25.4.2024 | Svátek má Marek


Diskuse k článku

GLOSA: Proč by měl Ovčáček rezignovat

Nemyslím si, že hlavním úkolem mluvčího prezidenta republiky je vytahování špíny na dávno zemřelého člověka, který se nemůže bránit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Lesniak 29.4.2015 22:44

Mně by spíše zajímalo,

jak hlasoval onen černoprdelník Zdechovský v Bruselu, když si darmožrouti odhlasovali odchod do důchodu v 50 letech a penzi 9000 Euro?

Š. Hašek 29.4.2015 18:31

Pane europoslanče,

článek Ferdinanda Peroutky opravdu vyžaduje přečtení.

President republiky pouze naznačil jisté spojitosti.

A vznikl vyrvál, protože president republiky si vůbec dovolil něco říci. 

Závěrem otázečka: Až zas budete hlasovat v brusele, budete se řídit svým vlastním svědomím (trošku budete myslet na domovinu), nebo budete myslet na prodloužení agonie toho pofiderního spolku neokomunistů (a svých diet), nenávidějící demokracii občanů na základě parlamentů a voleb jednotlivých členských států?

J. Jehlík 29.4.2015 17:51

Podoba čistě náhodná ?

Nevím jak vy, ale mě stačí zavřít oči a co nevidím. Goebbels jako živý.

K. Vyšata 29.4.2015 16:19

Teď jsem v rozpacích kdo je trapnější,

ublíženecký pokřik intelektuálů, kterým Zeman cvrnknul do idolu velikána na podstavci uvolněném  stejnou skupinou zbožňovatelů Fučíka po převratu, nebo Ovčáček poťouchle uveřejňující Peroutkovo texty ukazující lidskou podobu novinářského "boha". Tak nevím....

L. Severa 29.4.2015 18:21

Re: Teď jsem v rozpacích kdo je trapnější,

Ten asi Váš milovaný Zeman sice nepovažuje Peroutku za Boha, ale řekl, že si ho váží. Styl jakým píšete je typickou ukázkou lidí, kteří vidí svět jen z horší stránky a dovedou jen špinit. Když nevíte tak nekecejte...

K. Vyšata 29.4.2015 19:42

Re: Teď jsem v rozpacích kdo je trapnější,

Pane Severo, vážit si někoho a nekriticky obdivovat je rozdíl. Peroutka byl jen člověk a novinář  velmi podobný některým dnešním novinářům. Psal co se žádalo podle toho kde se zrovna nacházel. Trapnost, s kterou se kvůli jedné poznámce prezidenta exhibuje potrefená skupina intelektuálů je až ohromující. To že Ovčáček uveřejňuje některé vybrané ( a to účelově) Peroutkovo články v určité době není o nic lepší přístup než hysterická reakce nenávistných odpůrců Zemana. Tady nejde ani tak o Peroutku, tady jde o úpornou snahu poštvat veřejnost proti prezidentovi. Nevidím svět z horší stránky, jen některé lidi. Nešpiním nikoho, to se jen ve Vašem mozečku zdá protože mám jiné názory než Vy. Váš styl psaní je přesně to co se mi snažíte vytýkat, napadáte bez argumentů...

M. Pechr 29.4.2015 21:01

Re: Teď jsem v rozpacích kdo je trapnější,

...základní problém je, že Zeman camcá ke kdečemu a do kdečeho, a že je to camcání příliš často mimo mísu... ...je mnoho takových, kterým to vyhovuje... ...jinak co se mluvčího týče, čím dál pochybuji, že tato funkce je k něčemu jinému než k žehlení průserů instituce pro niž pracuje... ...pokud tak funguje pro prezidenta, je to smutné a deformující mnohé mysli, jež se teprve učí rozlišovat co je dobré a co nikoliv, špatný vzor...tento hradní tandem...

K. Vyšata 29.4.2015 21:32

Re: Teď jsem v rozpacích kdo je trapnější,

Problém, že Zeman "camcá" ke kdečemu je asi Váš problém, snad Vás někdy napadne, že naopak pro mnoho lidí je jeho konání a výkon prezidentské funkce důvod proč ho volili a budou případně v dalších volbách volit. Mnoho z Vás žije v takovém ohraničeném světě svých názorů a podle toho posuzujete svět. Každý kdo nemá, nebo nekriticky nepřijímá Vaše názory, nedemokraticky posuzujete jako nepřítele nebo snižujete napadáním jeho inteligenci. 

Vaše názory na to co je dobré a co není jsou jen Vaše bez dopadu na ostatní, spíš je otázkou jaká domýšlivost Vás vede k názoru že jste etalon správnosti.

M. Pechr 29.4.2015 21:57

...asi tak...

...o některých skutečnostech lze některé lidi velmi těžce přesvědčit...

...přesouváte těžiště problému, já o Zemanovi a spol. vy o mně... ...pokud budu mít zkušenost coby akvarista, že juliodochromis ornatus tvoří trvalé páry, vyžaduje tvrdší vodu, pečuje o potomstvo, je teritoriální, pochází z afrického jezera Tanganika a vyžaduje živočišnou potravu... ...tak pokud pokud bude někdo ve zverimexu tvrdit, že že je to ideální ryba do malého akvária k pavím očkům a neonkám, vhodná pro začínající akvaristy, budu ho považovat za troubu a diletanta, navzdory všem, kteří tam budou chodit pro rady... ...s hradem je to podobné

K. Vyšata 30.4.2015 1:07

Re: ...asi tak...

Tak laskavě využívejte své opravdu velké znalosti z říše vodních živočichů a nechte prezidenta aby se vyjadřoval o tom čemu zase on rozumí. Kdyby se Zeman vyjadřoval k Vašim rybičkám, pochopil bych Vaší kritiku, ale kritizovat prezidenta za konání kterému zase rozumí on daleko víc než Vy???

M. Pechr 30.4.2015 21:25

...virotik Zeman...

...patrně jste nepochopil můj záměr, nejde o akvaristiku, je to příměr... ...kritika Zemana vzniká právě na podkladě jeho diletantství v některých a nikoliv vzácných situacích, nepovažuji za rozumného a moudrého člověka, který nejprve někoho, kdo již není ani mezi živými, osočí a zpochybní jeho morální autoritu a důkaz hledá posléze několik měsíců marně a posléze prostřednictvím mluvčího podklady překrucuje...než aby podstoupil omluvu... ...není rozumný a moudrý prezident, jenž ohrozí svou mluvností na veřejnosti lidi zajaté kdesi kýmsi v dálné cizině a je nutno pak po něm žehlit, po jejich návratu je nakonec kárá jak otčím zlobivé děti a ostentativně je odmítá přijmout, ač nikdo z nich o návštěvu hradu neprojevil zájem... ...prezident, který šlape v zahraniční politice jak slon v porcelánu a to ve zvlášť vypjatých oblastech této doby...vysokým diplomatům zavírá dveře...což posléze jeho poradci opět ředí, kroutí a žehlí... ...prezident, který si si nabubřele vyřizuje prostřednictvím médií konflikty svého ega se svými kritiky... ...kterému chutná víc moc a odměňování nohsledů nežli konstruktivní řešení vládní krize... ...jenž v přímých přenosech chová tak, že se snaží ponížit reportéra nebo se vyjadřuje v rozporu s právními předpisy...(to je jen nástin) ...pokud vám vadí kritika chování vysokého státního představitele, kritika, která se opírá o fakta a kterého si všímá dokonce větší množství lidí nezávisle na sobě, pak asi demokracie není pro vás to pravé...

J. Václavíková 30.4.2015 21:43

Re: ...asi tak...

Až se jednou Zeman vymáčkne k tématu, jemuž rozumí, dejte vědět. Zatím je to čekání na Godota.

Ś. Svobodová 29.4.2015 15:07

Ovčáček je produkt našeho školství,

které ho nenaučilo nic, než tupě opakovat. Avšak význam řečeného (psaného) mu uniká. Být Zemanem, vyhodím ho pro nevzdělanost. Nikoliv za to, že článek zveřejnil. Proč také? On ho nikterak nekomentuje.troverzní. Pouze zdůtazňuje věty, které se mu zdají být (při jeho nedovzdělání) kontroverzní. Možná doufá, že se najde dost podobných blbů, kteří nechápou co čtou.

J. Vamberský 29.4.2015 14:23

Zbytecny clanek

Cetl jste mou knihu "Zbytecne clanky nejen v NP?". Vy navrhujete zabit blechu, sedici na slonovi, ktery dupe v zahradkach naseho sebevedomi. Domnivam se, ze resenim je odchytit ho a ukazovat v ZOO, kam bezpochyby patri. Nebo bezbolestne utratit.

L. Severa 29.4.2015 14:08

Pane autore,

četl jsem články ke kterým jsou k Peroutkovi výhrady a nevidím jediný důvod pro toto tvrzení. Souhlasím s Vámi, že je nutné číst mezi řádky, což pochopili i nacisté a proto se mu "odměnili". Pokud by jim Peroutkovy články vyhovovaly jistě by bylo pro jejich propagandu velkým přínosem kdyby "Pátečník" a Čapkův přítel psal články blízké Říši. Je mi smutno, když čtu ty názory o hanbě a zaprodanosti. Kde se v těch lidech bere to právo jen tak mávnutím ruky odsoudit člověka. Ty okamžité soudy a názory asi patří k naší české povaze.

M. Urban 29.4.2015 12:09

Haló noviny Ovčáček

nikdy nic jiného než špínu nehledal.

J. Farda 29.4.2015 14:49

Re: Haló noviny Ovčáček

Proč taky, když má školu obou Kojzlarů!

J. Mannheim 29.4.2015 10:39

a co předchozí duo

Hájek - Klaus?

M. Prokop 29.4.2015 9:28

Rozumní to vše vědí,

voličům Zemana to nevysvětlíte.

K. Janyška 29.4.2015 9:14

Ovčáček je poskokem Zermana a nevidím žádný důvod,

aby rezignoval. Najde si jen ujetého poskoka, ujetý je sám,   jiného... Dzp.

V. Němec 29.4.2015 8:17

Ovčáček

jejen ovčáček. Na Ovčáka prostě nemá. Je to takové důležité hovén..!

J. Podešva 29.4.2015 7:37

o co vlastně Zemanovi jde ?

Zeman má zajímavou vlastnost. Když šlápne do   h o v n a, ještě ho rozmázne. Normální člověk by se v tichosti očistil a snažil by se, aby si toho nikdo nevšimnul. Ne tak Zeman. Rozmazává to pořád víc a víc aby to smrdělo víc a víc. Trapnost celé záležitosti okolo Peroutky nabývá kolosálních rozměrů. A to ještě Zeman ve své zbabělosti neplive na Peroutku sám, ale používá k tomu svého poskoka Ovčáčka. Tento, jak výstižně říkají Slováci, "niktoš", člověk, za nímž není NIC, který nic nedokázal, nedostudovaný nýmand, prostě NULA, poučuje národ o "morálním selhání" někoho takového, jako Peroutka. Každému vzdělanému člověku je jasné, o co jde. Ale kašpar Ovčáček a kašpar Zeman budou kolem sebe plivat. Zcela bez důvodu. Co tím, že kope do dávno mrtvého Peroutky, Zeman sleduje ? Má to vůbec nějaký, byť zcestný smysl ? Nemá !

J. Bořický 29.4.2015 14:28

Re: o co vlastně Zemanovi jde ?

Máte plnou pravdu.Oba jsou trapní.

M. Smidova 29.4.2015 7:31

Čtveráček je bezpáteřní loutka

v ruce svého bezpáteřního chlebodárce. Dělá jen to co mu jeho rusofilní pán nařídí, včetně společného večerního sledování TV. Když resignace tak obou pána i sluhy.

J. Podešva 29.4.2015 9:00

jsem pro :-) jen nevím, jak na to

M. Smidova 29.4.2015 12:49

Re: jsem pro :-) jen nevím, jak na to

Když tedy máme tu "demokracii", můžete za A/ jednomu nebo oboum ukázat "červenou kartu" B/v příštích přímých volbách nevolit lháře a hulváta a hlavně mít dobrou paměť, což platí pro všechny naše politiky, eventuálně C/házet po nich pukavce/tlející se rajčata, případně lidské či zvířecí exkrementy ect.

J. Podešva 29.4.2015 13:06

no já toho pitomce nevolil ani v předchozích volbách :-)

E. Erat 29.4.2015 15:30

Re: Čtveráček je bezpáteřní loutka

Ten pán o kterém píšete se nejmenuje Čtveráček,ale Čtvrtníček.

M. Zikmund 29.4.2015 6:21

Nesahejte nám na ikony!

O nic jiného tady nejde. Když někdo prohlásí a začne dokladovat, že Fučík nebyl takový hrdina za kterého se sám vydával a kterého z něj udělali komunisté, tak je to kopání do mrtvol? Nebo je to jen vybarvení rádoby černobílého symbolu komunistického hrdinství?

Peroutka byl prostě jenom člověk se svými klady i zápory, se svou jasnozřivostí i svými předsudky vůči židům, které odpovídaly té době. Připomínat se to ale nehodí a proto nesmí, protože Peroutka MUSÍ zůstat ikonou, symbolem. Proto ta hysterie.

F. Lesniak 29.4.2015 7:03

Re: Nesahejte nám na ikony!

Naprostý souhlas akorát se Zemanovi divím, že komentuje kdejakého pisálka.