16.4.2024 | Svátek má Irena


Diskuse k článku

GLOSA: Stydím se za česká média

Prezident Zeman již celá desetiletí upozorňuje na nesoulad mezi realitou a mediálními výstupy popisu této reality, za které by se nemusel stydět ani ten nejdemagogičtější politický režim. Komunistické plátky používaly demagogii k budování společenského VĚDOMÍ.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Urban 7.11.2014 11:18

Re: No tak si to vyzkoušejte!

Kočička je pussycat, ty angličtináři :-)))))

M. Prokop 7.11.2014 9:28

Asi paní Marková čte jen Blesk

a kouká na ČT a Novu.

Pak se jistému zmatení nelze divit.

J. Aspirin 7.11.2014 10:51

Re: Asi paní Marková čte jen Blesk

Velmi s Vámi souhlasím - mainstreamová média jsou všude na světě stejná a kopírují zájem svých čtenářů. Není se nutno za cokoliv stydět - ani za lidi se soustředěným výrazem "čtoucí" Blesk ani za děti koukající s otevřenou pusou na reklamní šoty v obchodech. V mainstreamu je to normální a jiné to nebude.

Naopak pro nalezení a zpracování seriózních informací je nutno vynaložit určité úsilí (najít je, vybrat z nich informace ze svého oboru, ověřit atd.).

Osobně si myslím, že větším přínosem než tento plačtivý článek nad "světem nechápajícím génia pana prezidenta" by bylo zpracovat věcný článek, fundovaně dokládající autorčina tvrzení...

D. Maňhal 7.11.2014 8:56

Novináři a prezident

Čeští novináři rozhodně nevynikají objektivitou. Jejich silnou stránkou je stádnost a nedostatek studu/zábran psát o tom, čemu nerozumí. A také vědomá neobjektivita "na zakázku".

Na druhou stranu silné stránky českého prezidenta také příliš nekorespondují s jeho úřadem. Zeman kdysi hodnotil novináře nevybíravými výrazy. Řekl bych, že on i ti novináři o kterých mluvil, patří do jednoho pytle. S nálepkou, kterou Zeman sám vymyslel. Na něj sedí snad ještě lépe.

J. Marková 7.11.2014 8:43

Hezké logo

Vy jste na prodej? A za kolik?

A. Alda 7.11.2014 8:43

Souhlasím s Vámi, paní.

Krátce po listopadu jsem si myslel, že mediálnímu lhaní a demagogickým manipulacím je konec a za sociálismu vypěstovanou schopnost číst mezi řádky mohu zapomenout, ale brzy se ukázalo, že se mýlím.

Novináři se dnes chovají ještě mnohem hůř než za těch komančů.

S. Netzer 7.11.2014 8:42

"Pan" prezident

ten ožrala a hulvát rozhodně není.

F. Vokurka 7.11.2014 9:52

Re: "Pan" prezident

ano zeman je prisprostly alkoholik, ale cr a jeji obcane v prezidentske volbe vyhrat nemohli, druhou moznosti byl narkoleptik s tezkou vadou reci.

I. Schlägel 7.11.2014 8:35

Aha.

A za jaká média se nestydíte? Za ta, která s důvěrou čtete? Která to jsou, prosím pěkně? A nebo moc nečtete? Čtete vůbec?

K. Frauknecht 7.11.2014 7:56

A co by jako měli v novinách psát?

Jaké jsou výnosy řepky a kolik sype bioplyn?

Nebo jak je na tom OKD, jaké má zisky Patria či jak šlape OmegaPharma?

P. Lenc 7.11.2014 8:03

Re: A co by jako měli v novinách psát?

Tak, tak.

P. Čech 7.11.2014 8:07

Re: A co by jako měli v novinách psát?

Je velmi mnoho věcí, o kterých by novináři měli a mohli psát a v jiných médiích s nimi obyvatelstvo informovat. Pravdivě informovat. Neříkám, že o těchto věcech psát nesmějí, nicméně 14 denní nenávistná kampaň proti prezidentovi, plná polopravd je obecně odsouzeníhodná. Ať píší, jak píší, většina lidí ví, proč to píší. Mstí se nízce panu Zemanovi za to, že je kdysi pravdivě a velice trefně nazval "hnojem a póvlem". Mlčel bych zde, pokud by se jednalo o kampaň pouze bulvárních médií, která nestojí za to, aby je vůbec někdo četl, ale protiprezidentské kampaně se účastní média všechna A o tom to je. Novináři si zase sami dávají jistou nálepku.

P. Vítek 7.11.2014 8:54

Re: A co by jako měli v novinách psát?

Novinari totiz nicemu jinemu nez hov.num nerozumi.(protoze jsou hnuj)

R. Houška 7.11.2014 7:53

Pustil jsem si vše, co mi autorka doporučila. Výsledek:

I když nejsem přesvědčen o bůh ví jaké kvalitě českých novinářů, tak se daleko víc stydím za lidi jako paní Marková a pánové Zeman a Klaus.

P. Vítek 7.11.2014 9:01

Re: Pustil jsem si vše, co mi autorka doporučila. Výsledek:

Typicke pro lidi typu komunista (nacista Nemec)je,ze dbaji uzkostlive na detailni poradek.Smitko jim vadi,ale brevna prekracuji.Typicka veta cloveka s takovym maslem na hlave:"Pan X sice dela sefa koncentraku,ale jinak je to slusnej clovek"

Pane Houska ,to neplatilo Vam-to je obecna poznamka.(Jen toho Klause a pravicovou ekonomiku lepe nastudujte.Treba Friedmana nebo Michaela Nowaka a hned na VK trosku zmenite nazor)

R. Houška 7.11.2014 11:37

Re: Pustil jsem si vše, co mi autorka doporučila. Výsledek:

Pane Vítku, mám s tím pánem společnou Alma mater. Pouze s tím rozdílem, že má diplomka je tam v knihovně skutečně uložena, na rozdíl od docentury i profesury pana "možná" profesora. Jinak, na VK názor nezměním. Kdysi jsem mu přímo řekl, že nevolím ODS, protože vše, co je nalevo od ODS, je už jen a pouze totalitární, internacionálně-komunistická levice. ODS jsem měl vždy za takovou mírně levicovou variantu Labour party. Narozdíl od Klause, který je pro mě jen a jen bezpáteřní klientelista.

V. Běhal 7.11.2014 7:40

Pokrytectví medií

S Čínou bychom neměli obchodovat, protože tam nejsou dodržována lidská práva. Jenže obchodovat s muslimskými státy nikomu nevadí a jsou tam lidská práva, podle našich měřítek, porušováma daleko brutálněji. V USA jsou diskriminováni běloši a Asiaté. Platí tam presumce viny. Pokud vás nějaká bába obviní ze sexuálního obtěžování, třeba jen pohledem, musíte dokazovat, že ne. Západní novináři používají spovo pussy, ačkoliv ví co to znamená, narozdíl od většiny Čechů. Jsou tedy morální lůza.

R. Houška 7.11.2014 7:56

Re: Pokrytectví medií

Argumenty o tom, že v USA zase bijí černochy, jsou již dosti trapné a vyčpělé, soudruhu Běhale. Zkus něco nového! Navštiv Institut nebo pány Ovčáčka s Kmoníčkem (nejvyššího bys musel stihnout tak do 10h dopoledne, pak už to nemá cenu), oni ti dají nějaké modernější noty.

V. Běhal 7.11.2014 17:22

Re: Pokrytectví medií

Naučte se čístn pane Houška, naopak v USA jsou černoši preferováni

V. P 7.11.2014 7:38

No tak zkuste Haló noviny,

paní autorko. Uvidíte, že naleznete médium podle Vašeho gusta.

R. Houška 7.11.2014 7:57

Re: No tak zkuste Haló noviny,

Ani Hájkův Protiproud není k zahození. Nebo "Parlamentní" listy.

M. Moravcová 7.11.2014 14:57

Re: No tak zkuste Haló noviny,

a proč by to dělala, vždyť si povinně platí ČT a ČR, tak ať dop.ele informují objektivně a bez tendenčních sviňských komentářů.

P. Remeš 7.11.2014 7:30

Politická ne-korektnost (oprava)

Musím přiznat, že jsem volil Karla a z volby Miloše jsem byl dost

zděšen. Ale na druhou stranu musím přiznat, že specifikem současného

prezidenta je, že kašle na politickou korektnost, což může v suchopáru

naší politické (a politicky korektní) scény působit na mnoho lidí osvěžujícím způsobem. Že v očích takových lidí je zde konečně někdo, kdo se netřese neurotickou obavou z toho, aby nepoužil slovíčka, které by se mohlo někoho nedejbože dotknout. Ať už jsou to arabští šejkové kvůli Jeruzalému, nebo docentka Šiklová kvůli ku*dě.

P. Čech 7.11.2014 7:51

Re: Politická ne-korektnost (oprava)

Náš člověk (zde poněkud zobecňuiji) je na neupřímnost zvyklý a k pokrytectví se uchyluje zejména ten, který pořebuje být zviditelněn.Pan prezident dozajista není svatým, někde skutečně překračuje hranice společenských konvencí. Rozumím i tomu, že toto může někoho urážet. Ovšem taková nenávistná štvavá kampaň, jakouvůči němu  vedou již 14 dní   v  š  e  c  h  n  a    česká média je odporná a odsouzeníhodná normálním člověkem.Média se tak panu Zemanovi nízce mstí za jeho pravdivá slova, kdy je před časem nazval "hnojem a póvlem".I zde neudělal nic jiného, než to, že se jako jediný odvážil říci pravdu. Docentka Šiklová? V dobách její mladosti byla přezdívána "rudou fenou" a dnes se pokrytecky vyjadřuje, když se někdo odváží říci pravdu, ikdyž, přiznávám, za pomoci nepříliš vhodných výrazů. Jsou však situace, a není jich zrovna málo,kdy použití jiných, t.zv. slušných výrazů, nemůže pravdivě popsat situaci.

R. Houška 7.11.2014 8:02

Re: Politická ne-korektnost (oprava)

Akce vyvolává reakci, na hrubý pytel hrubá záplata. Někoho školit, si může beztrestně dovolit pouze vysoká morální a lidská autorita. Opilecký sexista adorující diktátorské režimy, jehož nejběžnějším argumentačním prostředkem je lež (naposledy ta o kun..ch v textech Pussy Riot) musí počítat s tím, že se míček bude vracet neustále na jeho stranu hřiště.

P. Čech 7.11.2014 8:15

Re: Politická ne-korektnost (oprava)

Argumentačním prostředkem je lež? Asi neumíte anglicky, že? Je snad lží, jak pan Zeman přeložil název diskutované ruské "hudební" skupiny? Nikoliv. Je to doslovný překlad. Že koalice podlehla nátlaku pana Kalouska a zku....a návrh služebního zákona také není lež, ale pravda. Nechci se zde zastávat jakkoliv pana Zemana, ale můžete zde jasně říci, kdo je oprávněn rozhodovat o tom, kdo je vysokou morální a lidskou autoritou? Není to v demokracii náhodou většina voličů? A kdo zvolil pana Zemana prezidentem? Není to náhodou ona většina voličů?

R. Houška 7.11.2014 8:32

Re: Politická ne-korektnost (oprava)

Pan "president", byl před svým zvolením, dvojnásobně, soudně usvědčeným lhářem, kterému bylo pravomocným rozsudkem nařízeno, aby se obětem svých lží omluvil. Přesto se v českém národě našlo přes 30% těch, kteří jej na Hrad poslali. Toto by v žádné jiné zemi nebylo možné! Pominu-li fakt, že tzv. demokratické společenství mu za soupeře vybralo přestárlého narkoleptika, což mu samo o sobě nahnalo protestní hlasy, tak je zde stále fakt, že pro více než 60% národa byl nepřijatelný, což mě naplňuje mírným optimismem. Jinak, Zeman v rozhovoru tvrdí, že se to v textech PR hemží kun..mi sem, kun..mi tam, což je zjevná lež. Co se týče překladu názvu kapely, tak se dá přeložit deviantně, jak uvádíte vy, a z hlouby své deviace i sexistický opilec Zeman, nebo nedeviantně. Jistě se mnou budete souhlasit, že o Pussycat se nepsalo jako o kun.ich kočkách.

P. Čech 7.11.2014 9:09

Re: Politická ne-korektnost (oprava)

Demokratické společenství? Můžete mi říci, prosím, co je demokratického na ústavním zákonu, který říká, že 1 senátor je někým více než 1 poslanec a tito jsou více než 1 občan? Toto tvrzení a tento text zákona (zákon č. 71/2012 sb., čl. 56, odst.5 ) je výrazně nedemokratický a navíc odporuje nejméně dvěma článkům Listiny základních práv a svobod. A pouze na základě tohoto zákona, tohoto článku a tohoto odstavce došlo k tomu, že se do prvního kola volby prezidenta nedostalo všech 15 přihlášených kandidátů a je možno tvrdit, že ze stejného důvodu postoupili do kola druhého pánové Zeman a Schwarzenberg. Volili jsme tedy opět menší zlo. Není to vina voličů, je to vinou nedemokratického, bohužel ústavního zákona a vinou celkového systému vlády a moci politických stran, který předjímá a následně dovoluje vznik ústavního zákona, který je v rozporu s ústavním pořádkem.

P. Vítek 7.11.2014 9:07

Re: Politická ne-korektnost (oprava)

Aha,tak vas jsem si s nekym spletl(asi s p Hlostou)soudruhu.Ze vas pussa neboli!

P. Vítek 7.11.2014 9:08

Re: Politická ne-korektnost (oprava)

Nikdo ji nevidel a presto verime,ze ji ma