19.3.2024 | Svátek má Josef


Diskuse k článku

GLOSA: Pitomí nálepkovači

Kdo nechce očkování proti koronaviru, toho nazvete popíračem. Kdo nepodpoří manželství pro všechny, tomu nadáváte do homofobů. Kdo nechce euro, ten je za ekonomického břídila.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Kolman 27.9.2021 20:02

Není "nálepkováním" i zatracování do pekel horoucích (to v lepším případě), nebo i kamenováním, či uřezáváním hlav jedincům, kteří si DOVOLÍ NESOUHLASIT!! s "jedinou pravdou" různých agresivních "státonáboženství", pochybovat o nich, či dokonce se snad snažit s nimi polemizovat???

J. Kopp 27.9.2021 19:53

Ne nebude. Už v názvu příspěvku je označen nositel jiného názoru za pitomého. Co je to jiného než nálepkování.

Z. Lapil 27.9.2021 20:09

To jste pochopil přesně obráceně.

Pitomý nálepkovač není ten, kdo si myslí něco jiného než já. Pitomý nálepkovač je ten, kdo mě označí za lumpa (homofoba, rasistu, popírače...) , protože si myslím něco jiného, než on.

J. Kopp 27.9.2021 20:24

Ale přece nelze všechny tyto oponenty označovat za pitomé. Znáte jejich motivy? Víte proč to dělají? Autorka se dopouští toho samého co jiným vytýká ( sic).

R. Langer 27.9.2021 20:39

Ano, znám jejich motivy, jsou to bolševická totalitní hovada. A je to. ;-D

Š. Hašek 27.9.2021 21:28

Pamatuji "první" nálepku. Ta nálepka byla "jakési králíkárny".

Nejsem ve střetu zájmů, bydlím jinak. Ale nassralo mě to.

Z. Lapil 28.9.2021 1:17

Řekl bych, že označovat oponenta dehonestujícím označením je závažný diskusní faul. Autorka nálepkovačům nevyčítá jejich názor, ale právě tento diskusní faul.

P. Čech 27.9.2021 19:50

Ono jim nedochází nic, paní Kovářová. Jsou to duševní omezenci, ponejvíce socanského zaměření. Bohužel jsou na vině, že se náš politický systém po roce 1989 příliš nezměnil. Socialismus v řízení státu zůstal, pouze jako úlitba pro hlupáky byl "obohacen" mnoha prvky anarchie, jimž se obecně mezi politiky a hlupáky, kteří jim věří, říká svoboda. Téměř nic se nezměnilo. Čl.4 minulé ústavy, který hovořil o vedoucí úloze KSČ byl nahražen čl. 5 ústavy dnešní, který neříká nic jiného než to, že vedoucí úlohu ve státě mají politické strany, což je v podstatě totéž.

V. Braun 27.9.2021 19:52

Možná víte, že urážkami postoje oponentů nezměníte.

R. Langer 27.9.2021 20:43

Ano, protože nedokážete normálně reagovat ani na zcela zřejmé argumenty. Pak vám vyndám do totalitních bolševických hovad. To ovšem potom není urážka, ale definice reality. ;-D

J. Jurax 27.9.2021 18:07

Ehm ... když tomu nebudeme říkat nálepkování, nýbrž stručná charakteristika jisté názorové množiny, bude to lepší?

Speciálně tedy když množina nálepkovačů, již lze snad uznat za názorovou množinu, je charakterizována adjektivem pitomí ...

Z. Lapil 27.9.2021 20:18

Bude to znít líp, ale bude to méně přesné. Nálepkovač z článku - a řekl bych, že i nálepkovač obecný - svého názorového oponenta dehonestuje. Rasista, homofob, svědek covidův i covidův popírač, to všechno jsou urážky.

Fakt je, že jedno slovo může mít více významů. Republikán kupříkladu Sládkův je (pro mnohé) urážka, republikán přeložený z američtiny neutrální vyjádření o členství ve straně a docela pochybuju, že nějakého specificky svého republikána mají Angličani.

Nálepkovač není ten kdo si něco specificky nálepkovačského myslí, ale ten, kdo něco dělá. Názoroví oponenti se klidně můžou pitomě nálepkovat vzájemně.

Š. Hašek 27.9.2021 21:25

Trefné! R^ Taky se říká, že nálepka člověka jsou čistý boty.

Obecně upozorňuji, že i Tullamore dew má nálepku. Když jsem jako študentík makal v lihovaru, tak ty ku mně hodné, maminkovské dělnice tomu říkaly "odborně" vigneta. Na flašce rumu tuzemského.

M. Sedláček 27.9.2021 15:13

Nálepky nebo též škatulkování tu je od nepaměti. Pomáhá lidem se zorientovat a rozhodovat. Vám vadí levičácká svoloč. To můžete napsat rovnou :-)

Š. Hašek 27.9.2021 21:29

Mě dost vadí medová, lásková a pravdová svoloč. :-);-)

V. Bok 27.9.2021 11:24

No, neřekl bych, že p. Kovářová je zrovna nějak umlčována. Ale docela mi štve, když nás chtějí právníci jako ona léčit, což jsme si tedy řádně užili.:-(

P. Vychodil 27.9.2021 11:41

my, jeho blahorodí bok, si to užili ? co, lečbu právníky ? nebo spíše slepým posloucháním medicinských lumpů ? nošemí náhubků ? Schováváním se doma ? Od nich se rád stále necháš léčit ? a když to po.serou, tak ti jen odtuší, že si je neměl poslouchat ? Nestalo se ti to ještě ? buď rád ! takže jednu radu ti přece jenom dám, nevěř slepě doktorům ! A tuto radu sám mám od mnoha doktorů...

P. Vychodil 27.9.2021 11:20

ti, kteří obviňují autorku se zaujatosti, v tomto případě že obviňuje pouze jednu stranu "nálepkovačů", fakticky však se nálepkují obě dvě strany, záměrně či z vlastní blbosti opomíjí kauzalitu akce-reakce, příčina-následek...pokud do mne někdo uzačne střílet, a nemám-li k dispozici jiné zbraně na vyšších úrovních řízení, budu střílet také...přeneseno do příkladu korona tragikomedie, je zde prosím někdo, kdo bude tvrdit, že odpůrci očkování začali s nálepkováním dříve, než jejich fanatičtí, zkorumpovaní propagátoři ?

V. Braun 27.9.2021 12:24

Jsem zvědavý jak urcite, která strana "si zacala". To většinou nedokážou určit ani rodiče dvou dětí.

P. Vychodil 27.9.2021 13:12

určíte to tak, že se podíváte v čase, kdo začal "střílet" dříve...je to tak prosté...co se týče početí dětí, ke vzniku této události, jak známo z biologie, dojde vždy v okamžiku, kdy spermie doputuje do "místa určení" a tam "splní svoji misi"...tudíž i z tohoto pohledu je zřejmé, že útok byl uskutečněn časově dříve, dokonce, na rozdíl od mnohých jevů subatomárních, měřitelných i normálními hodinkami...

ale, abych nebyl jenom ironický, pokud vaše paměť sahá tak maximálně 2 týdny zpátky (a to není urážka, to je v sociologii, zabývající se populací a spol. potvrzený fakt), tak vám nezbývá, než si znovu pročíst periodika od doby začátku jevu, kterému se říká koronavirová pandemie...

nechtějte, abych vás vnímal jako blba, zanechte těchto debilníéch komentářů, ...anebo nezanechte, pak jste jeden z těch naivních ovčanů...

V. Braun 27.9.2021 17:21

Tak jsem na vás zvědav. Kdo si tedy začal? A prosím podložit důkazy. Děkuji. Váš doufám záměrně nepochopený komentář o dětech ponechám stranou.

P. Vychodil 27.9.2021 21:32

takže jsi vůl...na otázku rodičů jsem odpověděl, pokud odpověď nechápeš anebo neakceptuješ, to je už tvůj problém...takže, neočekávěj novou odpověď, nejsem zvyklý se opakovat...udělej si svůj domácí úkol, lenochu...

J. Kombercová 27.9.2021 17:58

Vy určitě víte i to, co bylo dřív - slepice nebo vejce.

Z. Lapil 27.9.2021 20:22

To já vím docela přesně, prosím. Dřív bylo vejce, už někdy v druhohorách, ne-li dřív. Živorodost je relativně nový vynález.

A. Ová 27.9.2021 11:10

Vymřem nebo nevymřem? Kdo s koho

H. Rybnická 27.9.2021 10:33

Paní autorko máte samozřejmě pravdu jen byste ještě měla poradit "jak na to" aby se všichni ti jednonázoroví odborníci naučili slušně a věcně diskutovat.

Š. Hašek 27.9.2021 11:11

Pochopitelně, Vy se řadíte k těm "vícenázorovým". Slušným, věcným.

Začínám se stydět.

Udělám padesát dřepů a něco padesátkrát napíšu na papír. Napište mi co.

P. Pepax 27.9.2021 13:10

:-)

P. Vychodil 27.9.2021 11:50

no, o slušnosti diskuze je asi zbytečné diskutovat, eroze slušnosti započala v roce 1989, po 30ti letech máme již slušné následky...

ale zajímalo by mne, jak vypadá vicenázorový, či mnohonázorový odborník...jako každý den jiný názor ?nebo maje zároveň třeba 5 různých názorů,v diskuzi si vystačí sám ?

P. Milan 27.9.2021 13:16

" ... eroze slušnosti započala v roce 1989, ..."

Tak tenhle následek uvolnění cenzury (která už zase nastupuje) by mne tedy skutečně nenapadl.