28.3.2024 | Svátek má Soňa


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
A. Reček 13.3.2011 21:13

Je to tak.

Zavařili si to sami svým smýšlení, že nad ně není.  A pak i ten šéfredaktor je poslušný před majitelem dané tiskoviny.  Majitel určuje co a jak se o něčem nebo o někom bude psát.  Ale dle mého, něco na ně Kalousek v záloze má.  V případě potřeby může s něčím vyrukovat.

M. Prokop 13.3.2011 15:48

Kalousek, sestoupil?

O novinářích mám mínění moc mizerné, jen o Kalouskovi ještě horší.

J. Láníček 12.3.2011 10:31

Na můj vkus je Kalousek až moc vtipný !

A pokud už vtipkuje i při důchodové reformě, a pokud navíc už málokdo pozná, kdy je ještě střízliv a kdy už požil, začíná to být hrubě na pováženou. A pokud už tedy sestoupil i na úroveň našich novinářů, tak to už je přímo signál, že s ním opravdu nebude něco v pořádku. Takže by měl v tom sestupování plynule pokračovat a co nejrychleji se vytratit někam úplně jinam, než  nás tady humorně ekonomicky dirigovat - až taková sranda to zas není !

F. Doušek 12.3.2011 10:51

Re: Na můj vkus je Kalousek až moc vtipný !

Láníčku, naštěstí má Kalousek alespoň ve sněmovně jednoho takového, ehm, který pozná, protože na to má školy, a s vtipem jemu vlastním dokáže Kalouska usměrnit.

Tak se nebojte, he, he ...

R. Sedláček 12.3.2011 13:16

Re: Na můj vkus je Kalousek až moc vtipný !

Nechte si ty Rathovy kecy zasklít soudruhu Láníčku. Ono napadat někoho, že je možná ožralý není ani vtipné, ani slušné. Jak možná nevíte, Rath se musel za své výroky na Kalouskovu adresu omluvit a zaplatit pokutu. Nevím v jakém stavu střízlivosti jste vy, ale ve vašem případě je to jedno, nebo spíše není, u vás by to byla polehčující okolnost. Nakonec znalost vín jste tu prezentoval před vánoci a jejich výčet nebyl skromný. Navíc je Kalousek nemocen, drží přísnou dietu a nemůže alkohol již několik měsíců ( nevím, co je na tom pravdy, ale sám to prohlásil médiím). Jinak jste tu také prezentoval Michálka jako hrdinu a bojovníka proti korupci. Snížil se Kalousek také na úroveň toho hrdiny? Nebo si myslíte, že tam šéfredaktoři neřešili prachy, ale jen ten dopis? Tak sněte dál o perestrojce.

J. Láníček 12.3.2011 14:40

Já jsem permanentně v lihu,

jinak bych se tady s vámi nejspíš nevybavoval ! A jinak - Sedláčku, taky  to  znáte ... Já sním o Vánocích, bílých Vánocích ....  !

R. Sedláček 13.3.2011 14:59

Re: Já jsem permanentně v lihu,

Hmm. Já sním o vánocích všechno....

J. Štrobl 12.3.2011 9:07

Počin pana Kalouska byl velmi důležitý.

Počin pana Kalouska, a já mu za to zcela veřejně děkuji, byl velmi důležitý proto, aby si lidé uvědomili, že k všeobecnému marasmu v naší zemi nepřispívají jenom politici, ale velkou měrou novináři sami. Svými reakcemi se novináři "odkopali" stejně, jako lékaři svým amorálním protestem. Když otevřu dneska jakékoliv noviny, tak mám spíš dojem, že jsem otevřel něco mezi pitavalem a Rudým právem. Nenávistné štvaní proti každému, kdo má jiný názor, než je ten "oficiální" - zpravidla levicový. Vzbuzování vášní, závisti a netolerance. Že by se tam člověk dočetl o poctivých podnikatelích (kteří u nás jsou a ne že ne), o tom co se nám daří, o slušných lidech, to ani náhodou. Všude jenom samé bláto, špína a lež, takže člověk musí mít zato, že lidé, kteří takto píší, takovými skutečně jsou. Vždyť novináři na Kalouskovi kritizují jen to, co tu léta provádějí sami. A tak nám ti novináři konečně odhalili své ledví.

F. Svoboda 12.3.2011 10:55

Re: Počin pana Kalouska byl velmi důležitý.

Podobně jako Vypane Štroble i já jsem s povděkem kvitoval, jak pan ministr Kalousek s novináři vyšplouchl jejich metodou. Ve výše uvedeném článku je velmi dobře vyzdvihnuto " Michálek ( mimo jiné udavač a podrazák ) může a Kalousek ne " ???

L. Severa 12.3.2011 11:08

Re: Počin pana Kalouska byl velmi důležitý.

Máte scela pravdu pane Štroble, na př. ČT kdysi uváděla pořad "Černé ovce, sem tam bílá", dnes již jenom černé. Ovšem novináři jsou z velké části poplatni požadavkům. Proč je u nás nejčtenějším deníkem "Blesk"? O podnikatelích se všeobecně rozšířila fáma, že to stejně nakradli,  takže nějaké kladné jejich hodnocení by bylo přijato velmi rezervovaně. Našinec na všechno strašně rád nadává, takže zpráva o tom, že někdo něco rozkradl je pro něho velmi  inspirující.

L. Kalina 12.3.2011 11:56

Re: Počin pana Kalouska byl velmi důležitý.

Já si nejsem jistý tím, že čtenáři, z velké části, od novinářů očekávají jen samé horory.  Jenže takové lze informace vytvářet s nejmenší námahou, aniž jsou  za ně  pohnán  k odpovědnosti, proto,že  jejich zdroje jsou tajné.  Holt ten náhubkový zákon neměl být onáhubkován.

L. Severa 12.3.2011 14:23

Re: Počin pana Kalouska byl velmi důležitý.

Pane Kalino i s Vámi  souhlasím pokud se týče nezodpovědnosti novinářů. I když napíší úplné nesmysly, které si můžou vycucat z prstu, protože zdroje jsou tajné, nikdo se nemůže dočkat omluvy. Jedině přes soud.  Ovšem  před válkou to bylo stejné. Mého otce tehdy zostudili, když si před naším domem někdo zlomil nohu (nadpis"Dělníkům jdoucím ráno do práce"). Aby potom bylo  vysvětleno, že se to událo před pátou ráno (povnnost odklízení chodníku byla od 6,00) to už deník odmítl zveřejnit, takže pověst nezodpovědného občana redakce nevyvrátila.

E. Dadák 12.3.2011 8:43

Děkuji - naprostý souhlas !

Novináři si prostě myslí, že si mohou dovolit vše ! A novinářská etika panů Kroupů a spol. ? Vše je jaky vždy jenom o penězích  a to za každou cenu !

K. Kužel 12.3.2011 6:43

Vlastně to byl od Kalouska dobrý vtípek

takhle zalaškovat s našimi oblíbenými investigativci. Problém je ve formátu. Kalouskovi nemohou projít takové legrácky, jako Winstonu Churchillovi, a to hned ze dvou důvodů: Kalousek není Churchill a Češi nejsou Britové.

R. Sedláček 12.3.2011 6:29

Souhlasím

Také mne v souvislosti s touto událostí okamžitě naběhl na mysl Michálek, Kroupa a další. Ztratil se u nás pojem Novinářská etika, co se stane, až se rozvinou Johnovi provokující agenti, špióni v kriminálech šmírující bachaře. Kdy budou nasazeni na tyto agenty jiní agenti, kteří budou kontrolovat, jestli se ti první nestali úplatnými. Mimochodem, kam novináři v honbě za senzací posouvají pohled na morálku a kam ji přímo hrne též novinář John? A když může pletichařit John, Tlustý atd., když můžou sesadit premiéra hošani z LUI, když Kroupa ovlivní a zničí životy v kasuze Budišov, proč si nemůže podobné šťouchnutí do žýeber dovolit Kalousek. ( a prodsím vynechme Rathovské výkřiky o chlastu)