24.4.2024 | Svátek má Jiří


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Š. Hašek 3.8.2011 21:17

Kůrovec je

v hospodářském lese snad nejhorší škůdce jehličnanů, nikoliv listnáčů.. To ví každý lesník.

Je škůdce (nějaký živočich či rostlina) vůbec v chráněném národním parku? Proč ho tedy máme? Ten park jako?

A nepatlejme do toho teď politickou řepku na naftu, či politické podnikání  fotoel.

Já totiž na toho kůrovce mám jiný názor než na klimasvazáky, řepku a fotoel.

Ale ke kmenům se nepřivazuji a na názor mnohých novodobých šumavanů bych moc nedal. Ti tam totiž žádné kořeny nemají. Jejich dědek ty tromy nesázel.

J. Krásenský 3.8.2011 20:27

Ale, ale, ale...

Šumavu tunelovalo minulé "ekologické" vedení v čele s Františkem Krejčím, a chybí osm miliard korun ve vyúčtování za vytěžené dřevo. Z těchto peněz jsou jistě financovaní i "aktivisté", kteří jihočeské ekology a vědce podporují. Není divu. Nové vedení je utnulo od "zlaté žíly" peněz za vytěžené dřevo z "bezzásahových zón". Tato zločinná lobby má perfektně "zmáknutá" media. Je třeba používat zdravý rozum a kritický pohled!

J. Štrobl 3.8.2011 19:14

Re: Kde berou čas? Jsou to brigádníci - študáci,

No a zase je tu ta otázka. Kdo to financuje? Den blokády 80 000,- Kč, nepočítaje vedlejší náklady.

J. Kanioková 3.8.2011 19:08

:))))))

J. Kanioková 3.8.2011 19:06

Kde berou čas? Jsou to brigádníci - študáci,

kteří prý berou za den až 800 Kč. Studentí z ČB a Brma

P. Boublíková 3.8.2011 18:49

Re: Pane autore,

Ještě lepší fór je ta hodná paní, která půjčuje chatu.

V. Skalová 3.8.2011 17:51

Diskusi odmítla "zelená" lobby

Od počátku kladli pouze ultimáta a diskusi znemožňovali. Takže Schwarzenberg, Sobotka a další, kteří melou o tom, že vedení NP Šumava nediskutovalo, jen lžou a přihřívají si svou politickou polívčičku. Šumava je jim ukradená.

J. Štrobl 3.8.2011 16:12

Petice šumavských občanů je pádná odpověď.

A to nejen všem ekoteroristům, ale i proekoteroristům v této diskuzi. Místní vědí přesně o co jde. Vždyť v tom místě žijí. Nezasahování policie proti ekoteroristům může vést jen k násilí až místním dojde trpělivost.

J. Štrobl 3.8.2011 16:07

Petice

V parlamentu se bude projednávat petice Zachraňme Šumavu. Petici inicioval Svaz obcí Národního parku Šumava a podepsalo se pod ni 13.200 lidí. Petice požaduje zásah proti kůrovci. "Posláním (parku) je uchování a zlepšování unikátního přírodního prostředí, nikoli experimentování malé uzavřené skupiny nezodpovědných státních úředníků a ''ekologů''." Zároveň místní vyzvali Sobotku, který přijel k ekologům na Šumavu, ať se nezviditelňuje.

R. Langer 3.8.2011 15:30

Re: Zase totalita

No a co by se stalo, kdyby řekl, že je potřeba kácet? Asi to samé, jako když nějaký vědec řekne, že globální oteplování je blbost, že?

R. Langer 3.8.2011 15:23

Re: Pane autore,

Dobrej fór, zelený aktivista s anarchistickou duší... :-D :-D :-D

Chtěl jste spíš napsat s vymytým mozkem, ne?

J. Malá 3.8.2011 14:10

Re: Je to opravdu pomoc?

A kde byli tito milovníci přírody, když se úrodná pole měnila na zrůdnou fotovoltaiku? Možná blokovali dálnici  nebo stávku chlastem v metru. Je to "zlatá  mládež". A hnutí Duha je přece placeno státem, kromě různých fondů, takže zajisté nemusejí organizovat sbírku nasvou bohulibou činnost.Debaty o kůrovci již několik let neberou konce, takže není pravda, že jejich názory nikdo nevyslechl.A myslím, že místní tomu rozumí líp, než mládežníci z Prahy  a přilehlého okolí.Co asi stojí  zbytečné policejní zásahy?JAktřo, že takto uvědomělí bojovníci nerespektují soud ani zákon?

P. Schuh 3.8.2011 14:10

Re: Zase totalita

Teď jsem našel k věci na jiných novinách jeden zajímavý komentář:

jsem místní a souhlasím s aktivistyZase tendenční článek. Jak můžete napsat, že místní jsou proti? Bydlím také na Šumavě, hranice parku mi jde 50m od baráku a souhlasím s aktivisty. Na to, abych si šla k nim stoupnout s transparentem "Místní obyvatelé proti kácení" nemám čas, musím chodit do práce. Stejně tam chodí prudit jenom ti z místních, co na to mají čas (nepracují?) a starosta v jeho pracovní době. Normální lidi se můžou jenom rozčilovat.

Těm šťouralům, po Kyrilovy nám vytěžili les kousek za domem. Ještě dnes je nepoužitelný a když zaprší, nedá se projet na kole ani po cestě. Suché stromy zas tak nevadí, tam je spodek lesa neporušený, holiny jsou daleko horší.

Respektuji jiný názor, jenom prosím nevrďte, že všichni domáci jsou pro kácení a ti divný aktivisté z Prahy proti. Je to lež, pravda je složitější.

J. Štrobl 3.8.2011 13:39

Re: Pane autore,

Ha ha ha.

J. Štrobl 3.8.2011 13:36

Re: Zase totalita

No to říkají zelení. Ale můžeme jim věřit, když sami zákony nedodržují. Není to spíš jako když zloděj volá: chyťte zloděje?

B. Hudzieczek 3.8.2011 13:28

Pane autore,

asi jste zaspal dobu. Existuje taková virtuální sociální síť, jmenuje se Facebook. Na ní je skupina  "proti tunelování našich lesů". Skrze ni se dá domluvi leccos. Nikde není napsáno, že na místě jsou pořád titíž aktivisté. Z odkazů na příslušné stránce je to zřejmé. Na místě jsou stále koordinátoři - to jsou třeba členové hnutí Duha, placení Duhou. Ale takoví stačí jeden, dva, možná tři. Ostatní přijedou na pár dní, přivezou jídlo, vyspí se ve stanu nebo jim nějaká hodná paní půjčí chatu a potom zase odjedou a vystřídají je jiní. Skrze Facebook na ně lze pořádat sbírky potravin. K přežití těch peněz moc nepotřebujete. 

Každopádně nehledejte žádnou zednářskou lóži nebo nějaké spiklenecké hnutí v pozadí. Jestli takové jsou tak o ní nevědí ani členové hnutí DUHA. Aktivisté mají příliš anarchistickou duši než aby se nechali svazovat do nějaké organizace.

P. Schuh 3.8.2011 13:02

Re: Zase totalita

Já zase slyšel, že protizákoné je kácení, ale čert se v tom vyznej kdo má pravdu.

J. Štrobl 3.8.2011 12:36

Re: Zase totalita

Milý pane, občan dodržuje zákony. Jenže tahle ekologická sebranka evidentně zákony nedodržuje a dodržovat nechce. Nebo snad myslíte, že jejich jednání je zákonné? Potom však máte patrně totalitní uvažování Vy.

P. Schuh 3.8.2011 12:08

Re: Zase totalita

Mě by zajímalo jak to opravdu je. Proč v médiích nevystoupí nějaký věhlasný Ing.Přírodovědec (nemusí být zrovna z Čech) a věc nevysvětlí, jak to s tím kůrovcem vlastně je ? Zda-li je vhodné kácet či ne ?

P. Schuh 3.8.2011 12:04

Re: Zase totalita

Krásná ukázka totalitního uvažování - Rozdělování na Nás - občany a lidi s jiným názorem - neobčany.

To co Vám předkládají média, ještě nemusí být tak úplně pravda. Co třeba zkusit referendum ? Ale to by už asi bylo té demokracie zase moc....

P. Schuh 3.8.2011 12:01

Re: jste si úplně jistý

To se ovšem nikdy nedovíte, pokud se někdo o dialog alespoň nepokusí.

P. Boublíková 3.8.2011 11:57

Re: Na Vaši otázku je lehká odpověď

No a já si zase myslím, že jsou placení z grantů. Šéfovi jistého ekologického výzkumného centra, který stojí v čele vědců obhajujících ekoaktivisty (mezi nimiž jsou i jeho kolegové) - říkají si stínová Rada NP Šumava, letos končí grant udělený MŠMT. Tento grant je však s možností prodloužení. Podlě mě je to jasné jak facka. http://www.czechglobe.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=63&Itemid=75&lang=cs

P. Boublíková 3.8.2011 11:53

Re: stejně jako feministky,

Jako ženská jsem si ty ženské moc nepřohlížela. Ale ony jsou zamilované do přírody a příroda není na jejich vzhled tak náročná :-)

Z. Rychlý 3.8.2011 11:52

Jsou do zřejmě dobře placení najatí herci.

J. Havelka 3.8.2011 11:29

Je to opravdu pomoc?

Kdyby chtěli ekologičtí aktivisté přírodě Šumavy opravdu pomoct, už by dávno loupali kůru z napadených smrků a likvidovali larvy kůrovce. Šumavě by to pomohlo,ale do sdělovacích prostředků by se nedostali nebo jen okrajově. Takhle je to o mnoho lepší. Přijede i Dluhoslav Sobotka.

J. Slanina 3.8.2011 10:58

Re: stejně jako feministky,

BINGO. Sám jsem vždycky říkával o podobných zjevech, že jim nezbývá nic jiného než politika nebo sport. Rád si k těmto kategoriím na Váš popud připojím i "aktivismus". I když z bližšího pohledu vlastně ten "aktivismus" není nic jiného než politika.

D. Streit 3.8.2011 10:57

Neustupovat!

Jaké diskuse? I tak jsou v menšině. A samozřejmě jsou i najatí. Dokonce za peníze z ciziny, odkud chtějí do politiky vrátit zelené tmářství.

http://streit.blog.idnes.cz/c/203578/Kde-to-jsme-Vladnou-nam-ekoteroriste.html

J. Štrobl 3.8.2011 10:38

Re: Na Vaši otázku je lehká odpověď

V podstatě máte pravdu, protože ekologie je především velký kšeft, ale politické zájmy Ruska není radno podceňovat.

B. Uhlich 3.8.2011 10:26

Re: Na Vaši otázku je lehká odpověď

No, jestli za tím stojí opravdu jen "rusové" to je těžké posoudit....myslím, že těch zájmů v těch různých případech bude víc...každopádně, ale asi platí to, že se ekologie hodí do krámu spoustě obskurních politiků a ti ji taky naprosto beskurpulozně využívají.

D. Švik 3.8.2011 10:22

Re: Na Vaši otázku je lehká odpověď

To je veliké nebezpečí. To už musí vidět i ti největší rusofilní blbové. Obzvláště nyní,když se ukázalo, že Němci chtějí své jádro nahradit ruským plynem.