25.4.2024 | Svátek má Marek


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
tich@dohoda 2.7.2006 15:20

drahy Stando T

tezko rici zda lidsky zivot ma vubec nejaky smysl ale udolavat nekoho a delat si zarezy na pazbe to urcite nebudou. Neviditelny pes je unikatni fenonomen, diskusni platforma kde clanky samotne jsou spise jen hlasky/nazory "hozene do placu" teprve diskuse umoznuje zamyslet se nad komentari a nazory jinych. Bohuzel jde spise o minulost, v soucasnosti se to uz zvrhlo do politicke stoky, clanky uz dlouho jsou nejen prumerne nybrz hluboce podprumerne az zoufale kvality. V minulosti sem komentari prispivala spousta chytrych lidi z celeho sveta, dikybohu jeste nejaci zustali , skoda, ze uz jen malo. :-(

H.K. 2.7.2006 16:00

Re: drahy Stando T

Komunista není jenom ten, kdo vlastní legitimaci a platíé stranické příspěvky,  ale je to hlavně způsob myšlení a systém hodnot. Vy se tady projevujete jako jeden z nich.

Ladislav N. 2.7.2006 16:26

Re: způsob myšlení a systém hodnot...

 :-/R^ .... !! Bohužel.

A tohle má být český exulant, u něhož by se dalo očekávat, že má komunistů a jejich tlachů plné zuby... a že je dokáže ucítit na sto honů....

tich@dohoda 2.7.2006 14:43

definice nekomunisty je nesmysl stejny jako definovat komunistu nebo ODS'aka

znaval jsem pana Ing. Navratila , nesmirne slusny clovek, zcela otevrene podporoval ODS, vzdy jsem mu rikaval, kurva Jozef takovy slusny chlap a zahazujes se s takovou svoloci. Jeho podpora ODS z nej ovsem nedela grazala ani spatneho cloveka, z nejakeho duvodu mu ODS vyhovuje, muzeme si u piva vynenit nazory, treba i zvysenym hlasem ale urcite to nebudou kecy o zradcich a s kym se mluvi a kdo je bakany chlapecek.

Ten vyraz nekomunista je tusim termin soudruha prezidenta, ja jsem byl a jsem antikomunista a s nekomunisty nechci byt davan do jednoho pytle. Nekomunista rikal, ze komunismus je spatny ale svymi ciny jej mlcky podporoval a ve volbach je plne legalizoval 99.8 % odevzdanych hlasu. Nekomuniste poslusne udelali vse co jim komuniste rekli, casto jeste drive a daleko horliveji nez to vubec komuniste vyslovili a pozadovali. Proto se tolik lidi s terminem nekomunista ztotoznilo, kolaborant je prilis zranujici , nekomunista je "akoratni" , pri trosce dobre vule se to splest s antikomunistou. :-(  . Ja jsem treba vystrihal z Rudeho prava velky nadpis "Kam jsme dosli od Vitezneho unora" a clanek "zprava Cenoveho uradu o uprave cen" co z bylo za komunistu zdrazeni ale nesmelo se to tak napsat,zdrazovalo se jen na zapade. Udelal jsem  takovou kolaz a umistil na nastenku ROH , asi za hodinu pribehl predseda ZO ROH bily strachy a rval, ze si ty provokace odskacu, ze jako neclen ROH nemam pravo na tu nastenku cokoliv umistit. Po listopadu 89 si jej nekomuniste zvolili za mluvciho OF v podniku. Byl to kamarad a celkem hodny clovek, jen zbabelec, co cely zivot mlcel a bude mlcet za kazdeho rezimu. Komunismus nedelalo tech 1.7 milionu clenu KSC, nybrz tech zbyvajicich 13.3 milionu clenu "Strany mlcici vetsiny"  v CSSR .

StandaT 2.7.2006 14:53

Re: definice nekomunisty je nesmysl stejny jako definovat komunistu nebo ODS'aka

Už jsem v životě potkal několik jednookých králů a jediných spravedlivých. Takže to vzdávám. Udolal jste mě, udělejte si čáru na pažbě. 

dajanaj 3.7.2006 21:52

Re: definice nekomunisty je nesmysl stejny jako definovat komunistu nebo ODS'aka

souhlasím,protože je to pravda.

StandaT 2.7.2006 13:46

To tich@dohoda

Docela by mě zajímala Vaše definice nekomunisty.

tich@dohoda 2.7.2006 12:57

a co se tyka soudruha prezidenta Klause o kterem je vlastne clanek; cituji vas;

prezident v Česku má jedinou funkci, zabránit návratu socialismu. Když

selže, pak jako poslední možnost nám zbude občanská neposlušnost.

Nepiste kraviny pane Novy, prve soudruh Klaus sel za komunisty prosit o podporu, vedel totiz, ze bez jejich podpory prezidentem nebude.

Pokud dobre rozumim vasim slovnim kotrmelcum, tak soudruh Klaus je poprosil o podporu, pote je pozval do Lan , ovsem delal to vlastne proto aby proti nim mohl bojovat. Nebude pravda spise takova, ze v touze byt prezidentem udela soudruh Klaus cokoliv a spoji se s kymkoliv. a garantuju vam, ze za dva roky pujde s prosikem za Filipem zase, komuniste nekomuniste a klidne pred snemovnou prednese stejny projev jako je citovan v clanku aby pote sproste svymi ciny poprel vse co rekl a vesele kopal za stranu jejimz je cestnym predsedou a kterou evidentne diriguje skrze kridlo svych priznivcu v ODS. On je vcelku dobry prezident a casto s nim musim souhlasit, i ve svem hodnoceni EU davaji jeho slova smysl a je potreba nad nimi premyslet. Ale je katastrofalni diplomat a ve sve sebestrednosti casto neuvazenymi vyroky CR diplomaticky poskozuje. On mi jako prezident urcite nevadi ale nedelejte z nej hraz proti komunismu, pokud on by tou posledni hrazi mel byt, tak nas chran vsichni svati.

tich@dohoda 2.7.2006 12:33

pane Novy, nepiste kraviny prosim, cely zivot jsem bojoval proti komunismu

a dnes me vytaceji primitivni klavesnicovi antikomuniste. Vzpominam si, jak me kdysi lanaril do KSC  predseda stranicke partaje v podniku, rikal, ze mam mezi mladymi lidmi kredit, odpovedel jsem mu, ze bych o ten kredit prave nerad prisel. Predstave, ze bych proti komunismu bojoval dnes s lidmi jako je huhu, janabok, krupan, Ladislav N a dalsi figurky z vaseho panoptika, dekuji nechci, odmitam se nechat zkompromitovat s lidmi, kteri by me pochopitelne nechali samotneho ve stychu, kdyby doslo na skutecny boj se skutecnymi komunisty. Ja uz jsem to totiz jednou zazil, pan Vizek taky a spousty dalsich co skoncili v kotelnach, kamenolomech ci uklidovych pracech. Zatim jediny, o kom pozitivne vim, ze ohrozuje demokracii v CR je ODS a zejmena jeji priznivci, proto vas nazyvam modrymi komunisty, jste fanaticti, netolerantni astejne jako komuniste porad mate nekde nepritele a zradce. Vazeny pane, cela pravice spolu nemluvi, samy zradce, odpadlik. Na zelene se tady lila spina celou dobu a dnes jsou pravicovi, tedy byli, po prvnim hlasovani uz jsou zase zradci ale mozna vas zradili lidovci, vas porad nekdo zrazuje, dokonce i "nepritel" CSSD vas zradil. Dekuji pekne vazeny modry soudruhu, ja jsem si doby, kdy nam rikali koho mame milovat a koho nenavidet uzil dost. Mam uz dost kecu o tom,ze jste vyhrali a pokud jste vyhrali tak si laskave vladnete a nebrecte tady jak stare kurvy, ze vam socani brani byt statotvorni. Domluvte se, od toho je politika neco za neco, od te doby co je lidstvo lidstvem, je to svinstvo ale plati to tak.

StandaT 2.7.2006 13:15

Re: pane Novy, nepiste kraviny prosim, cely zivot jsem bojoval proti komunismu

Mohl by jste mi udělat radost a místo modré mi dát okrovou? Okrový komunista StandaT. To zní dobře, že?

Franta 2.7.2006 11:51

praxe

Praxe je kriteriem pravdy,děsné to kriterium.

Ivan Nový 2.7.2006 8:29

Pane Vízku,

prezident v Česku má jedinou funkci, zabránit návratu socialismu. Když selže, pak jako poslední možnost nám zbude občanská neposlušnost.

Erik 2.7.2006 5:00

Pane Vizku, a v cem mate problem?

Je pan prezident: (1) Aktivni? ANO. Cestuje, prednasi, poskytuje rozhovory, pise clanky, vraci nekvalitni zakony, atd.; (2) Je aktivisticky, permanentne souperici s vladou a parlamentem? NE. Podepsal vetsinu zakonu, vracene radne oduvodnil, pozadal Grosse i Paroubka (jako predstavitele vitezne strany) o sestaveni vlady, atd. (3) Preferoval nejake politicke nebo zajmove uskupeni pri vykonu prezidentske funkce? NE. Nebo o necem vite? Nezamenujte napr. varovani pred snahou o koncentraci moci u jednoho cloveka pred doporucenim/nedoporucenim politickeho smeru obcanum. Ostatne takove varovani je snad i prezidentova povinnost; (4) Hajil zajmy vsech obcanu? ANO. Posledni priklady: durazne odsoudil Paroubkuv povolebni projev (ten se potom omluvil) a poucil Paroubka o neodpovednosti podavat demisi v case nefunkcnosti parlamentu (ten na prijeti demise uz nenaleha); (5) Pestoval atmosferu cestneho soupereni...? ANO. Staci si porovnat uroven vystoupeni pana prezidenta s vyjadrovanim Paroubka, Ratha, Jandaka, Sobotky, atd.

Chapu, ze CSSD by chtela mit sveho prezidenta, ktery by ji nadrzoval. Problem je, ze jeji nejruznejsi kandidati pri prezidentskych volbach vyrazne neuspeli. Doufam, ze nechcete aby se predseda CSSD automaticky staval prezidentem?

Michal 2.7.2006 8:17

Re: Pane Vizku, a v cem mate problem?

Černé je bílé a bílé je černé,jak jednoduché.Přečti si obsah Vízkova textu a porovnej nezaujatě s Klausovými skutky.Den před Paroubkovým povolebním projevem Klaus varoval voliče před volbou levicových stran - hrozí prý návrat před r.1989 nebo 1948.Paroubek se za svůj úlet a emotivní projev omluvil,Klaus toho není schopen.

Ken 2.7.2006 11:33

Re: Re: Pane Vizku, a v cem mate problem?

Vážený, pan prezident měl pravdu, kterou mu svým projevem pan Paroubek potvrdil. Kdo se tedy má omlouvat?

Seko 2.7.2006 0:29

Zoufalost

Vízku, odchod do hlubin dějin, a to hned.

Zbytek komančů taky. Zdar.

S.

Michal 2.7.2006 8:07

Re: Zoufalost

Nadpis tvého příspěvku je vyjádřením jeho obsahu.

kklema 1.7.2006 22:30

Je to náš "JÁJISTA"

!!Vystupování našeho monarchy se mi vůbec ale vůbec nelíbí!!

;-OCopak ztratil soudnost, rozum nebo dokonce něco jiné;-O

!!Na to JÁ, JÁ, JÁ už "dojelo" moc mocipánů, aby to nebyl i ten nášRv

tich@dohoda 1.7.2006 21:13

spravne soudruhu HK z Horni Lhoty, pochopil jste, podpora nebude zadarmo

cili lze predpokladat, ze soudruh Topolanek bude muset pritlacit a nabidnout vice. Pokud znam politiku, ODS by v ve stejne pozici jednala uplne stejne. Dojemne vzlyky o statotvornosti si nechte do modreho koutku u vas ve Lhote. Co se tyka soudruha prezidenta z citace uvedne v clanku pana Vizka jasne vyplyva, ze soudruhu Klaosovi lze verit asi jako 25 x soudne trestanemu Cikanovi, kdyz mu tece do bot, slibuje jak stara xurva a pote vas podvede, coz soudruh prezident udelal. Stejne jako napr. soudruh Zelezny ziskal podvodem licenci na vysliani TV Nova, ve viteznem  projektu totiz slibil uplne neco jineho, nez z Novy nakonec udelal.

Osobne predpokladam, ze se buldozer se soudruhem Topolankem domluvi, jen doufam, ze vsichni, co slibovali emigrovat, pokud Paroub zustane nejak u moci, tak svuj slib splni. CR by se tak zbavila dosti  vysokeho procenta idiotu, takze na vsem spatnem muze byt neco dobreho :-)

H.K. 1.7.2006 22:04

Re: spravne soudruhu HK z Horni Lhoty, pochopil jste, podpora nebude zadarmo

Moc Vás prosím, aby jste mne nenazýval soudruhem. Já Vás osobně neznám a proto nevím jestli jsme my dva soudruzi. Používáte to tak často, že by se zdálo, že jste to oslovení vymyslel Vy. Není to pravda. Co já vím tak pánové Cyril a Metoděj si říkali "soudruhu můj drahý". Já jsem to neslyšel od nich, Je to moc krásné oslovení. Už jednou jsem Vám sdělil, že jsem nebyl pionýrem a nikdy jsem nebyl v žádné straně. Nikdy jsem nedělal žádné nástěnky, neslavil jsem l. máj a taky jsem nenosil žádné prapary. Píšete, že příprava na tyto akce byla docela časově náročná. To věřím a doufám, že to bylo zapsáno do kádrových materiálů.

      My ve Lhotě cikánům věříme a věříme i těm, kteří byli opakovaně v nápravném zařízení. Zdá se mi, že Vy jim nějak moc nevěříte. V  Přerově je asi jinak.

      Piokud na tom trváte tak si soudruhu říkat můžeme.

StandaT 1.7.2006 22:37

přepólování

soudruh Topolánek, soudruh Klaus, soudruh HK, soudruh StandaT ale Vízek je pan. Buď jste přepólován, nebo jen tak z nudy prudíte.

Mysch 1.7.2006 22:42

no ono

tenkrat stavalo na nastenkach:" zdravime se cest praci, oslovujeme se soudruhu".

a kdyz soudruha vizka z ty strany vyhodili, k jeho hanbe se mu muselo rikat pane.

soudruha topolanka, klause, hk, standut nevyhodili, tak jim to asi zustalo.

k jejich cti.

H.K. 1.7.2006 23:32

Re: no ono

Tak já souhlasím.  Tak mne oslovovali naposledy na vojně v roce 1969. Myslím, že to není špatná společnost.

tich@dohoda 2.7.2006 0:59

Re: pane Myschi , je to jen muj dojem, nebo opravdu ti modrousci

nemaji spetku smyslu pro humor :-) , rek bych, ze my bolsani jsme legraci pristupnejsi, ovsem kuprikladu soudruh ze Lhoty uz vypada, ze je nalomeny, takze nam to brzy podepise :-)

Ladislav N. 2.7.2006 1:50

Re: soudruh tich@dohoda a jeho "soudruhování"

Zvyk je železná košile...

Jak oslovujete své soudruhy v cizině? Nebo tam žádné nemáte?

Luděk 1.7.2006 21:06

Náš pan prezident

Václav Klaus od počátku svého vstupu na politickou scénu jednal vždy stylem,že účel světí prostředky.Prostě takový malý český Macchiavelli.Snese kolem sebe jen kývaly a patolízaly,kteří se koří jeho" genialitě".Co dnes řekne,to klidně zítra popře.Sbírka jeho politických faulů by vydala na román.Vymezoval se proti Havlovi,proti všem českým premiérům,proti EU i proti USA.Zasel na českou politickou scénu sémě nenávisti,našel si učenlivé žáky a teď sklízíme úrodu v podobě rozdělené společnosti .Politika se stala místo regulerní soutěže politických stran kolbištěm vzájemného napadání politiků,kdo je větší lhář,zloděj,mafián,zbabělec atd.Klaus sehrál v české společnosti stejnou roli jako Mečiar na Slovensku.Oba jsou pro EU a USA  politicky nepřijatelní z výše uvedených důvodů.Na rozdíl od Mečiara jsou však Klausovy  verbální projevy promyšlenější,jeho rétorika dokonalá,oblek a kravata nejlepších značek,je bezesporu vysoce vzdělaný a inteligentní.Je to škoda,že tento člověk v čele státu jde proti hlavním evropským politickým proudům.

Kony 2.7.2006 2:54

Re: Náš trapný prezident

Nesouhlasím pouze s Vaším závěrem. Občan Klaus je jen průměr, ale zato chorobně toužící po moci. Jako ekonom ( trochu lepší účetní), tedy žádný extra obor, zneuctil tuto profesi zcela kriminálním způsobem, jelikož na víc nemá, a z důvodu chorobné touhy se vyškrábat na vrchol politické hierarchie ( v čechách jen skupina druhořadých lidí) dělá kotrmelec za kotrmelcem. Je nanejvýš jednooký mezi slepými a z příznivé situace v zemi dané českou nemocí ( vrozená servilita ) k mocným, králem. Jistě se jednou dočkáme doby, kdy posoudí jeho "zásluhy" o stát nezávislí, tedy do pavučiny pražských vztahů nezapletení historikové. Žádní ti dnešní lokajové s návyky autocenzury, zíkanými v totalitním nedávnu. Těm patří především toto hodnocení a jsem přesvědčen, že bude jimi po zásluze pro svou škodlivost zařazen hned za Gottwalda. Klausova případná druhá volba je nepřijatelná. Tento člověk nedokáže zlepšovat proces demokratizace společnosti, je z něj přímo cítit u koho, a kým byl vychován.

Vladimir 1.7.2006 21:05

PROPAGANDA

Pane Vizku, ZASE lzete, JAKO VZDY. Vasim cilem neni "vyprovokovat laskavého čtenáře k tomu, aby se k projevům vrátil, aby v nich znovu

zalistoval a nad nimi se zamyslel" ani "VĚCNOU debatu na téma, které se nabízí: Nakolik je praxe v souladu s teorií?".

Vasim cilem je propaganda zlocincu, kteri jsou vasimi chlebodarci. Zlocincu, kteri se zcela otevrene snazi rozvratit ustavni poradek teto zeme, ktery dava presidentovi jiste pravomoci. Naopak nedava pravomoci predsedovi strany, ktera volby prohrala predevsim proto, ze spolupracuje s mafii a s komunisty.

Vy se vratte, zalistujte v USTAVE a KUBICEHO ZPRAVE, ctete, PREMYSLEJTE, a vedte s nami vecnou debatu na toto tema. A ne o "hrsti vybranych uryvku" neboli snusce prekroucenych vet vytrzenych z kontextu, kterymi se navic snazite dokazat nedokazatelne.

jirka.s. 1.7.2006 17:24

Proboha!!!

TEN TROGLODYT UŽ TADY ZASE OPRUZUJE. TA NESNESITELNÁ LEHKOST DEKRACIE!!!

Venkovan 1.7.2006 15:59

Františku,Františku

zase teórija a praxa.Tož pan Pehe skončil a Vám furt běží smlůva?Na rozdíl od Vámi opěvovaného sůdruha Paroubka se Václav Klaus chová a jedná jako slušný člověk!