23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Diskuse k článku

GLOSA: Odsun sluníčkářů do Islámského státu

Ta fotka byl jen okamžitý nápad, vtípek, reakce na přiblblé fotografie zdejších stuníčkářských dobrodějů dávajících na odiv svoji úžasnou toleraci a filantropii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Hanzal 18.8.2015 11:26

Re: Jen tupé, nemyslící hovado

Nemáte argument tak nadáváte lidem do nemyslících hovad a fekálií. Opravdu slušnost nade vše.

Z. Bureš 18.8.2015 9:02

Naprostý souhlas - připojuji se !!!

.....a dodávám : Byť jen jeden, jediný přijatý tzv. "přistěhovalec", alias trojský kůň.....už je hóódně přes čáru ! A jelikož jsme od 11. září 2001 s islámem ve válečném stavu - byl by to trest hodně milosrdný, protože dle válečných zákonů se dávají vlastzrádci ke zdi !!!

Z. Švrček 18.8.2015 8:49

A to ještě zúžila

"definici" sluníčkáře jen na toho, kdo souhlasí s přijímáním uprchlíků. Sluníčkáři jsou ovšem širší pojem, označují se tak dobroserové (rozuměj pachatelé jediného správného dobra), levičáci, kteří mají ten nejsprávnější názor a vnucují jej těm tupcům, co tomu právě takhle nerozumějí, jsou to ti, kteří nám vysvětlí jaký a proč zrovna takový má být eurobanán a jaký je jeho význam pro příští šťastnou Evropu. Jsou to lidi, co pro svůj humanistický a pacifistický názor, či vlastní názorovou utopii klidně položí i váš život - takovou oběť klidně podstoupí. Jsou to lidé, kteří v zájmu svého pojetí svobody, klidně pomáhají podrývat základy této civilizace, protože je třeba rychlejšího a silnějšího pokroku, být moderní, být neomezeně svobodný, otevřený, multikulturní, sexuálně nevázaný a duhově barevný. Kdo takový není, nechť shoří na hranici nové doby, pro toho svobodu nechtějí. Srovnání s hitelrjugend a komsomolci sedí, i když ne stoprocentně. Sluníčkáři jsou i akademici, vědci, umělci a novináři, kteří odsuzijí slovy "xenofobie" oprávněný strach občanů z posledních událostí v této společnosti a odsuzují je, ba se za ně i stydí. Sluníčkáři se z historie těžko poučí, ba i ta nedávná je pro ně již jen prach a popel a jiný názor? Toť zlo, hereze, kacířství - jen to takto nenazvou ani za nic.

R. Gramblička 18.8.2015 8:39

Romistika?

ty bláho, něco takového se taky vyučuje? :-)

P. Vaníček 18.8.2015 11:07

Re: Romistika?

To byste se divil,co všechno rvou těm přihlouplým budižkničemům,co si dopředu broukají písničku:ručičky nebojte se vy makat nebudete - do tykví! A moudra rozsévají kingové jako ten striptérský magor. A těch VŠ máme v naší zemičce přes 70. Absolventi většiny ústavů jsou dopředu zapisováni na Úřadech práce.

J. Jehlík 18.8.2015 11:27

Re: Romistika?

Chyba lávky. Tito »vysokoškolsky« vzdělaní najdou vždy místo v neziskovkách,popřípadě jako spolupracující experti ČT.

L. David 18.8.2015 8:29

Všechny ty sluníčkářské pomatence lze pouze vyhladovět !

Utnout peníze na všechny ty jejich nic nepřinášející, ale dokonce škodící neziskovky. Rovněž na jednu pětinu zredukovat peníze filozofické fakultě, kde kreténi nejrůznějšího kalibru "vychovávají"  další kretény, kteří se následně přeci musí nějak uživit. A tak vyvíjejí další a další aktivity, aby nám dokázali, jak jsou nepostradatelní.

Jenže jak to udělat, když nám vládne nějaký Sobotka se svou squadrou?

V. Kain 18.8.2015 9:30

Re: Všechny ty sluníčkářské pomatence lze pouze vyhladovět !

Vážený pane! Na jednoduchou otázku jednoduchá odpověď.U voleb jejich kandidátky roztrhnout a víme koho, hodit tam kam patří,do koše.Sobotkovi by nemělo pomoci ani to korumpování určité části voličů i když dneska bohužel řádně nabobtnalé.Vždyť se vědělo jaký je to mamlas.

R. Tichý 18.8.2015 8:17

Snad jen detail

Pro soudružku ministryni navrhuji přezdívku Marxová-Leninová. Lépe to vystihuje její charakter a názory ;o)

D. Stirský 18.8.2015 7:13

A ještě poznámka:

Mohu-li věřit našim sdělovacím prostředkům, neutíkají právě ti běženci před Islámským státem?

R. Tichý 18.8.2015 8:16

Re: A ještě poznámka:

Utíkají před "zvrhlou" formou islámu a "jiný" islám si nesou s sebou. Jak to asi dopadne?

Jestli Vám na tom není něco divného, pak ve světle Vašeho nižšího příspěvku, jste sluníčkář :o)

Z. Švrček 18.8.2015 8:30

Re: A ještě poznámka:

a nepochybujme o tom, že si s sebou nesou i ty členy a bojovníky IS, zatím tiché, nenápadně se tvářící, splývající s utečenci. Tam je to pravé nebezpečí této imigrační vlny. My blbci je přijmeme, dáme jim zaopatření (jak by řekl Švejk lénung a vrpflegung) a necháme je tady v Evropě pomalu budovat zárodky příští destrukce. A ti další utečenci, kteří nejsou IS? Ti budou tiše souhlasit a pomáhat jim chtě i nechtě - jsou z jedněch vajec.

D. Stirský 18.8.2015 7:11

Už to, že autor používá

floskule, jako "o tom žádná", "je to o tom, že..."..., svědčí o jeho inteligenci a la Blesk či TV NOVA. Můžete mně, prosím, ukázat nějakého sluníčkáře? Pořád o nich všude čtu, pořád se o nich tu i onde píše, ale zatím mám pocit, že jediný, kdo nepluje v proudu "muslimy a všechny utečence vyhnat" jsem pouze já. Plně se ztotožňuji  s peticí, kterou sepsali a podepsali čeští vědci - tak možná to je docela velká skupina sluníčkářů. A propos: výraz "sluníčkář" patří právě do té kategorie výrazů a la Blesk či NOVA, stejně jako "pravdoláskař", "havlista", "za komančů" nebo "za totáče". A pak bych se zeptal, pane Štěpánku: S kolika uprchlíky jste mluvil? Kolik jich znáte osobně? Kolik utečeneckých táborů jste navštívil? Já na tyto otázky musím odpovědět "s žádným", "žádného", "žádný". Proto se odmítám bezhlavě připojit k onomu hlavnímu poněkud xenofobnímu proudu, který má pouze starost o to, aby mu někdo nenarušil jeho smrádek a teploučko.

J. Vlček 18.8.2015 7:42

Re: Už to, že autor používá

Pane Stirský, pokud jste dosud nepochopil, kdo že jsou to ti sluníčkáři a pravdoláskaři, vězte, že jsou to ti, kteří se vám hodně podobají.

Pokud vám nestačí to, co vám zprostředkovaně o utečencích poskytují média, a to je ještě hodně z jejich strany "ošetřeno", pak byste měl tedy vážit cestu a vypravit se do oblastí, kde jsou jich stovky a zkusit si s nimi popovídat, pokud ovšem oni budou chtít mluvit s vámi.

A až zase doma, ve vašem smrádku, budete přemýšlet o tom, kdo že jsou to ti pravdoláskaři a sluníčkáři, zkuste se podívat do zrcadla, tam jendoho takového uvidíte.

P. Lenc 18.8.2015 8:14

Re: Už to, že autor používá

Pane Vlčku, všem těm Stirským je zbytečné cokoliv vysvětlovat, neboť "ONI VÍ" a "obyčejný" občan je pro ně naprostý nepodstatný hlupák.

F. Doušek 18.8.2015 8:16

Re: Už to, že autor používá

Že vy jste se narodil v pražské kavárně?

F. Lesniak 18.8.2015 8:27

Re: Už to, že autor používá

Kolik těch bubáků jste si doma ubytoval? Žádného? Tak prosím mlčte. S panem Štěpánkem často nemusím souhlasit, ale v tom případě s ním souhlasím bezvýhradně. A není bez zajímavosti, že se na stranu sluníčkářů se přidali parazité, kteří nic neumí, nezanechávají za sebou žádnou přidanou hodnotu  a jen melou za peníze daňových poplatníků hubou. Oni jsou totiž stejné vyžírky. V Řecku jsou oblasti, kde zavedli směnný obchod. Kéž by tomu bylo i u nás. Kolik zemědělců by vyměnilo brambory za žvásty různých politologů, sociologů, politických geografů a další darmožroutské užvaněné pakáže? Velice rychle by se oddělilo zrno od plev.

J. Hanzal 18.8.2015 9:14

Re: Už to, že autor používá

Pane Stírský já Vám jednoho (sluničkáře) ukáži, koukněte do zrcadla.

F. Egerer 18.8.2015 10:17

Re: Už to, že autor používá

Dobrý den pane Stirský. Pro mě jsou termíny "sluníčkář" či "pravdoláskař" eufemismy. Správnější by by bylo ve spojení s těmito lidmi, kteří podřezávají větev nejen pod sebou, ale pod námi všemi, užít termínů vlastizrádce, záškodník, kolaborant atp. Spokojen?

H. Lukešová 18.8.2015 10:45

Re: Už to, že autor používá

S muslimskými běženci mají již svoje zkušenosti Francouzi, Švédové a Britové. Tam násilnost stoupla násobně výše s přílivem muslimské imigrace. Nechci v ČR šariu, vraždy ze cti, nucené zahalování, absolutní zákaz jakéhokoliv vepřového masa a alkoholu. Muslim vás za požití i jednoho jediného piva může zavraždit. Žijete ve svém vysněném, ideálním a pohádkovém světě, kde jsou všichni muslimští imigranti andělé...

S. Netzer 18.8.2015 11:12

Re: Už to, že autor používá

"Muslim vás za požití i jednoho jediného piva může zavraždit."

:-))))

J. Kanioková 18.8.2015 3:39

Jsou to cvoci,

díky nímž je dnes Evropa (nejen) degenerovaná, slabomyslná, pudu sebezáchovy zbavená. Jejich postoj k invazi migrantů nebo k řeckému hospodaření je vyloženě komunistický, kolektivistický, protože odpovídá jejich koncepci multikulti globální vesnice.

Ti, kdo s ní přišli, měli dost času a prostředků na to, aby ji realizovali. Především bylo nutné majoritní společnost atomizovat a zbavit klasických hodnot, o což se postarala media. Západ, který pro nás byl dřív snem, vzorem, tuto koncepci na svém dvorku, zdá se, vypiplal "k dokonalosti".

Hodnotový rozklad už už došel hodně daleko, takže si ten kalich hořkosti vypijeme do dna, než dojde na drsné lámání chleba a podaří se oslabit neomarxistické sociální inženýry, kteří nám zavádějí zvrhlou praxi počínaje politickou korektností a konče bezbřehým tzv. občanským aktivismem, brzdícím normální vývoj společnosti.

Bude moc těžké obrátit loď a zásadní problém je, že odpovědné síly jsou dnes natolik uhnízděné v mocenských pozicích, že je vývojové trendy nechávají lhostejnými nebo pokrytecky alibistickými.

Možná, že tahle invaze je tou potřebnou ranou do EUčenichu, aby se vzpamatovala, nebo rozpadla. Jen se bojím, že je pozdě..

P. Dvořák 18.8.2015 2:36

Dobrá, pomiňme emoce vzbuzující slovo "odsun".

Určitě mnohem lepší by bylo je "poslat do světa na zkušenou". Oni by prakticky všichni tady ti absolventi všech těch buznofakult chtěli hodně cestovat, poznávat svět, pomáhat nebohým a podobně. Tak ať mažou!

V rámci toho bychom jim mohli zaplatit třeba roční stáže v Teheránu nebo v Rijádu. Jistě by se i tam hrdě postavili do čela duhového, polonahého průvodu. V Bagdádu nebo v Istanbulu by zase mohli místo romské otázky řešit kurdskou problematiku. Všude by mohli zakládat základní organizace Hate Free, cože je iniciativa usilující o život bez násilí a nenávisti.

Vzhledem k tomu, kolik by se jich vrátilo, by nás tyto stáže vyšly nepochybně na zlomek toho, co tady všichni napáchají za desítky let, když na stáže nepojedou.

T. Czernin 18.8.2015 2:29

FSV UK je přece ta fakulta

na které vyučuje sexuální dračice Šiklová, kvůli které (pochopitelně uprostřed minulého století) chátristi lezli na stromy...

P. Dvořák 18.8.2015 2:43

Re: FSV UK je přece ta fakulta

Počkejte, vy jste mě zmátl.

To lezli na stromy proto, aby se před ní ukryli nebo aby tím vyjádřili dostatečnou ochotu, lézt někomu někam? Vlastně kvůli někomu lézt někomu někam? Ale co to plácám, lézt kvůli někomu někam.

Jak říkám, jsem zmatený.

P. Sulc 18.8.2015 1:21

Souhlas.

Ale myslim, ze na vysokych skolach by se melo platit skolne, a dosti mastne. Asi by ubylo zbytecnych pavedcu, expertu na media, prava vsech moznych druhu, lidi, kteri se potom nejak potrebuji zviditelnit.. Asi by pak tezko mohli splacet pujcky znalci zvirecich ci cikanskych prav nebo ''odbornik" na medialni masaz. A tak by asi techto zbytecnych a doternych lidi znacne ubylo.

T. Czernin 18.8.2015 2:38

Nedomnívám se, že

i když je takový Houdek zřejmý darebák a zloděj veřejných prostředků, tak takoví jsou všichni absolventi FSV UK. Možná, že i mezi nimi by se našli slušní lidé, kterým je okrádání mlčící většiny, platící daně, proti srsti. Asi...

R. Tichý 18.8.2015 8:14

Re: Souhlas.

Já jsem spíše pro to, aby stát jasně definoval množství lidí, kteří mají studovat (podle reálných měřítek, například rozložení IQ v populaci). Následně přijímačky. Všichni ostatní za své.

J. Kučera 18.8.2015 14:43

Re: Souhlas.

Čas od času se mluví o školném na vysokých školách. Myslím si, že je to dobrý nápad. Výše školného by se pak mohla řídit podle využití absolventů (snadno zjistitelné - kolik je jich na pracáku). Absolventů technických a přírodovědných oborů, stejně jako lékařů je nedostatek, takže školné symbolické, o absolventy sociálních věd nikdo nestojí - takže za své. A máme zavedené školné podle potřeby.

Ke snížení státního dluhu vede rovněž jednoduchá cesta: žádné dotace "aktivistů" (když jsou tak aktivní, tak za své), obecně snížení dotací na vše, co není určeno pro nezaslouženě postižené (nejen zdravotně, ale také např. krachem podniků), důchodců a dětí z rozvrácených rodin (tam už opatrně, aby nebylo možné zneužití - kolik dětí musím mít, abych měla přídavky dvacet tisíc?

Zavést pořádek do školství (zvýšit vzdělanost) a justice (soudce "zapomněl" prodloužit vazbu a několikaletá práce policie je ztracena).

H. Lukešová 18.8.2015 10:47

Re: Souhlas.

Přesně tak.