29.3.2024 | Svátek má Taťána


Diskuse k článku

GLOSA: Evropské hodnoty v akci

Pokud náhodou nevíte, co jsou to ty „evropské hodnoty“, tak spolek s názvem Evropské hodnoty to názorně předvádí den co den. Naposledy jeho výkonný ředitel Jakub Janda.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Sedlář 20.3.2020 1:12

To je fuj fuj ošklivé. Jatože Herr Š těpánek může, a já neé:

Váš příspěvek nebyl uložen.Redakce lidovky.cz si

nepřeje, aby se váš příspěvek objevil v diskusi, protože je v rozporu s

pravidly pro diskutování na tomto serveru. Děkujeme za pochopení.

Identifikační číslo nepovoleného příspěvku je: 100194430. Přečtěte si Pravidla pro diskutování.

M. Pivoda 19.3.2020 16:11

... výkonný ředitel Jakub Janda. Ano, ten porno Janda. Na adresu prezidenta republiky Miloše Zemana 15. 3. 2020 napsal: „Prezident České republiky není jen vlastizrádce pracující pro Rusko a pro Čínu ...

Ne není to vlastizrádce. Prezident ČR je pouze osmašedesátník a ekonom. Tím je jeho minulá i současná pozice (vztahu k Rusku i Číně) celkem jasně dána.

Občan Zeman nemůže překročit svůj stín, daný jeho životní zkušeností. Osmašedesátníci jsou prostě svým uvažováním osmašedesátníci! A pokud jde o Zemanovu spekulaci ohledně budoucnosti (a z toho zamýšlenou včasnou orientaci ČR na budoucí ekonomicky silnou Čínu) - zatím není rozhodnuto, zda měl prezident Zeman dobrou vizi. A pokud snad měl, určitě to nepůjde tak rychle, jak by si ten stařík přál přál. Určitě se výsledků nedožije.

Ostatní: Nevidím žádnou rozumnou roli prezidenta ČR v současné epidemii Koronaviru. Souhlasím s postojem, že je lepší nezavazet, když politik není schopen schopen přidat žádnou hmatatelnou hodnotu.

Osobní poznámka: Já jsem nevolil Zemana českým prezidentem, ale on se jím legálním postupem stal.

J. Krynický 19.3.2020 16:57

Nedožije? Máte snad nějaké informace o jeho zdravotním stavu? Je na JIPu s koronavirem?

Momentálně to vypadá, že tahle epidemie nástup Číny zrychlí a její pozici posílí a to velmi podstatně. A zároveň krásně ukáže reálné zaostávání Evropy a neschopnost reakce zdejších vlád, firem i obyvatel.

Realita je taková, že je hloupost mluvit o budoucí ekonomicky silné Číně. Ona už ekonomicky silná JE.

M. Pivoda 19.3.2020 17:28

Asi jsem měl správně napsat o budoucí ekonomicky a technologicky dominantní Číně.

I. Pávek 19.3.2020 13:47

P. Flener 19.3.2020 9:52

Nepotřebujeme prezidenta, který je jen žvanil z Prognosťáku, který se nikdy neživil prací. Je to jen ubohá a trapná kreatura. Na svoje slinty může chytit jen nevzdělanou spodinu - a ta ho taky volila, včetně komunistů - ti jsou ovšem ještě horším lidským odpadem.

Synečku a ty jsi kdo? Nepotřebujeme? Ty tady kvákáš za nějaké masy? Sám jsi trapná kreatua a na ty tvoje slinty ta ,,spodina" není zvědavá. Kdyby jsme tady oba otevřeli peněženky, tak by se hned vidělo kdo je spodina a kreatura, chudáku. Ty se tak můžeš prezidentovi oblízat vázanku kdyby se pozvracel.

J. Krynický 19.3.2020 16:58

Mohl byste mi osvětlit rozdíl mezi žvanilem z Prognosťáku a žvanilem z Akademie věd?

J. Sedlář 20.3.2020 1:13

Die Bryllen.

P. Aron 19.3.2020 17:28

Souhlas !

V. Braun 19.3.2020 13:41

Typická demagogie zaměňující Jandu za Evropské hodnoty. Ano, v daném příspěvku Janda šíří sprostoty, ale na svém FB profilu, Evropské hodnoty nic takového nedělají.

Pokud to o něčem svědčí tak o chování pana Jandy, které by si měl odpustit a je v tomto případě dost odporné. Stejně odporné, byť jiným způsobem, je i chování autora článku.

J. Krynický 19.3.2020 16:59

On je v tom spolku ještě někdo jiný? Honem! Bez hledání na netu! Aspoň jedno jméno!

V. Braun 19.3.2020 19:24

A proč bez hledání na netu? Osobně se o Evropské hodnoty moc nezajímám, nicméně si jsem celkem jistý, že tam Janda není sám. Podívám se na net a uvidíme.

Tak jsem se podíval a je jich tam o dost více

https://www.evropskehodnoty.cz/o-nas/nas-tym/

D. Stirsky 19.3.2020 11:59

Ovšem dlužno podotknout, že Štěpánek se zde vyjádřil - bohužel již nevím, o kom - dosti podobně. Škoda, že jsem si to neuchoval někde uložené. Ale vím, že jsem si řekl: Tak to už opravdu přehnal.

P. Han 19.3.2020 12:07

Ano, sem tam se tak někdo o někom vyjádří, tedy jstě i Štěpánek. Ale na rozdíl od Jandy za to nepožaduje státní příspěvek.

V. Braun 19.3.2020 13:43

Tak Janda jako osoba požadoval státní příspěvek? Podělte se o zdroj. Nebo se tak sprostě vyjádřila organizace Evropské hodnoty, také se prosím podělte o zdroj. Děkuji.

P. Han 19.3.2020 14:20

Janda jako osoba se živí z mých daní. Z vašich také, pokud nějaké platíte. Z téhož se živí i třeba Bureš (pominu-li jeho firmy, které mu vůbec, ale vůbec nepatří). A nevšiml jsem si, že by mu někdo vystavoval omluvenku na výroky, které nepronesl "ex cathedra". Kdo má nějakou státní (či "nestátní", ale státem placenou) funkci, měl by dodržovat jistou formu a úroveň. Tu nemusí ve svých veřejných vystoupeních dodržovat třeba pan Pohlreich, jenž vystupuje právě v této roli, za kterou je honorován. Nicméně i on se proti Jandovi vyjadřuje celkem slušně.

V. Braun 19.3.2020 21:23

Nic proti tomu, ale výroky by měly být přičítány tomu, kdo je pronesl. Tedy v případě Jandy Jandovi a ne Evropským hodnotám, stejně jako v případě Babiše se přičítají Babišovi a ne celé vládě.

P. Han 19.3.2020 22:13

Ano, přičítám to osobně Jandovi a nechápu, proč toho idiota a hulváta mám platit ze svých daní. Babiše z nich platím také, i když jsem ho nevolil, ovšem Jandu nevolil nikdo. Ten, kdo ho intronizoval, by ho měl vykopnout.

P. Kubáč 19.3.2020 10:45

Není otázkou zda živit politické neziskovky po epidemii. Otázkou je, proč je Babiš živil doposud. U Nečase a Sobotky se to dalo pochopit, ti byli příliš zbabělí na jakoukoliv změnu. Ale Babiš, který se na tyhle broučky může z vysoka vykašlat ?

V. Petr 19.3.2020 11:12

Ani Babiš není všemocný a stačí se podívat i sem na Psa, kolik lidí mu nemůže přijít na jméno.

A např., proti Babišovým plánům na snížení počtu úředníků o 10000 s postavila koaliční ČSSD. Protože, jak by odměňovali zasloužilé funkcionáře???

D. Polanský 19.3.2020 10:01

Když to skončí, neziskovky zahájí ještě větší atak, že kdyby měly love, že by více pomohly. A politici je vyslyší. Je jedno zda budou u moci ti nebo ti.

Š. Hašek 19.3.2020 10:05

I to lze předpokládat.

Mají velice vysoký "koeficient drzosti", běžní občané jsou tímto nenakaženi.

P. Lenc 19.3.2020 10:33

Jo a všimněte si, že o nich náhle není moc slyšet.Holt pro některé skupiny(ky), hlavně co jsou "neziskové" je koronavirus obvzlášťvelké nebezpečí.Co kdyby dej pán Bůh vymřely,že?

Š. Hašek 19.3.2020 13:59

"Rád bych sledoval", jak je srdnatá/jak tomu rozumí jistá avantgardní umělkyně - paní Geislerová.

Zkráceno, mírně jedovaté, vynechány další jména.

J. Krynický 19.3.2020 17:03

Tak o Človeku v plísni jsem za poslední týden slyšel dvakrát. Poprvé vysvětlovali, že nemají ani lidi ani materiál, aby tady jakkoli pomáhali (osoby věnující se obvykle převýchově mládeže ve školách asi nevlastní šicí stroj a mají obě ruce levé) a po druhé když mi vybublala reklama požadující peníze na výkrm chudáků v Africe. Už asi tak šesté generace závislé na potravinové pomoci.

V. Braun 19.3.2020 21:30

Tak Člověk v tísni například rozšiřuje služby dluhového poradenství. Obávám se, že po nich bude velká poptávka. Vláda by v současné době měla úplně zakázat reklamu na půjčky.

J. Sedlář 20.3.2020 1:16

Zato výkrm bubáků podporovat můžeme a reklama na toto je žádoucí... Co tam máte dál.

P. Flener 19.3.2020 9:52

Nepotřebujeme prezidenta, který je jen žvanil z Prognosťáku, který se nikdy neživil prací. Je to jen ubohá a trapná kreatura. Na svoje slinty může chytit jen nevzdělanou spodinu - a ta ho taky volila, včetně komunistů - ti jsou ovšem ještě horším lidským odpadem.

M. Bouček 19.3.2020 9:58

Pokud vy jste vzdělaný, jste vzdělaná spodina. Odpad, póvl.

Š. Hašek 19.3.2020 10:08

Klíčová slova:

žvanil, ubohý, trapný, kreatura, slinty, spodina, lidský odpad, komunisté (není specifikováno kteří).

V pěti řádcích.

P. Lenc 19.3.2020 10:34

Napsal velikán Flener...