20.4.2024 | Svátek má Marcela


Diskuse k článku

GLOSA: Pitomí nálepkovači

Kdo nechce očkování proti koronaviru, toho nazvete popíračem. Kdo nepodpoří manželství pro všechny, tomu nadáváte do homofobů. Kdo nechce euro, ten je za ekonomického břídila.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Hák 28.9.2021 9:40

Pane Braune, nevím, jak moc utrální ;-) máte vidění, ale pokud čtete diskuze trochu nezaujatě, tak vidíte, že výkřiky se vyskytují na obou stranách.

Ovšem argument "nikým nevolení.." jistou váhu má.

Z. Lapil 28.9.2021 1:17

Řekl bych, že označovat oponenta dehonestujícím označením je závažný diskusní faul. Autorka nálepkovačům nevyčítá jejich názor, ale právě tento diskusní faul.

P. Vychodil 27.9.2021 21:32

takže jsi vůl...na otázku rodičů jsem odpověděl, pokud odpověď nechápeš anebo neakceptuješ, to je už tvůj problém...takže, neočekávěj novou odpověď, nejsem zvyklý se opakovat...udělej si svůj domácí úkol, lenochu...

Š. Hašek 27.9.2021 21:29

Mě dost vadí medová, lásková a pravdová svoloč. :-);-)

Š. Hašek 27.9.2021 21:28

Pamatuji "první" nálepku. Ta nálepka byla "jakési králíkárny".

Nejsem ve střetu zájmů, bydlím jinak. Ale nassralo mě to.

Š. Hašek 27.9.2021 21:25

Trefné! R^ Taky se říká, že nálepka člověka jsou čistý boty.

Obecně upozorňuji, že i Tullamore dew má nálepku. Když jsem jako študentík makal v lihovaru, tak ty ku mně hodné, maminkovské dělnice tomu říkaly "odborně" vigneta. Na flašce rumu tuzemského.

R. Langer 27.9.2021 20:43

Ano, protože nedokážete normálně reagovat ani na zcela zřejmé argumenty. Pak vám vyndám do totalitních bolševických hovad. To ovšem potom není urážka, ale definice reality. ;-D

R. Langer 27.9.2021 20:39

Ano, znám jejich motivy, jsou to bolševická totalitní hovada. A je to. ;-D

R. Langer 27.9.2021 20:38

A vy si myslíte, že před 2000 lety zy bylo nějak jiné? Co třeba Židé? ;-)

Z. Lapil 27.9.2021 20:34

To, že mě někdo buzeroval víc, znamená, že se musím nechat buzerovat kýmkoliv, kdo mě buzeruje míň?

Tak jsem vás aspoň pochopil.

Z. Lapil 27.9.2021 20:32

Nerad ruším vaše kruhy, ale nevzpomínám si, že by autorka některou z oněch nálepek někdy použila. Zdá se tedy, že jí vadí nálepky všechny.

J. Kopp 27.9.2021 20:24

Ale přece nelze všechny tyto oponenty označovat za pitomé. Znáte jejich motivy? Víte proč to dělají? Autorka se dopouští toho samého co jiným vytýká ( sic).

Z. Lapil 27.9.2021 20:24

Rozhodně ano, řekl bych.

Z. Lapil 27.9.2021 20:22

To já vím docela přesně, prosím. Dřív bylo vejce, už někdy v druhohorách, ne-li dřív. Živorodost je relativně nový vynález.

Z. Lapil 27.9.2021 20:18

Bude to znít líp, ale bude to méně přesné. Nálepkovač z článku - a řekl bych, že i nálepkovač obecný - svého názorového oponenta dehonestuje. Rasista, homofob, svědek covidův i covidův popírač, to všechno jsou urážky.

Fakt je, že jedno slovo může mít více významů. Republikán kupříkladu Sládkův je (pro mnohé) urážka, republikán přeložený z američtiny neutrální vyjádření o členství ve straně a docela pochybuju, že nějakého specificky svého republikána mají Angličani.

Nálepkovač není ten kdo si něco specificky nálepkovačského myslí, ale ten, kdo něco dělá. Názoroví oponenti se klidně můžou pitomě nálepkovat vzájemně.

Z. Lapil 27.9.2021 20:09

To jste pochopil přesně obráceně.

Pitomý nálepkovač není ten, kdo si myslí něco jiného než já. Pitomý nálepkovač je ten, kdo mě označí za lumpa (homofoba, rasistu, popírače...) , protože si myslím něco jiného, než on.

V. Kolman 27.9.2021 20:02

Není "nálepkováním" i zatracování do pekel horoucích (to v lepším případě), nebo i kamenováním, či uřezáváním hlav jedincům, kteří si DOVOLÍ NESOUHLASIT!! s "jedinou pravdou" různých agresivních "státonáboženství", pochybovat o nich, či dokonce se snad snažit s nimi polemizovat???

J. Kopp 27.9.2021 19:53

Ne nebude. Už v názvu příspěvku je označen nositel jiného názoru za pitomého. Co je to jiného než nálepkování.

V. Braun 27.9.2021 19:52

Možná víte, že urážkami postoje oponentů nezměníte.

P. Čech 27.9.2021 19:50

Ono jim nedochází nic, paní Kovářová. Jsou to duševní omezenci, ponejvíce socanského zaměření. Bohužel jsou na vině, že se náš politický systém po roce 1989 příliš nezměnil. Socialismus v řízení státu zůstal, pouze jako úlitba pro hlupáky byl "obohacen" mnoha prvky anarchie, jimž se obecně mezi politiky a hlupáky, kteří jim věří, říká svoboda. Téměř nic se nezměnilo. Čl.4 minulé ústavy, který hovořil o vedoucí úloze KSČ byl nahražen čl. 5 ústavy dnešní, který neříká nic jiného než to, že vedoucí úlohu ve státě mají politické strany, což je v podstatě totéž.

J. Jurax 27.9.2021 18:07

Ehm ... když tomu nebudeme říkat nálepkování, nýbrž stručná charakteristika jisté názorové množiny, bude to lepší?

Speciálně tedy když množina nálepkovačů, již lze snad uznat za názorovou množinu, je charakterizována adjektivem pitomí ...

J. Jurax 27.9.2021 18:01

Budiž.

Ale pak by nebylo lze charakterizovat jakoukoliv množinu. Natož stručně.

J. Kombercová 27.9.2021 17:58

Vy určitě víte i to, co bylo dřív - slepice nebo vejce.

V. Braun 27.9.2021 17:24

A co ta věcná diskuse, máte něco proti?

V. Braun 27.9.2021 17:23

S věcným kritikem, kontrola pravopisu poněkud pozměnila význam.

V. Braun 27.9.2021 17:21

Tak jsem na vás zvědav. Kdo si tedy začal? A prosím podložit důkazy. Děkuji. Váš doufám záměrně nepochopený komentář o dětech ponechám stranou.

J. Kopp 27.9.2021 17:21

Ale to je nálepka.

J. Pokoutný 27.9.2021 16:04

To víte, učíme se od s. Cempera, Čulíka, Kartouse ... a teď i od vás. Ne, děkuji.

J. Pokoutný 27.9.2021 16:02

Rv:-P

M. Sedláček 27.9.2021 15:13

Nálepky nebo též škatulkování tu je od nepaměti. Pomáhá lidem se zorientovat a rozhodovat. Vám vadí levičácká svoloč. To můžete napsat rovnou :-)