25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

GLOSA: Správně i pozdě

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
ww 26.2.2009 22:31

Vládne nám tu lůza ?

Stánky novin plní poslední týden tak neskutečně absudrní téma, téma i této diskuze. Vážení, apeluji na Vaši inteligenci, vždyť je to tak jednoduché... 

ww 26.2.2009 22:18

Ale, ale

Vážení, celá diskuse je poměrně absurdní , stejně jako problém, kterého se týká. Stránky novin plní žabomyší války státní správy a samosprávy, tedy orgánů, které by měly dohlížet především na dodržování zákona. Každý sedlák i hazardní hráč ví, že dluhy se platí. Kdo to vidí jinak, musí "z kola ven". Jméno toho, kdo by měl odejít, to nechť si každý z Vás dosadí sám.

watabi 26.2.2009 21:13

No.........

Tak tentokrát lze jen souhlasit (s malinkými výhradami...)

pra 26.2.2009 17:53

Neoprávněně pobírané sociální dávky je třeba odbrat

Dočetl jsem se, že za některé příjemce sociálních dávek, kteří mají vůči městu dluhy, přebírají s plnou mocí dávky právníci. Domnívám se, že v tomto případě by mělo být okamžitě zahájeno řízení o zrušení nároku na tyto dávky. Příjemce, který má finanční prostředky na právní úkony poskytované právníkem, je jistě dostatečně solventní, aby dávky nepotřeboval.   

Jura Jurax 26.2.2009 22:19

Re: Neoprávněně pobírané sociální dávky je třeba odbrat

Hm, a slyšel jste někdy o právní pomoci "ex offo"?

lesov 26.2.2009 17:45

Kdo že to zaplatí ty dluhy?!

Tady se píše, že nepřizpůsobíví a nepaltiči zaplatí nějaké dluhy formou exekuce "jejich" dávek.

No, já myslím, že to nejsou jejich peníze ale těch, co pracujou a platí daně, co?! :-/

gerontusinza 26.2.2009 13:47

souhlas

R^R^

dhimmi 26.2.2009 11:06

Článek přítele VERNERA

na první pohled vypadá ,že ho trápí "nepřízpůsobiví" spoluobčané neplatící nájem a obtěžující ty "přizpusobivé",to by ale nebyl ten správný VERNER,kdyby tam hned nenápadně nezapletl toho "podivného" KOCÁBA,který jen co nastoupil,už náš lid rozčílil.

vita 26.2.2009 13:58

Kocáb se zapletl sám.

A zcela zbytečně - tedy pokud nejde o "prachy, jenom prachy nečekají/ jen po nich sáhneš/ a už tě mají!" - jak si za socíku dělal prču ze Soukupa, který si dovolil odejít z Výběru ke Gottovi.

Nacpal se do vlády na podivné funkci - jeho věc.

Petr Benes 26.2.2009 10:57

Jenze mesto nabizelo reseni uz drive,

kdyz dluhy nebyly tak velke. Ale s nekterymi lidmi se po dobrem zkratka nic nesvede.

KK 26.2.2009 13:58

Re: Jenze mesto nabizelo reseni uz drive,

Nemělo nabízet řešení, ale postihovat již při malých dluzích. Tak to ostatně naznačuje autor.

Petr Benes 26.2.2009 17:22

Re: Jenze mesto nabizelo reseni uz drive,

Slusny clovek se nejdrive snazi s dluznikem domluvit, to je snad normalni, ne?

watabi 26.2.2009 21:15

Re: Jenze mesto nabizelo reseni uz drive,

Ne, vážený pane. Slušný dlužník se nejdříve snaží domluvit se svým věřitelem. A to je kapánek rozdíl, račte prominout. Nenormální je, když někdo dluží a dělá mrtvého brouka.

Jura Jurax 26.2.2009 22:21

Re: Jenze mesto nabizelo reseni uz drive,

Přesně. R^R^R^

Niky 26.2.2009 9:56

A kdo to má lehké,

soudruhu Vernere,možná,tak gauner a blb Kocáb,nebo vy.

honzak 26.2.2009 8:46

mohli by se

Vernere do toho Janova na nějaký čas nastěhovat? Aby viděli o čem to kecaj!

JK 26.2.2009 9:42

Re: mohli by se

Četli to nebo jen reagujou na jméno autora?

nerv 26.2.2009 9:46

Re: mohli by se

Zkušenost ze světa.

Bezpečná cesta do hospodářské krize:

rozevírání nůžek mezi bohatými a chudými.

Někdy to končí válkou.

Jura Jurax 26.2.2009 22:25

Re: mohli by se

Nerve, tak to je už po deváté za posledních pár dní, co s tímhle tady po různých diskuzích opruzujete, a furt je to blbina. Ten, kdo Vás naučil Ctrl-C a Ctrl-V, neudělal dobře ...

Bezpečná cesta do hospodářské krize je sbližování bohatých s chudými, najmě násilné. Zchudnou všichni. Ověřeno experimentem, jedenašedesáté výročí jehož počátku se včera připomnělo.

Josef 26.2.2009 11:22

Re: mohli by se

Samozřejmě že článek nečetli, podívali se jen na jméno autora. Lidem tohoto typu se po zjištění jména Křečka, Vernera nebo Jelínka okamžitě zatemní v hlavě a nejsou pak již schopni vyprodukovat nic jiného než urážky nebo nesmysly.

jarmich 26.2.2009 8:06

Kdybych měl tu moc,

tak by dostávaly soc. dávky pouze příslušné úřady, a ty by rozhodovaly o platbách těch nepaltičů. Stravování by bylo společné v jídelně, 3x denně, plus 2x svačina do sáčků. Oblečení a různý textil pouze dle půlročního rozpisu. Pokud by ještě peníze zůstávaly, tak na vzdělání jejich dětí. A kdyby ještě zbylo, tak na cestovné, na kapesné a podobně.

     Pokud by se jim podařilo najít práci a vést normální život, museli by to soc. zabezpečení opustit. Ale kdybych měl tu moc...........

Ludva 26.2.2009 9:00

Re: Kdybych měl tu moc,

Správně, nedat jim ani korunu v hotovosti. Stejně to propijou, prokouří a prohrají v hernách. Naturální dávky a dost. Kdo chce peníze, ať nastoupí v 6 ráno, vyfasuje koště a 8 hodin uklízí. Roupy by je brzo přešly.

gerontusinza 26.2.2009 13:51

Mimochodem tak jak to popisujete bylo za komunistů Re: Kdybych měl tu moc,

poskytováno kalorné špičkovým sportovcům kteří se museli v rámci tríningu stravovat v určených jídelnách..... třeba i jezdit přes celou Prahu.... zajímavá myšlenka a le pan Kocáb se asi zeptá CO LIDSKÁ PRÁVA?;-D

Stredocech 26.2.2009 18:04

Re: Mimochodem tak jak to popisujete bylo za komunistů Re: Kdybych měl tu moc,

To je úplně jednoduché. Nikdo nikomu ty dávky nevnucuje, kdo je chce, ať se řídí pravidly. Ti sportovci také to kalorné nemuseli přijmout.

Když chce někdo peníze od zaměstnavatele, též se musí všelijak omezovat, např. chodit do práce včas (také třeba přes celé město), odvést úrčirý výkon atd. atd.

Petr Kohout 26.2.2009 7:54

Dokonce bych řekl, že pouhé mhouření očí nad "nepřizpůsobivým" chováním

některých skupin naplňuje skutkovou podstatu podpory nacismu. Protože, když to nezařídí "demokratická" Výmarská republika, lidé si pozvou Hitlera. Každý raději žije v klidu a bezpečí, než v "demokracii", kde ho každý (či někdo) může svobodně obtěžovat a okrádat.

pra 26.2.2009 18:06

Re: Dokonce bych řekl, že pouhé mhouření očí nad "nepřizpůsobivým" chováním

Však pan Verner to sám připomíná. Už se v Janově své příležitosti chopila ultralevicová Dělnická strana, která stejně jako Rath obdivuje socialistu Hitlera.

ranbow 26.2.2009 7:16

existuje starý židovský vtip

Jak se Sára převaluje v posteli, a nemůže usnout, neb má starosti že nemůžou splatit sousedovi dluh, I otevře její manžel Kohn okno a vykřikne do tmy - Nic ti nezaplatíme. Pak se otočí k Sáře a dí, tak už klidně spi, ať si teď dělá starosti soused.

Což asi přesně popisuje situaci v Chomutově. Ostatně, současný vývoj to potvrzuje - když už se jich zastal ten jejich ministr, tak příště udělají na exekutora dlouhý nos....

Ludva 26.2.2009 9:02

Re: existuje starý židovský vtip

Ten "jejich ministr" se podílel na obrání spousty lidí o více peněz než činí dávky v Janově. Asi proto má pochopení k nesplácení dluhů.

fg 26.2.2009 23:27

Re: existuje starý židovský vtip

líp to snad ani napsat nejde

slovan 26.2.2009 0:26

Pan Verner neudrzi souvislou myslenku

Na zacatku se docitam, ze Chomutovska radnice nic nedelala a o kus dal, ze na dopisy od radnice neprizpusobivi nereagovali.....Kdyby pan Verner nestrilel od boku a zjistil si jak dlouho a s kolika neplatici se radnice soudi udelal by lip.

Ja chomutovske radnici a pani primatorce fandim, zpusob prevychovy ktery zvolili je evidentne mnohem ucinnejsi nez metody romskych aktivistu a Kocabova ministerstva.