboardy a líbí se mi, když přicházejí s něčím novým. Byl jsem pyšný, že jsem redaktor Reflexu, když tenhle časopis přišel počátkem devadesátých let s billboardy, na kterých bylo zrcadlo. Patnáct let předtím, než tenhle vtípek zopakoval na obálce americký časopis Time! Vůbec mi nevadilo, že lidé staniolové fólie během pár dní rozkradli. A fandil jsem billboardům v rakouském Grazu, kde inzerent - jakási oděvní firma - nabízel loni v listopadu vzorky k vyzkoušením. Šály, čepice a rukavice. Reklamní agentura každý den doplňovala nové.
Těším se na chytré billboardy, které - prý podle mého mobilního telefonu - poznají, kdo jde kolem. Bude to jak čtení myšlenek a nejtajnějších přání. Někteří lidé se takovým billboardům budou radši vyhýbat! Co když o nich prozradí něco, co ncehtějí? Až kolem půjdu já, objeví se zase ta modelka z devadesátých let. A moje žena mě lehce plácne přes nohu a řekne: "Tak tebe to ještě nepustilo, starouši?"
(Psáno jako sloupek pro slovenský deník Sme)
Převzato z blogu Extra se svolením autora.