24.4.2024 | Svátek má Jiří


Diskuse k článku

GLOSA: Stydím se za česká média

Prezident Zeman již celá desetiletí upozorňuje na nesoulad mezi realitou a mediálními výstupy popisu této reality, za které by se nemusel stydět ani ten nejdemagogičtější politický režim. Komunistické plátky používaly demagogii k budování společenského VĚDOMÍ.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Šejnoha 7.11.2014 16:26

Kdyby jen o Zemanovi.

Kdyby naše média  informovala zkresleně  jen o Zemanovi, tak by  se  to dalo pochopit. Zhatil presidentskou volbu jejich kandidáta.

Ale  naše  média  zkreslují  úplně  vše.

J. Václavíková 7.11.2014 16:29

Re: Kdyby jen o Zemanovi.

To víte, ideálů ruvr.ru asi nedosáhnou!

M. Prokop 7.11.2014 16:31

Re: Kdyby jen o Zemanovi.

Důvod je jednoduchý: Médium na úrovni, příliš nezkreslující, zaplatí jen inteligentní lidé a těch je v jazykovém dosahu českých médií tak málo, že se prakticky nevyplatí pro ně psát.

J. Šimek 7.11.2014 20:44

Re: Kdyby jen o Zemanovi.

Pěkně jste se vystihnul.

M. Prokop 7.11.2014 21:01

Re: Kdyby jen o Zemanovi.

Vás zde viděti, dokonalá inspirace.

J. Kanioková 7.11.2014 16:04

Dvojí metr

Titulek -

Prdel, hovno, hajzl, prošoustat, předposranost, bordel. Hovoří Karel Schwarzenberg

http://jdem.cz/bqzxh6

J. Šimek 7.11.2014 16:05

Re: Dvojí metr

Až to řekne v přímém přenosu, jako prezident, bude to dvojí metr.

J. Bořický 7.11.2014 17:37

Re: Dvojí metr

Omlouvat Zemana,že tak mluví i Schwarzenberg,to je jako argument ? Ani u Schwarzenberga to nepovažuji za normální,ale přeci je tu drobný rozdíl.Hlava státu je společensky daleko výše,než předseda nějaké strany.Navíc Schw.tak nemluvil do rádia.To,že jeden mluví vulgárně a druhý to třeba jen opakuje,neomlouvá.Když soused krade,a já také kradu,jsme oba zloději.

S. Vaněček Šauerová 7.11.2014 17:47

No, tak to je argumentace ve stylu

"sim soužko, von ten Franta Vomáčka přece taky ... !"

:-))

B. Rybák 8.11.2014 12:56

Re: Dvojí metr

Myslet si, že Váš přístup není "dvojí metr" jistě můžete (každý má právo svůj metr)!

Podstatné ale je, že pan prezident Zeman si sprosté názvy neuvěřitelně sprostě se chovajících "pussinek" nevymyslel, ony si je daly samy a on ty politicko korektní lháře jenom před veřejností demaskoval (proto ten řev, který, místo zahanbeného přiznání viny)!

J. Švarda 7.11.2014 18:17

Re: Dvojí metr

Jednoznačně souhlasím s paní Kaniokovou.Ještě doplnit slečnu Vopěnkovou o které media nemluvila vůbec.

J. Václavíková 7.11.2014 19:35

Re: Dvojí metr

Nestačila by Vám slečna dcera?

V. Heidlerová 7.11.2014 18:34

Re: Dvojí metr

Kontrolní otázka: Koho by spíš přijala anglická královna - knížete nebo presidenta UNDU? To druhé by byla sranda tisíciletí, ještě kdyby dopajdal na audienci v té své flanelce, hááááááááááá

V. Heidlerová 7.11.2014 18:39

Re: Dvojí metr

A Vy se v tom s nadšením vyžíváte. Teď se Vám naskytla příležitost dát průchod svým touhám a potřebám a taky jen "citujete". Ale skoro to vypadá, že se tím vzrušujete.

J. Urban 7.11.2014 15:41

Tak tohle mě dostalo, Marková se bude stydět ještě víc:

http://archiv.ihned.cz/c1-63071850-vzpominky-ing-v-k-na-17-listopad-1989?utm_source=centrumHP&utm_medium=dynamicleadbox&utm_campaign=B&utm_term=position-22

J. Kanioková 7.11.2014 15:48

Jo, jo... Jindřích Šídlo, a jeho manipulační texty

typický představitel P&L

J. Urban 7.11.2014 15:50

Re: Jo, jo... Jindřích Šídlo, a jeho manipulační texty

No tak se taky koukejte stydět, Kanioková :-))))

J. Šimek 7.11.2014 15:51

Re: Jo, jo... Jindřích Šídlo, a jeho manipulační texty

A vy typický představitel lži a nenávisti.

M. Prokop 7.11.2014 16:33

Re: Jo, jo... Jindřích Šídlo, a jeho manipulační texty

Na tomhle webu mají své hodinky nenávisti hlavně P&L. To jste si ještě nevšiml?

J. Václavíková 7.11.2014 19:34

Re: Jo, jo... Jindřích Šídlo, a jeho manipulační texty

Na tomhle webu mají své hodinky nenávisti hlavně havlofobové. To jste si ještě nevšiml?

M. Prokop 7.11.2014 21:03

Re: Jo, jo... Jindřích Šídlo, a jeho manipulační texty

Hofman, Ilsner, Drobková, Šimek, Netzer, ...... , všechno havlofobové?

J. Šimek 7.11.2014 20:46

Re: Jo, jo... Jindřích Šídlo, a jeho manipulační texty

V záplavě podporovatelů lží a nevávisti to nějak nemůžu najít ...

J. Václavíková 7.11.2014 15:55

Re: Jo, jo... Jindřích Šídlo, a jeho manipulační texty

Autor: J. Kanioková Datum: 7.11.2014 15:22

Přece není důležité, CO kdo říká, ale KDO cosi říká.

S. Ševeček 7.11.2014 20:20

Re: Tak tohle mě dostalo, Marková se bude stydět ještě víc:

http://www.youtube.com/watch?v=kYDrE6Fy7fI&feature=youtu.be

J. Václavíková 7.11.2014 15:21

Tak my jsme doposud s Čínou neobchodovali,

až Zeman to svou vlezdoprdelkovskou bezprecedentní misí napravil! Ženská nešťastná, Vy to máte v hlavě dobře domotané.

M. Moravcová 7.11.2014 14:51

Máte pravdu,

česká média budoucnost hospodářství a obchodu nezajímá. Česká média nezajímá, co zda budou mít lidi za co žrát, ale kde jsou nové Havlovy lavičky. To je nejdůležitější. A bohužel, lidi jim na to skáčou.

J. Urban 7.11.2014 15:04

Re: Máte pravdu,

Havlovy lavičky, Havlovo letiště - a chudák Klaus aby se furt připomínal, že byl přece taky dizident. Ale na rozdíl od Havla Klaus tady položil základy ekonomické reformy, takže nemáte přece proč se bát.

M. Moravcová 7.11.2014 15:11

Re: Máte pravdu,

Jenže Havlových laviček se člověk nenají, tedy kromě Šípka. Ale obchody, uzavřené v Číně i díky Zemanovi, přinesou našim lidem práci a kšeft, tedy peníze, aby nemuseli být závislí na penězích od státu jako pravdoláskařští intelektuálové. A o tom ta média nepíší, ač je to nepoměrně důležitější. Proč do toho úchylně pletete Klause, to fakt nechápu. Řeší se tady snad média posledního týdne, ne?

J. Urban 7.11.2014 13:41

Když ten soudruh Kmoníček už cituje ty

konsensy z let 1992 a 1993: odcitoval on nebo Zeman rusákům ten konsens z r. 1994 o garancích ukrajinských hranic výměnou za zřeknutí se jaderných zbraní? Asi ne, že? Selektivní paměť bolševických přizdi§ráčů.

J. Kanioková 7.11.2014 13:19

Nemám ráda vulgarismy, jenže ten "boj" proti Zemanovi

je pokrytecký, a jako ostatně od P&L vždycky, je opět ukázkou Dvojího Metru.

P&L milující bonmoty (i vulgárními) se vyjadřujícího Schwarzenberga utočí na Zemana při sebemenší příležitosti. A Zeman jim teď nahrál, protože kašle na pokryteckou politickou korektnost a na podlézavou vstřícnost novinářů vůči politikům a P&L fanklubu. Kritika udělení ceny těm holkám, co se tak "krásně" nazvaly, je legitimní, byť se mi nemusí zrovna líbit takto vyřčená.

Ale ty rozhořčené reakce pravdoláskařů... ty se mi nelíbí taky. Holt využívají příležitosti zvýraznit svou nadřazenost - nad "čecháčky, plebsem", jak neopomenou zedůraznit při každé příležitosti. Opomíjejí ovšem fakt, že to jejich vlivem "postižená" média vyhlásila válku Zemanovi ode dávna, tak jako dřív Klausovi.

Pokrytectví, politická korektnost a dvojí metr, to je to, co je u nás (nejen) nejvíc špatně..