Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
petrph
jak primitivní ..ale jak účinné
Reklama samozřejmě funguje - možná ne na čtenáře Neviditelnéhgo psa, kde převládá vyšší IQ, ale jinak mají reklamní agentury na halíř spočítané kolik dětí, mladistvích, hospodyněk, důchodců, atd atd poběží okamžitě jejich fantastický výrobek koupit...
Kanuk
Re: jak primitivní ..ale jak účinné
..u čtenářů NP převládá vyšší IQ... No, nevím. Určitě to někdy tak nevypadá.
jezevec
Re: Re: jak primitivní ..ale jak účinné
čtenářů, ne diskutérů, to není totéž :-)
Papouch
Re: jak primitivní ..ale jak účinné
kdo koupi, to prave neni spocitane :(
da se ale rict kolik lidi a jakych reklamu shledne
respektive to je obracene, podle produktu se dela media mix ("kde to bude")
priklad: celostrankova reklama na hodinky Breitling nepatri do bezplatneho Metra ale do Eura. Inzerat ze shanime zeny na myti nadobi a vratneho - presne obracene. Letak do Lidlu bude ve schrance nebov Metru ale ne v TV nebo ve Vlaste (i kdyz oboje by nakupujici nejspis zasahlo taky)
Vyhledávání
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz