23.4.2024 | Svátek má Vojtěch


Diskuse k článku

GLOSA: Blaničtí rytíři, vylezte!

Tak se nám v České republice zavádí apartheid. Když pominu, že je vládou po majitelích různých živností požadováno, aby shromažďovali údaje o zdraví zákazníků (obstojí to vůbec před GDPR?), tak navíc začíná být zcela otevřeně dělena společnost na ty hodné a ty špatné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Kubů 15.5.2021 8:43

„Diskriminace mezi občany na základě zdravotních údajů je nepřípustná, pokud MZ neumí jasně prokázat, že všichni zvýhodnění jsou bezrizikoví a všichni znevýhodnění jsou výrazně rizikoví pro veřejné zdraví,” uvedl na Twitteru expert na zdravotní právo Ondřej Dostál s tím, že rozlišovat mezi očkovanými v ČR a v Německu považuje za nesmysl. (novinky.cz, 12.5.21)

Základní otázka: Může člověk očkovaný proti covid-19 virus SARS-CoV-2 dále přenášet a někoho dalšího nakazit ? Ano nebo ne ? A pokud ne, tak co znamenají ty povinné respirátory na tvářích těchto spoluobčanů ? Nebo MZ nebo svědkové kovidovi sami nevěří tomu, že toto očkování navozuje sterilizační imunitu ?

J. Vala 15.5.2021 9:09

pacient po ockovani NENI infekcni a nemuze tedy virus prenaset. Uz z toho duvodu, ze ve vetsine pripadu (vektorove vakciny, mRNA vakciny) se zadny coronavirus ani ockovanim neaplikuje .

S. Kubů 15.5.2021 12:42

Právě toto není pravda.

Kdyby tomu tak bylo, stačilo by jednoduše proočkovat endemické oblasti, jako u pravých neštovic, a bylo by po problému.

A - není vám divné, že očkovanci nadále musejí chodit v respirátorech, museli dodržovat zákazy vycházení a pohybu atd. atd. ? Nebo se domníváte, že očkovanci jsou sice z hladiska SARS-CoV-2 sterilní, jenom MZ tomu tak trochu nevěří..?

Za připomenutí stojí konstatování pana MUDr. Jaroslava Svobody, že žádná z dosavadních vakcín proti covid-19 nemůže podmínit eradikaci viru SARS-CoV-2 z populace, protože z klinického ani laboratorního hlediska nebyl prokázán rozvoj specifické slizniční imunity. (volně podle textu „Boj s novým virem musí být věrohodný“)

V. Novák 15.5.2021 16:31

Co je endemická oblast?

S. Kubů 15.5.2021 17:55

To je oblast, kde se nemoc trvale vyskytuje.

Např. u pravých neštovic se jednalo v závěru o určité oblasti Somálska a Etiopie.

V. Novák 16.5.2021 13:42

Co je endemická oblast v případě Covidu-19?

V. Šedivý 15.5.2021 8:53

A to moudro pod bodem 1 máte odkud? Vždyť je to jen hypotéza.

Co se týče bodu 4 - myslíte, že "ohroženého" potěší, když se nenakazí od zlého odpírače ale od konformního očkovance?

J. Vala 15.5.2021 9:03

zdroje : Nauka o infekcnich chorobach, texty pro fakulty vseobecneho lekarstvi

V. Novák 15.5.2021 16:32

Myslíte, že máte stejnou šanci v "ruské ruletě", pokud dáte do bubínku šestiraňáku jednu patronu, jako když jich tam narvete 5?

R. Langer 16.5.2021 18:16

Ano, to, že se nakazíte, má pravděpodobnost úplně stejnou. ;-D

J. Hruška 15.5.2021 9:02

Pane Vala, je mi 73, chráním si své zdraví, SVÉ, zdraví seč dokážu a jsem dosud zdráv. Snad bych se i nechal naočkovat tím svinstvem z Číny jenže mě stále předbíhají ve frontě na očkování takoví jedinci (mnoho jedinců) jako jste Vy. Proč asi? No protože se pán chce u prostřeného stolu roztahovat sám, že ano.

J. Vala 15.5.2021 9:13

chapu, ze jste vstal levou nohou a mate spatnou naladu, ale nejak jsem nepochopil, co mi chcete rici, uz z toho duvodu, ze jsem Vas v zadne fronte na ockovani nemohl predbehnout, protoze jsem ockovany v jine zemi nez Vy. Je mi lito, ze mate z ockovani takove deprese:-/

P. Vychodil 15.5.2021 9:11

1. platí za předpokladu, že očkovaný je zdravý...tudíž pro mne je očkovaný prokazatelně zdravý při negativním testu...jste zmanipulován proklamacemi, že covid vakcína je vakcínou (jako třeba proti tetanu)...není, je to jen jakýsi lék, který zmírní případné onemocnění (v tomto případě jste samozřejmě přenašečem)...

tudíž prohlásit vakcinované proti kovidu za "bezpečné", je nevědecké, a manipulativní ve snaze dostat do lidí co nejvíce jedu...

3. očkovaný může být navíc superpřenašečem...v této souvislosti doporučuji si přečíst Pfizer protokol, specificky odst. 8.3.5....vypadá to, že pro ženu - její plod, může být nebezpečný dokonce i styk s očkiovaným partnerem

4. zde si dovolím citovat • Michael Yeadon, Ph.D., (life science researcher and former vice-president and chief scientist of allergy and respiratory research at Pfizer):

"..Asymptomatic spread is a fallacy capitalized upon to spread fear and induce compliance. Only people who have discernible symptoms of a respiratory infection pose any health risk to others, because to be an efficient source of infection, you need a high viral load. If you have a high viral load, your immune system will fight back, which always induces symptoms..."

J. Vala 15.5.2021 9:17

tak uz myslenka, ze vektorova vakcina je "lek" a zadne ockovani, je hodna udeleni Bludneho balvanu. Na to nema cenu reagovat...

P. Vychodil 15.5.2021 9:32

došly argumenty ? nevadí, takových jako vy je mnoho...

víra nepotřebuje fakta, ta je přímo nesnáší, zamlčuje, cenzuruje...zřejmě jste jedním ze svědků kovidových...

J. Vala 15.5.2021 9:38

ony mi nedosly argumenty, proste dosla mi rec :-((. Na vykriky typu " zeme je prece placata" nelze jinak nez nereagovat. Je proste skoda na Vas plytvat energii

P. Vychodil 15.5.2021 9:55

správně, pán je odborníkem na vakcíny, uměl by napsat ústavu daleko lépe...všichni kolem jsou neznalí...jestli si pán všimnul, že s jeho komentáři nesouhlasí i jiní ? nemel by se pán zamyslet také sám nad sebou a svojí vírou ?

V. Novák 15.5.2021 16:35

Ne - všichni kolem nejsou neznalí.

Ale vy jste blbý.

QED

P. Vychodil 15.5.2021 16:50

nováku, tebe potkat v hospodě, tak sedíš sám v koutku, protože v reálném světě by ses neuplatnil...buď vděčen za internetový matrix...tam máš nějakou šanci se projevit...kdybych tě pozval do naší hospůdky na vesnici, za tvoje názory bys schytal "facek" nepočítano...no v praze se možná někde uchytíš...

I. Schlägel 15.5.2021 17:23

Vy zde na psu na různých tématech tak často prokazujete, že jste vool od přírody, že Vám ani pár facek nepomůže. A je celkem fuk, že za Váš handicap mohou geny nebo blbá výchova. Ale pro pobavení vcelku OK. Mějte se fajn.

P. Vychodil 15.5.2021 18:44

jsem rád, když někoho vytočím...znamená to, že jsem se dotknul slabého místa, kdy dotyčný už nemá žádné argumenty, pouze invektivy...tříbí mi to myšlení...taky se mějte...

I. Schlägel 15.5.2021 19:24

Nevím, co Vám to tříbí, myšlení to rozhodně není. Navíc pokud jsem pobaven, nejsem vytočen. Ale Vy si ten jednoduchý početní příklad ze základní školy jistě přehrajete po svém.;-D

J. Jurax 16.5.2021 10:22

Ehm ... a Vy opravdu máte za to, že zde uvádíte validni argumenty?

P. Milan 15.5.2021 9:30

Autor je zřejmě stoupencem Burešovy "důchodové reformy". :-(

J. Jurax 15.5.2021 22:40

"Mezi zakladni prava a svobody urcite nepatri jit do kavarny", to jistě, dokonce i když by to neohrožovalo "zdravi dotycne osoby ci zdravi ostatnich osob".

Nicméně z čeho soudíte, že právě návštěvou kavárny právě já ohrozim své zdraví či zdraví ostatních osob? Tedy pokud si tam nepřivodím otravu alkoholem nebo kofeinem?

J. Vintr 16.5.2021 8:15

Ad 1) - tohle je pouze tvrzení, které si nemáme možnost nijak ověřit. V kauze covid se nám lhalo už mockrát. Proč by tedy neměla být lež i tohle? Nátlak na to, aby si lidé nechali píchnout absolutně neprověřenou látku, je už sám o sobě podezřelý. Dobré věci vám většinou nikdo nevnucuje.

A. Pakosta 16.5.2021 16:10

K Vašemu bodu 1. pane Valo: Podívejte se na Seychely. Tam mají proočkováno minimálně 66 procent populace - to je podle mne "zhruba 70 procent" - a on ten virus tam nějak ne a ne vymizet, že by o tom nevěděl?

K bodu 2 - co jste myslel tím "chytrým papírem"? A stejně jako mít telefon, ani nosit papír není nařízeno zákonem, a tudíž je to prašť jako uhoď.

Bod 3 je úplně mimo mísu. Źeny prostě bývají někdy těhotné, a tudíž nebudou v té době očkovatelné - i kdyby bylo očkování ze zákona povinné, jakože není.

K bodu 4: Mezi základní práva a svobody patří dělat COKOLI, co není zakázáno ZÁKONEM, to je podstatné. Ano, zákon o veřejném zdraví patrně zakazuje chodit do společnosti tomu, kdo trpí nebezpečnou nakažlivou chorobou. To ale nemůžete šmahem prohlásit o každém, kdo není opíchán vakcínou proti Kovidu.

J. Lukavsky 15.5.2021 7:28

"nebyli z libovolného důvodu obslouženi - typicky třeba matkám s dětmi" ani když alternativní matička přivede robátka co řvou, honí se, kopou do stolků a převrhávají květnáče? A hosté chvatně platí a odcházejí? 2) Veškeré úvahy o občanských svobodách a právech jaksiž končí když jde o nakažlivou letální chorobu. Když dostanete infekční žloutenku tak vás zavřou ve špitálu na infekční a Ústavu, Listinu práv a svobod aj. si můžete strčit... do nočního stolečku. Černé neštovice či dětská obrna byly eradikovány jenom proto, že očkovány byly všechny děti povinně. Spoustu dětských nemocí už znají studenti medicíny jen z knížek a to jen a jen díky povinnému očkování. Já ještě pamatuji spolužáka po dětské obrně. Jistěže výjimka z očkování je, ale z důvodů medicínských. Když se nenecháte očkovat proti tetanu tak je to jen a jen vaše volba, umírá na něj jen asi polovina nakažených. Pokud stát chce opravdu zvládnout covida tek nemůže dát na jekot kdekterého exota co si dělá astrologické předpovědi, a léčí se siderickým kyvadélkem (rád bych to viděl u zlomené nohy). Probatum est. J.L. end

J. Nevrkla 15.5.2021 8:10

To už jste jedním z mála, který vymýcení covidu vakcínou věří. Evropská komise objednala na další dva roky 1,8 miliardy vakcín, to znamená dvě dávky pro každého obyvatele EU ročně včetně kojenců. A protože to mnoho lidí přirozeně odmítne, tak na šťastlivce případnou ročně zřejmě i tři. Tak vzhůru do toho, rozhodně beze mě!

J. Vala 15.5.2021 8:41

vymytit se urcite da, priklad cernych(pravych) nestovic je jednoznacne vzorem. Vyzaduje to ovsem vysoke procento proockovanosti, coz je mnoha obyvatelum Evropy s nizkym inteligecnim stupnem nepochopitelne .