Diskuse
GLOSA: Svět naruby
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Nádraží Veleslavín a metro
Jezdím občas do Dejvic vlakem z Kladna. Výstup na nádraží Dejvice není nic moc, nástupiště jsou navršené hromady hlíny, při dešti mírně blátivé, při námraze s sněhu jde při nástupu/výstupu o zlomení nohy, ato nemluvím o cestě z nádraží do metra, zde jsem několikrát pěkně uklouzl. Při budování metra se ČD i Praha vykašlali na přímý přístup dráha - metro (kryté bezbariérové nástupiště ČD - kryté eskalátory a výtah do metra).
Při stavbě metra Veleslavín jsem myslel, že ČD tam konečně udělá kryté bezbariérové nástupiště, z něho eskalátor do vstupní haly a výtah. Vy...li se na to všechno, vše je jak za stara. Tak jsem si přístup k zákazníkům jak ze strany ČD, tak magistrátu nepředstavoval a jak to vypadá, ani se to nijak nezlepší, dokud se nerealizuje pohádka kterou nás z Kladna krmí už 20 let pod názvem rychodráha a to budee, jak se říkalo v pětiletce páté.
Re: Nádraží Veleslavín a metro
Nejsem si jist,ale nepatří ty nástupiště Správě drážní cesty a ne ČD? Na podstatě to samozřejmě nic nemění.
Původně totiž měl dopravu na letiště
zabezpečovat vlak. Jenže bylo šetřeno - a vlak není. Tedy vlak je - ale na letiště nejede.
Protože projektantovi bylo řečeno, že vlak na letiště pojede, vyprojektoval - dle příslušných tabulek a v rámci úsporné stavby - na krátké schodiště k autobusům pouze schodiště, zatímco zatížený směr pro cestující cestující (nechtěný absolutní rým) na letiště vlakem, vybavil eskalátory. Které momentálně jedou k vlaku, který na letiště nejede. Ač je o to žvaněno již drahná léta - a dokonce ani nelze použít oblíbenou výmluvu na nevykoupené pozemky, neb opravená trať má vést po tělese existující dráhy.
Výsledek?
Ten, který znáte...
Ano, lidský svět se lidem zdá čím dále, tím více naruby.
Je to tím, že si o něm myslí něco jiného, než by si měli myslet. Lidský svět je totiž neodvratně a jednou provždy stále se rozšiřujícím a upřesňujícím spontánním řádem lidské interakce, tedy sebeorganizikící strukturou, stojící na stejných principech sebepořádání, jako cokoliv jiného ve vesmíru. Ale lidé si myslí, že je organizací a chovají se tak. Není však a nikdy být ani nemůže. Nedovolí to právě onen spontánní řád. Ta srážka mezi skutečností a lidským přesvědčením je až komická, kdyby ovšem nebyla tak tragická... Dzp.
P. Dvořák
Byly doby a ještě dnes jsou země,
kdy se za evidentní sabotáž střílelo hned za prvního úsvitu.
Typicky cesky slendrian,
vice se asi uz neda rici. Vinik nikde, ten neexistuje a ''zaplaty'' budou stat majland. A kdovi kdy se s tim ''zaplatovanim'' zacne, mozna v dalsi generaci. Nevim, proc tam nevede draha, jako u obou letist v Londyne.
Re: Typicky cesky slendrian,
Protože o dráze se žvaní už cca 20 let - měla tam vést odbočka PrAK - Praha-Airport-Kladno. Což by mělo ty nesporné výhody, že by se cestující dostal na letiště i v noci, kdy má metro výluku a z Kladna by se stalo předměstí Prahy.
Ale jak je u nás zvykem, zejména u rozumných akcí, řečí spousta a skutek utek!
Čili ne šlenriján - ale blbost politiků. Zejména těch městských.
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz